Інформатика


25 ВЕРЕСНЯ
ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС    
ТВІЙ ОНЛАЙН-ПІДРУЧНИК
 Тема Інструктаж з БЖД. Інструктаж з БЖД. Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень.
До уроку приготуй зошит, с. 5 та підручник, с.16.
1. Випиши у зошит з підручника визначення слова "символ".
2. Ознайомся, якими бувають символи.


Більше про символи ти дізнаєшся, опрацювавши матеріал підручника, с. 16-18.
3. Тільки українець зрозуміє значення цих символів. Вчимо вірш.

4. Букви - це символи. Кожній букві алфавіту надамо порядковий номер.

5. Закодуй речення: "Україна переможе!"

24 ВЕРЕСНЯ
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС    
Тема Інструктаж з БЖД. Інструктаж з БЖД. Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп'ютером.
2. Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1cplfZvSWvjRXAj4g-8y18Jp5BFACT-Oe/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true
3. Переглянь мультфільм та скажи, яким способом була подана інформація у ньому. 
4. Тренувальна вправа
https://learningapps.org/view2983961


18 ВЕРЕСНЯ
ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС              
Тема Інструктаж з БЖД. Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією


1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп'ютером.

2. Відгадай загадки.
1.Маленькі 2 озерця, а весь світ бачать.
2.Ось гора, а у гори
Дві глибокі нори.
У цих норах повітря бродить,
То заходить, то виходить.
3.То мовчить , то говорить.
Між зубів ходить, їжу смакує та зубам дарує.
4.Є в людини і у звіра, захищає вона тіло…
5. Все чують, але мовчать,
Зліва брат і праворуч брат.
Між собою не зустрічаються,
Хто тямущий – здогадається.

Назви відгадки одним словосполученням.

3. Дії з інформацією.

3. Гра "Інформаційний волейбол" (вчитель показує предмет, а учні мають дати якмога більше інформації про нього )

Завдання
*Знайди цікаву інформацію про козаків. При зустрічі з друзями обміняйся нею.
*Виконай завдання у зошиті, с. 4. За необхідністю скористайся матеріалом підручника, с. 12-13

17 ВЕРЕСНЯ
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема Інструктаж з БЖД. Об’єкти навколишнього світу і їх властивості
1. Працюємо разом. Для цього переглянемо презентацію.
2. Робота у зошиті, с. 4-5
***
Програмний комплекс "Інформатика. 1-й рік навчання" - 35 розвиваючих ігор. Збірка цікавих та розвиваючих програм для навчання азам інформатики в початкових класах. Допоможуть зацікавити учнів та оволодіти інформатикою граючись.

11 ВЕРЕСНЯ
              ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС
Тема  Інструктаж з БЖД. Способи подання повідомлень, носії повідомлень
1. Працюємо разом. Для цього переглянемо презентацію.
2. Опрацюй матеріал підручника, с. 10
3. Перевір свої знання.
4. Робота у зошиті, с. 2-3
10 ВЕРЕСНЯ
              ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема Інструктаж з БЖД. Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації
1. Пригадай правила безпечної поведінки  у комп'ютерному класі та за комп'ютером.

2.До нас на Землю завітали чужоземні прибульці, а люди різними способами намагаються з ними привітатися.

 Вони намагаються передати одне й те саме повідомлення, але різними способами:

– у вигляді тексту;

– у вигляді малюнка;

– у вигляді жесту;

– за допомогою звуків.

Так, а ще можна передати повідомлення у вигляді відео або поєднати кілька способів, наприклад малюнок і текст. Отже, запам’ятай:

Способи подання одного й того самого повідомлення залежно від поставленої мети можуть бути різними.

Наприклад, графічний спосіб краще передасть інформацію про колір і форму яблука, а текстовий – про його смак і аромат.
Працюємо з презентацією
Робота у зошиті, с. 2-3
                      4 ВЕРЕСНЯ
              ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС
Тема Правила безпечної роботи на уроках інформатики та з комп’ютерними пристроями
1. Пригадаємо правила безпеки на уроці інформатики.
2. Перевір свої знання. Для цього пограй з Кротами. 
3. Робота у зошиті, с. 1

3 ВЕРЕСНЯ
              ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема Правила безпечної роботи на уроках інформатики та з комп’ютерними пристроями
1. Ознайомся з казкою про те, як виникла інформатика.
Казка про інформацію та її проблеми
Жила собі на світі Інформація. Жила добре, з усіма дружила, нікого не ображала. Але віднедавна стали люди інформацію обробляти з великою швидкістю. То один прилад придумують, то інший, а потім книжки для дітей та дорослих писати почали... І все б добре було, але кожен такий прилад, кожна книжка інформацію містить у великій кількості. І стала наша Інформація збільшуватись вшир та вгору. І одного дня вона стала така велика, що не змогла увійти в двері свого будиночка! Почала вона зарядку зробити. Робила, робила Інформація зарядку, а схуднула тільки трішечки. Тоді зрозуміла Інформація, що їй терміново необхідна допомога друзів. Зібрала тоді наша Інформація своїх друзів — інші десятибуквенні слова на збори, розповіла їм про своє горе та попросила допомоги. Довго думали слова-друзі, та нічого придумати не змогли. Але раптом прибігло слово Автоматика. Почула Автоматика проблему нашої Інформації та радісно сказала: «Не сумуй, Інформаціє, допоможу я тобі! Давай придумаємо автомат, пристрій для роботи з інформацією. Тоді тобі легше буде — замість тебе інформацію оброблятиме цей пристрій». І створили вони пристрій, і назвали його... (комп'ютер)»
Тепер ми знаємо, що комп'ютер — це прилад для роботи з інформацією. А інформатика — це наука, яка розказує, як працювати з інформацією за допомогою комп'ютера.
2. Розглянь правила поведінки за комп'ютером


 3. Гра «Правильно - неправильно!»

Давайте пограємо в цікаву гру. Я буду зачитувати віршовані рядки, які обов'язково відповідають або не відповідають якомусь правилу поведінки в комп'ютерному класі.

*В клас комп'ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили...(ні)
*Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття! (так)
*За улюблений комп'ютер падаєм, мов спілі фрукти...(ні)
*А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду! (так)
*Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько! (ні)
*Від екрана ти відсядь... Сантиметрів п'ятдесят! (так)
*Голова болить моя, потерплю годину я! (ні)
*Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю! (так)
*Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво...(ні)
*В електронний клас науки сміло входь! Лиш вимий руки! (так)

5. Сторінка для роботи у зошиті.



******
20,24 ТРАВНЯ
       ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема Виконання колективного навчального проєкту "Мої літні мрії"
14 ТРАВНЯ
            ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Створюємо спільний проєкт

6, 10 ТРАВНЯ
                      ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС

Тема Створюємо проєкт
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Відкрий на своєму комп'ютері завантажену програму Скретч або скористайся онлайн-програмою за цим покликанням. Не забудь встановити українську мову.
3. Переглянь проєкт Scratch - гру "Впіймай".

4. Ознайомся з командами для виконавців "тарілочка" і "яблучко". (скрипти є і у відео)
5. Зміни спрайтів (виконавців) та сцену і виконай свій проєкт за поданим зразком.
6. Зніми відео роботи твого  проєкту та надішли на мою пошту kluchik65@ukr.net 


 30 КВІТНЯ
            ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Як уникнути помилок у презентаціях
Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=uP1Zz2v5pqA
Створи власну презентацію на обрану тобою тему.
29 КВІТНЯ, 3ТРАВНЯ
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема Складання власних графічних алгоритмів

Тему сьогоднішнього уроку опрацюємо за поданою презентацією.

23 КВІТНЯ
            ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Шануємо права творців
1.Чи дотримано авторських прав при створені цього слайду?
2. Аналізуємо презентації
Роздивися слайди презентацій. Чи в обох презентаціях достатньо інформації? А чи всюди вдало відформатовано текст? Вдоскональ презентації на власний смак. Доповни їх інформацією, якої, на твою думку, бракує. Можеш додати власні слайди.
https://docs.google.com/presentation/d/1HEfvmHI6leM5afW0xe37nltQvonvHmbI/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true
та
https://docs.google.com/presentation/d/1g4aW8nCiFAkcsuXmruuUkYTEeWLaYTt-/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true
3. Прикрашаємо презентацію
https://svitdovkola.org/files/ifo4/Inf4-rozdil-04-rozdrukivka-09.pdf

4. Практична робота
https://docs.google.com/presentation/d/1wWr3dsrskyUnSXaQqGwUG20cwZgy1LfE/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true

22, 26 КВІТНЯ
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема
 Графічний редактор середовища  Скретч

Покликання на Скретч (онлайн)
1. Перевірка домашнього завдання Обираємо сцену для спрайта
3. Спробуй виконати роботу за поданим відео.
https://www.youtube.com/watch?v=-oRndKLdFYQ
                  
                      16 КВІТНЯ
            ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
 Тема Які функції мають програми-редактори
1. Хмарні сховища 
2. Перевірка набутих знань
3. Практична робота з завантаження матеріалу на Гугл диск.
4. Робота у зошиті, с. 50-51
15, 19 КВІТНЯ
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема
 Середовище програмування Скретч (продовження)

Покликання на Скретч (онлайн)
1. Тестові завдання
2. Обираємо сцену на спрайта
3. Малюємо квадрат в середовищі Скретч
https://www.youtube.com/watch?v=rVu56sudAUA

9 КВІТНЯ
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Мультимедіа та цифрові пристрої
https://it-osvita.diia.gov.ua/task/item/2e27d462-732f-49df-a081-a43bd251144b
та
https://www.youtube.com/watch?v=B2-vLsUEev4
та
https://makecode.microbit.org/#editor

8, 12 КВІТНЯ
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема
Середовище програмування Скретч
Покликання на Скретч (онлайн)
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

Щоб обрати українську мову, натисни на глобус і обери потрібну мову.
ЗавданняВиконай за власним вибором завдання, натиснувши на вкладку "Посібники".
4 КВІТНЯ
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
ТЕМА Програми- редактори та їх використання
  • Матеріал для проведення уроку знаходиться за цим покликанням
https://itosvita.diia.gov.ua/task/item/d7814133-2a0e-40d2-b79b-0092bbfeb159
Робота в зошиті, с. 50-51
21 (22) БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема Алгоритми в нашому житті
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Робота з зошитом, с. 44-45
3. Будуємо програму за поданим алгоритмом. Адреса сайту з іграми для програмування
ЗАВДАННЯ
Обери одну з ігор.
Склади алгоритм побудови дороги в обраній грі.
Скільки рівнів пройдено за виділений для гри час?
Повідом вчительці.
ПОДУМАЙ
Чи можна роботу світлофора  вважати пристроєм, який працює за складеною програмою?

14 (15) БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема Способи подання алгоритмів
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за пристроєм.
СПОСОБИ ПОДАННЯ АЛГОРИТМУ
ЯК ЗАПИСАТИ АЛГОРИТМ НОТАМИ
Покликання на онлайн-піаніно
ЯК ЗАПИСАТИ АЛГОРИТМ СТРІЛКАМИ
ПРАКТИЧНА РОБОТА (приготуй аркуш у клітинку)
ПІДСУМОК 
ПОТАНЦЮЄМО

14 БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Створюємо таблицю з зображеннями для гри.
***
Штучний інтелект

7 (8) БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема Алгоритми в нашому житті
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за пристроєм.
2. Повторимо вивчене. Розглянемо алгоритм фарбування яєць - крашанок. https://docs.google.com/presentation/d/1Dm3pbJu9ywSlcLIyeSLM53x29Qq2uqwZ/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true

3. Робота у зошиті, с. 44-45

4. Завдання для самостійної роботи.
На окремому аркуші напиши алгоритм виконання до поданої задачі. Назвіть його "Переправа".

До переправи через річку підійшли Кіт, Ведмідь та Лисиця. Як човняру перевезти всіх тварин на інший берег річки в порядку зменшення росту, якщо у човен до човняра може сісти хтось один. Напишіть алгоритм переправи тварин на інший берег річки.

Подаю початок алгоритму.
ПЕРЕПРАВА
1.Перевези на інший берег річки Ведмедя.
2. Повернись на протилежний берег.
3. ..........(продовжуй самостійно)


7 БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Google-мапа
1. Пригадай правила безпечної роботи при роботі за комп'ютером.
2. Ознайомся з алгоритмом роботи з електронною картою.

ЦІКАВІ ВІРТУАЛЬНІ ПОДОРОЖІ
*Зайди за поданим покликанням та здійсни подорож зоряним Всесвітом.

* Зайди за поданим покликанням та здійсни подорож українськими музеями під відкритим небом.

                                  29 лютого
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема 3D-модель як код
1. Пригадай правила безпечної роботи при роботі за комп'ютером.
2. Робота 3D-сканера
Цікаво знати
Нині є й особливі 3D-сканери — бодісканери — пристрої для обмірювання тіла людини. Ці сканери можуть ввести певні поправки під час вимірювань, адже людина не може бути абсолютно нерухомою. Такі сканери НАТО планує використовувати для обмірювання персоналу, що допоможе в оптимальному доборі одягу, та для управління відповідною логістикою.
3. Самостійна робота
                         
                    29 лютого, 1 березня
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС

Тема Команди і виконавці команд
1. Пригадай правила безпечної роботи при роботі за комп'ютером.
2. Переглянь відео за поданим покликанням (до роботи з зошитом)
3. Опрацюй матеріал підручника, с. 60-62
4. Виконай роботу у зошиті, с. 35 (в класі)
5. Графічний диктант (в класі)
6. Самостійне завдання
На аркуші А5 запиши рецепт приготуванн своєї улюбленої страви. Рецепт має складатися зі спонукальних речень (команд). Наприклад: візьми..., наріж..., підсмаж..., тощо. До рецепту можеш додати малюнок страви.
Формат А5 - це половина альбомного аркуша.
Виконану роботу принеси до Школи мистецтв на наступний урок.
22 лютого
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Інструктаж з БЖД. Кодування інформації
1. Пригадай правила безпечної роботи при роботі за комп'ютером.

2. Сьогодні на офлайн-уроці я розказувала про різні способи кодування інформації. Було показано, як практично закодувати інформацію за допомогою QR-коду і показано, як створювати ребуси за допомою Генератора ребусів.
Подаю два покликання, за якими працювали на уроці.
https://free-qr.com/uk/ -це генератор QR - кодів

http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator-це генератор ребусв
Завдання
За допомою генератора QR - кодів створити невелике повідомлення про себе ( свою родину, свої захоплення, про коло друзів, тощо).
Створений QR - код надіслати на мою електронну пошту ( не у Вайбер!) Телефоном я буду зчитувати повідомлення з монітору.
22, 23 лютого
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема Інструктаж з БЖД. Дії з фрагментами зображення

1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. 
Дії, які можна виконувати з фрагментами зображення, я покажу тобі на офлайн-уроці. Але якщо за поважних причин ти не будеш на цьому уроці, то це відео тобі допоможе ознайомитися з темою уроку.Практична робота:
З поданого зображення виріж зображення Зайця. Тепер копіюй і створи йому 3 друзів. Друзі мають бути різного розміру і повернуті 2 ліворуч, а два праворуч (1 заєць+3 друга =4). Збережи свою роботу і надішли на мою пошту.
15 лютого
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС

Тема
 Інструктаж з БЖД. Моделі у повсякденному житті

1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Розглянь відеороз'яснення до уроку.
(3 завдання виконати за бажанням)
3. Виконай тренувальну вправу

4. Самостійна робота
Виконай матеріальну модель будинку майбутнього. Виконану роботу принести на наступний урок або надіслати фото виконаної роботи на мою пошту.
 
                          15 (16) ЛЮТОГО
ІНФОРМАТИКА, 3 клас
Тема Створення орнаменту
1. Повтори правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.


2. Виконай практичну роботу. Можеш скористатися поданим рапортом, а можеш відшукати самостійно.

3. Виконай завдання у зошиті, с. 30, 31, завдання 4, 5, 6.
8, 9  лютого 
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема Інструктаж з БЖД. Добір кольорової гами малюнка

1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Цікаве про кольори.
3. Користуючись знаннями про поєднання кольорів розфарбуй малюнок онлайн. Для цього перейди за покликанням.
https://pustunchik.ua/ua/games/coloring/paska-i-pysanky

25, 26 січня 
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема
Інструктаж з БЖД. Створення та редагування нескладних малюнків. Інструменти малювання ліній
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Розглянемо тему уроку за поданим відео.
3. Робота в зошиті, с. 24-25

25 січня 
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Інструктаж з БЖД. Виявлення та виправлення помилок у програмах
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Види помилок ми розглянемо за цим покликанням (від початку до 13хв 12с)

3. Робота у зошиті
Колективна робота, с. 28 (завд.1, 2, 3)
Самостійна робота, с. 29 (завд. 4, 5)

18, 19 січня 
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема Інструктаж з БЖД. Відкриття та збереження малюнків
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Теоретичний матеріал ти знайдеш за цим покликанням.

3. Розглянь порядок створення малюнка та алгоритм його збереження.

4. Робота в зошиті, с. 26-27

5. Створи власний малюнок у програмі Paint або Took Paint. Збережи його і надішли на мою електронну пошту kluchik65@ukr.net

18 січня 
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС

Тема Інструктаж з БЖД. Повторення за умовою
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Розглянемо тему уроку на поданій презентації. 
3. Робота в зошиті, с. 26-27

28, 29 грудня 
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС
Тема Інструктаж з БЖД. Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі з комп'ютером.
2. Вивчаємо нове.
3. Практичне ознайомлення з графічним редактором.
4. Робота у зошиті, с. 21-22. При виконанні завдання6 скористайся матеріалом підручника.
28 грудня 
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС

Тема Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повтореннями
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Алгоритми з повторенням у житті.
3. Розглянемо матеріал підручника, с. 36-37
4. Самостійно виконай практичну роботу, с. 39 або намалюй малюнок за поданим алгоритмом.
А це покликання на Скретч (онлайн).

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

21, 22 грудня

ІНФОРМАТИКА, 2 клас

Тема Інструктаж з БЖД. Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі з комп'ютером.
2. Вивчаємо нове.
3. Практичне ознайомлення з графічним редактором.
4. Робота у зошиті, с. 21-22. При виконанні завдання6 скористайся матеріалом підручника.

21 грудня

ІНФОРМАТИКА, 4 клас

Тема Інструктаж з БЖД. Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженнями
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп"ютером.
2. Розглянемо матеріал підручника, с. 36
3. Розглянемо тему уроку на поданій презентації. 
4. Не забудь виконати практичну роботу, подану у презентації.

7 грудня

ІНФОРМАТИКА, 2 клас

Тема Інструктаж з БЖД. Комп’ютерна графіка

1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Уважно переглянь і опрацюй подане відео.

https://www.youtube.com/watch?v=Aev1uopVc7c

3. Працюємо з зошитом, с. 19.

4. Перейди за поданим покликанням та розфарбуй онлайн-розмальовку.

https://pustunchik.ua/ua/games/coloring/koshenia-podarunky

4 КЛАС

Тема Інструктаж з БЖД. Як слова І, НЕ, АБО впливають на зміст висловлювань

1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп"ютером.

2. Заповнимо опитувальник.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSftDOAORudM2eEG5HZC0nFNHQqGv-7We72zYilxnU6H2CyiGQ/viewform

3. Виконаємо тренувальну вправу.

https://svitdovkola.org/inf4/9/media1

4. Розглянемо матеріал підручника, с. 31-35

https://pidruchnyk.com.ua/1595-informatika-4-klas-andrusich.html

5. Виконай практичну роботу.

  • Відскануй штрих-код на с. 35
  • Виконай завдання з цієї сторінки.

30 листопада, 1 грудня
2 клас

Тема Інструктаж з БЖД. Комп'ютерна програма. Меню комп'ютерної програми

Повторення правил техніки безпеки. Гра «Світлофор» (червоний – ні, зелений – так).
  • Зошит та підручник можна класти на клавіатуру.
  • До комп’ютерного класу заходимо спокійно з дозволу вчителя.
  • На урок інформатики треба приходити в спортивному костюмі, щоб бігати в класі під час перерви.
  • Під час уроку ходимо по класу, коли забажаємо.
  • Не намагайтеся самостійно ремонтувати комп’ютер.
  • Ліпимо використану жуйку до столу.
  • Без дозволу вчителя не приступаємо до роботи за комп’ютером.
  • На клавіші натискаємо плавно, без різких ударів.
2. Переглянь відеопояснення.

Комп’ютерна програма - це заздалегідь розроблений набір команд для здійснення інформаційних процесів у комп’ютері.

Запуск програм
Запустити програму можна за допомогою значка програми, панелі швидкого запуску, папки Мій комп’ютер, назви програми в головному меню, пункту Виконати тощо.

Наприклад, щоб запустити програму Блокнот, треба натисну­ти кнопку Пуск, в під меню навести вказівник миші на пункт Стандартні програми, навести вказівник на пункт Блокнот та клацнути лівою клавішею миші. Коротко список дій записуємо так: вибрати Пуск — Стандартні —Блокнот.

Відкриваючи програму ми теж відкриваємо вікно програми. А чи знаєте ви, що таке вікно?
3. 
З чого складається наше вікно програми?

4. Робота у зошиті, с. 17-18

30 листопада
4 клас
Тема Пригадай і йди вперед
Зошит, с. 18-19

Переглянемо, як виконуються роботи.
та 


23, 24 листопада
2 клас

Тема Інструктаж з БЖД. Об'єкти робочого стола комп'ютера

Тема Інструктаж з БЖД. Об’єкти робочого стола комп’ютера
*Запрошую тебе на відеоурок. 

*Робота у зошиті, с. 16-18
Якщо ти маєш бажання відпрацювати свої навички у роботі з мишею, зайди за поданим покликанням та завантаж тренажер. 
РOLI - ТРЕНАЖЕР КЛАВІАТУРИ ТА МИШІ


16 листопада
2 клас
Тема Інструктаж з БЖД. Робочий стіл комп'ютера
1. Пригадай правила безпечної роботи за комп'ютером.
2. Знайомство з новим матеріалом.   
3. Перевір свої знання
4. Працюємо у зошиті, с. 14-15

4 клас

Тема Інструктаж з БЖД.Інструктаж з БЖД. Інформаційний шум та фейки

1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Ознайомся з новими термінами

Інформаційний шум — неважлива, вторинна інформація, якою супроводжується або заміщується основне повідомлення.

3. Вилучи інформаційний шум зі статті

Зелена енергетика

Зелена енергетика замість традиційних джерел електрики використовує відновлювані — вітер, сонячну енергію, воду та геотермальні джерела. Вода — одне з тих відновлюваних джерел енергії, про які ми часто забуваємо. Лише три великі греблі, що працюють у Китаї, країні з Великою стіною, жителі якої пишуть ієрогліфами, є найпотужнішим гідроелектричним комплексом у всьому світі. Цей комплекс забезпечує енергією мільйони людей, це дуже багато. Чому зелена енергетика (використання енергії Сонця, вітру, води) краща? Бо вона майже не шкодить природі, адже її виробництва викидають у довкілля незначну кількість речовин, що його забруднюють. Ми маємо берегти нашу чудову природу, не шкодити ані рослинам, ані тваринам.
Найкраще джерело альтернативної енергії — Сонце. Ми так любимо засмагати, так чекаємо літа, сонечка, що дарує нам радість! Якби ми максимально використовували його енергію, то могли б забезпечити весь світ сонячною електрикою. Пустелі, яких чимало на Землі, могли б стати ідеальним місцем для встановлення сонячних електростанцій.

4. Ознайомся з новими термінами

Фейк. Означає підробку, вигадку, щось несправжнє. Часто вживається в інформаційній сфері, коли йдеться про новини тощо.

5. Ознайомся з новими термінами
Зорові ілюзії – це обман зору, помилки в оцінці й порівнянні між собою довжин відрізків, величин кутів, відстаней, у сприйнятті інформації.

6. Робота у зошиті, с. 14-15
7. Опрацюй матеріал підручника, с.27-29
8. Відскануй код з підручника та виконай завдання за комп'ютером.


 9 листопада
2 клас
Тема Інструктаж з БЖД. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв
1. Пригадай правила безпечної роботи за комп'ютером.

2. Повторення вивченого матеріалу.


3. Знайомство з новим матеріалом

4. Виконай тренувальну вправу.
https://learningapps.org/view9785851

5. Практична робота
Працюємо над відкриттям программи Блокнот

Для того щоб відкрити програму Блокнот потрібно мишкою навести вказівник на ярлик програми блокнот і 2 рази клацнути лівою кнопкою миші. Отже для того щоб закрити програму, наведіть курсор на  червоний хрестик і клацніть 
лівою кнопкою миші.

6. Робота у зошиті, с. 13-14


9 листопада
4 клас

Тема Інструктаж з БЖД. Спілкуємося на відстані

1. Згадай правила безпечної роботи за комп'ютером.
2. Опрацюй матеріал підручника.
Дослідження 6. Як разом робити одну справу на відстані? (с. 23-25)

3.Створюємо комікс "Онлайн-спілкування"

4. За поданим покликанням виконай тренувальну вправу.

5. Перейди за поданим покликанням і створи онлайн-дошку у сервісі Google Jamboard.

6. На дошці розмісти кілька висловів про українську мову або про Україну.

7. Надішли на мою електронну пошту покликання на створену тобою дошку. 

26 листопада
2 клас
Тема  Комп'ютер та його складові
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі з комп'ютером.
2. Тему уроку опрацюємо за поданим відео.
3. Робота у зошиті, с.11-12
4. Тренувальні вправи
та 

4 клас
Тема Інструктаж з БЖД. Електронне листування
1. Повторимо правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Увага! З 1 по 30 листопада включно проходить Міжнародний дистанційний конкурс з математики "Олімпіс -2023" для учнів 1-11 класів.
https://www.olimpis.com.ua/ua/konkurs-z-matematiki/novini-konkursu

Для реєстрації у тебе має бути електронна пошта.
3. Зайди за поданим покликанням та ознайомся з цікавим матеріалом до теми, яку ми сьогодні вивчаємо.

Про електронну пошту

19-20 жовтня
2 клас
Тема Світ сучасних професій
Не забувай про правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером!

1. Переглянь подане відео.
або 
2. Тренувальна вправа

3. Робота у зошиті, с.10, завдання 1,2.

4. Творче завдання у зошиті, с.10, завдання 3.

19 жовтня
4 клас

Тема Інструктаж з БЖД. Комп’ютерна мережа та її використання

1. Матеріал до уроку опрацюємо за поданою презентацією.
2. При необхідності звернись до підручника, с. 15-18
3. А ти знав, що бувають "розумні будинки"?
4. А про розумні меблі чув?

5. Робота у зошиті, с. 8-9

12-13 жовтня
2 клас
Тема Комп'ютерна техніка як засіб здійснення дій з інформацією
1. Розкажи тим, хто поруч, правила безпечної поведінки при роботі з комп'ютером.
    2. Переглянь подане відео. 
 3. Виконай тренувальну вправу.


12 жовтня
4 клас
Тема Інструктаж з БЖД. Пристрої введення та виведення інформації
1. Розкажи тим, хто поруч, правила безпечної поведінки при роботі з комп'ютером.

2. Переглянь навчальне відео до сьогоднішнього уроку. Будь не тільки глядачем, а і активним учасником уроку. 


3. Виконай тренувальну вправу за поданим покликанням. 

4. Розгорни підручник на с.13. Виконай усно завдання 3 та завдання для досліджень (значок "лупа").


5-6 жовтня
2 клас
Тема Інструктаж з БЖД. Пристрої для роботи з інформацією
Тема Пристрої для роботи з інформацією
1. Перейди до попередніх уроків і повтори правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Розфарбуй хлопчика, який правильно працює за комп'ютером. 

3. Розглянь різні пристрої для роботи з інформацією.


4. Покажи, які пристрої для роботи з інформацією є у тебе вдома.
5. Виконай завдання у зошиті, с. 9