Дизайн і технології Тема Скоро свято – Новий рік. Прикраси з паперу. Оздоблення виробів з паперу. Виготовлення новорічних іграшок
| Образотворче мистецтво Тема Вирізання з паперу сніжинок Виготовити красиві сніжинки тобі допоможуть подані відео. 9 грудня Дизайн і технології Тема Візит інопланетянина . Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації « Інопланетний корабель» 1. Створити подану роботу тобі допоможе відео. https://www.youtube.com/watch?v=MRBvSpRxZwQ 2. Виконай разом з інопланетянами цікаву руханку. https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s |
Дизайн і технології Тема «Сипле, сипле сніг…» Послідовність дій під час створення аплікацій . Виготовлення зимової композиції
Дизайн і технології
1. ЗГАДАЙ ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПРИ ВИКОНАННІ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ. ЗА ВИКОНАННЯ ВПРАВ БЕРИСЬ ЛИШЕ ТОДІ, КОЛИ ГАРНО СЕБЕ ПОЧУВАЄШ.
2. Імітаційні вправи - це вправи, під час виконання яких ти стаєш схожим на когось або на щось.
ДОРОСЛІ, ПРИЄДНУЙТЕСЬ. ФІЗКУЛЬТУРА ПОТРІБНА ВСІМ)))
Комплекс вправ.
І. «Паровоз». В. п. - руки зігнуті в ліктях. Ходьба на місці з коловими рухами рук. Рухи руками можна виконувати послідовно або симетрично. Дихання рівномірне: на два кроки - вдих, на два кроки - видих. Виконати до 80 кроків.
II. «Штангісти». В. п. - стійка ноги нарізно. 1 - руки до плечей долонями вперед, ліктями вниз, пальці стиснуті в кулаки (вдих); 2 - із силою випрямити руки вгору, подивитись на них (видих); 3 - руки до плечей (вдих); 4 - в. п. (видих). Вправу виконати 6-8 разів у повільному темпі.
III. «Косарі». В. п. - стійка ноги нарізно, руки вперед-вниз;
долоні випрямлені. 1-2 - поворот тулуба направо; 3-4 - поворот тулуба наліво. Вправу виконати 4-6 разів у кожний бік. Дихання довільне. Ноги напружені, п´ятки від підлоги не відривати.
IV. «Петрушка». В. п. - стійка ноги нарізно, руки в сторони долонями вперед, пальці розчепірені. 1 - нахилитись уперед, торкнутися долонями гомілок ніг якомога нижче (видих); 2 - в. п. (вдих). Вправу виконати 6-8 разів у повільному темпі. Нахиляючись, ноги не згинати.
V. «Велетні і карлики». В. п. - упор присівши («карлики»), 1-2 - випрямивши ноги, піднятись на носки, руки вгору - «карлики» стають «велетнями» (вдих); 3-4 - в. п. (видих). Вправу виконати 6-8 разів у повільному темпі.
VI. «Горобці». В. п. - стійка ноги нарізно, руки до плечей. Стрибки на місці на обох ногах з рухами вгору-вниз, не відриваючи пальців від плечей.
Звернути увагу на правильне положення «руки до плечей»: руки зігнуті в ліктьових суглобах, пальці біля плечей, лікті опущені вниз. Виконати до 25 стрибків і перейти на ходьбу на місці.
Виконай роботу за цим відео.
https://www.youtube.com/watch?v=6TsQGSp-F8w
1. ЗГАДАЙ ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПРИ ВИКОНАННІ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ. ЗА ВИКОНАННЯ ВПРАВ БЕРИСЬ ЛИШЕ ТОДІ, КОЛИ ГАРНО СЕБЕ ПОЧУВАЄШ.
ДОРОСЛІ, ПРИЄДНУЙТЕСЬ. ФІЗКУЛЬТУРА ПОТРІБНА ВСІМ)))
Комплекс вправ.
І. «Паровоз». В. п. - руки зігнуті в ліктях. Ходьба на місці з коловими рухами рук. Рухи руками можна виконувати послідовно або симетрично. Дихання рівномірне: на два кроки - вдих, на два кроки - видих. Виконати до 80 кроків.
II. «Штангісти». В. п. - стійка ноги нарізно. 1 - руки до плечей долонями вперед, ліктями вниз, пальці стиснуті в кулаки (вдих); 2 - із силою випрямити руки вгору, подивитись на них (видих); 3 - руки до плечей (вдих); 4 - в. п. (видих). Вправу виконати 6-8 разів у повільному темпі.
III. «Косарі». В. п. - стійка ноги нарізно, руки вперед-вниз;
долоні випрямлені. 1-2 - поворот тулуба направо; 3-4 - поворот тулуба наліво. Вправу виконати 4-6 разів у кожний бік. Дихання довільне. Ноги напружені, п´ятки від підлоги не відривати.
IV. «Петрушка». В. п. - стійка ноги нарізно, руки в сторони долонями вперед, пальці розчепірені. 1 - нахилитись уперед, торкнутися долонями гомілок ніг якомога нижче (видих); 2 - в. п. (вдих). Вправу виконати 6-8 разів у повільному темпі. Нахиляючись, ноги не згинати.
V. «Велетні і карлики». В. п. - упор присівши («карлики»), 1-2 - випрямивши ноги, піднятись на носки, руки вгору - «карлики» стають «велетнями» (вдих); 3-4 - в. п. (видих). Вправу виконати 6-8 разів у повільному темпі.
VI. «Горобці». В. п. - стійка ноги нарізно, руки до плечей. Стрибки на місці на обох ногах з рухами вгору-вниз, не відриваючи пальців від плечей.
Звернути увагу на правильне положення «руки до плечей»: руки зігнуті в ліктьових суглобах, пальці біля плечей, лікті опущені вниз. Виконати до 25 стрибків і перейти на ходьбу на місці.
- Назви всі звуки у поданому слові.
- Назви всі букви, які ти знаєш у цьому слові.
- Спробуй на кожну букву дібрати слова.
Я знаю букву А. Цією буквою починаються слова АПЕЛЬСИН, АКУЛА, АВТОМОБІЛЬ, ...
1. Прочитай записані букви.
3. ЗАПАМ'ЯТАЙ!

4. Виконай цікаві завдання за цими покликаннями.
БУКВА У
https://learningapps.org/5450154
БУКВА Я
https://learningapps.org/5451228
БУКВА О
https://learningapps.org/14620798
5. На попередніх уроках ми поповнили свій словниковий запас. Що це?



6. Спробуй прочитати слова. Якщо не вийде прочитати ціле слово, то знайди у ньому знайомі букви.

7. Ті, хто вміють читати, прочитайте для для дорослих невеличку казочку, віршик зі своєї домашньої бібліотеки.
8. Зліпіть із пластиліну вивчені букви. Навчання грамоти. Українська мова
Тема Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви. Списування з друкованого шрифту
1.Виконай завдання у Пропису на с. 23. При необхідності повертайся до відео попередніх уроків щоб згадати, як правильно писати вивчені букви.
2. Виконай тренувальну вправу. Можливо, ти не знаєш всіх букв, які подаються у ній. То нехай допоможуть дорослі. А ти запам'ятовуй. Ті букви, які ми вже вивчили, ти легко розпізнаєш сам (сама).
https://wordwall.net/uk/resource/63271349/друковані-писані-букви-що-позначають-голосний-звук
Надішли мені скриншот з одержаним результатом.
2. Виконай завдання у друкованому зошиті, с. 35
3. У додатковому зошиті запиши і розв’яжи приклади з підручника, с. 36, №4. Між стовпчиками відступаємо 4 клітинки. Кожна цифра і кожен знак пишемо у окремій клітинці.
Робота за Букварем, с. 44-45
2. Наше місто пам'ятає, які красиві салюти ми зустрічали у ньому. Віримо, що дуже скоро ми побачимо і салют Перемоги.
https://wordwall.net/uk/resource/35640005/буква-ю
Братик показав.
Взяв і до цукерки
Бублик прив'язав.
1. Пропиш на чернетці вивчені цифри від 1 до 8
2. Переглянь відео, записючи, як утворювали число 8.
https://www.youtube.com/watch?v=bvTdInoE_fY
3. Уяви, що до тебе у гості завітала Білочка. Вона за один прийом їжі з'їдає лише 8 плодів. Дуже любить, щоб її пригощали жолудями і каштанами. Пригости Білочку різними способами, але щоб у сумі було 8.
Я думаю, ти розклав ось так.

5. Запам'ятай склад числа 8. Це допоможе тобі правильно розв'язувати приклади.
1. Переглянь відео за поданим покликаннням. https://www.youtube.com/watch?v=k_vCGOLPgTw
2. Виконай тренувальну вправу.
https://wordwall.net/uk/resource/34188474/буква-о-1-клас
3. Проаналізуй дії тих, хто у віконечку.
https://wordwall.net/uk/resource/34188369/буква-о-звук-о-1-клас
4. Виконай завдання у Пропису, с. 20
16 ЖОВТНЯ
1. Переглянь казку-пояснення "Число і цифра 8"
https://www.youtube.com/watch?v=Fbs2-ARuyzc
2. Визнач довжину олівців.
https://wordwall.net/uk/resource/62991310/яка-довжина-олівців
3. Потренуйся порівнювати числа.
Порівняти числа - значить визначити, яке з них є більшим, яке меншим. А, можливо, вони однакові (рівні)?
НАГАДУЮ, ЩО КОЖНЕ НАСТУПНЕ ЧИСЛО БІЛЬШЕ ЗА ВСІ ПОПЕРЕДНІ, А КОЖНЕ ПОПЕРЕДНЄ МЕНШЕ ЗА ВСІ НАСТУПНІ.
https://wordwall.net/uk/resource/64775035/порівгюємо-числа-у-межах-10
4. Розглянь написання цифри 8.
https://www.youtube.com/watch?v=2wpUshWkQvw
4. Пропиши у чернетці рядок цифри 8, а на наступному рядку 12345678 87654321
5. Робота у зошиті, с. 32, 33
6. Якщо ти захоплюєшся світом природи, то тобі точно сподобається це відео. Воно про тварину, у якої 8 щупалець.
https://www.youtube.com/watch?v=O7vz0B46iik&t=2s
1 Опрацюй матеріал підручника, с.30-31
https://www.youtube.com/watch?v=VtD64JRGRbA
https://www.youtube.com/watch?v=oDp3CCyzCpQ
15 ЖОВТНЯ
МАТЕМАТИКА
Тема Досліджуємо склад числа 714 ЖОВТНЯ
Навчання грамоти
(читання+українська мова)
Тема На сільському подвір’ї. Звук[а], буква Я, я. Позначення м'якості приголосного звука в прямому складі. Письмо малої букви я. Переглянь відео до уроку. Виконуй завдання, подані у відео.101: — Пожежна служба
102: — Поліція
103: — Швидка допомога
104: — Газова служба
https://www.youtube.com/watch?v=W-u5GKc0VXc
2. Складіть з родиною казку, де є виготовлені герої, та покажіть її.
13 ЖОВТНЯ
Навчання грамоти. Читання
Тема У квітковому магазині. Звук [а], буква А, а1. Переглянь відео до уроку.
- Відкрий "Буквар" на с.36
- Дай відповіді на запитання.
2. Побудуй речення за схемою, поданою під малюнком.
3. Упізнай слова за схемами.
Можливо, ти не знаєш назву рожевої квітки? Це - мальва, народний символ українців.
3. Проспівай колискову A-а-а-а-а-а-а.
4.
Пригадай правила безпеки життєдіяльності на уроці фізкультури.
https://www.youtube.com/watch?v=SR_4QXKkJ3k
А тепер виконаємо розминку.
https://www.youtube.com/watch?v=ptoq8AMpHqA
Змочи свою стопу і стань на підлогу. Поглянь на свій мокрий слід.
А тепер порівняй його з цим малюнком.

Якщо твій відбиток стопи схожий на зелений, у тебе все чудово!
Щоб і надалі залишатися здоровим, вивчимо вправи для запобігання плоскостопості.
https://www.youtube.com/watch?v=Wd_X_m7mqbQ
Не забудь про прогулянки на свіжому повітрі. Відправляйся з дорослими на шкільний стадіон.
2. А це відео до теми "Вивчаємо число і цифру 7. +1 → наступне число, –1 → попереднє число".
https://www.youtube.com/watch?v=fFxClzA1E00
1. Переглянь відео за поданими покликаннями.
https://www.youtube.com/watch?v=sPG_JJspJG4
2. А при перегляді цього відео ти не тільки отримаєш інформацію, а і перевіриш свої знання. (Цю тему ми вивчаємо у жовтні)
https://www.youtube.com/watch?
3. Пограємо у гру "Зимуючі і перелітні птахи".
https://www.youtube.com/watch?v=HqnaD8jb9dU
4. А зараз розглянемо тему "Дикі і свійські тварини".
https://www.youtube.com/watch?v=HLjHIX-MlHc
5. Перевір свої знання.6. Якщо ти любиш малювати, ось тобі онлайн-розмальовка. Розфарбуй тварину і визнач свійська вона чи дика? Розкажи про її спосіб життя взимку.
1. Переглянь відео. Пригадай склад числа 6. Знаю, що ви вже працювали над цим матеріалом.
2. Виконай тренувальну вправу.
https://wordwall.net/uk/resource/23766851/склад-числа-6
та
https://wordwall.net/uk/resource/34659092/склад-числа-6
https://www.youtube.com/watch?v=9jPeu-7ssyo
3. Виконану роботу принеси до школи.
А в подарунок лови пісеньку.
2. Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Повзання.3. Фізичні вправи для профілактики плоскостопості та відновлення організму.
https://www.youtube.com/watch?v=qoqYMv_V_3o
2. А тепер до роботи)
https://www.youtube.com/watch?v=80LZXUuQbug
3. Виконану роботу принеси до школи.
А в подарунок лови пісеньку.
2. Виконаємо вправи з гімнастичною палицею. Якщо відсутня гімнастична палиця, то можна скористатися скалкою для тіста або звичайною палицею.
https://www.youtube.com/watch?v=cc7KFyOnMtM
3. А тепер пограй у гру "Їстівне -неїстівне"
https://www.youtube.com/watch?v=CNFxUT6HWr4
2. А тепер до роботи)
1. Згадай правила безпечної поведінки при виконанні фізичних вправ.
2. Виконаємо ходьбу з різними положеннями рук. Стрибки на місці на одній нозі.
https://www.youtube.com/watch?v=MlKYHzVBc8c
3. Повтори елементи Звіроаеробіки.
https://www.youtube.com/watch?v=UxhCTXxZOGE
***
Письмо прямих похилих ліній із заокругленнями вгорі та внизу, окремо і в поєднанні.
При вивченні цієї теми рекомендую описувати тварин та об'єкти, ставлячи питання "Який?" (для чоловічого роду), "Яка?" (для жіночого роду), "Яке?" (для середнього роду), "Які?" (для множини). Ці питання допомагають знайти слова-назви ознак предметів, або прикметники, які описують зовнішній вигляд, розмір, колір, форму та інші властивості тварин чи предметів у зоопарку. Наприклад: "Яка тварина має довгу шию? Довгошия жирафа" або "Які тварини мають смугастий одяг? Смугасті зебри".
Як працювати:
Виберіть об'єкт: Подивіться на будь-яку тварину або об'єкт у зоопарку.
Поставте питання: "Який? Яка? Яке? Які?".
Приклади в зоопарку:
Тварина: Тигр
Питання: Який тигр?
Ознака (прикметник): Смугастий, великий, сильний.
Тварина: Мавпа
Питання: Яка мавпа?
Ознака (прикметник): Рухлива, хитра, довгохвоста.
Об'єкт: Клітка для птахів
Питання: Яка клітка?
Ознака (прикметник): Велика, металева, простора.
1. Переглянути відео за поданим покликанням.
https://www.youtube.com/watch?v=L3vA_a-GAQY
2. Тренувальна вправа
https://wordwall.net/uk/resource/58368826/слова-назви-ознак-предметів
3. Вправа на закріплення тем попередніх уроків (назви предметів, дії предметів, ознак предметів)
https://learningapps.org/25748596
4. Робота у Пропису, с. 9
2. Виконаємо різновиди ходьби та бігу.
https://www.youtube.com/watch?v=qLKjmsgPH9Y
3. А продовженням уроку читання буде руханка "Ми йдемо в зоопарк" https://www.youtube.com/watch?v=K5pFKmoBVmg
16 ВЕРЕСНЯ
2. А тепер до роботи)
https://www.youtube.com/watch?v=aTauQfozvR0
3. Виконану роботу принеси до школи.
1. Згадай правила безпечної поведінки при виконанні фізичних вправ. За виконання вправ берись лише тоді, коли гарно себе почуваєш.
3. Виконану роботу принеси до школи.
2. Почнемо з зарядки
https://www.youtube.com/watch?v=l_ywPjJixjg
3. А зараз пограємо в гру "Завмри".
https://www.youtube.com/watch?v=7jE56v4-QU0
1. Ознайомся з "Правилами організації робочого місця та правилами безпеки на уроці дизайну і технологій".


