1. Прочитай вірш. До кожного рядочка покажи емоцію на своєму обличчі.
2. Розпізнай емоцію.
3. Прочитай на форзаці підручника текст "Задоволений малюк". Знайди у попередньому завданні котика, який відповідає змісту прочитаного.
***
19 ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Складаємо текст на задану тему1. Впиши на місті пропусків слова, які властиві твоїй мамі.
2. Навчись читати складений текст.
18 ТРАВНЯ
ЧИТАННЯТема Українські вишиванки
1. Одягни українців. Розподіли одяг для українця та українки
https://learningapps.org/15095966
2. Знайди назви 6 елементів національного одягу українки.
3. Якщо в твоїх книжечках є тексти про вишивку, прочитай їх.
17 та 19 ТРАВНЯ
ІНФОРМАТИКА
Тема Складаємо алгоритми. Повторюємо вивчене1. Розмісти послідовність з'їдання яблука, сливи і побудови будинку.
https://learningapps.org/1119806
2. З’єднай малюнок та назву комп’ютерного пристрою.
12 ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Складаємо текст із послідовнорозміщених речень
1. Прочитай речення.
2. Розмісти їх послідовно.
3. Запиши текст у зошит.
4. Добери до тексту заголовок (назву).
11 ТРАВНЯ
ЧИТАННЯ
Тема М. Возіянов «Сонечко»
1. Прочитай вірш.
2. З виділених букв склади назву квітки, яку ти бачиш на малюнку.
5. Відшукай у природі кульбабку, яка вже відцвіла. Порівняй її з малюнком у підручнику.
10 ТРАВНЯ
ЧИТАННЯ
Тема Доповнюємо тексти
Виконати завдання за поданим покликанням. Вписувати (друкувати) слова у "віконечка". Переписувати у зошит не треба.
Ліза полюбляє набирати слова на клавіатурі)))
9 ТРАВНЯ
9 ТРАВНЯ
Тема Складаємо і записуємо речення
8, 9 ТРАВНЯ
Тема Закріплюємо вивчені тблиці множення
1. Повторимо таблиці множення чисел 2 і 3 з казковими героями.
ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ 2
ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ 3
2. А тепер відповіді додавай сама.
ТА
3. Розфарбуй клітинки з тими числами, що є відповідями таблиці множення числа 3.
4. Виконай завдання, с. 111, №3
4 ТРАВНЯ
Тема К. Бібкіна"Равличі вірші"
("Хрестоматія", с. 47-49)
1. Переглянь відео про равликів.
2. У вільний час виготуй равлика у техніці "квілінг"
3. Прочитай вірші про равликів, с. 47-49
4. Потанцюй під пісеньку про равлика.
3, 5 ТРАВНЯ
Тема Програма Скретч

Тема Л. Компанієць "У лісочку"
1. Прочитай вірш, с. 128
2. Знайди на малюнку тварин і рослини, про які говориться у вірші.
ІНФОРМАТИКА
Тема Програма Скретч
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Відкрий на своєму комп'ютері завантажену програму Скретч або скористайся онлайн-програмою за цим покликанням. Не забудь встановити українську мову.
3. Переглянь проєкт Scratch - гру "Впіймай".
4. Розкажи правила до гри "Впіймай"
27 КВІТНЯ
Читання
Тема Л. Компанієць "У лісочку"
1. Прочитай вірш, с. 128
2. Знайди на малюнку тварин і рослини, про які говориться у вірші.
21 КВІТНЯ
1. З'єднай слова з відповідним малюнком.
2. Запиши ці слова рукописними буквами.
3. Запиши під диктовку речення:
Бі-ля сте-жи-ни рос-те ку-щик о-жи-ни.
20 КВІТНЯ
Читання
1.Розглянь фото орла -беркута.
2. Прочитай про нього текст (підручник "Українська мова", частина 1, с.131, впр.7).
3. Обери правильну відповідь
1. Беркут малого розміру
А. Так
Б. Ні
2. Які крила у беркута?
А. Довгі і широкі
Б. Короткі і вузькі
3. Дзьоб у птаха
А. Прямий
Б. Загнутий гачком.
19, 21 КВІТНЯ
ІНФОРМАТИКА
Тема Алгоритми у нашому житті
1. Пригадай правила безпечної роботи за комп'ютером.
2.Склади алгоритм приготування борщу за поданим покликанням (ярлик з овочами)
3. Виконай графічний малюнок за поданим алгоритмом.
12, 14 КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Робота з текстом
Спиши текст, вставляючи пропущені букви. До записаного тексту добери заголовок.
5, 7 КВІТНЯ
ІНФОРМАТИКА
Тема Виконавці середовища Скретч
1. Пригадай правила безпечної роботи за комп'ютером.
2. Натисни на покликання.
Ти знаходишся у середовищі прорграмування Скретч. Перевір мову (мова обирається при натисканні на глобус)
3. Спрайт - це виконавець команд. Натисни на слово "спрайт" у нижньому правому куті і розглянь, яких виконавців тобі пропонує ця програма.
22, 24 БЕРЕЗНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Діагностувальна робота. Списування
1. Спиши текст.
2. Порахуй і запиши, скільки речень ти записала.
3. Підкресли речення про доріжки.
15, 17 БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА
Тема Алгоритми у повсякденному життті
Виконай завдання у зошиті, с. 44-45 (ті, які дитина розуміє)
16 БЕРЕЗНЯ
ЧИТАННЯ
Тема Зірка Мензатюк "Золоте серце"
1. Прослухай казку "Золоте серце"
2. Про яке серце розповідається у казці?
4. Обери слова для продовження речення.
Золоте серце - це .....серце.
добре
чуйне
зле
ніжне
жорстоке
9 БЕРЕЗНЯ
ЧИТАННЯ
Тема Радість Великодня. Н. Куфко «Свято Пасхи недалечко»
1. Спробуй впізнати свято за малюнками.
2. Переглянь відео і прослухай пісеньку про підготовку до Великодня.
3. Прочитай вірш Н. Куфко «Свято Пасхи недалечко» (підручник)
4. Обери, що треба покласти у Великодній кошик.
5. За бажанням розфарбуй великодній кошик.
Українська мова
1. За поданими малюнками, знаками та словами склади речення пров весну. (усно)
2. За поданою таблицею склади і запиши речення.
3. Усно побудуй кілька запитань до записаних речень.
2 БЕРЕЗНЯ
ЧИТАННЯ
Тема Т. Шевченко. Встала весна
1. Розгорни підручник на с. 102. Розглянь портрет Тараса Григоровича Шевченка
2. Переглянь фільм про Тараса Шевченка
3. Робота над віршем "Встала весна"
4. У вірші згадуються пташки. Розмалюй пташку(онлайн).
1 та 3 БЕРЕЗНЯ
1. Переглянь відео( до 2 хв 26 с)
2. Обери, хто може бути виконавцем команди.
3. Виконай завдання у зошиті, с. 35, завдання 2 і 3
24 ЛЮТОГО
ЧИТАННЯ
Тема Чому квіти верби називають котиками?
Н. Кир’ян «Котики»
1. Розчитаємося-розспіваємося (поставити на повільну швидкість)
23 ЛЮТОГО
Українська мова
УКРАЇНСЬКА МОВА (8 і 10 лютого)
Українська мова
Тема Речення
1. Заверши речення.
9 ЛЮТОГО
ЧИТАННЯ
Тема А вже весна, а вже красна
1. Обери малюнки "Що буває навесні?"
З-за хмар вийшло золоте….
Подув теплий, весняний…
На деревах з’явилися…
Із вирію прилетіли…
У лісі з'явилися перші…
3. Прочитай вірш Катерини Перелісної "Весна"
Потренуйся читати питальні речення, а потім розповідні.
УКРАЇНСЬКА МОВА (8 і 10 лютого)
1. Спиши текст. Підкресли слова, до яких не можна поставити запитання. Це - службові слова.
Тема Навчаюся визначати частини мови
1. Розмалюй кульки різними кольорами в залежності від того, до якої частини мови вони належать.
2. Прочитай текст. Розкажи, про що ти прочитала. Обведи або спиши його. У першому реченні підкресли зеленим олівцем іменник, червоним прикметник, синім дієслово.
ЧИТАННЯ ( 2 лютого)
Тема Найрідніше місце на Землі. «Україна» (за Л. Повх). Досліджуємо, звідки походить назва нашого населеного пункту
1. Розчитайся-розспівайся.
Дитяча пісня "Наша Україна" (караоке)
2. Опрацюй вірш "Україна" (за Лідією Повх)
Підручник, с. 92.
3. До кожного малюнка знайди відповідні рядочки вірша.
ЦІКАВО ЗНАТИ (для мами)
Звідки походить назва мого міста?
Шостка. Назва нашого міста не менш загадкова, ніж, скажімо, "Київ". Вона огорнута легендами.
Можливо, ця назва утворилася від слова «Шустка», тобто швидка і в той же час місцями спокійна річка.
А може, ім’я моєму місту дала «лодка, шлюпка о шести вёслах», яка називалася «шісткою»?
А ще місцевість довкола міста була непрохідною. Щоб подолати її або пропливти на човні по вузькій, мілководній, зарослій річці, звичайно ж, потрібен був найзвичайнісінький шест, тобто довга і тонка жердина.
Дослідники пов'язують назву річки із запорізькими козаками. Козацькі загони вирушали в пошуках начиння, пороху, для своїх рушниць і пістолей. Не оминули вони й місцевості, де була шоста притока Десни.
Існує легенда, що між Новгород-Сіверським і Глуховом жив собі славетний воїн Шостак. Він охороняв маленьке поселення і сторожову вежу близько дороги. Ця вежа на вказаному шляху була шостою.
А може, назвали моє місто ім’ям ароматної квітки конвалії?
Дійсно, загадкова, огорнута легендами назва мого міста.
ІНФОРМАТИКА (1 та 3 лютого)
Тема Добір кольорової гами
1. Пригадай правила безпечної роботи за комп'ютером.
2. Зайди за поданим покликанням та розфарбуй геометричні фігури. Справа розміщена кольорова палітра, а зліва - інструменти для малювання.
3. Називай фігуру і колір, який ти для неї обрала.
УКРАЇНСЬКА МОВА (27 січня)
1. Обведи синім кольором слова, що означають назви предметів, зеленим - ознаки предметів, червоним - дії предметів, чорним - кількість предметів. (пастою різних кольорів)
РОЗДРУКУВАТИ
Сніг, говорити, веселий, дев'ять, чотири, коло, верба, сміятися, синій, говорити, двадцять, мирний.
2. Запиши назви 5 предметів (на вибір). Добери до кожного предмета ознаку і дію.
Пір'їнка легка летить.
ЧИТАННЯ (25 січня)
Тема Вчимо вірш про мову
Підручник, с. 67, І строфа.
ІНФОРМАТИКА (20 січня)
Тема Створення малюнків в графічному редакторі Paint
1. Запиши числівники від одного до десяти (словами).
2. Запиши, скільки зображено предметів.
3. Обведи написане прислів'я. Підкресли слова, які відповідають на питання СКІЛЬКИ?
Тема Наталка Поклад «Прапор». Виразне читання
1. Переглянь мультфільм про державні символи нашої країни.https://www.youtube.com/watch?v=ZegU1xdY65c
2. Розфарбуй прапор нашої країни або намалюй його.
4. Прочитай прислів'я про наш прапор. Постарайся запам'ятати його.
1. З поданих букв склади і запиши слово " число"
И Ч О С Л
2. Запиши числівники у порядку зростання (від найменшого до найбільшого)
чотири один три два сім
3. Виконай подане на картці завдання (картку роздрукувати)
ЧИТАННЯ (12 січня)
Тема Вірші про найрідніших
1. З'єднай фото своєї матусі з її рисами.
2. За допомогою мнемотаблиць спробуй вивчити вірш про маму (при роботі натискати на паузу).
ЧИТАННЯ (20 та 21 грудня)
Тема Улюблене свято всіх дітей. Н. Даценко «Зниклий мішок». Складання продовження казки (с. 64-65)
1. Казку "Зниклий мішок " ми опрацюємо за поданою презентацією.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Слова, що означають дію предмета
1. Усно склади речення за поданою таблицею. Кожного разу називай, що робить предмет.2. Усно склади речення за малюнками. Називай, що робить кожен предмет. Одне складене речення запиши під диктовку.
4. Розподіли слова
https://learning.ua/mova/druhyi-klas/vidokremliuiemo-dii-ta-predmety
https://learning.ua/mova/druhyi-klas/vidokremliuiemo-dii-ta-predmety
УКРАЇНСЬКА МОВА
( 23 грудня)
Тема Слова, що означають дію предмета
1. Усно склади речення за поданою таблицею. Кожного разу називай, що робить предмет.2. Усно склади речення за малюнками. Називай, що робить кожен предмет. Одне складене речення запиши під диктовку.
МАТЕМАТИКА (19, 20 грудня)
Тема Побудова прямокутника. Знаходження периметра прямокутника
1. Переглянь відео за поданим покликанням.
2. Накресли прямокутники з поданою величиною сторін:
Довжина 5 см, ширина 3 см.
Довжина 7 см, ширина 3 см.
3. Знайди периметри цих прямокутників. Для цього додай довжини всіх сторін.
4. Знайди навколо предмети прямокутної форми.
5. Зліпи з пластиліну торт прямокутної форми та прикрась. Знайди периметр цього торту.
6. Обведи на кожному малюнку прямокутники.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6700186
16 ГРУДНЯ
ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД. Комп’ютерна графіка1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером
2. Уважно переглянь презентацію і опрацюй ті завдання, які тобі під силу.. 3. Перейди за поданим покликанням та розфарбуй онлайн-розмальовку.
https://pustunchik.ua/ua/games/coloring/koshenia-podarunky
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Навчаюся добирати слова-ознаки до слів-предметів.
1. Запиши під диктовку букви і склади.
з й ч к л с а
за чик чка
2. З'єднай предмет і його ознаки (усно). Бажано роздрукувати.
3. Запиши зображені предмети і ті ознаки, які для них підходять.
4. Закресли зайві ознаки, що не підходять до поданого предмета.
Білий, зелений, пухкий, твердий, теплий, холодний.
Запиши речення про сніг вживаючи дібрані ознаки.
9 грудня
Українська мова
Тема Добираємо ознаки предметів
ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ПИСЬМОВО
На цьому малюнку ти бачиш 2 предмети - дерево і сонце. Запиши до цих слів їх ознаки.
Дерево (яке?) ........
Сонце (яке?)...........
2. Опиши предмети за розміром, за кольором, за смаком, за формою, на дотик.
Помідор (який?) великий, червоний, кислий, круглий, гладенький.
Так само описати банани, сливи і огірки.
6 грудня
Тема Слова-ознаки предметів
1. Переглянь відео.
2. Запам'ятай, на які питання відповідають слова, що означають ознаку предмета. Банан (який?) жовтий, довгий.
4. Працюємо за підручником, с. 70, впр. 1 (перед виконанням вправи розглянути поданий зразок)
Читання
Тема Вірші про зиму
1. Розподіли ознаки осені і зими.
2. Чи любиш ти зиму? За що?
3. Прослухай вірш Віри Паронової "Йде зима"
https://www.youtube.com/watch?v=3njxcnApGUI
4. Навчись виразно читати вірш на с. 60 та виконай завдання до нього.Математика
Тема Прямий кут. Прямокутник. Додавання і віднімання "круглих чисел"1. Розглянь малюнок і пояснення до нього.
3. Знайомимось з прямокутником.
4. За допомогою косинця побудуй будиночок прямокутної форми. Дах зроби за власним бажанням.
5. Вчимося виконувати дії з "круглими числами". Міруємо так:
60+20
60 - це 6 десятків.
20 - це 2 десятки.
6 десятків +2 десятки=8 десятків, або 80.
Розв'яжи приклади:
30+40
70-20
40+30
20+10
20+20 - 10
90 -30 - 20
ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД. Об’єкти робочого стола комп’ютера
Запрошую тебе на відеоурок. Для проведення уроку нам знадобиться зошит (с. 16-17)
Якщо ти маєш бажання відпрацювати свої навичи у роботі з мишею, зайди за поданим покликанням та завантаж тренажер
Тренажери для клавіатури та миші
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема 1. Переглянь подане відео.
2. Виконай завдання у зошиті.
30 листопада
Читання
Тема Українська народна казка "Ведмідь і павучок"
1. Прослухай казку
https://www.youtube.com/watch?v=CauaH7Ys8LE
Тема Українська народна казка "Ведмідь і павучок"
1. Прослухай казку
https://www.youtube.com/watch?v=CauaH7Ys8LE
2. Обведи ручкою малюнок павучка, а бурого ведмедя розфарбуй.
17 листопада
Читання
Тема Загадки
1. Розгорни підручник на с. 45. Читай загадки та шукай малюнки-відгадки. Щоб перевірити, чи правильною є відгадка, підставляй слово-відгадку у текст. Наприклад, Місяць на небі біліє, світить, а не гріє (вірно).
2. При бажанні розгадай загадки з цієї вправи.
16 листопада
Українська мова
Тема Велика буква в іменах, прізвищах, по батькові
1. ЗАВЧИ!
Імена, прізвища, по батькові пишемо з великої букви.
2. Обведи текст. Імена, прізвища, по батькові обводь ручкою іншого кольору.
3. Заповни пропуски.
Мене звуть _______ .
Моє прізвище _________ .
Мою маму звати _______ . А тата — _______ .
У мене є бабуся ________ .
А ще брат _________ .
15 листопада
Математика
Тема Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Розв’язання задач на збільшення і зменшення числа на декілька одиниць.1. Запиши сусідів поданих чисел: 10 18 14 2 9
Можна користуватися лінійкою.
2. З прикладу на додавання склади по два приклади на віднімання.
19+1=20
10+8=18
3. Розв'яжи задачі 4(а) на сторінці 37 та 4 на сторінці 15. Умову можна накреслити відрізками..................................................
ІНФОРМАТИКА
Тема СКЛАДОВІ КОМП'ЮТЕРА
1. Пригадай правила поведінки при роботі за комп'ютером
2. Ознайомся за підручником, з чого складається комп'ютер (с.24)
3. Виконай розмальовку "З чого складається комп'ютер"
3 листопада
Читання
Тема Осінь у віршованих творахЗа допомогою мнемотаблиці навчись читати, а потім вивчи вірш напам'ять.
1. З поданих слів добери і запиши синоніми (близькі за значенням слова) до слова ДІМ.
ХАТА, ОЗЕРО, ЖИТЛО, ОСЕЛЯ, БУДИНОК, СУКНЯ, КВАРТИРА.
2. З поданих слів утвори пари антонімів (протилежні за значенням слова).СОЛОДКИЙ, ХОЛОД, ПЛАКАТИ, ЧОРНИЙ, БІЛИЙ, СПЕКА, СМІЯТИСЯ, СОЛОНИЙ.
Завдання виконати у зошиті письмово.
31 жовтня
Математика
Тема Таблиці додавання і віднімання числа 7. 1. Порахуй і запиши.
3. Розглянь таблиці додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток. Виконуй ці дії, користуючись абаком.20 жовтня
Читання
Тема Осінні настрої. Осінь сумна. Олена Пчілка «Садок марніє потихеньку»
1. Розчитайко-заспівайко.
2. Ділимося настроєм від прочитаного.3. До твого словничка.
ДІБРОВА- листяний ліс, в якому ростуть переважно дуби.
3. Знайомимось з віршем Олени Пчілки «Садок марніє потихеньку».
4. Вправа "Я обираю" (настрій вірша)
6. Послухай чудову музику осені.
19 та 21 жовтня
Інформатика
Тема Пристрої для роботи з інформацією1. Перейди до попередніх уроків і повтори правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Розфарбуй хлопчика, який правильно працює за комп'ютером.
5. Виконай завдання у зошиті, с. 9
6. Надішли мені у Вайбер всміхнений Смайлик, якщо у тебе все вийшло.
18 жовтня
Українська мова
Тема Розпізнаю близькі за значенням слова1. Синоніми - це слова близькі за значенням.
2. Добери синоніми. Запиши їх.
3. Знайди зайве слово. Запиши тільки ті слова, що є синонімами.
13 жовтня
Читання
Тема Настрої осені у віршах українських поетів
1. Пограємо в гру"Осіннє так, осіннє ні".2. Прочитай вірші "Недалеко до зими" (с. 22) та "Прийшла осінь"(с. 23-24)
- Чим схожі ці вірші?
- Чи однаковий у них настрій?
3. Розфарбуй розмальовку. До якого вірша вона підходить?
12 жовтня
Українська мова
Тема Навчаюсь розташовувати слова за алфавітом
1. Прочитай текст. Випиши імена дітей за алфавітом.
2. Прочитай текст. Випиши назви грибів за алфавітом.
3. Згадай, що слова, які є назвами істот, відповідають на питання ХТО? Випиши такі слова за алфавітом.
3. Згадай, що слова, які є назвами істот, відповідають на питання ХТО? Випиши такі слова за алфавітом.
11 жовтня
11 жовтня - Міжнародний день дівчаток Математика
Тема Таблиці додавання і віднімання числа 4. Розв’язування задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, подані у непрямій формі.1. Таблиці додавання і віднімання числа 4 в межах 10 були вивчені в 1 класі. Сьогодні до цих таблиць ми додамо ще кілька прикладів, де обчислення виконуються послідовно частинами.
Отже:
7+4=7+3+1=11
8+4=8+2+2=12
9+4=9+1+3=13
У поданих прикладах спочатку доповнюємо число до 10, а потім додаємо решту. Допиши ці приклади до своєї таблиці додавання. Постарайся запам'ятати їх.
Аналогічно відбувається і віднімання.
11-4=11-1-3=7
12-4=12-2-2=8
13-4=13-3-1=9
Ці приклади також допиши до таблиці.
2. Користуючись таблицями, виконай у зошиті приклади №4, с. 23
3. Є пряма і непряма форма подачі задачі. Ознайомся.
Українська мова
1. Проспівай пісеньку "Алфавіт".
2. Знайди назви професій і запиши їх за алфавітом (писати рукописними буквами).
2. Згадай, з чого мама варить борщ. Запиши початок речення і продовж його, вписуючи назви продуктів за алфавітом.
Мама кладе у борщ ....
3. Запиши назви предметів, зображених у кожному рядочку, за алфавітом. Назви їх одним словом.
5 жовтня
Українська мова
Тема Закріплюємо алфавіт
2. Назви правильно алфавіт. Можеш при необхідності користуватися підказкою.2. Виконай завдання на картці.
5 жовтня
Інформатика
Тема Дії з інформацією
1. Переглянь навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=UiwjuqfzEv0
2. Ось такі дії можна виконувати з інформацією.

3. Виконай завдання у зошиті, с. 7-8 (ті, які посильні).
1. Переглянь навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=UiwjuqfzEv0
2. Ось такі дії можна виконувати з інформацією.

3. Виконай завдання у зошиті, с. 7-8 (ті, які посильні).
4 жовтня
Математика
Тема Таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3.
На цьому уроці слід запам'ятати, що додавати і віднімати числа можна частинами. Тобто 9+2=9+1+1=11
11-2=11-1-1=9
Ці приклади треба дописати до тих таблиць, якими Ліза користувалася у 1 класі. Бажано запам'ятати.
https://www.youtube.com/watch?v=UlpzWgSzeKQ
https://www.youtube.com/watch?v=BjMEF4oRkfA
***
З'єднай послідовно числа. Розфарбуй одержаний малюнок.
28 вересня
Українська мова
1. Пригадай правила переносу слів. Для цього переглянь навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=tLoxQkwSL7o
https://www.youtube.com/watch?v=tLoxQkwSL7o
2. Пригадай імена членів своєї родини. Поділи ці слова для переносу різними способами і запиши. Наприклад: Те-тяна, Тетя-на, ....
3. Збери слова зі складів і запиши їх у зошит.
https://learning.ua/mova/druhyi-klas/zbyraiemo-slovo-zi-skladiv
Тема Геометричні фігури та геометричні тіла
27 вересня
Математика
1. Переглянь відеопояснення.
2. Знайди навколо себе квадрат, круг, куб, циліндр.
3. Розфарбуй тільки ті малюнки, де зображені предмети є кулями.
26 вересня
Українська мова
Тема Вчимося переносити слова
Опрацюй правила про перенос слів (с. 20-25) та виконай тренувальні вправи.
21 вересня
Інформатика
Тема Інструктаж з БЖД. Види інформації за способом подання
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
ЯКІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ТИ ЗАПАМ'ЯТАЛА?
21 вересня
Українська мова
Тема Навчаюся вимовляти і писати слова з апострофом
1. Ознайомся з правилом вживання апострофа.
2. Обведи слова з апострофом.
1. Прочитай слова та з'єднай їх з малюнками.
Промовляй ці слова, голосом виділяючи наголошений склад.
Запиши ці слова рукописними буквами, постав наголос.
2. Розшифруй і запиши у зошиті слова (можна не всі). Постав наголос. Запам'ятай! У односкладових словах наголос не ставимо.
8 вересня
ЧИТАННЯ
Анатолій Костецький «Головна професія»,
1. Прочитай слова з таблички на с. 3, 1 стовпчик. Чим схожі ці слова? (мають однакову частину ДЗВІН). Вони називаються спільнокореневими.
2. Прочитай слова з таблички на с. 3, 2 стовпчик. Поясни, що означає слово «портфель». Якщо ти не знайомий з цим словом, то розглянь малюнок портфеля.
3. Прослухай вірш «Шкільний дзвінок».
4. Навчись виразно читати вірш та виконай завдання до нього.
5. Розкажи, яку професію ти хочеш обрати у дорослому житті. Можна пограти в гру «Обери професію». Дорослий перераховує різні професії, а дитина плескає у долоні там, де професія їй подобається.
6. Розкажіть дитині про професії її рідних.
7. Прочитай вірш «Головна професія» повністю.
8. Прочитай виділені слова у 3 строфі (стовпчику). Яка професія є головною?
7 вересня
ІНФОРМАТИКА
Ознайомся з казкою про те, як виникла інформатика.
Казка про інформацію та її проблеми
Жила собі на світі Інформація. Жила добре, з усіма дружила, нікого не ображала. Але віднедавна стали люди інформацію обробляти з великою швидкістю. То один прилад придумують, то інший, а потім книжки для дітей та дорослих писати почали... І все б добре було, але кожен такий прилад, кожна книжка інформацію містить у великій кількості. І стала наша Інформація збільшуватись вшир та вгору. І одного дня вона стала така велика, що не змогла увійти в двері свого будиночка! Почала вона зарядку зробити. Робила, робила Інформація зарядку, а схуднула тільки трішечки. Тоді зрозуміла Інформація, що їй терміново необхідна допомога друзів. Зібрала тоді наша Інформація своїх друзів — інші десятибуквенні слова на збори, розповіла їм про своє горе та попросила допомоги. Довго думали слова-друзі, та нічого придумати не змогли. Але раптом прибігло слово Автоматика. Почула Автоматика проблему нашої Інформації та радісно сказала: «Не сумуй, Інформаціє, допоможу я тобі! Давай придумаємо автомат, пристрій для роботи з інформацією. Тоді тобі легше буде — замість тебе інформацію оброблятиме цей пристрій». І створили вони пристрій, і назвали його... (комп'ютер)»
Жила собі на світі Інформація. Жила добре, з усіма дружила, нікого не ображала. Але віднедавна стали люди інформацію обробляти з великою швидкістю. То один прилад придумують, то інший, а потім книжки для дітей та дорослих писати почали... І все б добре було, але кожен такий прилад, кожна книжка інформацію містить у великій кількості. І стала наша Інформація збільшуватись вшир та вгору. І одного дня вона стала така велика, що не змогла увійти в двері свого будиночка! Почала вона зарядку зробити. Робила, робила Інформація зарядку, а схуднула тільки трішечки. Тоді зрозуміла Інформація, що їй терміново необхідна допомога друзів. Зібрала тоді наша Інформація своїх друзів — інші десятибуквенні слова на збори, розповіла їм про своє горе та попросила допомоги. Довго думали слова-друзі, та нічого придумати не змогли. Але раптом прибігло слово Автоматика. Почула Автоматика проблему нашої Інформації та радісно сказала: «Не сумуй, Інформаціє, допоможу я тобі! Давай придумаємо автомат, пристрій для роботи з інформацією. Тоді тобі легше буде — замість тебе інформацію оброблятиме цей пристрій». І створили вони пристрій, і назвали його... (комп'ютер)»
Тепер ми знаємо, що комп'ютер — це прилад для роботи з інформацією. А інформатика — це наука, яка розказує, як працювати з інформацією за допомогою комп'ютера.
ГРА "ЧИ МОЖНА ТАК РОБИТИ"
- бігати по класу і штовхатися;
- починати роботу без дозволу вчителя;
- працювати за комп’ютером мокрими руками;
- самостійно ремонтувати комп’ютер;
- повідомляти вчителя про неполадки комп’ютера;
- класти сторонні речі на клавіатуру чи системний блок;
- натискати клавіші, про призначення яких не знаєш;
- відстань між очима та монітором менше 50 см.
3. Виконай завдання у зошиті, с. 2-3
6 вересня
МАТЕМАТИКА
Тема Вчимося рахувати до 201. Виконай практичну роботу.
Відрахуй 10 паличок і зв'яжи їх у пучечок. Це 1 десяток.
10=1 десяток
2. В давнину "десять " називали словом "дцять", тому у числах від 11 до 19 другою частиною слова буде "дцять".
3. Наклади зверху на десяток 1 паличку. Ти маєш 1 десяток та ще 1, тобто "один лежить на десятку"., а в давнину говорили "один на дцять".
4. Так само утворюються числа 12-19.
5. Спробуй за дорослими повторити назви цих чисел.
6. Переглянь відео за поданим покликанням.
7. Запиши у вигляді прикладів, як ти утворювала числа 11-19.
10+1=11
10+2=12
10+3=13
10+4=14
10+5=15
10+6=16
10+7=17
10+8=18
10+9=19
8. А зараз відрахуй ще 10 паличок і утвори ще один пучечок. Це ще 1 десяток.
поклади один десяток та ще 1 десяток. Скільки пучечків (десятків) ти маєш?
1 десяток+1 десяток=2 десятки. Раніше говорили "два дцять"
10+10=20
ЗА ГАРНУ РОБОТУ НА УРОЦІ ТРИМАЙ ВІД МЕНЕ ПОДАРУНОК)
***********************************************************************************
Люба Єлізавето)
Прошу перейти вас до рубрики "Стежинка до знань" на моєму блозі.
Сьогодні до Міжнародного дня захисту дітей я підготувала для тебе ігрову програму.
31 травня(вівторок)
1. Назви, які числа передують числу 10.
2. Порівняй числа.
3. Запиши числа в порядку зменшення.
4. Склади задачі за малюнком і розв'яжи їх.
4. Накресли відрізок довжиною 1см і приєднай до нього відрізок довжиною 9см. Якої довжини устав відрізок?
2. Поклади перед собою лінійку і з нового рядочка пропиши всі числа, що стоять перед числом 8.
3. Доповни до 8 (можна скористатися таблицею "Склад чисел")
Розпізнаємо емоції. З'єднуємо олівцем фото з відповідною емоцією смайла (або покажи, яке фото відповідає якій емоції)
3. За поданим малюнком склади і запиши таблицю додавання і віднімання числа 6.
2. Запам'ятай:

4.За поданим малюнком склади і запиши таблицю додавання і віднімання числа 5.
.jpg)

– Назви «зайве» слово у кожному рядку. Поясни свій вибір.
• мак, ромашка, троянда, цибуля;
• чашка, блюдце, суп, тарілка;
• яблуко, персик, огірок, груша;
• помідор, баклажан, перець, слива;
• чашка, тарілка, каструля, диван;
• молоко, сметана, каша, сир;
• коза, курка, корова, вівця;
• чайник, стілець, стіл, шафа;
• машина, літак, автобус, тролейбус;
• олівець, портфель, зошит, капелюх.
Вправа «Знайди слова»
Серед запропонованих букв знайди «заховані» слова, підкресли їх і прочитай. Склади речення із цими словами:
СБТОАТМАМАЧСВНГТЛДЖСОНЦЕЧСАЛРУРОК
МИРТИАБЮДАЖВЛИМОНСИВРБЧДСОНЖАОА
ВАЗАТАЛДЖСМБІЛДПАРТАСМДМІСЯЦЬВАПП
РТИСОЛІВЕЦЬМИАІЛПАКЯІВАПИКАЛИНАСМТ
Вправа «Продовж речення»
Продовж запропоновані речення:
Сіль солона, а цукор…
Помідор червоний, а огірок…
Небо синє, а трава…
Лимони кислі, а кавун…
Вночі темно, а вдень…
Дерева великі, а квіти…
Молоко біле, а шоколад…Тема Таблиця додавання і віднімання числа 3. Способи додавання і віднімання числа 3.
2. Назви, на яку цифру схожа буква Ч. (можна покласти лінійку)
3. Запиши цю таблицю у зошит. Почни її вчити.2. А такий вигляд має ця буква.
3. Виконай у "Пропису" завдання з буквою Її.
2. Запиши у зошит приклади і розв'яжи їх.
3. Запиши числа в порядку зменшення.
30 травня(понеділок)
Розвиток мовлення
Тема Кольоровий світ навколо1. На уроці ЯДС ти вивчила послідовність кольорів у веселки. Повтори їх.
Тема Списування з "Букваря" коротеньких речень.
1. Спиши 3-4 речення з тексту "Дзвіночки". ("Буквар", с. 25)
2. Порахуй, скільки речень ти списала.
3. У першому реченні підкресли букви, що позначають голосні звуки.
26 травня (четвер)
Тема Таблиця додавання і віднімання числа 9. Розв'язування задач
1. Повтори і пропиши цифри 6 і 9. Чим вони схожі? Чим відрізняються?
1. Повтори і пропиши цифри 6 і 9. Чим вони схожі? Чим відрізняються?
2. Домалюй або розкажи, що має бути дев'ятим?
4. Накресли відрізок довжиною 1см і приєднай до нього відрізок довжиною 9см. Якої довжини устав відрізок?
5. Розв'яжи задачі.
25 травня (середа)
Тема Буквосполучення дж. Письмо буквосполучення дж.1. Уяви, що біля тебе літає джміль.
Повтори за дорослим, який звук він вимовляє.
Джжжжжжж.
2. Запам'ятай: звук дж на письмі передається двома буквами.
4. Пропиши у "Пропису" букви, що позначають звук дж.
5. Прочитай у "Букварі " текст "День народження", с. 19
6. При можливості роздрукуйте розмальовку. Розфарбуй джмеля.
24 травня (вівторок)
Тема Таблиця додавання і віднімання числа 8. Складання задачі
1. Повтори і пропиши цифру 8.2. Поклади перед собою лінійку і з нового рядочка пропиши всі числа, що стоять перед числом 8.
3. Доповни до 8 (можна скористатися таблицею "Склад чисел")
4. За поданим малюнком склади і запиши таблицю додавання і віднімання числа 8.5. За поданим малюнком склади і розв'яжи задачу.
У Білочки було 4 гриба, а у Вовка 3 гриба. Скільки усіх грибів було у звірят?
23 травня (понеділок)
Тема Буква Ф ф. Письмо букви Ф ф
1. Працюємо разом з відео. Називай слова.
3. Стань рівно. Постав руки в боки. Поглянь на себе в дзеркало і скажи, на яку букву ти схожа.
4. Порахуй, скільки фартушків у дівчинки з буквою Ф. Якого вони кольору?
6. Розгорни "Буквар" на с.30 та прочитай текст "Чарівні фарби".
7. Якщо є можливість, роздрукуйте розмальовку. Це фламінго і фонтан. Постав запитання до цих слів. (хто? або що?)
Тема Емоції людини7. Якщо є можливість, роздрукуйте розмальовку. Це фламінго і фонтан. Постав запитання до цих слів. (хто? або що?)
Розпізнаємо емоції. З'єднуємо олівцем фото з відповідною емоцією смайла (або покажи, яке фото відповідає якій емоції)
18 травня (четвер)
Щиро вітаю з Днем вишиванки)
МАТЕМАТИКА
Тема Таблиця додавання і віднімання числа 6 і 7. Короткий запис умови задачі 1. Повтори і пропиши цифри 6 і 7.
2. Порівняй числа 6 і 7.
18 травня (середа)
Тема Буква Щщ. Письмо букви Щщ. Поділ речення на слова
1. Працюємо разом з відео. Називай слова.
2. Запам'ятай:
3. Покажи предмет (проговорюють дорослі). При можливості повтори слова.
4. Розглянь порядок написання літери Щщ і пропиши у "Пропису"цю букву.
5. Рогорни "Буквар" на с. 33 та прочитай текст "Батьківщина".
6. Розділи речення на слова.
Цуценятрималоузубахляща.
Щукаілящживутьуводі.
17 травня (вівторок)
1. Повтори і пропиши цифри 4 і 5.
2. Порівняй числа 4 і 5.
3. За поданим малюнком склади і запиши таблицю додавання і віднімання числа 4.
4.За поданим малюнком склади і запиши таблицю додавання і віднімання числа 5.
.jpg)

16 травня (понеділок)
1. Працюємо разом з відео. Називай слова.2. Порахуй, скільки разів зустрілася літера Ц. Або рофарбуй клітинки з буквою Цц.
3. Повторюй за мамою чистомовку.
5. Пропиши літеру Цц у "Пропису".
6. Прочитай у "Букварі" казку "Цип і Ціп", с. 26.
7. Поділи речення на слова. Надрукуй його.
6. Прочитай у "Букварі" казку "Цип і Ціп", с. 26.
7. Поділи речення на слова. Надрукуй його.
Настолілежатьцукеркиіцибуля
Вправа «Четвертий зайвий»РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Тема Ігрові вправи на розвиток мовлення– Назви «зайве» слово у кожному рядку. Поясни свій вибір.
• мак, ромашка, троянда, цибуля;
• чашка, блюдце, суп, тарілка;
• яблуко, персик, огірок, груша;
• помідор, баклажан, перець, слива;
• чашка, тарілка, каструля, диван;
• молоко, сметана, каша, сир;
• коза, курка, корова, вівця;
• чайник, стілець, стіл, шафа;
• машина, літак, автобус, тролейбус;
• олівець, портфель, зошит, капелюх.
Вправа «Знайди слова»
Серед запропонованих букв знайди «заховані» слова, підкресли їх і прочитай. Склади речення із цими словами:
СБТОАТМАМАЧСВНГТЛДЖСОНЦЕЧСАЛРУРОК
МИРТИАБЮДАЖВЛИМОНСИВРБЧДСОНЖАОА
ВАЗАТАЛДЖСМБІЛДПАРТАСМДМІСЯЦЬВАПП
РТИСОЛІВЕЦЬМИАІЛПАКЯІВАПИКАЛИНАСМТ
Вправа «Продовж речення»
Продовж запропоновані речення:
Сіль солона, а цукор…
Помідор червоний, а огірок…
Небо синє, а трава…
Лимони кислі, а кавун…
Вночі темно, а вдень…
Дерева великі, а квіти…
Молоко біле, а шоколад…
12 травня (четвер)
Математика
1. Пропиши цифру 3.
2 Переглянь відеоурок. Тут показані різні способи додавання і віднімання числа 3.
3. Запиши у зошит подані зразки.
4+3=4+1+1+1=7
4+3=4+1+2=7
4+3=4+2+1=7
та4-3=4-1-1-1=1
4-3=4-1-2=1
4-3=4-2-1=1
Висновок: додавати і віднімати число 3 можна різними способами.
4. Спробуй вивчити цю таблицю Якщо не вийде, нехай вона буде поруч при виконанні прикладів і задач.
11 травня (середа)
Навчання грамоти
Тема Буква Ч ч. Письмо букви Чч. Списування 1. Працюємо разом з відео. Загадки можна не розгадувати, а чітко повторяти слова, що є назвами зображуваних предметів. Далі "впіймати" слова зі звуком "ч".
2. Назви, на яку цифру схожа буква Ч. (можна покласти лінійку)
3. Прочитай слова та побудуй до них звукові моделі.
5 Прочитай у "Букварі" текст "Вірні друзі", с. 21
10 травня (вівторок)
1. Пропиши цифру 2.
2 Переглянь відеоурок. Разом з Равликом і Жуком -Сонечком склади таблицю додавання числа 2. Виконуй дії практично: з лічильними паличками, гудзиками, ...
3. Запиши цю таблицю у зошит. Почни її вчити.
4. Перевір, чи правильно виконані приклади на додавання числа 2.
5. Виконай математичну розмальовку.
9 травня (понеділок)
Навчання грамоти
Тема Буква Її. Письмо букви Її.1. Працюємо разом з відео. Називай слова.
3. Виконай у "Пропису" завдання з буквою Її.
4. Прочитай віршик.
5. Знайди слово "їжак" (букви спочатку під диктовку прописати, викласти з абетки або легенько прописати, щоб обвести).
1. Пропиши лінії за зразком і склади речення, хто? або що? куди рухається.
5 травня (четвер)
1. Переглядайте з дитиною відео та по- можливості виконйте зрозумілі для дитини завдання.
2. Запиши у зошит приклади і розв'яжи їх.
3. Розглянь Сніговичка і порахуй геометричні фігури.
4 травня (середа)
Навчання грамоти
Тема Буква Єє. Письмо букви Єє1. Працюємо разом з відео. Називай слова.
2. Запам'ятай! Буква Є на початку слова і складу означає два звуки йе.3 травня (вівторок)
Тема Число
нуль. Віднімання рівних чисел1. Переглянь відеоурок.
2. Виконай вправи з проведення вертикальних ліній (малюнок треба роздрукувати).
1. Склади речення за малюнком.
Гра «Визнач, звідки звук»
Для гри знадобиться дзвіночок. Дитина закриває очі, дорослий ходить в різних напрямках і дзвенить дзвоником. Дитина повинна показати і пояснити, звідки чути звук (попереду, позаду, справа, зліва і т. д.)
Гра «Далеко – близько»
Дитина закриває очі, дорослий називає його ім'я то поблизу від нього, то на відстані. Дитині потрібно визначити, близько чи далеко знаходиться дорослий.
Гра «Повтори»
Дорослий видає серію немовних звуків, наприклад: одне клацання язиком, два оплески в долоні, три притопування ногою; або один оплеск по колінах, два оплески в долоні, одне клацання пальцями. Дитина повинна запам'ятати і повторити почуті звуки в тій же послідовності.
3. За допомогою лінійки або іншого лічильного матеріалу виконай приклади на додавання.
2. Пропиши цифру 0.
3. Запиши у зошит приклади та обчисли їх.
* На мотузці було 6 прищіпок. Ліза зняла їх з мотузки Скільки прищіпок залишилося?
* На столі лежало 7 олівців. Ліза поклала нуль олівців. Скільки олівців стало?
* На столі лежало 7 олівців. Ліза поклала нуль олівців. Скільки олівців стало?
5. За бажанням розфарбуй малюнок.
2 травня (понеділок)
Навчання грамоти
Тема Буква Юю. Письмо букви Юю.1. Працюємо разом з відео. Називай слова.
2. Приготуй долоньки і "впіймай слова зі звуком ЙУ (вірш читає дорослий).
Звуть мене Юрко, Юрасик,
Стрибунець я, викрутасик,
І в’юнкий, як в’юн-в’юнок,
Тата Юрія синок.
Я на конику гарцюю,
Малюків я не лупцюю,
Я Юрась – на букву «Ю»,
Знають вдачу всі мою.
Звуть мене Юрко, Юрасик,
Стрибунець я, викрутасик,
І в’юнкий, як в’юн-в’юнок,
Тата Юрія синок.
Я на конику гарцюю,
Малюків я не лупцюю,
Я Юрась – на букву «Ю»,
Знають вдачу всі мою.
3. Розфарбуй юнгу, який зварив юшку.
5. Виконай завдання у "Пропису".
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Тема Ігрові вправи на активізацію рухів кистей руки, пальців («пальчикова гімнастика»). Малювання вертикальних ліній різної довжини.1. Давай виконаємо "пальчикову зарядку".
2. Виконай вправи з проведення вертикальних ліній (малюнок треба роздрукувати).
28 квітня (четвер)
1. Перед переглядом відео приготуйте лічильні палички, кольорові олівці і зошит.
Вправа "Білочка і грибочки" - з лічильними паличками.
Вправа "Загублене число" - обвести стільки клітинок, якою є відповідь. Зафарбувати одним кольором відоме число, а ті клітинки, що залишилися, зафарбувати іншим кольором. Під кожною смужкою записати приклад, що утворився.
Вправа "Зірочки" - записати приклад і повторити "Доданок. Доданок. Сума". (при цьому показувати ці числа)
2. Запам'ятай!
3. Випиши і розв'яжи тільки приклади на додавання. Намагайся разом з дорослим повторювати назви чисел при додаваанні.
27 квітня (середа)
2. Працюємо разом з відео. Називай слова.
3. За бажанням проведи розчитування разом з цим відео. При необхідності тисніть на паузу.
4. Прочитай у "Букварі" текст "На яхті", с. 8
5. Пропиши у "Пропису" букву Яя.
4. Прочитай у "Букварі" текст "На яхті", с. 8
5. Пропиши у "Пропису" букву Яя.
26 квітня (вівторок)
Математика
Тема Додавання і віднімання в межах 10
1. Виконай "смачне віднімання" вмежах 10
2. Розв'яжи приклади і запиши слова.
3. Розфарбуй.
25 квітня (понеділок)
Навчання грамоти
Тема Розрізнення сполучення йо-ьо 1. Переглянь навчальне відео.
2. Прочитай подані слова
3. Спробуй вставити буквосполучення у слова.
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/dodaiemo-u-slova-bukvospoluchennia-io-o
4. Пропиши ці буквосполучення у "Пропису".
4. Пропиши ці буквосполучення у "Пропису".
Розвиток мовлення
Тема Ігри та вправи із звуками оточуючого середовищаГра «Визнач, звідки звук»
Для гри знадобиться дзвіночок. Дитина закриває очі, дорослий ходить в різних напрямках і дзвенить дзвоником. Дитина повинна показати і пояснити, звідки чути звук (попереду, позаду, справа, зліва і т. д.)
Гра «Далеко – близько»
Дитина закриває очі, дорослий називає його ім'я то поблизу від нього, то на відстані. Дитині потрібно визначити, близько чи далеко знаходиться дорослий.
Гра «Шумові коробочки»
Візьміть кілька коробочок, заповнених різними предметами (сірниками, скріпками, камінчиками, монетами і т. д.), які під час струшування видають звуки (шуми) різної сили - від тихих до гучних. Дорослий пропонує дитині потрясти кожну коробочку і вибрати ту, яка видає найгучніший (тихий) шум.
Візьміть кілька коробочок, заповнених різними предметами (сірниками, скріпками, камінчиками, монетами і т. д.), які під час струшування видають звуки (шуми) різної сили - від тихих до гучних. Дорослий пропонує дитині потрясти кожну коробочку і вибрати ту, яка видає найгучніший (тихий) шум.
Гра «Повтори»
Дорослий видає серію немовних звуків, наприклад: одне клацання язиком, два оплески в долоні, три притопування ногою; або один оплеск по колінах, два оплески в долоні, одне клацання пальцями. Дитина повинна запам'ятати і повторити почуті звуки в тій же послідовності.
А це відеогра.
21 квітня (четвер)
1. Бажано для роботи взяти кілька монет по 10 копійок і пограти в "Магазин". Поставте предмети і поруч з ними покладіть цінники. Наприклад:
Олівець 10 копійок
Зошит 10 копійок + 10 копійок
Альбом 10 копійок +10 копійок + 10 копійок
Книга 10 копійок + 10 копійок + 10 копійок + 10 копійок
Це і буде знайомство з монетою 10 копійок.2. Можна прописати у зошиті
10к.
10к.+10к.
10к.+10к.+10к.
10к.+10к.+10к.+10к.
3. Працюємо з задачею-ілюстрацією.
При цьому роздивляєтесь задачу, по можливості, проговорюєте. Розв'язання записуєте у зошит.
4. Робота над складом числа 10.
*Покласти таблицю зі складом усіх чисел (така таблиця у вас є). Прочитати стовчик складу числа 10.
*Доповни речення.(За допомогою таблиці складу числа 10)
20 квітня (середа)
1. Ти вже гарно вмієш читати. Будь уважна і прочитай слова.
2. Надрукуй.
Це пупси Йо-Йо.
5. Пропиши у "Пропису" завдання з буквосполученням йо.
6. "Впіймай" слова, де є буквосполучення йо.
Окунь, йорж, йогурт, баян, йог, гайок, баран, майор.
19 квітня (вівторок)
1. Пропиши рядочок цифри 1, рядочок цифри 0, а тепер пиши ці дві цифри поруч. Це і є запис числа 10.
2. Переглянь цікаве відео, як виникло число 10.
3. За допомогою лінійки або іншого лічильного матеріалу виконай приклади на додавання.
5+5=
8+2=
6+4=
7+3=
9+1=
4. Поклади десять олівчиків. Обв'яжи їх ниточкою. У тебе утворився 1 десяток.
10=1десяток
5. Виконуй приклади і розфарбовуй Мавпочку.
18 квітня (понеділок)
Тема Букви й. Й Письмо букви й Й
1. Переглядай відео, розглядай предмети та називай слова.
1. Переглядай відео, розглядай предмети та називай слова.
***
Мийдодир, Незнайко, Лікар Айболить
***
ЗАПАМ'ЯТАЙ!
ЗВУК Й - ЦЕ М'ЯКИЙ ПРИГОЛОСНИЙ ЗВУК
***
Опрацюй у "Букварі" (частина 2) сторінку 6 та повтори "Правила дорожнього руху".
***
Виконай завдання у "Пропису".
***
Побудуй схеми речення.
Йосип несе йод. Я їм йогурт.
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Тема Робота з розбірними моделями іграшок (пірамідка,
матрьошка, формочки для піску, та ін.) за зразком
Роботу треба провести виходячи з того, що є вдома (конструктор, пазли, пірамідка, ....)