Індивідуальне навчання (продовження)



25 ТРАВНЯ
ЧИТАННЯ
1. Прочитай вірш. До кожного рядочка покажи емоцію на своєму обличчі.
2. Розпізнай емоцію.
3. Прочитай на форзаці підручника текст "Задоволений малюк". Знайди у попередньому завданні котика, який відповідає змісту прочитаного.
24 та 26 ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Закріплення вивченого. Слово
Виконай наступні вправи.
***

19 ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Складаємо текст на задану тему
1. Впиши на місті пропусків слова, які властиві твоїй мамі.
2. Навчись читати складений текст.

18 ТРАВНЯ
ЧИТАННЯ
Тема Українські вишиванки
1. Одягни українців. Розподіли одяг для українця та українки
https://learningapps.org/15095966

2. Знайди назви 6 елементів національного одягу українки.

3. Якщо в твоїх книжечках є тексти про вишивку, прочитай їх. 

17 та 19 ТРАВНЯ

ІНФОРМАТИКА
Тема Складаємо алгоритми. Повторюємо вивчене
1. Розмісти послідовність з'їдання яблука, сливи і побудови будинку.
https://learningapps.org/1119806
2. З’єднай малюнок та назву комп’ютерного пристрою.

12 ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Складаємо текст із послідовнорозміщених речень 
1. Прочитай речення.
2. Розмісти їх послідовно. 
3. Запиши текст у зошит.
4. Добери до тексту заголовок (назву).


11 ТРАВНЯ
ЧИТАННЯ
Тема  М. Возіянов «Сонечко» 
1. Прочитай вірш.
2.  З виділених букв склади назву квітки, яку ти бачиш на малюнку.
3. Прочитай слово. 1(3) означає, що з першого набору третю букву. Так само знаходь і наступні букви
4. Прочитай у підручнику казку "Вовчик і сонечка".
5. Відшукай у природі кульбабку, яка вже відцвіла. Порівняй її з малюнком у підручнику.

10 ТРАВНЯ
 
ЧИТАННЯ
Тема Доповнюємо тексти
Виконати завдання за поданим покликанням. Вписувати (друкувати) слова у "віконечка". Переписувати у зошит не треба. 
Ліза полюбляє набирати слова на клавіатурі)))

9 ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА +
ЧИТАННЯ
1.Прочитай слова і з'єднай їх з малюнком.
2. Запиши ці слова у зошит рукописними буквами.
3. Підкресли слова, що відповідають на питання хто?
4. Повтори письмо рукописних букв.   

9 ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема Складаємо і записуємо речення
Склади і запиши речення у тому порядку, як розміщені кольори на пірамідці.


8, 9 ТРАВНЯ
МАТЕМАТИКА


Тема Закріплюємо вивчені тблиці множення
1. Повторимо таблиці множення чисел 2 і 3 з казковими героями.
ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ 2
ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ 3
2. А тепер відповіді додавай сама.
ТА
3. Розфарбуй клітинки з тими числами, що є відповідями таблиці множення числа 3.

4. Виконай завдання, с. 111, №3

4 ТРАВНЯ
ЧИТАННЯ


Тема К. Бібкіна"Равличі вірші"
("Хрестоматія", с. 47-49)
1. Переглянь відео про равликів. 
2. У вільний час виготуй равлика у техніці "квілінг"
3. Прочитай вірші про равликів, с. 47-49
4. Потанцюй під пісеньку про равлика.
3, 5 ТРАВНЯ
ІНФОРМАТИКА

Тема
Програма Скретч
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Відкрий на своєму комп'ютері завантажену програму Скретч або скористайся онлайн-програмою за цим покликанням. Не забудь встановити українську мову.
3. Переглянь проєкт Scratch - гру "Впіймай".
4. Розкажи правила до гри "Впіймай"

27 КВІТНЯ
Читання

Тема Л. Компанієць "У лісочку"
1. Прочитай вірш, с. 128
2. Знайди на малюнку тварин і рослини, про які говориться у вірші.

21 КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема Вчуся писати грамотно
1. З'єднай слова з відповідним малюнком.

2. Запиши ці слова рукописними буквами.
3. Запиши під диктовку речення:
Бі-ля сте-жи-ни рос-те ку-щик о-жи-ни.

20 КВІТНЯ
Читання
Тема Читаємо вдумливо
1.Розглянь фото орла -беркута.

2. Прочитай про нього текст (підручник "Українська мова", частина 1, с.131, впр.7).

3. Обери правильну відповідь
1. Беркут малого розміру
А. Так
Б. Ні
2. Які крила у беркута?
А. Довгі і широкі
Б. Короткі і вузькі
3. Дзьоб у птаха
А. Прямий
Б. Загнутий гачком.

19, 21 КВІТНЯ
ІНФОРМАТИКА
Тема  Алгоритми у нашому житті
1. Пригадай правила безпечної роботи за комп'ютером.
2.Склади алгоритм приготування борщу за поданим покликанням (ярлик з овочами)

3. Виконай графічний малюнок за поданим алгоритмом.

12, 14 КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Робота з текстом
Спиши текст, вставляючи пропущені букви. До записаного тексту добери заголовок. 
5, 7 КВІТНЯ
ІНФОРМАТИКА
Тема  Виконавці середовища Скретч
1. Пригадай правила безпечної роботи за комп'ютером.
2. Натисни на покликання.
Ти знаходишся у середовищі прорграмування Скретч. Перевір мову (мова обирається при натисканні на глобус)
3. Спрайт - це виконавець команд. Натисни на слово "спрайт" у нижньому правому куті і розглянь, яких виконавців тобі пропонує ця програма.


22, 24 БЕРЕЗНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА 

Тема Діагностувальна робота. Списування
1. Спиши текст.


2. Порахуй і запиши, скільки речень ти записала.
3. Підкресли речення про доріжки.

15, 17 БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА 
Тема Алгоритми у повсякденному життті
Виконай завдання у зошиті, с. 44-45 (ті, які дитина розуміє)

16 БЕРЕЗНЯ
ЧИТАННЯ
Тема Зірка Мензатюк "Золоте серце"
1. Прослухай казку "Золоте серце"
2. Про яке серце розповідається у казці?

3. Прочитай казку самостійно.
4. Обери слова для продовження речення.
Золоте серце  - це .....серце.
добре
чуйне
зле
ніжне
жорстоке 

9 БЕРЕЗНЯ 
ЧИТАННЯ
Тема Радість Великодня. Н. Куфко «Свято Пасхи недалечко»
1. Спробуй впізнати свято за малюнками.
2. Переглянь відео і прослухай пісеньку про підготовку до Великодня.
3. Прочитай вірш Н. Куфко «Свято Пасхи недалечко» (підручник)
4. Обери, що треба покласти у Великодній кошик.
5. За бажанням розфарбуй великодній кошик.

8 БЕРЕЗНЯ
Українська мова



Тема Навчаюся складати речення за малюнком
1. За поданими малюнками, знаками та словами склади речення пров весну. (усно)
2. За поданою таблицею склади і запиши речення.
3. Усно побудуй кілька запитань до записаних речень.

2 БЕРЕЗНЯ
ЧИТАННЯ
Тема Т. Шевченко. Встала весна
1. Розгорни підручник на с. 102. Розглянь портрет Тараса Григоровича Шевченка
2. Переглянь фільм про Тараса Шевченка
3. Робота над віршем "Встала весна"
4. У вірші згадуються пташки. Розмалюй пташку(онлайн).

1 та 3 БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА
І
Тема  Команди і виконавці
1. Переглянь відео( до 2 хв 26 с)
2. Обери, хто може бути виконавцем команди.
3. Виконай завдання у зошиті, с. 35, завдання 2 і 3  

24 ЛЮТОГО

ЧИТАННЯ
Тема Чому квіти верби називають котиками? 
Н. Кир’ян «Ко­тики»
1. Розчитаємося-розспіваємося (поставити на повільну швидкість)

2. Багатозначність слова котики
3. Розфарбуй або намалюй вербові котики.
4. Вправа "Швидкий язичок" (прочитати швидко).
Котики муркочуть на вербичці
І не спиться під снігами річці.
5.Прочитай казку Н. Кир'ян "Котики"

23 ЛЮТОГО
Українська мова
Тема Речення
1. Заверши речення.

2. Склади і запиши речення. Скільки їх? Про що говориться у кожному реченні?











9 ЛЮТОГО
ЧИТАННЯ
Тема А вже весна, а вже красна
1. Обери малюнки "Що буває навесні?"
2. Прочитай речення і закінчи їх.

З-за хмар вийшло золоте….
Подув теплий, весняний…
На деревах з’явилися…
Із вирію прилетіли…
У лісі з'явилися перші…
3. Прочитай вірш Катерини Перелісної "Весна"
Потренуйся читати питальні речення, а потім розповідні.


УКРАЇНСЬКА МОВА (8 і 10 лютого)
та
Тема Службові сова. Добір службових слів
1. Спиши текст. Підкресли слова, до яких не можна поставити запитання. Це - службові слова.

2. Розкажи (можна записати), де знаходиться кіт. 

Зразок: перед коробкою, за коробкою, ...
УКРАЇНСЬКА МОВА (3 лютого)
Тема Навчаюся визначати частини мови
1. Розмалюй кульки різними кольорами в залежності від того, до якої частини мови вони належать.
 
2. Прочитай текст. Розкажи, про що ти прочитала. Обведи або спиши його.  У першому реченні підкресли зеленим олівцем іменник, червоним прикметник, синім дієслово.




ЧИТАННЯ ( 2 лютого)

Тема Найрідніше місце на Землі. «Україна» (за Л. Повх). Дос­ліджуємо, звідки походить назва нашого населеного пунк­ту
1. Розчитайся-розспівайся.
Дитяча пісня "Наша Україна" (караоке)
2. Опрацюй вірш "Україна" (за Лідією Повх)
Підручник, с. 92.
3. До кожного малюнка знайди відповідні рядочки вірша.



ЦІКАВО ЗНАТИ (для мами)
Звідки походить назва мого міста?

Шостка. Назва нашого міста не менш загадкова, ніж, скажімо, "Київ". Вона огорнута легендами.

Можливо, ця назва утворилася від слова «Шустка», тобто швидка і в той же час місцями спокійна річка.

А може, ім’я моєму місту дала «лодка, шлюпка о шести вёслах», яка називалася «шісткою»?

А ще  місцевість довкола міста була непрохідною. Щоб подолати її або пропливти на човні по вузькій, мілководній, зарослій річці, звичайно ж, потрібен був найзвичайнісінький шест, тобто довга і тонка жердина.

Дослідники пов'язують назву річки із запорізькими козаками. Козацькі загони вирушали в пошуках начиння, пороху, для своїх рушниць і пістолей. Не оминули вони й місцевості, де була шоста притока Десни.

Існує легенда, що між Новгород-Сіверським і Глуховом жив собі славетний воїн Шостак. Він охороняв маленьке поселення і сторожову вежу близько дороги. Ця вежа на вказаному шляху була шостою.

А може, назвали моє місто ім’ям ароматної квітки конвалії?

Дійсно, загадкова, огорнута легендами назва мого міста.

ІНФОРМАТИКА (1 та 3 лютого)

та
Тема Добір кольорової гами
1. Пригадай правила безпечної роботи за комп'ютером.
2. Зайди за поданим покликанням та розфарбуй геометричні фігури. Справа розміщена кольорова палітра, а зліва - інструменти для малювання. 
3. Називай фігуру і колір, який ти для неї обрала.

УКРАЇНСЬКА МОВА (27 січня)
Тема Навчаюся визначати частини мови
1. Обведи синім кольором слова, що означають назви предметів, зеленим - ознаки предметів, червоним - дії предметів, чорним - кількість предметів. (пастою різних кольорів)
РОЗДРУКУВАТИ

Сніг, говорити, веселий, дев'ять, чотири, коло, верба, сміятися, синій, говорити, двадцять, мирний.
2. Запиши назви 5 предметів (на вибір). Добери до кожного предмета ознаку і дію.
Наприклад: Дрова соснові лежать.
Пір'їнка легка летить.

ЧИТАННЯ (25 січня)

Тема  Вчимо вірш про мову

або 
Підручник, с. 67, І строфа.

ІНФОРМАТИКА (20 січня)

та
Тема Створення малюнків в графічному редакторі Paint

УКРАЇНСЬКА МОВА (20 січня)
Тема Навчаюся визначати слова, які називають числа
1. Запиши числівники від одного до десяти (словами).
2. Запиши, скільки зображено предметів.

Зразок: Три ведмеді, шість баранів, два бика, п'ять лисиць.
3. Обведи написане прислів'я. Підкресли слова, які відповідають на питання СКІЛЬКИ? 


ЧИТАННЯ (19 січня)

Тема  Наталка Поклад «Прапор». Виразне читання
1. Переглянь мультфільм про державні символи нашої країни.
https://www.youtube.com/watch?v=ZegU1xdY65c

2. Розфарбуй прапор нашої країни або намалюй його.

3. Прочитай вірш "Прапор", с. 82
4. Прочитай прислів'я про наш прапор. Постарайся запам'ятати його.
ПРАПОР НАД НАМИ - ПЕРЕМОГА ЗА НАМИ!
УКРАЇНСЬКА МОВА (13 січня)

Тема Вивчаємо числівники
1. З поданих букв склади і запиши слово " число"

И  Ч  О  С  Л
2. Запиши числівники у порядку зростання (від найменшого до найбільшого)
чотири один  три  два  сім

3. Виконай подане на картці завдання (картку роздрукувати)


ЧИТАННЯ (12 січня)

Тема Вірші про найрідніших

1. З'єднай фото своєї матусі з її рисами.
2. За допомогою мнемотаблиць спробуй вивчити вірш про маму (при роботі натискати на паузу).

ЧИТАННЯ (20 та 21 грудня)
 та 
та
Тема Улюблене свято всіх дітей. Н. Даценко «Зниклий мішок». Складання продовження казки (с. 64-65)
1. Казку "Зниклий мішок " ми опрацюємо за поданою презентацією.

УКРАЇНСЬКА МОВА 
(20, 23 грудня)
Тема Слова, що означають дію предмета
1. Усно склади речення за поданою таблицею. Кожного разу називай, що робить предмет.


Наприклад: Дівчинка мие іграшку. Дівчинка (що робить?) миє.
2. Усно склади речення за малюнками. Називай, що робить кожен предмет. Одне складене речення запиши під диктовку.

3. Виконай письмово впр. 3, с. 79

УКРАЇНСЬКА МОВА 
( 23 грудня)
Тема Слова, що означають дію предмета
1. Усно склади речення за поданою таблицею. Кожного разу називай, що робить предмет.

Наприклад: Дівчинка мие іграшку. Дівчинка (що робить?) миє.
2. Усно склади речення за малюнками. Називай, що робить кожен предмет. Одне складене речення запиши під диктовку.

3. Виконай письмово впр. 3, с. 79

МАТЕМАТИКА (19, 20 грудня)
Тема Побудова прямокутника. Знаходження периметра прямокутника
1. Переглянь відео за поданим покликанням.
2. Накресли прямокутники з поданою величиною сторін:
Довжина 5 см, ширина 3 см.
Довжина 7 см, ширина 3 см.
3. Знайди периметри цих прямокутників. Для цього додай довжини всіх сторін.
4. Знайди навколо предмети прямокутної форми.
5. Зліпи з пластиліну торт прямокутної форми та прикрась. Знайди периметр цього торту. 
6. Обведи на кожному малюнку прямокутники.

7. Виконай тест "Геометричні фігури".
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6700186

16 ГРУДНЯ
ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД. Комп’ютерна графіка
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером
2. Уважно переглянь презентацію і опрацюй ті завдання, які тобі під силу.. 
3. Перейди за поданим покликанням та розфарбуй онлайн-розмальовку.
https://pustunchik.ua/ua/games/coloring/koshenia-podarunky

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Навчаюся добирати слова-ознаки до слів-предметів.
1. Запиши під диктовку букви і склади.
з  й  ч  к  л  с  а
за чик  чка
2. З'єднай предмет і його ознаки (усно). Бажано роздрукувати.
3. Запиши зображені предмети і ті ознаки, які для них підходять.
4. Закресли зайві ознаки, що не підходять до поданого  предмета. 
Білий, зелений, пухкий, твердий, теплий, холодний.
Запиши речення про сніг вживаючи дібрані ознаки.

9 грудня
Українська мова
Тема Добираємо ознаки предметів
ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ПИСЬМОВО
1. 

На цьому малюнку ти бачиш 2 предмети - дерево і сонце. Запиши до цих слів їх ознаки.
Дерево (яке?) ........
Сонце (яке?)...........
2. Опиши предмети за розміром, за кольором, за смаком, за формою, на дотик.

ЗРАЗОК: 
Помідор (який?) великий, червоний, кислий, круглий, гладенький.
Так само описати банани, сливи і огірки.

6 грудня

Українська мова
Тема Слова-ознаки предметів
1. Переглянь відео.
2. Запам'ятай, на які питання відповідають слова, що означають ознаку предмета.
3. Запиши назви зображених предметів. До кожної назви добери ознаку. 

Зразок:
Банан (який?) жовтий, довгий.
4. Працюємо за підручником, с. 70, впр. 1 (перед виконанням вправи розглянути поданий зразок)

Читання
Тема Вірші про зиму
1. Розподіли ознаки осені і зими.
2. Чи любиш ти зиму? За що?
3. Прослухай вірш Віри Паронової "Йде зима"

https://www.youtube.com/watch?v=3njxcnApGUI

4. Навчись виразно читати вірш на с. 60 та виконай завдання до нього.

Математика
Тема Прямий кут. Прямокутник. Додавання і віднімання "круглих чисел"
1. Розглянь малюнок і пояснення до нього.

2. За допомогою косинця накресли кілька прямих кутів в різних положеннях.
 3. Знайомимось з прямокутником.
4. За допомогою косинця побудуй будиночок прямокутної форми. Дах зроби за власним бажанням.
5. Вчимося виконувати дії з "круглими числами". Міруємо так:
60+20
60 - це 6 десятків.
20 - це 2 десятки.
6 десятків +2 десятки=8 десятків, або 80.
Розв'яжи приклади:
30+40
70-20
40+30
20+10
20+20 - 10
90 -30 - 20

ІНФОРМАТИКА 
Тема Інструктаж з БЖД. Об’єкти робочого стола комп’ютера

Запрошую тебе на відеоурок. Для проведення уроку нам знадобиться зошит (с. 16-17)
Якщо ти маєш бажання відпрацювати свої навичи у роботі з мишею, зайди за поданим покликанням та завантаж тренажер 

Тренажери для клавіатури та миші

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема 
1. Переглянь подане відео.
2. Виконай завдання у зошиті. 

3. Запиши текст, замінюючи малюнки словами. Підкресли назви предметів, що стоять у множині.



30 листопада 
Читання
Тема Українська народна казка "Ведмідь і павучок"
1. Прослухай казку
https://www.youtube.com/watch?v=CauaH7Ys8LE
2. Обведи ручкою малюнок павучка, а бурого ведмедя розфарбуй.

3. Прочитай казку самостійно.
4. Обери правильні відповіді.

5. Завчи.


17 листопада 
Читання
Тема Загадки 
1. Розгорни підручник на с. 45. Читай загадки та шукай малюнки-відгадки. Щоб перевірити, чи правильною є відгадка, підставляй слово-відгадку у текст. Наприклад, Місяць на небі біліє, світить, а не гріє (вірно).
2. При бажанні розгадай загадки з цієї вправи.

16 листопада 
Українська мова
Тема Велика буква в іменах, прізвищах, по батькові
1. ЗАВЧИ!
Імена, прізвища, по батькові пишемо з великої букви.
2. Обведи текст. Імена, прізвища, по батькові  обводь ручкою іншого кольору.
3. Заповни пропуски.
Мене звуть _______ .   
 Моє прізвище _________ . 
Мою маму звати _______ . А тата — _______ . 
У мене є бабуся ________  .
 А ще брат _________ .

15 листопада 

Математика
Тема Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Розв’язання задач на збільшення і зменшення числа на декілька одиниць.
1. Запиши сусідів поданих чисел: 10  18  14  2  9
Можна користуватися лінійкою. 
2. З прикладу на додавання склади по два приклади на віднімання.
19+1=20
10+8=18
3. Розв'яжи задачі 4(а) на сторінці 37 та 4 на сторінці 15. Умову можна накреслити відрізками..................................................


9 та 11 листопада 
ІНФОРМАТИКА
Тема СКЛАДОВІ КОМП'ЮТЕРА
1. Пригадай правила поведінки при роботі за комп'ютером
2. Ознайомся за підручником, з чого складається комп'ютер (с.24)
3. Виконай розмальовку "З чого складається комп'ютер"
4. Виконай у зошиті завдання на с. 11

3 листопада
Читання 
Тема Осінь у віршованих творах
За допомогою мнемотаблиці навчись читати, а потім вивчи вірш напам'ять.

2 та 4 листопада 
Українська мова
Тема Діагностувальна робота з розділу "Слово. Значення слова"
1. З поданих слів добери і запиши синоніми (близькі за значенням слова) до слова ДІМ.
ХАТА, ОЗЕРО, ЖИТЛО, ОСЕЛЯ,  БУДИНОК, СУКНЯ,  КВАРТИРА.
2. З поданих слів утвори пари антонімів (протилежні за значенням слова).
СОЛОДКИЙ, ХОЛОД, ПЛАКАТИ, ЧОРНИЙ, БІЛИЙ, СПЕКА, СМІЯТИСЯ, СОЛОНИЙ.
Завдання виконати у зошиті письмово. 

31 жовтня
Математика 
Тема Таблиці додавання і віднімання числа 7. 
1. Порахуй і запиши. 

2. Допоможи дівчинці змотати клубочок. Склади приклад так, як лежить ниточка. Обчисли його.
3. Розглянь таблиці додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток. Виконуй ці дії, користуючись абаком.
4. Запиши ці таблиці у зошит.
5. За короткими записами склади і розв'яжи задачі, с.34, №5

20 жовтня
Читання 
Тема Осінні настрої. Осінь сумна. Олена Пчілка «Садок марніє потихеньку»
1. Розчитайко-заспівайко.
2. Ділимося настроєм від прочитаного.
3. До твого словничка.
ДІБРОВА- листяний ліс, в якому ростуть переважно дуби.
3. Знайомимось з віршем  Олени Пчілки «Садок марніє потихеньку».
4. Вправа "Я обираю" (настрій вірша)

5. Працюємо над виразним читанням вірша .
6. Послухай чудову музику осені. 

19 та 21 жовтня
Інформатика
Тема Пристрої для роботи з інформацією
1. Перейди до попередніх уроків і повтори правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Розфарбуй хлопчика, який правильно працює за комп'ютером. 

3. Розглянь різні пристрої для роботи з інформацією.


4. Покажи, які пристрої для роботи з інформацією є у тебе вдома.
5. Виконай завдання у зошиті, с. 9
6. Надішли мені у Вайбер всміхнений Смайлик, якщо у тебе все вийшло.


18 жовтня
Українська мова
Тема Розпізнаю близькі за значенням слова
1. Синоніми - це слова близькі за значенням. 

2. Добери синоніми. Запиши їх.
3. Знайди зайве слово. Запиши тільки ті слова, що є синонімами.

4. Спиши речення. Підкресли синоніми.



 13 жовтня
Читання
Тема Настрої осені у віршах українських поетів
1. Пограємо в гру"Осіннє так, осіннє ні".
2. Прочитай вірші "Недалеко до зими" (с. 22) та "Прийшла осінь"(с. 23-24)
  • Чим схожі ці вірші?
  • Чи однаковий у них настрій?
3. Розфарбуй розмальовку. До якого вірша вона підходить?


12 жовтня
Українська мова
Тема Навчаюсь розташовувати слова за алфавітом
1. Прочитай текст. Випиши імена дітей за алфавітом.
2. Прочитай текст. Випиши назви грибів за алфавітом.
3. Згадай, що слова, які є назвами істот, відповідають на питання ХТО? Випиши такі слова за алфавітом.


11 жовтня
11 жовтня - Міжнародний день дівчаток
                            Математика 
Тема Таблиці додавання і віднімання числа 4. Розв’язування задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, подані у непрямій формі.
1. Таблиці додавання і віднімання числа 4  в межах 10 були вивчені в 1 класі. Сьогодні до цих таблиць ми додамо ще кілька прикладів, де обчислення виконуються послідовно частинами.
Отже:
7+4=7+3+1=11
8+4=8+2+2=12
9+4=9+1+3=13 
У поданих прикладах спочатку доповнюємо число до 10, а потім додаємо решту. Допиши ці приклади до своєї таблиці додавання. Постарайся запам'ятати їх.
Аналогічно відбувається і віднімання.
11-4=11-1-3=7
12-4=12-2-2=8
13-4=13-3-1=9
Ці приклади також допиши до таблиці. 
2. Користуючись таблицями, виконай у зошиті приклади №4, с. 23
3. Є пряма і непряма форма подачі задачі. Ознайомся. 

Це задача, подана у прямій формі. Запиши її. 


Це задача, подана у непрямій формі. Запиши її. 


                        10 жовтня
Українська мова

Тема Навчаюсь розташовувати слова за алфавітом
1. Проспівай пісеньку "Алфавіт".
2. Знайди назви професій і запиши їх за алфавітом (писати рукописними буквами).

2. Згадай, з чого мама варить борщ. Запиши початок речення і продовж його, вписуючи назви продуктів за алфавітом. 
Мама кладе у борщ ....
3. Запиши назви предметів, зображених у кожному рядочку, за алфавітом. Назви їх одним словом. 


5 жовтня
Українська мова
Тема  Закріплюємо алфавіт
2. Назви правильно алфавіт. Можеш при необхідності користуватися підказкою.
2. Виконай завдання на картці.

3. З'єднай малюнки зі словами. У зошиті в косу лінію запиши рукописними буквами ці слова за алфавітом.

5  жовтня
Інформатика
Тема Дії з інформацією
1. Переглянь навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=UiwjuqfzEv0

2. Ось такі дії можна виконувати з інформацією.


3. Виконай завдання у зошиті, с. 7-8 (ті, які посильні).
 4 жовтня
Математика

Тема  Таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3.
На цьому уроці слід запам'ятати, що додавати і віднімати числа можна частинами. Тобто 9+2=9+1+1=11
11-2=11-1-1=9
Ці приклади треба дописати до тих таблиць, якими Ліза користувалася у 1 класі. Бажано запам'ятати.
https://www.youtube.com/watch?v=UlpzWgSzeKQ
https://www.youtube.com/watch?v=BjMEF4oRkfA
***
З'єднай послідовно числа. Розфарбуй одержаний малюнок.


28 вересня
Українська мова

Тема Вчуся переносити слова
1. Пригадай правила переносу слів. Для цього переглянь навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=tLoxQkwSL7o
2. Пригадай імена членів своєї родини. Поділи ці слова для переносу різними способами і запиши. Наприклад: Те-тяна, Тетя-на, ....
3. Збери слова зі складів і запиши їх у зошит.
https://learning.ua/mova/druhyi-klas/zbyraiemo-slovo-zi-skladiv

27 вересня
Математика

Тема Геометричні фігури та геометричні тіла
1. Переглянь відеопояснення.
2. Знайди навколо себе квадрат, круг, куб, циліндр.
3. Розфарбуй тільки ті малюнки, де зображені предмети є кулями.


26  вересня
Українська мова
Тема Вчимося переносити слова
Опрацюй правила про перенос слів (с. 20-25) та виконай тренувальні вправи.


ДЯКУЮ)

21  вересня
Інформатика
Тема Інструктаж з БЖД. Види інформації за способом подання
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.


2. Переглянь подану презентацію.

ЯКІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ТИ ЗАПАМ'ЯТАЛА?

21 вересня
Українська мова
Тема Навчаюся вимовляти і писати слова з апострофом
1. Ознайомся з правилом вживання апострофа.

2. Обведи слова з апострофом.


3. Прочитай і запиши рукописними буквами подані слова.


14 вересня
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Наголос
1. Прочитай слова та з'єднай їх з малюнками.
Промовляй ці слова, голосом виділяючи наголошений склад.
Запиши ці слова рукописними буквами, постав наголос.
2. Розшифруй і запиши у зошиті слова (можна не всі). Постав наголос. Запам'ятай! У односкладових словах наголос не ставимо.


8 вересня
ЧИТАННЯ

Тема Любов Шостак «Шкільний дзвінок».
Анатолій Костецький «Головна професія»,

1. Прочитай слова з таблички на с. 3, 1 стовпчик. Чим схожі ці слова? (мають однакову частину ДЗВІН). Вони називаються спільнокореневими.

2. Прочитай слова з таблички на с. 3, 2 стовпчик. Поясни, що означає слово «портфель». Якщо ти не знайомий з цим словом, то розглянь малюнок портфеля.

3. Прослухай вірш «Шкільний дзвінок».

4. Навчись виразно читати вірш та виконай завдання до нього.
5. Розкажи, яку професію ти хочеш обрати у дорослому житті. Можна пограти в гру «Обери професію». Дорослий перераховує різні професії, а дитина плескає у долоні там, де професія їй подобається.
6. Розкажіть дитині про професії її рідних.
7. Прочитай вірш «Головна професія» повністю.
8. Прочитай виділені слова у 3 строфі (стовпчику). Яка професія є головною?

7  вересня
ІНФОРМАТИКА


Тема Інструктаж з БЖД. Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації

Ознайомся з казкою про те, як виникла інформатика.
Казка про інформацію та її проблеми
Жила собі на світі Інформація. Жила добре, з усіма дружила, нікого не ображала. Але віднедавна стали люди інформацію обробляти з великою швидкістю. То один прилад придумують, то інший, а потім книжки для дітей та дорослих писати почали... І все б добре було, але кожен такий прилад, кожна книжка інформацію містить у великій кількості. І стала наша Інформація збільшуватись вшир та вгору. І одного дня вона стала така велика, що не змогла увійти в двері свого будиночка! Почала вона зарядку зробити. Робила, робила Інформація зарядку, а схуднула тільки трішечки. Тоді зрозуміла Інформація, що їй терміново необхідна допомога друзів. Зібрала тоді наша Інформація своїх друзів — інші десятибуквенні слова на збори, розповіла їм про своє горе та попросила допомоги. Довго думали слова-друзі, та нічого придумати не змогли. Але раптом прибігло слово Автоматика. Почула Автоматика проблему нашої Інформації та радісно сказала: «Не сумуй, Інформаціє, допоможу я тобі! Давай придумаємо автомат, пристрій для роботи з інформацією. Тоді тобі легше буде — замість тебе інформацію оброблятиме цей пристрій». І створили вони пристрій, і назвали його... (комп'ютер)»
Тепер ми знаємо, що комп'ютер — це прилад для роботи з інформацією. А інформатика — це наука, яка розказує, як працювати з інформацією за допомогою комп'ютера.

ГРА "ЧИ МОЖНА ТАК РОБИТИ"
  • бігати по класу і штовхатися;
  • починати роботу без дозволу вчителя;
  • працювати за комп’ютером мокрими руками;
  • самостійно ремонтувати комп’ютер;
  • повідомляти вчителя про неполадки комп’ютера;
  • класти сторонні речі на клавіатуру чи системний блок;
  • натискати клавіші, про призначення яких не знаєш;
  •  відстань між очима та монітором менше 50 см.
2. Перейди за поданим покликанням і переглянь відео. 

3. Виконай завдання у зошиті, с. 2-3

6 вересня
МАТЕМАТИКА
Тема Вчимося рахувати до 20
1. Виконай практичну роботу.
Відрахуй 10 паличок і зв'яжи їх у пучечок. Це 1 десяток.
10=1 десяток
2. В давнину "десять " називали словом "дцять", тому у числах від 11 до 19 другою частиною слова буде "дцять".

3. Наклади зверху на десяток 1 паличку. Ти маєш 1 десяток та ще 1, тобто "один лежить на десятку"., а в давнину говорили "один на дцять".
4. Так само утворюються числа 12-19.
5. Спробуй за дорослими повторити назви цих чисел.
6. Переглянь відео за поданим покликанням.

7. Запиши у вигляді прикладів, як ти утворювала числа 11-19.
10+1=11
10+2=12
10+3=13
10+4=14
10+5=15
10+6=16
10+7=17
10+8=18
10+9=19
8. А зараз відрахуй ще 10 паличок і утвори ще один пучечок. Це ще 1 десяток.
поклади один десяток та ще 1 десяток. Скільки пучечків (десятків) ти маєш?
1 десяток+1 десяток=2 десятки. Раніше говорили "два дцять"
10+10=20       
ЗА ГАРНУ РОБОТУ НА УРОЦІ ТРИМАЙ ВІД МЕНЕ ПОДАРУНОК)

***********************************************************************************
Люба Єлізавето)
Прошу перейти вас до рубрики "Стежинка до знань" на моєму блозі.
Сьогодні до Міжнародного дня захисту дітей я підготувала для тебе ігрову програму.

31 травня(вівторок)
МАТЕМАТИКА
Тема Порівняння чисел в межах 10. Складання і розв’язування задач
1. Назви, які числа передують числу 10.
2. Порівняй числа.
3. Запиши числа в порядку зменшення.

4. Склади задачі за малюнком і розв'яжи їх.




30 травня(понеділок)
Розвиток мовлення
Тема Кольоровий світ навколо
1. На уроці ЯДС ти вивчила послідовність кольорів у веселки. Повтори їх.

2. Прочитай казку і розфарбуй папугу усіма кольорами веселки.

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Тема Списування з "Букваря" коротеньких речень.
1. Спиши 3-4 речення з тексту "Дзвіночки". ("Буквар", с. 25)
2. Порахуй, скільки речень ти списала.
3. У першому реченні підкресли букви, що позначають голосні звуки.



26 травня (четвер)
Тема Таблиця додавання і віднімання числа 9. Розв'язування задач
1. Повтори і пропиши цифри 6 і 9. Чим вони схожі? Чим відрізняються? 

2. Домалюй або розкажи, що має бути дев'ятим?

3. 
 За поданим малюнком склади і запиши таблицю додавання і віднімання числа 9.

4. Накресли відрізок довжиною 1см і приєднай до нього відрізок довжиною 9см. Якої довжини устав відрізок?

5. Розв'яжи задачі.



 
25 травня (середа) 
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Тема Буквосполучення дж. Письмо буквосполучення дж.
1. Уяви, що біля тебе літає джміль. 

Повтори за дорослим, який звук він вимовляє.
Джжжжжжж.
2. Запам'ятай: звук дж на письмі передається двома буквами.

3. Прочитай слова.
4. Пропиши у "Пропису" букви, що позначають звук дж.
5. Прочитай у "Букварі " текст "День народження", с. 19
6. При можливості роздрукуйте розмальовку. Розфарбуй джмеля.




24 травня (вівторок) 
МАТЕМАТИКА
Тема Таблиця додавання і віднімання числа 8. Складання задачі 
1. Повтори і пропиши цифру 8.
2. Поклади перед собою лінійку і з нового рядочка пропиши всі числа, що стоять перед числом 8.
3. Доповни до 8 (можна скористатися таблицею "Склад чисел")
4. За поданим малюнком склади і запиши таблицю додавання і віднімання числа 8.
5. За поданим малюнком склади і розв'яжи задачу. 

У Білочки було 4 гриба, а у Вовка 3 гриба. Скільки усіх грибів було у звірят?

23 травня (понеділок) 
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Тема Буква Ф ф. Письмо букви Ф ф
1. Працюємо разом з відео. Називай слова.

2. Ось такий вигляд має друкована і рукописна літера Фф.

3. Стань рівно. Постав руки в боки. Поглянь на себе в дзеркало і скажи, на яку букву ти схожа.
4. Порахуй, скільки фартушків у дівчинки з буквою Ф. Якого вони кольору?
5. Пропиши у "Пропису" букву Фф та завдання, подані на цій сторінці.
6. Розгорни "Буквар" на с.30 та прочитай текст "Чарівні фарби". 
7. Якщо є можливість, роздрукуйте розмальовку. Це фламінго і фонтан. Постав запитання до цих слів. (хто? або що?)

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Тема Емоції людини
Розпізнаємо емоції. З'єднуємо олівцем фото з відповідною емоцією смайла (або покажи, яке фото відповідає якій емоції)
2. Розфарбуй Смайлики: 
Сумний - зелений
Веселий - жовтий
Плачучий - блакитний
Здивований - рожевий

18 травня (четвер)
Щиро вітаю з Днем вишиванки)
МАТЕМАТИКА
Тема 
Таблиця додавання і віднімання числа 6 і 7. Короткий запис умови задачі 

1. Повтори і пропиши цифри 6 і 7.
2. Порівняй числа 6 і 7.
 
3. За поданим малюнком склади і запиши таблицю додавання і віднімання числа 6.


4. За поданим малюнком склади і запиши таблицю додавання і віднімання числа 7.

5. Спробуйте ознайомитись з алгоритмом (послідовністю) роботи над задачею


18 травня (середа)

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Тема Буква Щщ. Письмо букви Щщ. Поділ речення на слова
1. Працюємо разом з відео. Називай слова.

2. Запам'ятай:


3. Покажи предмет (проговорюють дорослі). При можливості повтори слова.
4. Розглянь порядок написання літери Щщ і пропиши у "Пропису"цю букву.
5. Рогорни "Буквар" на с. 33 та прочитай текст "Батьківщина".
6. Розділи речення на слова.
Цуценятрималоузубахляща.
Щукаілящживутьуводі.


17 травня (вівторок)
МАТЕМАТИКА
Тема
Таблиця додавання і віднімання числа 4 і 5.

1. Повтори і пропиши цифри 4 і 5.
2. Порівняй числа 4 і 5. 
3. За поданим малюнком склади і запиши таблицю додавання і віднімання числа 4.

4.За поданим малюнком склади і запиши таблицю додавання і віднімання числа 5.



16 травня (понеділок)
Навчання грамоти
Тема Буква Ц ц. Письмо букви Ц ц. Поділ речення на слова.
1. Працюємо разом з відео. Називай слова.
2. Порахуй, скільки разів зустрілася літера Ц. Або рофарбуй клітинки з буквою Цц.
3. Повторюй за мамою чистомовку.
4. Розглянь порядок написання літери Цц.
5. Пропиши літеру Цц у "Пропису".
6. Прочитай у "Букварі" казку "Цип і Ціп", с. 26.
7. Поділи речення на слова. Надрукуй його.
Настолілежатьцукеркиіцибуля

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Тема Ігрові вправи на розвиток мовлення
Вправа «Четвертий зайвий»
– Назви «зайве» слово у кожному рядку. Поясни свій вибір.

• мак, ромашка, троянда, цибуля;
• чашка, блюдце, суп, тарілка;
• яблуко, персик, огірок, груша;
• помідор, баклажан, перець, слива;
• чашка, тарілка, каструля, диван;
• молоко, сметана, каша, сир;
• коза, курка, корова, вівця;
• чайник, стілець, стіл, шафа;
• машина, літак, автобус, тролейбус;
• олівець, портфель, зошит, капелюх.

Вправа «Знайди слова»


 Серед запропонованих букв знайди «заховані» слова, підкресли їх і прочитай. Склади речення із цими словами:

СБТОАТМАМАЧСВНГТЛДЖСОНЦЕЧСАЛРУРОК

МИРТИАБЮДАЖВЛИМОНСИВРБЧДСОНЖАОА

ВАЗАТАЛДЖСМБІЛДПАРТАСМДМІСЯЦЬВАПП

РТИСОЛІВЕЦЬМИАІЛПАКЯІВАПИКАЛИНАСМТ

Вправа «Продовж речення»

Продовж запропоновані речення:

Сіль солона, а цукор…
Помідор червоний, а огірок…
Небо синє, а трава…
Лимони кислі, а кавун…
Вночі темно, а вдень…
Дерева великі, а квіти…
Молоко біле, а шоколад…


12 травня (четвер)
Математика
Тема Таблиця додавання і віднімання числа 3. Способи додавання і віднімання числа 3. 
1. Пропиши цифру 3.
2 Переглянь відеоурок. Тут показані різні способи додавання і віднімання числа 3.

3. Запиши у зошит подані зразки.
4+3=4+1+1+1=7
4+3=4+1+2=7
4+3=4+2+1=7
та
4-3=4-1-1-1=1
4-3=4-1-2=1
4-3=4-2-1=1
Висновок: додавати і віднімати число 3 можна різними способами.
4. Спробуй вивчити цю таблицю Якщо не вийде, нехай вона буде поруч при виконанні прикладів і задач.

5. Перевір, чи правильно виконані приклади.

6. Запиши розв'язання до задач.


11 травня (середа)
Навчання грамоти
Тема 
Буква Ч ч. Письмо букви Чч. Списування
 1. Працюємо разом з відео. Загадки можна не розгадувати, а чітко повторяти слова, що є назвами зображуваних предметів. Далі "впіймати" слова зі звуком "ч".

2. Назви, на яку цифру схожа буква Ч. (можна покласти лінійку)
3. Прочитай слова та побудуй до них звукові моделі.

4. Пропиши букву Чч у "Пропису".
5. Спиши слова: 

5 Прочитай у "Букварі" текст "Вірні друзі", с. 21

10 травня (вівторок)

Математика
Тема Таблиця додавання і віднімання числа 2
1. Пропиши цифру 2.
2 Переглянь відеоурок. Разом з Равликом і Жуком -Сонечком склади таблицю додавання числа 2. Виконуй дії практично: з лічильними паличками, гудзиками, ...


3. Запиши цю таблицю у зошит. Почни її вчити.
4. Перевір, чи правильно виконані приклади на додавання числа 2.
5. Виконай математичну розмальовку.



9 травня (понеділок)
Навчання грамоти
Тема Буква Її. Письмо букви Її.
1. Працюємо разом з відео. Називай слова.
2. А такий вигляд має ця буква.
3. Виконай у "Пропису" завдання з буквою Її.
4. Прочитай віршик.
5. Знайди слово "їжак" (букви спочатку під диктовку прописати, викласти з абетки  або легенько прописати, щоб обвести).

6. З поданих слів склади речення. (Можна вгорі поставити олівчиком послідовність слів)

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Тема Малювання ліній за завданням вчителя
1. Пропиши лінії за зразком і склади речення, хто? або що? куди рухається.
Наприклад: Їжак іде до ялинки.




5 травня (четвер)
Математика
Тема Додавання і віднімання числа 0. Креслення геометричних фігур
1. Переглядайте з дитиною відео та по- можливості виконйте зрозумілі для дитини завдання.

2. Запиши у зошит приклади і розв'яжи їх.

3. Розглянь Сніговичка і порахуй геометричні фігури. 
4. Накресли 2 квадрати, 1 трикутник, 1 ромб.
5. Розфарбуй математичну розмальовку. 

4 травня (середа)
Навчання грамоти
Тема Буква Єє. Письмо букви Єє
1. Працюємо разом з відео. Називай слова.
2. Запам'ятай!
Буква Є на початку слова і складу означає два звуки йе.

3. Поглянь, як схожі рукописна і друкована буква є.
4. Назви цих тварин розпочинаються літерою Єє. Прочитай їх назви, при можливості розфарбуй.

5. Прочитай у "Букварі" текст "Єнотик і Єхидна", с. 13)
6. Виконай завдання у "Пропису" (буква Є)


3 травня (вівторок)
Математика
Тема Число нуль. Віднімання рівних чисел
1. Переглянь відеоурок.
2. Пропиши цифру 0.
3. Запиши у зошит приклади та обчисли їх.
4. Виконай практичні завдання.
* На мотузці було 6 прищіпок. Ліза зняла їх з мотузки Скільки прищіпок залишилося?
* На столі лежало 7 олівців. Ліза поклала нуль олівців. Скільки олівців стало?
5. За бажанням розфарбуй малюнок.



2 травня (понеділок)
Навчання грамоти
Тема Буква Юю. Письмо букви Юю.

1. Працюємо разом з відео. Називай слова.
2. Приготуй долоньки і "впіймай слова зі звуком ЙУ (вірш читає дорослий).
Звуть мене Юрко, Юрасик,
Стрибунець я, викрутасик,
І в’юнкий, як в’юн-в’юнок,
Тата Юрія синок.
Я на конику гарцюю,
Малюків я не лупцюю,
Я Юрась – на букву «Ю»,
Знають вдачу всі мою.
3. Розфарбуй юнгу, який зварив юшку.

4. Прочитай в "Букварі" вірш "Розмалюю писанку"  (с. 10)
5. Виконай завдання у "Пропису".

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Тема Ігрові вправи на активізацію рухів кистей руки, пальців («пальчикова гімнастика»). Малювання вертикальних ліній різної довжини.
1. Давай виконаємо "пальчикову зарядку".

2. Виконай вправи з проведення вертикальних ліній (малюнок треба роздрукувати).


28 квітня (четвер)

                                Математика

Тема Компоненти та результати дії додавання

1. Перед переглядом відео приготуйте лічильні палички, кольорові олівці і зошит.
Вправа "Білочка і грибочки" - з лічильними паличками.
Вправа "Загублене число" - обвести стільки клітинок, якою є відповідь. Зафарбувати одним кольором відоме число, а ті клітинки, що залишилися, зафарбувати іншим кольором. Під кожною смужкою записати приклад, що утворився.
Вправа "Зірочки" - записати приклад і повторити "Доданок. Доданок. Сума". (при цьому показувати ці числа)
2. Запам'ятай!
3. Випиши і розв'яжи тільки приклади на додавання. Намагайся разом з дорослим повторювати назви чисел при додаваанні.
4. Склади задачі за малюнками. Запиши приклади, що є розв'язаннями.
27 квітня (середа)

Навчання грамоти
Тема Буква Яя. Письмо букви Яя.

1. Склади речення за малюнком.
2. Працюємо разом з відео. Називай слова.
3. За бажанням проведи розчитування разом з цим відео. При необхідності тисніть на паузу. 
4. Прочитай у "Букварі" текст "На яхті", с. 8
5. Пропиши у "Пропису" букву Яя.


26 квітня (вівторок)
Математика
Тема Додавання і віднімання в межах 10
1. Виконай "смачне віднімання" вмежах 10
2. Розв'яжи приклади і запиши слова.
3. Розфарбуй.
Дякую за урок.

25 квітня (понеділок)
Навчання грамоти
Тема Розрізнення сполучення йо-ьо
1. Переглянь навчальне відео.
2. Прочитай подані слова
3. Спробуй вставити буквосполучення у слова.
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/dodaiemo-u-slova-bukvospoluchennia-io-o
4. Пропиши ці буквосполучення у "Пропису".

Розвиток мовлення
Тема Ігри та вправи із звуками оточуючого середовища

Гра «Визнач, звідки звук»
Для гри знадобиться дзвіночок. Дитина закриває очі, дорослий ходить в різних напрямках і дзвенить дзвоником. Дитина повинна показати і пояснити, звідки чути звук (попереду, позаду, справа, зліва і т. д.)

Гра «Далеко – близько»
Дитина закриває очі, дорослий називає його ім'я то поблизу від нього, то на відстані. Дитині потрібно визначити, близько чи далеко знаходиться дорослий.

Гра «Шумові коробочки»
Візьміть кілька коробочок, заповнених різними предметами (сірниками, скріпками, камінчиками, монетами і т. д.), які під час струшування видають звуки (шуми) різної сили - від тихих до гучних. Дорослий пропонує дитині потрясти кожну коробочку і вибрати ту, яка видає найгучніший (тихий) шум.

Гра «Повтори»
Дорослий видає серію немовних звуків, наприклад: одне клацання язиком, два оплески в долоні, три притопування ногою; або один оплеск по колінах, два оплески в долоні, одне клацання пальцями. Дитина повинна запам'ятати і повторити почуті звуки в тій же послідовності.
А це відеогра.


21 квітня (четвер)
МАТЕМАТИКА
Тема 
Склад  числа 10. Задача-ілюстрація. Монета 10 к.
1. Бажано для роботи взяти кілька монет по 10 копійок і пограти в "Магазин". Поставте предмети і поруч з ними покладіть цінники. Наприклад:
Олівець 10 копійок
Зошит  10 копійок + 10 копійок
Альбом 10 копійок +10 копійок + 10 копійок
Книга 10 копійок + 10 копійок + 10 копійок + 10 копійок
Це і буде знайомство з монетою 10 копійок.
2. Можна прописати у зошиті
10к.
10к.+10к.
10к.+10к.+10к. 
10к.+10к.+10к.+10к. 
3. Працюємо з задачею-ілюстрацією.
При цьому роздивляєтесь задачу, по можливості, проговорюєте. Розв'язання записуєте у зошит.  
4 +1=5
3+4=7
2+4=6
3+1=4
4. Робота над складом числа 10.
*Покласти таблицю зі складом усіх чисел (така таблиця у вас є). Прочитати стовчик складу числа 10.
*Доповни речення.(За допомогою таблиці складу числа 10)
* Виконати, користуючись таблицею складу числа.
20 квітня (середа)
Навчання грамоти
Тема 
Буквосполучення йо

1. Ти вже гарно вмієш читати. Будь уважна і прочитай слова. 
2. Надрукуй.
Це пупси Йо-Йо.
3. Ця іграшка називається йо-йо. Розглянь її , а потім зафарбуй.


4. Прочитай у "Букварі" скоромовку про Йосипа, а якщо вийде, завчи. (с.4)
5. Пропиши у "Пропису" завдання з буквосполученням йо.
6. "Впіймай" слова, де є буквосполучення йо.
Окунь, йорж, йогурт, баян, йог, гайок, баран, майор.

19 квітня (вівторок)
МАТЕМАТИКА
Тема 
Число 10
1. Пропиши рядочок цифри 1, рядочок цифри 0, а тепер пиши ці дві цифри поруч. Це і є запис числа 10.
2. Переглянь цікаве відео, як виникло число 10.

3. За допомогою лінійки або іншого лічильного матеріалу виконай приклади на додавання.
5+5=
8+2=
6+4=
7+3=
9+1=
4. Поклади десять олівчиків. Обв'яжи їх ниточкою. У тебе утворився 1 десяток.
10=1десяток
5. Виконуй приклади і розфарбовуй Мавпочку. 

18 квітня (понеділок)
Навчання грамоти 
Тема Букви й. Й Письмо букви й Й
1. Переглядай відео, розглядай предмети та називай слова. 

 ***
Мийдодир, Незнайко, Лікар Айболить
***
***

***

Чай, йод, дім, мій.
***
Завчи віршик.
***
ЗАПАМ'ЯТАЙ!
ЗВУК Й - ЦЕ М'ЯКИЙ ПРИГОЛОСНИЙ ЗВУК 
***
Опрацюй у "Букварі" (частина 2) сторінку 6 та повтори "Правила дорожнього руху".
*** 
Виконай завдання у "Пропису".
*** 
Побудуй схеми речення.
Йосип несе йод. Я їм йогурт.
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Тема Робота з розбірними моделями іграшок (пірамідка, матрьошка, формочки для піску,  та ін.) за зразком
Роботу треба провести виходячи з того, що є вдома (конструктор, пазли, пірамідка, ....)