Індивідуальне навчання


15 листопада

МАТЕМАТИКА  (Б)

Тема Усне додавання іменованих чисел. Властивості прямокутника
1. Розглянь №457
2. Виріж із кольорового паперу прямокутник зі сторонами 5 і 3 см. Проведи діагоналі.
3. Знайти у своєму будинку предмети прямокутної форми. 
4. Твій підручник математики має форму прямокутника. виміряй його сторони.
5. А тепер всі сторони додай. Ти знайшла периметр підручника. Периметр позначається буквою Р.
6. Обчисли периметр прямокутника зі сторонами 5см 2 мм і 4см 1мм. Пригадай, що у прямокутника 2 довжини і 2 ширини.                                    Запис буде виглядати так:

Р=5см 2мм+5см 2мм+4см 1мм +

+4см 1мм =? (сантиметри додавай до сантиметрів, міліметри до міліметрів)

7. Задача
Ти маєш 150 грн. Чи вистачить тобі цих грошей на покупку зображеного товару? (Обчислення виконай за допомогою калькулятора) 

МОЛОДЕЦЬ)

7 листопада

МАТЕМАТИКА  (Б)

Тема Додавання і віднімання багатоцифрових чисел

1. За допомогою калькулятора виконай обчислення прикладів, №368, 382. Запиши ці приклади у зошит.
2. Розглянь у підручнику назви трикутників за величино кутів та довжиною сторін, №194 та 375.
3. Виконай тренувальну вправу.
https://learningapps.org/view2316654
4. Розв'яжи задачу 361. Читай уважно план розв'язування задачі. Відповідь на кожне запитання, це і є дія у розв'язанні. Обчислення виконуй за допомогою калькулятора. 

ІНФОРМАТИКА (Б, Р)
Тема Інструктаж з БЖД. Спілкування на відстані
1. Згадай правила безпечної роботи за комп'ютером.
2. У своєму шкільному акаунті ти маєш свою електронну пошту. Зайди у неї і відправ мені повідомлення? у якому відкрий якусь маленьку таємницю про себе. Надішли це повідомлення на мою електронну пошту kluchik65@ukr.net
3. Перейди за поданим покликанням і розмісти фото "Улюблені куточки рідного міста"
https://docs.google.com/presentation/d/1M2NFdz9c8YZ4WP00XHJwdbs4Wdik-kOdtLqj2XSCQYI/edit?usp=sharing
                             6 листопада (Б)
                7 листопада (Р)
            УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Узагальнюю знання про речення. Діагностувальна робота. Списування
1. Працюємо на тренажері за поданим покликанням. Пам'ятай, що у реченні є виконавець дії (підмет) і дія (присудок).
2. Обери правильний розділовий знак в залежності від виду речення. 
3. Діагностувальна робота. Списування.
Спиши грамотно і каліграфічно текст, розміщений у підручнику на сторінці 113, впр.3

4 листопада
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Народна казка – скарбничка мудрості. Навчальне аудіювання
1.Прослухай казку за поданим покликанням:
2. Виконай аудіювання. Відповіді сфотографуй та надішли мені в особисті повідомлення у Вайбер.
Українська народна казка 
«Казка про Івана»
1.Яку казку ви прослухали?

а) Казка про Миколу;
б) Казка про Змія;
в) Казка про Івана.

2. Як звали царівну?

а) Оксанка;
б) Марійка;
в) Маринка.

3. Де жив змій?

а) у великому замку;
б) у глибокій ямі;
в) на високій горі.

4. Ішли три брати:

а) Грицько, Микола та Іванко;
б) Грицько, Микола та Степанко;
в) Микола та Іванко.

5. Що впустив у яму найменший брат?

а) кошик;
б) шапку;
в) свитку.

6. Кого зустрів у ямі Іван?

а) Змія;
б) Марійку;
в) богатирів.

7. Що вирішив робити Іванко?

а) забрати Марійку;
б) тікати;
в) битися зі Змієм.

8. Що подарувала Марійка Іванкові?

а) вишиванку;
б) перстня;
в) шапку.

9. Що зробили брати?

а) допомогли Іванові вибратися з ями;
б) перерізали мотузку і втекли;
в) билися зі Змієм.

10. Хто допоміг Іванкові?

а) старший брат;
б) вовк;
в) вірний друг.

11. Хто збирався одружитися з Марійкою?

а) Степан;
б) Грицько;
в) Микола.

12. Іванко та Марійка одружилися та

а) поїхали у весільну подорож;
б) почали жити поживати і добра наживати;
в) от казочці кінець, а хто слухав - молодець.

                        10 жовтня

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ(Б)

Тема Легенди рідного краю 
(матеріал можна опрацьовувати поступово, протягом кількох днів) 
Легенда "Як виникли Карпати"(с. 34-36)
1. Прочитай легенду.
2. Зайди за поданим покликанням та перевір, чи уважно ти прочитала легенду.
https://wordwall.net/resource/60429492/українська-література/легенда-як-виникли-карпати

 Легенда "Зозулині черевички"

1. Прослухай легенду "Зозулині черевички"

https://www.youtube.com/watch?v=0x3toobCj1c

2. Розглянь фото цієї рослини на сторінці 39 та по можливості розфарбуй цю квіточку.

Легенда "Замкова гора в Мукачеві"

1. Прочитай легенду, с. 40-41
2. Виконай "завдання з лупою" на с. 41

           УКРАЇНСЬКА МОВА (Б, Р, Г)

Тема Звертання
1.  Переглянь відеотренажер з поданої теми.
2. Знайди речення зі звертаннями, виконуючи цю вправу. 
3. Запиши подані речення, виділяючи комами звертання. Звертання підкресли.

3 жовтня

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ(Б)

Тема Дивовижний світ міфів
Старослов'янські міфи.  Міфи давньої Греції «Дедал та Ікар» 
1. Розглянь у підручники (с. 25) . зображення слов'янських міфічних героїв (Богів). Прочитай, покровителем кого або чого вони вважалися.
2. Опрацюй матеріал підручника "Міфи про створення світу і людей"
 (с . 23-24)
3. Обери предмети, що згадуються у цьому міфі.

4. Переглянь міф "Дедал та Ікар"
Відео до міфу
5. Прочитай цей міф (с. 30-33)
6. Переглянь презентацію та виконай завдання, подані на слайдах 7 та 11. За бажанням виконай і ті завдання, які тобі сподобалися. 
Презентація до міфу
ІНФОРМАТИКА (Б, Г, Р)
Тема Тема Інструктаж з БЖД. Процесор та пам’ять
Опрацювати матеріал тобі допоможе підручник , с. 11-12 та практичні вправи. Для зручності можеш скористатися електронною версією підручника.
А це практичні вправи.
1. Переглянемо навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=9f5IyIMd--U&t=4s


Вмикаємо "людський процесор"
  • В якій клітці не тримають ні птахів, ні звірів?
  • З якого крана не беруть води? 
  • З якої посудини не можна нічого з’їсти?

1 жовтня

МАТЕМАТИКА (Б)

Тема Розв’язування задач способом відношень. Запис суми розрядних доданків одним числом
1. Розглянемо задачу.
Щоб приготувати 8 порцій піци, потрібно 150 г грибів. Скільки потрібно грибів, щоб приготувати 16 таких порцій?
ЗВЕРНИ УВАГУ! При запису умови піцу пишемо під піцею, гриби під грибами. Так робимо і надалі; однакові найменування пишемо одне під одним.
РОЗГЛЯНЕМО, У СКІЛЬКИ РАЗІВ ЗБВЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ПІЦ?
1) 16 : 8 = 2 — у стільки разів більше порцій, тому в стільки ж разів потрібно більше грибів.
ЗНАЧИТЬ І КІЛЬКІСТЬ ГРИБІВ ТАКОЖ ЗБІЛЬШИТБСЯ У 2 РАЗИ.
2) 150 ∙ 2 = 300 (г) — грибів на 16 піц.
Відповідь. 300 г.

За цим зразком розв'яжи задачі 206 та 213.

27 вересня

МАТЕМАТИКА (Б)

Тема Множення багатоцифрових круглих чисел. Ділення багатоцифрових круглих чисел (2 теми)
1. Пригадай таблиці множення і ділення.
2. При діленні і множенні круглих багатоцифрових чисел прибирай НУЛІ і працюй з числами, дії з якими вже вивчили раніше. Потім відкинуті НУЛІ дописуй до отриманої відповіді.
Наприклад:
24000:6
24:6=4, і дописуємо 000. Відповідь 24000:6=4000
Міркувати можна і інакше.
24тис.:6=4тис. Слово "тисяч" замінюємо 000.
Аналогічно виконуємо і множення. 
Наприклад:
4000*6
4*6=24  і дописуємо 000. Відповідь 4000*6=24000
Міркувати можна і інакше.
4тис.*6=24тис. Слово "тисяч" замінюємо 000.
Виконай письмово приклади 149 і задачу .
Задача
1200 кг капусти розвезли у 6 дитячих садків, порівну у кожний. Скільки капусти одержав кожен садок?
6с. - 1200кг
1с. - ? кг

26 вересня

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ (Л)
 Тема Дивовижний світ міфів.
Міфи Давнього Єгипту. «Створення світу»
https://docs.google.com/presentation/d/1ZFfGW1bC4EzsB3SspPsl_iE1c2Ltx7mS/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true
Відео про лотос 


УКРАЇНСЬКА МОВА
26 вересня (ГР), 2 жовтня (Б)
Тема Речення. Розпізнаю та будую речення, різні за метою висловлювання та інтонацією. Правильно відтворюю інтонацію речень
1. Переглянь подане відео
https://www.youtube.com/watch?v=QDqUORayFwM
2. Усно виконай тренувальну вправу.
3. Зі слів кожного рядка побудуй речення. Визнач тип текс­ту. Добери заголовок.

гуси, лузі, У, паслися.
і, Юрась, дражнити, прутик, почав, взяв, гусей.
зашипів, і, Гусак, за, кинувся, Юрасем.
закричав, і, Хлопчик, втік.

4. Склади 2 питальних речення за поданим малюнком. Запиши їх. В кінці постав знак запитання.

Наприклад:
Яку квітку побачили діти?
Хто зображений на малюнку?

МАТЕМАТИКА (Б)
Тема Додавання і віднімання багатоцифрових круглих чисел
Працюємо за поданим відео. Там, де треба виконувати завдання, став на паузу. ОБЧИСЛЕННЯ ВИКОНУЙ ЗА ДОПОМОГОЮ КАЛЬКУЛЯТОРА. 

25 вересня

Українська мова

Тема Узагальнюємо знання про текст
(ЛДН)
Характерні ознаки тексту
До тексту можна добрати заголовок.
Наявність теми й основної думки.
Зв'язок речень за змістом.
Використання мовних засобів для зв'язку речень у тексті (вживання займенників, синонімів, спільнокореневих слів).
Певна послідовність речень.

Приклад:
    Їжак до зими готується.
    Лягає на землю та качається. А листя на його голки настромлюється, нанизується. Отак назбирає він листя та й несе до своєї домівки. Несе, наче золотий стіжок везе. Скине його на купку, спочине трохи та й знову за роботу.
    Бо ж любить їжачок зимувати в теплій м’якій постелі.

У тексті розповідається про їжачка — це його тема.
У тексті розповідається про те, як їжачок готується до зими — це його головна думка.
У відповідності до теми та головної думки можна вибрати заголовок:
ЯК ЇЖАК ДО ЗИМИ ГОТУЄТЬСЯ

У тексті речення розташовані послідовно та зв'язані між собою (за допомогою слів «їжак», «він», «іжачок»).
Практична робота (письмово)
Прочитай речення. В якому порядку
слід розмістити частини, щоб утво­рився текст? Це опис чи розповідь?
Запиши складений текст, придумай до нього назву (заголовок).

***
    Розсердилася лисиця на глечик. Вирішила його утопити в річці.
    Були собі дід та баба. Пішли вони в поле жати та й взяли глечик молока. Баба поставила глечик під кущем.
    Побігла вона до річки. Встромила голову в воду. На­повнився глечик і потягнув за собою лисицю у воду.
    Підбігла лисичка до глечика. Випила з нього молоко, а голови не витягне.

20 вересня

МАТЕМАТИКА (Л)

Тема Багатоцифрові числа Тисяча. Лічба тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч.
Єлізавето, я перевірила твою роботу. Ти - велика розумничка! Дякую тобі за старанність)
1. Переглянь відео за поданим покликанням:
2. Запиши у зошит
1 - один
10 - один десяток
100 - одна сотня
1 000 - одна тисяча
Що спільного?  Отже, лічити можна одиницями, десятками, сотнями, тисячами.
3. Додавати і віднімати круглі круглі тисячі треба так само, як і одиниці, тільки після числа  додаємо потрібне слово  (тисяч).

4. Запиши у зошит приклади 79.
5. Запиши і розв'яжи задачу 80.
Щоб дати відповідь на запитання цієї задачі, треба від більшого числа відняти менше.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема Діагностувальна робота. Диктант
Запиши у зошиті 
20 вересня
Диктант
Сонячний дощик
Можна записати під диктовку дорослого.
        СОНЯЧНИЙ ДОЩИК
Я довго блукав лісом. День був сонячний і спекотний. Раптом набігла синя хмарка. Посипався дрібний дощик. Але сонечко всеодно яскраво світило. Дощові краплини падали на землю. Вони повисали на зеленій траві, листі, гіллі дерев (однорідні обставини). У краплинах дощу грали сонячні промінчики. Дощ закінчився. На небі з'явилася веселка. Запахло квітами, травами, м'ятою.

19 вересня

Інформатика(ЛДН)

Тема Інструктаж з БЖД. Інформаційні
процеси. Способи подання інформації
1. Пригадай правила БЖД при роботі з комп'ютерними пристроями.

2. Розглянь, які дії можна робити з інформацією. Це і є інформаційні процеси.

3. Зайди за поданим покликанням та вкажи, який інформаційний процес зображено на малюнку. 

4. Пригадай, якими способами передається інформація.

5. Перевір свої знання, перейшовши за поданим покликанням.
https://learningapps.org/watch?v=p3podf4ec19

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема Діагностувальна робота. Робота з літературним твором

Мандрівна квітка
Увечері Катруся гуляла в саду. Над стежкою розцвіла червона квіточка.
— Добривечір! Як поживаєш? — вигукнула дівчинка і сплеснула в долоні. — Яка ж ти гарна!
Неначе вмита. Дай я трохи біля тебе посиджу.
Маківочка не вміла розмовляти. А Катрусі здалося, що вона сказала:
— Присядь. Коли хочеш, я на тебе одну пелюсточку скину.
Війнув вітерець, і на дівчинку впала червона пелюсточка.
Катруся поклала її на долоню і погукала сусідського хлопчика
— Василька, з яким дружила:
— Васильку, а йди-но сюди, глянь, яка пелюсточка красива.
Василько підійшов, подивився й сказав:
— Таки справді гарнесенька...
Потім Катруся повечеряла і лягла спати. Вранці вийшла надвір, зайшла в сад і скрикнула від здивування:
— Ой, матусю! Глянь, куди за ніч квіточка перейшла. Увечері була он там, а тепер ось де...
    Мама Катрусина поглянула і каже:
— Квіточки, доню, тільки в казці ходять. То вчорашня маківочка облетіла вночі, а вранці інша зацвіла. А тобі здалося, що вона сюди перейшла. Зрозуміла?
— Ні, я не хочу так, — відповіла Катруся. — Хочу, щоб
квіточки ходили. Я ходжу — хай і вони ходять!
Тестові завдання 
 1. Як звали дівчинку в творі? 
а) Катруся; б) Маруся; в) Оленка. 
2. Коли дівчинка гуляла в саду? 
а) вранці; б) вдень; в) ввечері. 
3. Яку квітку дівчинка побачила? 
а) ромашку; б) маківочку; в) троянду. 4. Що дівчинка показала сусідньому хлопчику? 
а) квітку; б) пелюстку; в) ягідку. 
5. Продовж речення. 
Війнув вітерець, і на дівчинку впала ___________________________. 
6. Віднови послідовність подій. (постав цифри від 1 до 4)
Над стежкою розцвіла червона квіточка. 
Таки справді гарнесенька... 
Глянь, куди за ніч квіточка перейшла. Я ходжу — хай і вони ходять! 
7. Придумай свій заголовок. Поясни, чому саме так ти б назвав твір. _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ __________


18 вересня

Українська мова

Тема Медіапродукти
(ЛДН)
1. Переглянь створену мною презентацію і ознайомся з деякими різновидами медіапродуктів. При цьому виконуй подані у презентації завдання.
2. Створи власний медіапродукт - газету "Про мене". Шаблон бажано роздрукувати. Можна перемалювати. 


Тема Б16 вересня

Інформатика ( М)

Тема Правила безпечної поведінки при роботі з комп'ютерними пристроями

1. Пригадаємо правила безпеки на уроці інформатики.
2. Перевір свої знання. Для цього пограй з Кротами. 

https://wordwall.net/uk/resource/11398054/правила-поведінки-за-компютером


13 вересня

МАТЕМАТИКА (Л)

ТЕМА 1 Римські цифри. Закріплення вивченого

Завдання 1 Песик Барбос дуже полюбляє їсти сухий корм «Чапі». Цей корм дуже смачний, а ще він корисний для собаки. Збери подушечки, обчисливши приклади і нагодуй Барбоса.


Завдання 2 Червона Шапочка поспішає до бабусі. Вкажіть їй короткий шлях. (обчисли 2 доріжки, а коротшу підкресли).

3. Ознайомся з римськими цифрами і запиши відповіді до прикладів 65.

ТЕМА 2 Діагностувальна робота

Виконай ті завдання, які тобі зрозумілі. Завдання 9 виконувати не треба. Користуйся калькулятором.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3201390

12 вересня

УКРАЇНСЬКА МОВА

(ДН)

Тема Тексти різних стилів. Розрізняю тексти різних стилів
1. Переглянь відео до поданої теми.
2. Склади оголошення про те, що ти віддаси  непотрібні тобі дитячі книги (усно)
3. Прочитай впр.1 на с. 16. Який цей текст за стилем, художній або науковий? Запиши 1 абзац.
4. Усно склади текст-інструкцію до своєї улюбленої гри. Скористайся зразком впр. 4, с. 18 
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
(Л)
Тема Дж. Стронг «Дзвінок інспекторки» ( уривок із повісті «Гармидер у школі»
Матеріал сьогоднішнього уроку опрацюємо, перейшовши за покликанням:

https://docs.google.com/presentation/d/1tL-DJeGqovL-Pt7oKC-f5H4ARLiWqPu1/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true

МАТЕМАТИКА (Л)

ТЕМА Частини
На попередньому уроці ми говорили про годинник. Пригадай:
1 доба=24 год
Спробуй знайти частину від числа. Для цього треба ціле поділити на знаменник.

https://wordwall.net/uk/resource/54157803/знаходження-частини-від-іменованого-числа

2. За допомогою калькулятора знайди частину від числа (письмово), №61

3. Виконай №60. Уважно подивись, на скільки рівних частин поділено цілий предмет і скільки таких частин зафарбовано.

4. Попрацюємо над задачею 62. Переведи 1 годину у хвилини і виконай обчислення. Для цього 60 хв поділи на знаменник 4.

5. Накресли відрізок довжиною 6 см і поділи його на 3 рівні частини. Кожна частина  - це одна третя цього відрізка.

11 вересня

Українська мова

(ЛДН)
Тема Будова тексту. План
1. Переглянь відео і запам'ятай, з яких частин будується текст.

https://www.youtube.com/watch?v=Sh6AuaFZls8

2. Перевір, чи правильно бобер розмістив частини тексту.



3. Перейди за поданим покликанням та правильно розмісти речення, щоб вийшов текст. Один текст за вибором запиши і добери до нього заголовок     ( назву)
https://drive.google.com/file/d/1EWXjEzb_1yWFI2zpwHRvd486BI_TmjnQ/view

6 вересня

МАТЕМАТИКА (Л)

ТЕМА Годинник. Трицифрові числа (два уроки об'єднані). Повторення

1. Опрацюй презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/19Fls0j8A3jTB3TBgPtLErGn19Jtdpp95/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true

2. Запиши у зошит одиниці виміру часу (слайд2).

3. Розв'яжи приклади, слайд 3, 4.

4. Ввімкни відео і усно виконай завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=sB2jOZVeJfo

5. Виконай приклади з трицифровими числами, с. 6, №23
6. Запиши і розв'яжи задачу №28. Якщо запитання має слово РАЗОМ, УСЬОГО, то всі числа треба додати.
Задача 28
Окуляри - *** грн
Бензин - *** грн
Продукти = *** грн

Разом - ? (можна фігурну дужку)

Для обчислення можна скористатися калькулятором.


5 вересня

Інформатика(ЛДН)

Тема Правила безпечної поведінки при роботі з комп'ютерними пристроями

1. Пригадаємо правила безпеки на уроці інформатики.
2. Перевір свої знання. Для цього пограй з Кротами. 

МАТЕМАТИКА (Л)

ТЕМА Табличне множення і ділення (повторення)

1. Приготуй до уроку роздруковану таблицю множення і ділення.

За допомогою таблиці виконай письмово приклади №8.  Пригадай при виконанні порядок дій.

2. Працюємо над задачею 6. Хто це?


Порахуй кількість ніг у однієї тварини.

А тепер прочитай і розв'яжи задачу 6.

8н. по 4 ноги

9 стр. по 2 ноги

Разом - ? (можна фігурну дужку)

1. Спочатку знайди, скільки ніг у всіх носорогів? (множення)

2. Далі,  скільки ніг у всіх страусів?(множення)

3. А тепер дай відповідь на запитання задачі. (додавання)

***

Попрацюй на математичному тренажері.

https://elpom.com.ua/training/matematychni-trenazher-mnozhennya-chysel-2-9/


ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ (Л)

Тема Вірші про осінь та про школу

1. Прочитай вірш "Крилата школа", с. 3

2. Спробуй дати відповіді на запитання до цього вірша

3. Прочитай вірш "Наш клас", с. 4.

4. Якщо в тебе є фото з життя класу, спробуй створити колаж "Мій клас". Зробити це можна онлайн за цим покликанням.

https://products.aspose.app/words/uk/collage

4. Прочитай оповідання "В останній день літа", с. 5-6. 

5. За бажанням виконай тести до цього оповідання. 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7330355 

4 вересня

Українська мова

(ЛДН)
Тема Текст. Типи текстів (повторення) 1. Переглянь подану презентацію та пригадай, що таке текст та на які типи вони розподіляються.
2.Завдання за вибором
Виконай письмово завдання, яке тобі більше подобається.
 Розташуй речення у такому порядку, щоб утворився текст:
1) Вони дружно почали ліпити хатку.
2) Навесні повернулися ластівки.
3) У гніздечку з’явилися ластів’ята.
4) Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.
АБО
Сторінка 4, впр.3 (за підручником)
3. Усно склади невеличкий текст за серією малюнків.

***

20 БЕРЕЗНЯ (Б.)




УКРАЇНСЬКА МОВА 

Тема Велика буква у власних назвах (закріплення)

Виконати письмово у зошиті:





                    ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 

ТЕМА Акровірші

https://docs.google.com/presentation/d/1kk1TcFCI8bZUF5yBWyQKEe35q4BOLSIx/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true

МАТЕМАТИКА

ТЕМА Письмове додавання і віднімання. Розв'язування задач

1. Обчислити приклади № 411 . При необхідності користуватися калькулятором (останній приклад)

2. Задача 422 

3. Накресли квадрат зі стороною 5 см. Знайди його периметр.                                                                            



13 БЕРЕЗНЯ (Б.)

Математика

Тема Закріплення вивченого матеріалу

1. Розв'яжи приклади. Згадай правила. При необхідності користуйся калькулятором.
https://wordwall.net/uk/resource/32229877/
математика/ділення-і-множення-3-клас

2. Розгорни задній форзац підручника. Користуючись таблицями виміру, виконай завдання.
https://wordwall.net/uk/resource/39359157/математика/одиниці-вимірювання

3. За поданим малюнком склади задачу. У зошиті запиши її розв'язання.

УКРАЇНСЬКА МОВА 

Тема Власні і загальні назви

1. Повтори, що ти знаєш про іменник і виконай завдання (онлайн)
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/628492
2. Запиши у зошит речення, вставляючи потрібні слова.
Я живу у місті ... . Біля мого міста протікає ріка ... . Мій будинок збудований на вулиці ... .

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема Жартівливі вірші Грицька Бойка

1. Ознайомся з віршами Г. Бойка (с. 119-121)

2. Спробуй прочитати за дійовими особами вірш "Провалився по коліна" (мама читає слова мами, дитина читає слова дитини).

3. Спробуй вдумливо кілька разів прочитати вірш "Мій зореліт" і, якщо вийде, виконай завдання.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4474253

15 ВЕРЕСНЯ

Математика, 2 уроки (Б.)

Тема Складання і застосування множення числа 4

1. Обчисли математичний ланцюжок.

2. Для виготовлення одного стільця столяр бере 4 ніжки. Скільки ніжок треба для 2 стільців?
4+4
Скільки ніжок треба для 3 стільців?
4+4+4
Заміни додавання множенням.

4+4=4*2
4+4+4=4*3

2. Запиши таблицю множення числа 4. Для цього скористуйся підручником (с.10)

3. Розв'яжи приклади №51, 1 і 2 стовпчики.

4. Зроби "мандрівку" цифрою 4. Це таблиця множення числа 4. 

5. Якщо є можливість, роздрукувати цю картку і виконати завдання.
6. Накресли квадрат зі стороною 4 см. Знайди його периметр (спочатку додаванням, потім множенням) 


7 ВЕРЕСНЯ

Інорматика (Б.)

Тема Інструктаж з БЖД. Способи подання повідомлень
1. Пригадай правила роботи за комп'ютером.


2. Виконай завдання у зошиті, с. 5, завдання 2, 3.
3. Розглянь, якими способами можна передати повідомлення.

4. Намалюй СОНЦЕ. Це графічний спосіб подання повідомлення.
Напиши слово СОНЦЕ. Це текстовий спосіб подання повідомлення.
Промов слово СОНЦЕ. Це звуковий спосіб подання повідомлення.
За способом сприйняття інформація буває:

Тактильна або дотикова, слова мають однакове значення.
Виконай у зошиті завдання 1, 2, 3 , с. 2 .
ЧИТАННЯ (Б.)
Тема Картини осені в поетичних рядках.
1. Прослухай вірш С. Жупанина "Осіння пожежа"
https://www.youtube.com/watch?v=qXyV0IH0Cks
2. Прочитай цей вірш у підручнику, с. 8
3 Ознайомся ще з одним віршем про осінь. Прочитай його і розглянь малюнки до вірша.


4. Спробуй завчити цей вірш. Користуйся при заучуванні малюнками.


6 ВЕРЕСНЯ


                   Математика (Б.)

Тема Повторення вивченого у 2 класі.

1. Завантажте підручник за цим покликанням.

https://svarog.cx/product/matematyka-pidruchnyk-dlya-osib-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy-f70-3-klas-2021-prohorenko-l-i/

2. Завдання 3, 4, 5 на с. 30-31

УКРАЇНСЬКА МОВА (Б.)

Тема Повторення вивченого у 2 класі. Речення

1. Завантажте підручник за цим покликанням.

https://drive.google.com/file/d/1A7BLoLUsq1zl_zPy2xaC6GvtTPLwzENy/view


2. Пропиши за зразком букви, з'єднання, слова.(вправа 3, с.9)
3. Виконай письмові вправи .
Впр.4, с.9
Впр. 9, с.11
Впр. 14, с.13 (за бажанням)

5 ВЕРЕСНЯ


МАТЕМАТИКА (Б.)

Тема Повторення вивченого у 2 класі.

1. Завантажте підручник за цим покликанням.

https://svarog.cx/product/matematyka-pidruchnyk-dlya-osib-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy-f70-3-klas-2021-prohorenko-l-i/

2. Завдання 3, 4, 5 на с. 29

УКРАЇНСЬКА МОВА (Г.)

Тема Повторення вивченого у 2 класі.

Перейдіть за поданим покликанням.

https://drive.google.com/file/d/1A7BLoLUsq1zl_zPy2xaC6GvtTPLwzENy/view

Виконай завдання 3, 4, 5 на сторінці 5. При поділі на склади у вправі 5 слова можна "проплескувати", можна ставити руку під підборіддя і рахувати склади.

УКРАЇНСЬКА МОВА (Р.)

 Сьогодні ми будемо вчитися передавати на письмі звук о і писати букви Оо.
***
Розглянь, як писати рукописну букву О, о.
https://www.youtube.com/watch?v=wUE64qwdelk

***
Зліпи таку букву з пластиліну.
***
Знайди у своїй кімнаті предмети, схожі на цю букву.
***
Пропиши по одному рядочку великої і малої букви Оо.

  ***
Спиши подані слова, підкресли у них букву Оо.


 4 ВЕРЕСНЯ

УКРАЇНСЬКА МОВА (Б. і Г.)

Тема Звуки і букви. Слово

1. Повтори алфавіт.


2. Склади і запиши слова з вказаних букв.
29, 19, 22, 15, 1
15, 21, 1, 22, 11, 3, 7
17, 12, 22, 23, 19
3. З поданих слів утворилося речення. 
Запиши його.(Б.) 
Шостка - красиве місто.
Обведи його. (Г.)

4. Підкресли у цьому реченні букви, які можна співати (голосні).
5. Користуючись алфавітом запиши слова, розмістивши їх у алфавітному порядку. Це все є у нашому місті. 
Фонтан, парк, школа, колесо, таксі, магазин.
Назви перші звуки у записаних словах.
6. Розподіли подані предмети на дві групи (істоти і неістоти). Запиши ці слова у 2 стовпчики.