10 вересня
2 класТема Інструктаж з БЖД. Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації
1. Пригадай правила безпечної поведінки у комп'ютерному класі та за комп'ютером.

2.До нас на Землю завітали чужоземні прибульці, а люди різними способами намагаються з ними привітатися.

Вони намагаються передати одне й те саме повідомлення, але різними способами:
– у вигляді тексту;
– у вигляді малюнка;
– у вигляді жесту;
– за допомогою звуків.
Так, а ще можна передати повідомлення у вигляді відео або поєднати кілька способів, наприклад малюнок і текст. Отже, запам’ятай:

Способи подання одного й того самого повідомлення залежно від поставленої мети можуть бути різними.

Наприклад, графічний спосіб краще передасть інформацію про колір і форму яблука, а текстовий – про його смак і аромат.
Працюємо з презентацією
https://docs.google.com/presentation/d/1hE0vcEhmWLzwT2Z5_9RZ_Rv1wNNGVyHg/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true
3 клас
Тема Інструктаж з БЖД. Способи подання повідомлень, носії повідомлень1. Працюємо разом. Для цього переглянемо презентацію.
https://docs.google.com/presentation/d/12Lik_4D0mRCxvUX53tvOzMwQ40StwLYB/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true
2. Опрацюй матеріал підручника, с. 10
3. Перевір свої знання.
https://learningapps.org/1128539
4 клас
Тема Інструктаж з БЖД. Джерела інформації1. Опрацюй матеріал підручника, с. 4-6 2. Виконай тренувальну вправу
3. Виконай онлайн-вправу “Книжки: вчора, сьогодні, завтра”
https://svitdovkola.org/inf4/1/media2
3 вересня
2 клас
Тема Правила поведінки та безпеки на уроках інформатики1. Запам'ятай ці правила.
- Давайте правила прослухаємо спочатку,
- Без дозволу комп’ютер не вмикати,
- А трапиться, що руки раптом ви забруднили,
- Дроти без потреби не можна чіпати,
- Сидіти потрібно зі спиною рівною,
- Тепер, коли правила разом проговорили,
3. Гра "Інформаційні детективи" (за порами року"
4. Ознайомся з казкою про те, як виникла інформатика.
Казка про інформацію та її проблеми
Жила собі на світі Інформація. Жила добре, з усіма дружила, нікого не ображала. Але віднедавна стали люди інформацію обробляти з великою швидкістю. То один прилад придумують, то інший, а потім книжки для дітей та дорослих писати почали... І все б добре було, але кожен такий прилад, кожна книжка інформацію містить у великій кількості. І стала наша Інформація збільшуватись вшир та вгору. І одного дня вона стала така велика, що не змогла увійти в двері свого будиночка! Почала вона зарядку зробити. Робила, робила Інформація зарядку, а схуднула тільки трішечки. Тоді зрозуміла Інформація, що їй терміново необхідна допомога друзів. Зібрала тоді наша Інформація своїх друзів — інші десятибуквенні слова на збори, розповіла їм про своє горе та попросила допомоги. Довго думали слова-друзі, та нічого придумати не змогли. Але раптом прибігло слово Автоматика. Почула Автоматика проблему нашої Інформації та радісно сказала: «Не сумуй, Інформаціє, допоможу я тобі! Давай придумаємо автомат, пристрій для роботи з інформацією. Тоді тобі легше буде — замість тебе інформацію оброблятиме цей пристрій». І створили вони пристрій, і назвали його... (комп'ютер)»
Тепер ми знаємо, що комп'ютер — це прилад для роботи з інформацією. А інформатика — це наука, яка розказує, як працювати з інформацією за допомогою комп'ютера.
Казка про інформацію та її проблеми
Жила собі на світі Інформація. Жила добре, з усіма дружила, нікого не ображала. Але віднедавна стали люди інформацію обробляти з великою швидкістю. То один прилад придумують, то інший, а потім книжки для дітей та дорослих писати почали... І все б добре було, але кожен такий прилад, кожна книжка інформацію містить у великій кількості. І стала наша Інформація збільшуватись вшир та вгору. І одного дня вона стала така велика, що не змогла увійти в двері свого будиночка! Почала вона зарядку зробити. Робила, робила Інформація зарядку, а схуднула тільки трішечки. Тоді зрозуміла Інформація, що їй терміново необхідна допомога друзів. Зібрала тоді наша Інформація своїх друзів — інші десятибуквенні слова на збори, розповіла їм про своє горе та попросила допомоги. Довго думали слова-друзі, та нічого придумати не змогли. Але раптом прибігло слово Автоматика. Почула Автоматика проблему нашої Інформації та радісно сказала: «Не сумуй, Інформаціє, допоможу я тобі! Давай придумаємо автомат, пристрій для роботи з інформацією. Тоді тобі легше буде — замість тебе інформацію оброблятиме цей пристрій». І створили вони пристрій, і назвали його... (комп'ютер)»
Тепер ми знаємо, що комп'ютер — це прилад для роботи з інформацією. А інформатика — це наука, яка розказує, як працювати з інформацією за допомогою комп'ютера.
3 вересня
3 клас
Правила безпеки в комп'ютерному класі.
Не вмикай комп'ютер без дозволу вчителя.
Не торкайся дротів і розеток.
Не клади речі на клавіатуру.
Не торкайся екрана монітора.
Не торкайся задніх стінок системного блока та монітора.
Не ремонтуй комп'ютер самотужки — негайно поклич учителя!
Тема Правила безпечної роботи на уроках інформатики та з комп’ютерними пристроями
1. Пригадаємо правила безпеки на уроці інформатики.
2. Перевір свої знання. Для цього пограй з Кротами.
3 вересня
4 клас
Тема Правила безпечної роботи на уроках інформатики та з комп’ютерними пристроями
Не вмикай комп'ютер без дозволу вчителя.
Не торкайся дротів і розеток.
Не клади речі на клавіатуру.
Не торкайся екрана монітора.
Не торкайся задніх стінок системного блока та монітора.
Не ремонтуй комп'ютер самотужки — негайно поклич учителя!
2. Малюнок-комікс "Безпечний комп'ютерний клас" 🎨
3. Створення "Пам'ятки для друга".(з
"Правил безпечної роботи на уроках інформатики та з комп’ютерними пристроями"