Інформатика, початкові класи (дистанційне навчання)


15 (18)  травня
ІНФОРМАТИКА, 3 клас
Тема Створюємо спільний  проєкт
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Зайди за поданим покликанням на спільну презентацію.
3. Створи свій слайд (1) про подію, яка тобі запам'яталася. На слайді розмісти фото цієї поді та невелику розповідь про неї.

9 (10)  травня
ІНФОРМАТИКА, 4 клас
Тема  Працюємо над створенням колективного проєкту
Робота на спільному диску:

1. Дотримуйся правил безпеки при роботі за комп'ютером. 
2. Добери до цієї презентації фото, де ти зовсім маленький.  
3. Додай новий слайд та розмісти свій матеріал.
Не забудь на третьому слайді вписати своє прізвище і ім'я, якщо робота виконана.

8 (11)  травня
ІНФОРМАТИКА, 3 клас
Тема Створення власного прєкту в середовищі Скретч
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Відкрий на своєму комп'ютері завантажену програму Скретч або скористайся онлайн-програмою за цим покликанням. Не забудь встановити українську мову.
3. Склади власний проєкт (історію) у середовищі Скретч.
4. Зніми відео після запуску власного проєкту та надішли його на мою електронну адресу.

1 (4)  травня
ІНФОРМАТИКА, 3 клас
Тема Створюємо проєкт
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Відкрий на своєму комп'ютері завантажену програму Скретч або скористайся онлайн-програмою за цим покликанням. Не забудь встановити українську мову.
3. Переглянь проєкт Scratch - гру "Впіймай".

4. Ознайомся з командами для виконавців "тарілочка" і "яблучко". (скрипти є і у відео)
5. Зміни спрайтів (виконавців) та сцену і виконай свій проєкт за поданим зразком.
6. Зніми відео роботи твого  проєкту та надішли на мою пошту
kluchік65@ukr.net 
24 (26)  квітня
ІНФОРМАТИКА, 3 клас
Тема Працюємо в середовищі Скретч. Рух автомобіля
(за бажанням)
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Відкрий на своєму комп'ютері завантажену програму Скретч або скористайся онлайн-програмою за цим покликанням. Не забудь встановити українську мову.
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
3. У програмі Скретч створи історію за вказаним порядком:

Вправа  "Автодром"
Завдання
Намалюй на сцені розмітку для руху виконавця Автомобіля та склади програму руху Автомобіля за нею.
1. Завантаж середовище Скретч.
2. Видали зі сцени Рудого кота, скориставшись вказівкою контекстного меню об'єкта.
3. Додай виконавця алгоритму — Автомобіль — і зміни його розміри.
Із групи команд Новий об’єкт обери команду Вибрати новий об’єкт із файла. Завантаж із папки Транспорт (Transportation) виконавця свого алгоритму — Автомобіль. Зменш його розмір удвічі, застосувавши інструмент Зменшити розміри зображення в декілька разів.
4. Намалюй розмітку руху Автомобіля.
У наборі об'єктів виділи об'єкт Сцена. Перейди у вкладку Фони і натисни на кнопку Редагувати.
У графічному редакторі, що відкриється при цьому, обери інструмент Залити область кольором чи градієнтом. Залий усе полотно сірим кольором. Задай білий колір малюнка.
Обери інструмент Лінія. Задай другий за величиною розмір пензля (на малюнку 36 указаний червоною стрілкою). Намалюй розмітку. При цьому враховуй, що ширина сцени становить 480 умовних кроків, а висота — 360. Цей крок є одиницею переміщення виконавця і не пов'язаний з одиницями довжини.

Maл. 36
Установи значення параметрів команд руху і повороту, позначені на малюнку 37 знаком питання.
Мал. 37


Переміщуючи вручну Автомобіль по сцені, визнач числа, які задають початок, точки повороту і кінець маршруту. Запиши їх.
Сплануй, від якої точки буде здійснюватись рух, у якому напрямку, на скільки градусів потрібно повертати Автомобіль і в який бік. Наприклад, для розмітки, яка намальована на сцені (мал. 36), Петрусь склав програму і використав такі команди:

6. Побудуй для Автомобіля інший маршрут руху. Створи та виконай нову програму для нового маршруту Автомобіля.
7. Збережи створений проект з іменем Автодром.

18 (20)+ 25(27) квітня

ІНФОРМАТИКА, 4 клас

Тема  Програми- редактори та їх використання
Робота на спільному диску:
1. Згадай цікаву подію з життя класу за 4 роки навчання у початковій школі.
2. Добери до цієї події фото та підготуй коротеньке повідомлення (текст), щоб нагадати, що відбулося.
3. Додай новий слайд та розмісти свій матеріал.
Не забудь на другому слайді вписати своє прізвище і ім'я, якщо робота виконана.
Дуже багато фото знаходиться на сторінці вашого класного керівника на Фейсбуці у розділі "Фото".
17 (19)  квітня
ІНФОРМАТИКА, 3 клас
Тема Створення зображень за власними алгоритмами.
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Відкрий на своєму комп'ютері завантажену програму Скретч або скористайся онлайн-програмою за цим покликанням. Не забудь встановити українську мову.
3.  У програмі Скретч створи власну історію або за зразком, поданим в онлайн програмі,  виконай роботу за власним вибором.

4. Виконай завдання за поданим покликанням. Натиснувши на "галочку" ти дізнаєшся про результат виконаної роботи. Якщо помилився, виконай ще раз правильно.

4 квітня

ІНФОРМАТИКА, 4 клас

Тема  Програми- редактори та їх використання

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Давай опрацюємо матеріал підручника, с. 75-76. Матеріал, з яким ти працюєш, не є новим. Він об'єднує знання з тем, які вивчалися у початковій школі. Не тільки читай, а і давай усно відповіді на запитання. 

3. Переглянь відео, щоб зрозуміти, що таке ХМАРНІ СХОВИЩА. Ти зрозумієш, що Хмарними сховищах ти дуже часто користуєшся у повсякденному житті.

4. Виконай онлайн-вправу "Правда про хмарні сховища" 

https://svitdovkola.org/inf4/20/media3

5. Якщо в тебе є бажання і можливість попрацювати за комп'ютером, створи свій власний  комікс. Подаю інструкцію щодо його створення.

За цією адресою ти знайдеш шаблон. для роботи. https://svitdovkola.org/files/ifo4/shablon-presentatii-comics.pptx

6. Якщо ти створив презентацію з коміксами, то збережи її і надішли на мою пошту. Нагадую адресу:

kluchik65@ukr.net

3, 6 КВІТНЯ
ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС
Тема Середовище програмування Скретч


 Щоб обрати українську мову, натисни на глобус і обери потрібну мову.
Завдання
Виконай за власним вибором  завдання, натиснувши на вкладку "Посібники".

14, 15 БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС.
Тема Віртуальні подорожі світом
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
ЦІКАВІ ВІРТУАЛЬНІ ПОДОРОЖІ
*Зайди за поданим покликанням та здійсни подорож зоряним Всесвітом.

* Зайди за поданим покликанням та здійсни подорож українськими музеями під відкритим небом.

13, 16 БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС
Тема Команди і виконавці, алгоритми
1. Дотримуйся правил безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. 2. Перейди за поданим покликанням і закріпи матеріал, з яким ми вже частково знайомилися у 2 класі.   

https://docs.google.com/presentation/d/1IyTV9GLKhg55nprwnpke27j2NSW4nqKm/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true

3. За бажанням створи роботу за поданим алгоритмом.



4. Якщо ти виконав роботу і хочеш поділитися нею, то розмісти її на онлайн-дошці за покликанням.

https://jamboard.google.com/d/1wCob31AOn9qSxNCEe2Wrjlp58QvbCPHhF3Hq0Xy5O88/edit?usp=sharing


6, 9 БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС
Тема Завершення роботи над презентацією
1. Дотримуйся правил безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Сьогодні ми завершуємо роботу над презентацією. Перевір, щоб твоя власна презентація містила: 
  • титульний слайд
  • план роботи над презентацією
  • кілька слайдів з розкриття теми (на них мають міститися тексти і зображення)
  • останній слайд обов'язково має вказувати використані для створення джерела (адреси сайтів, назви і сторінки книг, тощо. Якщо в презентації ти використовував і власні джерела (власні фото, власні тексти), тоді не забудь додати серед переліченого і "Власні матеріали").
3. Зроби скриншот бічного вигляду набору слайдів та надішли на мою електронну адресу. Зразок:

Якшо не маєш можливості виконати комп'ютерну презентацію, тоді намалюй необхідні слайди.
4. Діагностувальна робота  (відкрита до 12 березня)


7, 8 БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Google-мапа
1. Дотримуйся правил безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
ВІДКРИЙ Google-мап
2. Матеріал до уроку розглянемо за поданою добіркою:
https://svitdovkola.org/inf4/19
Практична робота
Виконай завдання "Картки для знавців Google-мап" (ПОДАЄТЬСЯ 3 РІВНІ. МОЖЕШ ВИКОНАТИ ВСІ, А МОЖЕШ ОБРАТИ ТІ, ЯКІ ТОБІ ПІД СИЛУ). Вчителю на електронну пошту надіслати скриншот роботи.

28 ЛЮТОГО, 1БЕРЕЗНЯ
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
1. Дотримуйся правил безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Матеріал до уроку розглянемо за поданою добіркою:
Практична робота 
Виконай  завдання з попереднього покликання:
Доповнена реальність власноруч
або
Працюємо з комп’ютером


3 КЛАС
            27  ЛЮТОГО, 2 БЕРЕЗНЯ
Тема Доповнення презентації зображенням
1. Дотримуйся правил безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Пригадай пояснення на офлайн-уроці, як додати до слайду тект та зображення.

3. Практична робота
Доповни власну презентацію, над якою ти працюєш зараз,  текстом і зображенням.

21 (22) ЛЮТОГО
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Один об’єкт — моделі різні
1. Пригадай правила безпечної роботи при роботі за комп'ютером.
2. Сьогодні на офлайн-уроці я розказувала про різні способи подання моделей одного й того ж самого об'єкту. Було показано, як виконати практичну роботу на прикладі корабля.
Практична робота.
1. Обери об'єкт.
Добери різні моделі до цього об'єкту.
3. Заповни  (на вибір) таблицю 1 або таблицю 2 (варіант 1 або варіант 2). Подаю покликання, де знаходяться ці таблиці.
4. Надішли виконану роботу на мою електронну пошту.

3 КЛАС
            20 (23) ЛЮТОГО
Тема Етапи створення презентації Титульний слайд...А що далі?
1. Пригадай правила безпечної роботи при роботі за комп'ютером.
***
На попередньому уроці ти навчився створювати титульний слайд. А яким має бути слайд 2? Яку інформацію він має містити? Відповідь на ці запитання я покажу тобі на офлайн-уроці. Але якщо за поважних причин ти не будеш на цьому уроці, то це відео тобі допоможе ознайомитися з темою уроку. 
Практична робота
1. Додай до титульного слайду наступний слайд.
2. Склади на новому слайді план своєї презентації.
3. Скриншот або фото виконаної роботи надішли на мою пошту.

14 (15)) ЛЮТОГО
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Кодування інформації
1. Пригадай правила безпечної роботи при роботі за комп'ютером.

2. Сьогодні на офлайн-уроці я розказувала про різні способи кодування інформації. Було показано, як практично закодувати інформацію за допомогою QR-коду і показано, як створювати ребуси за допомою Генератора ребусів.
Подаю два покликання, за якими працювали на уроці.
https://free-qr.com/uk/ -це генератор QR - кодів

http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator-це генератор ребусв
Завдання
За допомою генератора QR - кодів створити невелике повідомлення про себе ( свою родину, свої захоплення, про коло друзів, тощо).
Створений QR - код надіслати на мою електронну пошту ( не у Вайбер!) Телефоном я буду зчитувати повідомлення з монітору.

13 (16)) ЛЮТОГО
ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС

Тема Створення титульного слайду
1. Пригадай правила безпечної роботи при роботі за комп'ютером.


2. Обери тему презентації, над створенням якої ти будеш працювати.
3. Розглянь відеороз'яснення, як створити титульний слайд. На жаль, відео не відобразило роботу з програмою Ножиці, то уважно послухай, як я роз'яснюю. Можеш зробити фото свого титульного слайду. 
4. Скриншот або фото виконаної роботи надішли на мою пошту.

10 золотих правил безпеки в Інтернеті

1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.
2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків.
3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.
4. Не надсилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.
5. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв’яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.
6. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.
7. Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.
8. Не давати нікому крім батьків свої паролі, навіть найближчим друзям.
9. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.
10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.
31 січня
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС

Тема
 Інструктаж з БЖД. Моделі у повсякденному житті

1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Розглянь відеороз'яснення до уроку.
(3 завдання виконати за бажанням)
3. Виконай тренувальну вправу

4. Самостійна робота
Виконай матеріальну модель будинку майбутнього. Виконану роботу принести на наступний урок або надіслати фото виконаної роботи на мою пошту.

30 січня
ІНФОРМАТИКА, 2 КЛАС

Тема
 Інструктаж з БЖД. Добір кольорової гами малюнків

1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Ознайомся з матеріалом до уроку за поданою презентацією.
3. Виконай завдання у зошиті, с.26-27

30 січня
ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС

Тема
 Інструктаж з БЖД. Комп'ютерна презентація. Перегляд презентації

1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Що таке презентація?

Комп’ютерні презентації (від англ. а presentation — подання, представлення) створюються за  допомогою спеціальних програм. 

На кожному слайді можна розмістити довільну текстову і графічну інформацію.

Термін «презентація»(або «слайд-фільм») пов’язаний перш за все з інформаційними та рекламними функціями карток-слайдів.

В школах за допомогою презентацій можна створювати і демонструвати навчальні і довідникові  слайд-фільми, розповідати про роботу гуртків, клубів, наукових товарист, демонструвати колекції  та спортивні досягнення, висловити свою думку щодо вивченої теми.

Створені презентації можуть містити текст, фотознімки, діаграми, малюнки, комп’ютерну анімацію  процесів та явищ, звуковий супровід, автофігури, діаграми.

У пакет Microsoft Office для Windows входить додаток Power Point, який призначений для створення і редагування довільної презентації. 

3. Так виглядає ярлик цієї програми.






4. Переглянь презентацію і дай відповіді на запитання.

  • Яка назва презентації?
  • До якого уроку вона створена?
  • Скільки містить слайдів?
  • Що розміщено на слайдах?
5. Ознайомся з матеріалом пілручника, с.70-72

6. Виконай завдання у зошиті, с. 30


26 січня
ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС

Тема
Інструктаж з БЖД. Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Розглянемо поняття "Об'єкт. Властивості об'єкта".
3. Працюємо у зошиті , с 22
4. Створи з будь-якого матеріалу модель улюбленого овоча або фрукта. 
5. Сфотографуй створену модель та надішли на мою пошту: kluchik65@ukr.net

25 січня

ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС

Тема Інструктаж з БЖД.
Пригадай і йди вперед (перевірка набутих знань)

1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Виконай подану роботу. Вона об'єднує твої практичні навички та знання, набуті на попередніх уроках.

зайди за поданим покликанням та виконай онлайн-вправу “Підсумковий самооцінник — розділ 2

https://svitdovkola.org/inf4/test2/media1

 зайди за поданим покликанням та виконай перевірну роботу.https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe2FBuv6eC60TIewcClNFqQ2ueEc9yOI-alzw1-XSRWTlj8GA/viewform?usp=sf_link

ДЯКУЮ)

18 січня 
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС

Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
Тема Інструктаж з БЖД. Способи подання алгоритмів
https://docs.google.com/presentation/d/1G9Gd1z86S7rqImlSfkvUhzUtWwzgxxpq/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true
2. Намалюй сходи у середовищі Скретч за  відеопоясненням. Запусти виконану програму та зніми відео. Роботу надішли на мою пошту. 

11 січня 
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Інструктаж з БЖД. Я - програміст. Досліджую і виправляю помилки
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп'ютером.
2. Виконай практично подані у проєкті команди. Чи вдалося їх виконати. Там, де у команді є помилки, виправ їх та перевір практично створений проєкт.
ознайомся з поданою пам'яткою.

Проведи дослідження.


22 грудня 
ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1

Тема Інструктаж з БЖД. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп'ютером.
2. Розглянемо теоретичний матеріал.
https://www.youtube.com/watch?v=elUqn3T-hqY
3. Для тренування набору текстів для молодших школярів створені наступні тренажери.
4. Працюємо практично.
СКОПІЮЙ ПОДАНИЙ ТЕКСТ В ДОКУМЕНТ Microsoft Word

 

Завдання для роботи
1. Імена казкових героїв пишемо з великої букви
2. Копіюй пісеньку, яку співав Колобок і вставляй на місці ***. Цей знак *** при вставлянні пісеньки видаляй. 
3. Назву казки виділи жирним курсивом, розмір шрифта 40.
Текст для роботи
Колобок
Були собі дід та баба та дожились уже до того, що й хліба нема. Дід і просить:
— Бабусю! Спекла б ти колобок!
— Та з чого ж я спечу, як і борошна нема?
— От, бабусю, піди в хижку та назмітай у засіку борошенця, то й буде колобок.
   Послухалась баба, пішла в хижку, назмітала в засіку борошенця, витопила в печі, замісила гарненько борошно, спекла колобок та й поклала на вікні, щоб простигав.
А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й побіг покотився дорогою.
Біжить та й біжить дорогою, коли це назустріч йому зайчик.
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, зайчику-лапанчику, я тобі пісеньки заспіваю:
— Ану заспівай!
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений,—
Я від баби втік,
Я від діда втік,
То й від тебе втечу!
Та й побіг знову. Біжить та й біжить... Перестріває його вовк:
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, вовчику-братику, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
***
Та й побіг... Аж іде ведмідь.
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, ведмедику, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
***
Та й побіг. Біжить та й біжить дорогою... Стрічається з лисичкою:
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, лисичко-сестричко, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
***
— Ну й пісня ж гарна! — каже лисичка.— От тільки я недочуваю трохи. Заспівай-бо ще раз та сідай до мене на язик, щоб чутніше було.
Колобок скочив їй на язик та й почав співати:
Я по засіку метений...
А лисичка — гам його! Та й з'їла!
5. Виконану роботу надішли на мою електрорнну адесу Не забудь вказати своє прізвище. 
kluchik65@ukr.net

21 грудня 
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1

Тема Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повтореннями
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Алгоритми з повторенням у житті.
3. Розглянемо матеріал підручника, с. 36-37
4. Самостійно виконай практичну роботу, с. 39 або намалюй малюнок за поданим алгоритмом.
А це покликання на Скретч (онлайн).

15 грудня 
ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1

Тема
 
Інструктаж з БЖД. Текстові редактори. Середовища для читання текстів

1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп"ютером.
2.  Прокоментуй  виконання завдання з попереднього уроку.
  • Робота з онлайн-словником.
 http://sum.in.ua/s/tkanyna
Слова для пояснення: тканина, повсть, фліс, фетр, трикотаж. 
3. Розглянемо тему уроку за поданим відео.
4. Опрацюй самостійно завдання 4 і 5 у зошиті, с. 20. Для цього  скористайся матеріалом підручника, с.50.
5. Виконай практичне завдання, (підручник, с. 50, порівняти текстові редактори Блокнот і MS  Word)

14 грудня 
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
Тема Інструктаж з БЖД.Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженнями
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп"ютером.
2. Розглянемо матеріал підручника, с. 36
3. Розглянемо тему уроку на поданій презентації. 
4. Не забудь виконати практичну роботу, подану у презентації.


8 грудня 
ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
Тема Інструктаж з БЖД. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп'ютером.
2. Опрацюємо матеріал уроку за поданим навчальним відео.
3. Працюємо за комп'ютером (відео з 3хв 50с)
  • Тренувальна онлайн-вправа "Переваги і недоліки електронних книг"
https://learningapps.org/watch?v=pu47mpgok16
  • Покликання для завантаження  програми "Розумні блоки"

  • Робота з онлайн-словником.
 http://sum.in.ua/s/tkanyna
Слова для пояснення: тканина, повсть, фліс, фетр, трикотаж. 
4. Працюємо з зошитом, с. 28

7 грудня 
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
Тема Інструктаж з БЖД. Як слова І, НЕ, АБО впливають на зміст висловлювань
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп"ютером.
2. Заповнимо опитувальник.
3. Виконаємо тренувальну вправу.
4. Розглянемо матеріал підручника, с. 31-35
5. Виконай практичну роботу.
  • Відскануй штрих-код на с. 35
  • Виконай завдання з цієї сторінки.

1 грудня 
ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
Тема Інструктаж з БЖД. Безпечна робота в Інтернеті
1.  Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Розглянемо правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером
https://www.youtube.com/watch?v=PiA_N_uI5R8
3. Виконаємо тренувальну вправу.
4. Працюємо у зошиті, с.11-12 
Для виконання завдання 3 перейди за вказаною адресою та досліди зміст сайту.
https://kazky.org.ua        
30 листопада 
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
Тема Інструктаж з БЖД. Пригадай
і йди вперед
1. Пригадай та дотримуйся правил безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Ось так художник побачив обкладинку цієї книги.


3. Розглянемо зразок виконаної сторінки.

4. Підсумуємо вивчене.

5. За бажанням у формі цікавої   вікторини виконай перевірку своїх знань:https://svitdovkola.org/inf4/test1


23 листопада 
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
Тема  Інструктаж з БЖД. Планування
групової діяльності
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп'ютером.
2. Розглянемо матеріал підручника, с. 29-30.
3. Виконаємо тренувальні вправи.
4. Розподіл комах для створення сторінки до книги "Комахи України".

17 листопада

ІНФОРМАТИКА, 3 КЛАС

Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
Тема Інструктаж з БЖД. Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання
1. Повтори правила безпечної роботи за комп'ютером.

2. Переглянь відео, що пояснює нові терміни. При необхідності натискай на паузу та уважно перечитуй або передивляйся  матеріал.

3. Ознайомся з матеріалом підручника, с. 36-38.
4. Виконай завдання у зошиті на сторінці 10.
5. Запрошую тебе на дитячий сайт "Пустунчик"

16 листопада 
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Інструктаж з БЖД. Інформаційний шум та фейки
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Ознайомся з новими термінами

Інформаційний шум — неважлива, вторинна інформація, якою супроводжується або заміщується основне повідомлення.

3. Вилучи інформаційний шум зі статті

Зелена енергетика

Зелена енергетика замість традиційних джерел електрики використовує відновлювані — вітер, сонячну енергію, воду та геотермальні джерела. Вода — одне з тих відновлюваних джерел енергії, про які ми часто забуваємо. Лише три великі греблі, що працюють у Китаї, країні з Великою стіною, жителі якої пишуть ієрогліфами, є найпотужнішим гідроелектричним комплексом у всьому світі. Цей комплекс забезпечує енергією мільйони людей, це дуже багато. Чому зелена енергетика (використання енергії Сонця, вітру, води) краща? Бо вона майже не шкодить природі, адже її виробництва викидають у довкілля незначну кількість речовин, що його забруднюють. Ми маємо берегти нашу чудову природу, не шкодити ані рослинам, ані тваринам.
Найкраще джерело альтернативної енергії — Сонце. Ми так любимо засмагати, так чекаємо літа, сонечка, що дарує нам радість! Якби ми максимально використовували його енергію, то могли б забезпечити весь світ сонячною електрикою. Пустелі, яких чимало на Землі, могли б стати ідеальним місцем для встановлення сонячних електростанцій.

4. Ознайомся з новими термінами

Фейк. Означає підробку, вигадку, щось несправжнє. Часто вживається в інформаційній сфері, коли йдеться про новини тощо.

5. Ознайомся з новими термінами
Зорові ілюзії – це обман зору, помилки в оцінці й порівнянні між собою довжин відрізків, величин кутів, відстаней, у сприйнятті інформації.

6. Розглянь подані фоторепродукції картин та заповни одну з запропонованих карток.



7. Опрацюй матеріал підручника, с.27-29
8. Відскануй код з підручника та виконай завдання за комп'ютером.


10 листопада
3 клас
Тема Інструктаж з БЖД. Структурування інформації. Поняття файлу і папки

1. Згадай правила безпечної роботи за комп'ютером.


2. Переглянь відео та виконай завдання в кінці відео. Для цього натискай на паузу і виконуй завдання.
https://www.youtube.com/watch?v=f2OAp_SygpI

3. Виконай тренувальні вправи за цими покликаннями.

https://learningapps.org/1150096
або
https://learningapps.org/4131800
4 Перейди до виконання завдань у зошиті, с. 8-9

Молодець!



9 листопада
4 клас
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1

Тема Інструктаж з БЖД. Спілкуємося на відстані

1. Згадай правила безпечної роботи за комп'ютером.
2. Опрацюй матеріал підручника.
Дослідження 6. Як разом робити одну справу на відстані? (с. 23-25)

3.Створюємо комікс "Онлайн-спілкування"

4. За поданим покликанням виконай тренувальну вправу.

5. Перейди за поданим покликанням і створи онлайн-дошку у сервісі Google Jamboard.

6. На дошці розмісти кілька висловів про українську мову, бо сьогодні - День української писемності та мови.
7. Надішли на мою електронну пошту покликання на створену тобою дошку. 


3 листопада

3 клас
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
Тема Інструктаж з БЖД. Робочий стіл комп’ютера
1. Переглянь відео до поданої теми. Не забувай про дотримання правил безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
https://www.youtube.com/watch?v=CxQW4SAyCh8
2. Якщо не все зрозумів, переглянь матеріал підручника на с. 30-31
3. Перейди до виконання завдань у зошиті на с.17
4. Якщо маєш бажання перевірити свої знання, зайди за поданим покликанням.
http://pidruchnykpro.org.ua/theme/contentview/pdrychniki/ya-dosldzhyyu-svt-pdrychnik-dlya-3-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-y-2-h-chastinah-chastina-2/10505-robochiyi-stl-kompyutera/test-robochiyi-stl-kompyutera
5. Розглянь уважно поданий малюнок і поясни значення слова "СТІЛ"
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ

2 листопада
4 клас
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1

Тема Інструктаж з БЖД. Електронне листування
1. Повторимо правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Увага! До 30 листопада включно проходить Міжнародний дистанційний конкурс з математики "Олімпіс -2022" для учнів 1-11 класів.
https://www.olimpis.com.ua/ua/konkurs-z-matematiki/novini-konkursu

Для реєстрації у тебе має бути електронна пошта.
3. Зайди за поданим покликанням та ознайомся з цікавим матеріалом до теми, яку ми сьогодні вивчаємо.
https://svitdovkola.org/inf4/5

УВАГА!!!





4. Переглянь відеоінструкцію щодо створення електронної скриньки.
https://www.youtube.com/watch?v=AH4xx6v91eg

5. Якщо в тебе виникли запитання з електронного листування, зайди за цим покликанням у Гугл форми та задай його мені.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScXJXEIBLHdxJS6gu1_BYWSkV3fRE9ZZJmX4Zhmd6niHfHB0Q/viewform?usp=sf_link

6. Зі своєї електронної пошти надішли мені листа, розказавши про улюблені куточки у нашому місті. Можеш до цього листа прикріпити фото та малюнки.
Ось адреса моєї електронної скриньки.



20 жовтня
3 клас
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:

Тема Інструктаж з БЖД. Як працювати з клавіатурою.
1. Переглянь відеопояснення до теми. 
2. Вчимося правильно розташовувати пальці при наборі. 

3. Працюємо з зошитом, с. 18 та підручником, с. 27-29
4. Працюємо на тренажері.

19 жовтня
4 клас
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:

Тема Інструктаж з БЖД. Комп’ютерна мережа та її використання
1. Матеріал до уроку опрацюємо за поданою презентацією.
2. При необхідності звернись до підручника, с. 15-18
3. А ти знав, що бувають "розумні будинки"?
4. А про розумні меблі чув?

5. Практична робота. 
  • Відкрий програму Раint.
  • Завантаж до неї подане фото.

  • Користуючись інструментом "Лінія" або "Олівець" виконай завдання. 
Спроєктуй таку комп’ютерну мережу, у якій два комп’ютери були б під’єднані до сканера, усі комп’ютери могли би передавати інформацію один одному і мали доступ до принтера.
  • Збережи документ під ім'ям свого прізвища та надішли на мою електронну пошту. 

13 жовтня
3 клас

Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
Тема Інструктаж з БЖД. Пристрої введення та виведення інформації

1. Розкажи тим, хто поруч, правила безпечної поведінки при роботі з комп'ютером.
2. Переглянь навчальне відео до сьогоднішнього уроку. Будь не тільки глядачем, а і активним учасником уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=IL_RiQLBUfc
3. Пригадай вивчене за попередній і сьогоднішній уроки. При необхідності переглянь презентацію попереднього уроку. Виконані тести надійдуть мені на перевірку. Бажаю успіху. Чекаю)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6647426

12 жовтня
4 клас
Тема Інструктаж з БЖД. Пристрої введення та виведення інформації
1. Розкажи тим, хто поруч, правила безпечної поведінки при роботі з комп'ютером.
2. Переглянь навчальне відео до сьогоднішнього уроку. Будь не тільки глядачем, а і активним учасником уроку. 

3. Виконай тренувальну вправу за поданим покликанням. 
4. Розгорни підручник на с.13. Виконай усно завдання 3 та завдання для досліджень (значок "лупа").
МОЛОДЕЦЬ)
6 жовтня
3 клас

Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:

Тема Інструктаж з БЖД. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
1.  Матеріал до уроку подано у презентації.
2. Робота у зошиті розміщена на с. 6
3. Працюємо з програмою "Калькулятор"

5 жовтня
4 клас
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
Тема Інструктаж з БЖД. Процесор та пам’ять
Опрацювати матеріал тобі допоможе підручник , с. 11-12 та практичні вправи. Для зручності можеш скористатися електронною версією підручника.
А це практичні вправи.
1. Переглянемо навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=9f5IyIMd--U&t=4s


Вмикаємо "людський процесор"
  • В якій клітці не тримають ні птахів, ні звірів?
  • З якого крана не беруть води? 
  • З якої посудини не можна нічого з’їсти?
29 вересня
3 клас
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
Тема Інструктаж з БЖД. Інструктаж з БЖД. Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень.
До уроку приготуй зошит, с. 5 та підручник, с.16.
1. Випиши у зошит з підручника визначення слова "символ".
2. Ознайомся, якими бувають символи.


Більше про символи ти дізнаєшся, опрацювавши матеріал підручника, с. 16-18.
3. Тільки українець зрозуміє значення цих символів. Вчимо вірш.

4. Букви - це символи.Кожній букві алфавіту надамо порядковий номер.


5. Закодуй речення: "Україна переможе!"


28 вересня
4 клас
28 вересня, відзначають Міжнародний день загального доступу до інформації

Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:

Тема
Інструктаж з БЖД. Способи подання
інформації
Дотримуйся правил безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

Інфографіка - це наочний спосіб подачі даних у графічній формі.

Поповни свої знання про Лесю Українку, скориставшись інформацією, поданою за допомогою інфографіки.

22 вересня
3 клас
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
Тема Інструктаж з БЖД. Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп'ютером.
2. Відгадай загадки.
1.Маленькі 2 озерця, а весь світ бачать.
2.Ось гора, а у гори
Дві глибокі нори.
У цих норах повітря бродить,
То заходить, то виходить.
3.То мовчить , то говорить. Між зубів ходить, їжу смакує та зубам дарує.
4.Є в людини і у звіра, захищає вона тіло…
5. Все чують, але мовчать,
Зліва брат і праворуч брат.
Між собою не зустрічаються,
Хто тямущий – здогадається.

Назви відгадки одним словосполученням.

2. Дії з інформацією.
3. Гра "Інформаційний волейбол" (вчитель показує предмет, а учні мають дати якмога більше інформації про нього )

Завдання
  •  Знайди цікаву інформацію про козаків. При зустрічі з друзями обміняйся нею.
  • Виконай завдання у зошиті, с. 4. За необхідністю скористайся матеріалом підручника, с. 12-13 
21 вересня
4 клас
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
Тема Інструктаж з БЖД. Інформаційні процеси
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп'ютером
2. Порівняй подачу інформації про інформаційні процеси
Варіант 1
Варіант 2

3. Пригадай способи подачі інформації.Для цього виконай тренувальну вправу.
4. Переглянь відео та подумай над наступними запитаннями.
  • Як дівчинка орієнтувалася у довкіллі? Які органи чуття допомагали їй у цьому?
  • Що означає “бачити руками”?
  • Як треба ставитися до людей із порушеннями зору? Як і коли їм слід допомагати?
  • Як треба подавати інформацію для таких людей, щоб їм було комфортно на вулицях?
5. Пригадай, що таке інфографіка.

 6. Практична робота. Створюємо сторінку книги "Цікаві факти про Україну"
  • Подумай, про який цікавий факт з історії України ти хотів би розповісти.
  • Добери фото, малюнок, текст з цієї теми. Можливо, твоя сторінка буде містити більше різних способів подання інформації.
  • Відкрий програму Microsoft Word.
  • Надрукуй текст.
  • Встав зображення.
Не забудь повідомити про використані джерела
  • Збережи документ та надішли на мою пошту. Думаю, її адресу ти пам'ятаєш. Якщо забув, то нагадую: kluchik65@ukr.net
Моя сторінка до цієї книги має такий вигляд.

15 вересня
3 клас
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1

Якщо ти не маєш можливості працювати з паперовим підручником, скористайся електронною версією.
https://pidruchnyk.com.ua/1552-a-doslidzhuyu-svit-3-klas-kornienko-nush.html

Тема Інструктаж з БЖД. Способи подання повідомлень, носії повідомлень
1. Працюємо разом. Для цього переглянемо презентацію.

2. Опрацюй матеріал підручника, с. 10

3. Перевір свої знання.


14 вересня
4 клас
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1

Тема Інструктаж з БЖД. Джерела інформації
1. Матеріал сьогоднішнього уроку розглянемо, перейшовши за покликанням:
2. Фільм для перегляду.
3. Досліди!


4. Виконай практичну роботу.
  • Відкрий програму Раint
  • Створи знак (графічне повідомлення) "Не торкайся незнайомих предметів!"
  • Збережи зображення.
  • Прикріпи зображення на онлайн-дошку:
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1

                                            ***
Якщо ти був відсутній на онлайн-уроці, то ознайомся з наступним матеріалом.
Тема Правила поведінки та безпеки на уроках інформатики
1. Розглянь, як побудовано підручник, за яким ти будеш навчатися.




Електронна версія підручника знаходиться за покликанням:
2. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

3. Повторимо правила безпечної поведінки та пограємо у гру "Так чи ні".
В клас комп'ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили...(ні)
Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття! (так)
За улюблений комп'ютер падаєм, мов спілі фрукти...(ні)
А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду! (так)
Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько! (ні)
Від екрана ти відсядь... Сантиметрів п'ятдесят! (так)
Голова болить моя, потерплю годину я! (ні)
Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю! (так)
Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво...(ні)
В електронний клас науки сміло входь! Лиш вимий руки! (так)
6 вересня
2 клас

Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
                                        ***
Якщо ти був відсутній на онлайн-уроці, то ознайомся з наступним матеріалом.
1. Ознайомся з казкою про те, як виникла інформатика.
Казка про інформацію та її проблеми
Жила собі на світі Інформація. Жила добре, з усіма дружила, нікого не ображала. Але віднедавна стали люди інформацію обробляти з великою швидкістю. То один прилад придумують, то інший, а потім книжки для дітей та дорослих писати почали... І все б добре було, але кожен такий прилад, кожна книжка інформацію містить у великій кількості. І стала наша Інформація збільшуватись вшир та вгору. І одного дня вона стала така велика, що не змогла увійти в двері свого будиночка! Почала вона зарядку зробити. Робила, робила Інформація зарядку, а схуднула тільки трішечки. Тоді зрозуміла Інформація, що їй терміново необхідна допомога друзів. Зібрала тоді наша Інформація своїх друзів — інші десятибуквенні слова на збори, розповіла їм про своє горе та попросила допомоги. Довго думали слова-друзі, та нічого придумати не змогли. Але раптом прибігло слово Автоматика. Почула Автоматика проблему нашої Інформації та радісно сказала: «Не сумуй, Інформаціє, допоможу я тобі! Давай придумаємо автомат, пристрій для роботи з інформацією. Тоді тобі легше буде — замість тебе інформацію оброблятиме цей пристрій». І створили вони пристрій, і назвали його... (комп'ютер)»
Тепер ми знаємо, що комп'ютер — це прилад для роботи з інформацією. А інформатика — це наука, яка розказує, як працювати з інформацією за допомогою комп'ютера.
2. Розглянь правила поведінки за комп'ютером
3. Гра «Правильно - неправильно!»

Давайте пограємо в цікаву гру. Я буду зачитувати віршовані рядки, які обов'язково відповідають або не відповідають якомусь правилу поведінки в комп'ютерному класі.

В клас комп'ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили...(ні)
Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття! (так)
За улюблений комп'ютер падаєм, мов спілі фрукти...(ні)
А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду! (так)
Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько! (ні)
Від екрана ти відсядь... Сантиметрів п'ятдесят! (так)
Голова болить моя, потерплю годину я! (ні)
Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю! (так)
Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво...(ні)
В електронний клас науки сміло входь! Лиш вимий руки! (так)

5. Гра «Світлофор»

Приготуй аркуш і олівчики зеленого і червоного кольорів. Якщо відповідь правильна, то пропиши паличку зеленого кольору, якщо ні – червоного. Отже:

Ø Будьте уважні, дисципліновані, обережні

Ø Не розміщуйте на робочому місці зайві предмети

Ø Вмикайте та вимикайте комп’ютер без дозволу вчителя

Ø Не торкайтеся до екрану монітора

Ø Покидайте робоче місце без дозволу вчителя

Ø Приносити їжу та зайві речі у кабінет інформатики
6. Сторінка для роботи у зошиті.


5 вересня
3 клас
Чекаю тебе сьогодні на урок за покликанням:

https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
***
Якщо ти був відсутній на онлайн-уроці, то ознайомся з наступним матеріалом.
1. Повтори правила поведінки під час дистанційного уроку.

2. Згадай правила безпеки під час роботи за комп'ютером. 
1.
Давайте правила згадаємо спочатку,
Яких дотримуємось для порядку.
Без дозволу комп’ютери не треба вмикати,
Бо потім не станеш ти, друже,  багатим.
Так техніка із ладу вийти може,
Лише батьків тут гаманець вам допоможе.
2. 
А трапиться, що руки забруднили,
Обов’язково їх помийте з милом.
3.
Дроти без потреби не можна чіпати,
Щоб під напругу вам не потрапляти.
4.
Відчули ви дим чи вогонь вже палає –
Дитина дорослому доповідає.
Знеструмити техніку швидко потрібно,
Гасити пожежу вогнегасником необхідно.
5.
У клас всі заходять тихенько і чемно,
Тож правила вчили ви не даремно.
Тепер, коли разом всі їх повторили,
Почнемо роботу ми з вами сміливо.

3.Ознайомся з умовними позначками, що подані у підручнику.
4. Бережи зір!
5.Виконай гімнастику для очей.
6. Повтори за підручником "Правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером" та "Правила вмикання та вимикання комп'ютера" (с. 4-5)

Канікули!!!

3 ЧЕРВНЯ
3 КЛАС
ЗАКРІПЛЮЄМО ВИВЧЕНЕ
Хочеш стати міліонером? Тоді, вперед!
https://learningapps.org/1459899

ЗАКРІПЛЮЄМО ВИВЧЕНЕ

Гра "Розвідники"

Правдиві та хибні висловлювання


Носії інформації

Цікаві вправи


24 травня
    Інформатика,  4 клас
Роз'яснення до роботи
1. Це адреса нашої спільної презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1pyMdjtrC6IHqBc_hz-vAEldfyXhuHszrTDr9DyoJD9A/edit?usp=sharing



2. Перший слайд і дизайн презентації оформлює група "Практики".
3. Кожен з перелічених учнів оформлює той слайд, під яким номером він є у списку. Обов'язково вказуйте прізвище на слайді. На 30 слайді кожен вказує використані джерела.

Кожен працює тільки на своєму слайді, і тільки на останньому вписуєте використані джерела!!!
Роботу по заповненню презентації виконати до четверга, 26 травня.
Далі працюють "Практики".
20 травня

    Інформатика, 3 клас

Тема Створення власного проєкту в середовищі Скретч 
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Створи власний проект (історію) у середовищі Скретч. Зніми (при можливості) відео цього проекту та надішли на мою електронну пошту kluchik65@ukr.net або на Вайбер 0961392009

18, 19 травня

    Інформатика, 2 клас

Тема Що ти знаєш з розділу "Алгоритми".
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Зайди за поданим покликанням та перевір свої знання з розділу "Алгоритми". Познач відповідь, яку вважаєш правильною. Після завершення натисни на команду "Відправити".

17 травня

    Інформатика, 4 клас

Тема Працюємо над створенням колективного проєкту.

Доброго ранку, мої дорогі четвертокласники, випускники початкової школи.

Сьогодні, як і було повідомлено 2 тижні тому, має відбутися колективна презентація з теми «Розумні пристрої і роботи».
Але....., презентація відсутня, тому що більша частина класу не приєдналася до її створення. 
3 травня весь клас був розподілений на групи. Перед кожною групою стояло завдання, що зробити кожному учню. Після цього ви мали зберегти інформацію і надіслати на мою пошту. kluchik65@ukr.net
.

13 травня

   Інформатика, 3 клас

Тема Створюємо власний проект

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Відкрий на своєму комп'ютері завантажену програму Scratch або скористайся онлайн-програмою за цим покликанням. Не забудь встановити українську мову.


3. Після дощу на небі часто з'являється веселка. Навчись її створювати за поданим зразком. При необхідності при перегляді відео натискай на паузу, щоб встановити потрібні за зразком скрипти.

4. Спробуй створити свій проект у цій програмі. Саме така у нас тема - "Створення власного проекту".

11, 12 травня

   Інформатика, 2 клас

Тема Створюємо власний проект "Улюблений куточок нашого міста"


1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. А зараз розглянемо роботу над нашим проектом.

Наша задача - створити невеличку відеорозповідь з теми "Улюблений куточок нашого міста".

Шляхи розв'язання

1. Пригадати місця у Шостці, де тобі подобається перебувати.

2. Скласти невеличку розповідь з теми "Улюблений куточок нашого міста".

3. Під час прогулянки зробити відеозапис з цього місця і доповнити його розповіддю. При неможливості здійснення прогулянки намалюй це місце та доповни малюнок текстом.

Результат Створений відеозапис або малюнок з розповіддю надіслати на мою електронну скриньку за адресою kluchik65@ukr.net

6 травня

   Інформатика, 3 клас

Тема Створюємо власний проект

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Відкрий на своєму комп'ютері завантажену програму Scratch або скористайся онлайн-програмою за цим покликанням. Не забудь встановити українську мову.

3. Переглянь зразок створення найпростішої ігрової програми в середовищі Scratch. 

4. Якщо ти хочеш побудувати таку гру, то птисни при необхідності на паузу та будуй разом з відео.

5. А ось за такими скриптами можна побудувати веселку. 

 6. Спробуй створити свій власний проект.


4, 5 травня

   Інформатика, 2 клас

Тема Створюємо власний проект

Запрошую на урок з інформатики 4 травня об 11.00. Урок пройде за покликанням:

https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Запам'ятай, що таке проект.

3. А зараз розглянемо роботу над нашим проектом.

Наша задача - створити невеличку відеорозповідь з теми "Вулиця мого дитинства".

Шляхи розв'язання

1. Повторити свою домашню адресу.

2. Дізнатися, на честь кого названа твоя вулиця.

3. Скласти невеличку розповідь з теми "Вулиця мого дитинства".

4. Створити відеозапис своєї розповіді.

Результат Створений відеозапис надіслати на мою електронну скриньку за адресою kluchik65@ukr.net

3, 10 травня

17 травня перегляд створеного проєкту

    Інформатика, 4 клас

Тема Працюємо над створенням колективного проекту.

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Виконай тренувальну вправу:
https://svitdovkola.org/inf4/22/media1

3. Переглянь пізнавальне відео про штучний інтелект.

та


А ТЕПЕР ДО ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ РОБОТИ!
Робота розрахована на 2 тижні. Ви будете готувати колективну презентацію «Розумні пристрої і роботи». У презентації треба розкрити такі проблемні запитання:
· Яке призначення розумних цифрових пристроїв?
· Який вигляд мають сучасні роботи, їх властивості та призначення?
· Які види і сфери застосування сучасних роботів?


 Для виконання роботи я розподіляю вас на групи і даю роз'яснення, хто до якої групи входить і яку роботу треба виконати.

Група «Пошуковці» (входить вся друга підгрупа) має:
· Знайти інформацію про історію робототехніки;
· Скласти перелік розумних цифрових пристроїв;
· Знайти інформацію щодо їх використання у житті людини.
Зберегти інформацію і надіслати на мою пошту. kluchik65@ukr.net

Група «Дослідники» ( Аврошко Поліна, Волкотрубенко Євген, Закусило Іван, Кривуляко Данил, Пастушенко Назар) має:
· Ознайомитися із сучасними роботами;
· Знайти відео або статті про призначення роботів зі штучним інтелектом;
· Знайти інформацію щодо використання роботів у сферах людської діяльності.
· Зберегти інформацію і надіслати на мою пошту. kluchik65@ukr.net

Група «Художники» ( Кудрявцева Софія, Кудрявський Дмитро, Лиховид Олексій, Прилуцька Софія, Савицький Кирило, Семенова Євгенія) має:
· Ознайомитися із виглядом роботів;
· Знайти фото, картинки різної робототехніки і зберегти їх;
· За допомогою графічного редактора Paint намалювати декілька прикладів робототехніки.
· Зберегти інформацію і надіслати на мою пошту. kluchik65@ukr.net

Група «Практики» ( Горох Настя, Дмитроченко Настя, Хиль Богдан) має:
· Одержати від мене матеріали попередніх груп (надішле вчитель) та ознайомитися з інформацією;
· Проаналізувати знайдений матеріал;
· Підготувати презентацію у редакторі PowerPoint.
Шаблон презентації знаходиться на моєму диску за покликанням
https://docs.google.com/presentation/d/1pyMdjtrC6IHqBc_hz-vAEldfyXhuHszrTDr9DyoJD9A/edit?usp=sharing
"Практики" можуть редактувати все, що вважають за потрібне.

Доповідачі Сильченко Віка і Сугоняко Софія мають:
· Скласти доповідь з теми «Розумні пристрої і роботи» за допомогою текстового редактору Word
Підготуватися до показу і озвучення презентації (представити та захистити проєкт.)

ПРАЦЮЄМО ЗА ТАКОЮ СХЕМОЮ:

29 квітня

    Інформатика, 3 клас

Тема Логічні висловлювання

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Переглянь відеоурок з поданої теми.

3. Відкрий на своєму комп'ютері завантажену програму Скретч або скористайся онлайн-програмою за цим покликанням. Не забудь встановити українську мову.

4. Прослухай ще раз моє роз'яснення, як побудована  програма Скретч.

5. Побудуй у програмі Скретч логічне висловлювання з поданих скриптів. 

27-28 квітня

    Інформатика, 2 клас

Тема  Малюємо квадрат в середовищі Скретч
До уваги батьків. Подаю свій відеоурок з роз'ясненням, як виконується робота. В чому перевага відеоуроку? Дитина під час виконання роботи може натиснути на паузу, щоб виконати завдання, може повернутися назад, щоб ще раз переглянути, як виконати. 

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Завантаж на свій комп'ютер програму Scratch або працюй з онлайн-програмою за покликанням:

 https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

3. Переглядаємо відеоурок і виконуємо практичну роботу разом зі мною.

Думаю, все вийшло? Чудово!

26 квітня

ІНФОРМАТИКА, 4 клас

Тема Мультимедіа та цифрові пристрої

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Переглянь мультфільм "Цифрові пристої"

3.Опрацюй матеріал підручника, с. 78-79
4. Попрацюй з презентацією і доведи, що вона мультимедійна.
https://docs.google.com/presentation/d/1Tz0TwTUdJUSP8PPM63B9eXVQIFjS_Iu0/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true

5. Перейди за поданим покликанням і пройди опитувальник "Способи подання інформації"

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSegTmLEMBeLOx1x5nKLXK2e1WjF6fCpI-V4ROz2RjSYPCN1nw/viewform?usp=sf_link

6. Запрошую тебе на інтерактивну виставу-подорож "На хвилі", створену за допомогою цифрових пристроїв.


22 квітня

ІНФОРМАТИКА, 3 клас
Тема Створення зображень за власними алгоритмами.
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Відкрий на своєму комп'ютері завантажену програму Скретч або скористайся онлайн-програмою за цим покликанням. Не забудь встановити українську мову.
3. А зараз переглянь навчальне відео. При перегляді тисни на паузу, заходь у програму та виконуй завдання. 

4. Виконай завдання за поданим покликанням. Натиснувши на "галочку" ти дізнаєшся про результат виконаної роботи. Якщо помилився, виконай ще раз правильно.

20-21 квітня

ІНФОРМАТИКА, 2 клас
Тема Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. До твого словничка.
Спрайт - це герой, який виконує команди(виконавець).
Сцена - це місце, де відбувається дійство.
Скрипт - це команда.
А так виглядає вікно програми.

3. А зараз переглянь навчальне відео.

4. А тепер спробуй створити свою історію в програмі Скретч. Ось покликання на цю програму. 

19 квітня

ІНФОРМАТИКА, 4 клас

Тема  Програми- редактори та їх використання

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Давай опрацюємо матеріал підручника, с. 75-76. Матеріал, з яким ти працюєш, не є новим. Він об'єднує знання з тем, які вивчалися у початковій школі. Не тільки читай, а і давай усно відповіді на запитання. 

3. Переглянь відео, щоб зрозуміти, що таке ХМАРНІ СХОВИЩА. Ти зрозумієш, що Хмарними сховищах ти дуже часто користуєшся у повсякденному житті.

4. Виконай онлайн-вправу "Правда про хмарні сховища" 

https://svitdovkola.org/inf4/20/media3

5. Якщо в тебе є бажання і можливість попрацювати за комп'ютером, створи свій власний  комікс. Подаю інструкцію щодо його створення.

За цією адресою ти знайдеш шаблон. для роботи. https://svitdovkola.org/files/ifo4/shablon-presentatii-comics.pptx

6. Якщо ти створив презентацію з коміксами, то збережи її і надішли на мою пошту. Нагадую адресу:

kluchik65@ukr.net

15 квітня

ІНФОРМАТИКА, 3 клас

Тема  Середовище програмування Скретч. Етапи створення програми

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. У 2 класі ми знайомилися з програмою Скретч. Сьогодні ми продовжимо працювати у цій програмі і розширимо коло практичних вмінь. Переглянь відео. . 


3. При можливості для виконання роботи перейди до онлайн-середовища Скретч.

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

4. Щоб обрати українську мову, натисни на глобус і обери потрібну мову. 5. Спробуй виконати завдання, натиснувши на вкладку "Посібники".

13-14 квітня

ІНФОРМАТИКА, 2 клас

Тема  Середовище програмування Скретч

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Переглянь навчальне відео до нашої теми уроку.


3. При можливості для виконання роботи перейди до онлайн-середовища Скретч.

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

4. Щоб обрати українську мову, натисни на глобус і обери потрібну мову. 5. Спробуй виконати завдання, натиснувши на вкладку "Посібники".


12 квітня

ІНФОРМАТИКА, 4 клас

Тема  Пригадай і йди вперед

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Розглянь картину Роба Гонсалвеса. Чому картини цього художника називають ілюзіями? Чи можна їх назвати фейками?


3. Зайди за поданим покликанням та перевір свої знання. 

https://svitdovkola.org/inf4/test3/media2



8 квітня

ІНФОРМАТИКА, 3 клас

Тема  Команди і виконавці, алгоритми
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Перейди за поданим покликанням і закріпи матеріал, з яким ми вже частково знайомилися у 2 класі.   

https://docs.google.com/presentation/d/1IyTV9GLKhg55nprwnpke27j2NSW4nqKm/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true

3. За бажанням створи роботу за поданим алгоритмом.



4. Якщо ти виконав роботу і хочеш поділитися нею, то розмісти її на онлайн-дошці за покликанням.

https://jamboard.google.com/d/1wCob31AOn9qSxNCEe2Wrjlp58QvbCPHhF3Hq0Xy5O88/edit?usp=sharing



6-7 квітня

ІНФОРМАТИКА, 2 клас

Тема  Правила складання алгоритмів
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Уважно переглянь відеоурок. При необхідності натискай на паузу і виконуй завдання.
  

3. Зараз весна. Час садити дерева. Виконай тренувальну вправу за поданим покликанням.

https://learningapps.org/2957290



5 квітня

ІНФОРМАТИКА, 4 клас

Тема  Google-мапа

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Ознайомся з матеріалом підручника, де у цікавій формі розповідається про різні Google-мапи.

3. Проклади на Google-мапі маршрут від свого будинку до школи. Для цього скористайся поданою інструкцією.

Як прокладати й переглядати маршрути
На телефоні або планшеті Android відкрийте додаток Карти Google . Якщо у вас іще немає додатка, завантажте його з Google Play.
Введіть пункт призначення в полі пошуку або натисніть його на карті.
Унизу ліворуч натисніть "Покроково" .
Виберіть спосіб пересування.

4. Зайди за поданим покликанням та здійсни подорож зоряним Всесвітом.

https://www.google.com/sky/

5. Зайди за поданим покликанням та здійсни подорож українськими музеями під відкритим небом.

https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/

1 квітня

ІНФОРМАТИКА, 3 клас

Тема  Створення власної презентації

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Етапи створення власної презентації

1. Завантажимо програму PowerPoint.

Нова презентація створюється автоматично й містить один слайд, на якому розташовані два об’єкти — заголовок і підзаголовок. Ця презентація має назву Презентація 1. Цей слайд називається титульним. На ньому, як правило, розміщують назву теми презентації та відомості про її авторів.

Наша презентація буде називатися

 Символи моєї держави

2. Щоб вибрати і вставити ще один слайд у презентацію, слід на вкладці Основне рядка клацнути мишкою по кнопці Створити слайд.

Відкриється вікно, в якому вибрати потрібний тип слайда. Слайд буде вставлений після поточного.

Створений слайд також має два об’єкти: Напис та кнопки для додавання у слайд інших об’єктів презентації (малюнків, таблиць, відео фрагментів та іншого).

На другому слайді встав зображення Прапора України та додай кілька речень.

Подібно створи слайди про Герб і про Гімн.

3. На останньому слайді додай заголовок Використані джерела і скопіюй адреси сайтів, звідки ти брав інформацію або назви книжок і їх авторів.

Створену презентацію збережи і надішли мені на електронну скриньку kluchir65@ukr.net

30, 31 березня

ІНФОРМАТИКА, 2 клас

Тема Алгоритми в нашому житті

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Уважно переглянь відеоурок. При необхідності натискай на паузу і виконуй завдання. 


3. Коли ти намалював квітку (це завдання подається у відеоуроці), збережи її як картинку і прикріпи до онлайн-дошки за покликанням:

https://jamboard.google.com/d/1SDjOMsV787Ap3XLl3P9ciKYL-5YQKfVyP84snmjvm-o/edit?usp=sharing

4. Перейди за покликанням і виконай алгоритм "Режим дня школяра"

https://learningapps.org/554206

29 березня

ІНФОРМАТИКА, 4 клас

Тема  Віртуальна та доповнена реальності 

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

Переглянь матеріал підручника, с. 65-68.
 Матеріал дуже пізнавальний і цікавий!

2. Запрошую тебе на віртуальну екскурсію до вітроелектростанції у Старому Самборі.


Які факти з відео тебе зацікавили? Що справило на тебе найбільше враження? Дізнайся, у яких іще містах України є подібні підприємства.

2. Перейди за поданим покликанням і виконай вправу "Відновлювальна енергетика".
3. Перейди за поданим покликанням і виконай вправу “Віртуальна VS доповнена реальність”
https://svitdovkola.org/inf4/18/media3
4. Якщо ти маєш можливість працювати в графічному 3
D редакторі, то виконай завдання за поданою інструкцією.

25 березня

ІНФОРМАТИКА, 3 клас

Тема Доповнення презентації зображенням, схемою. 

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Відкрий програму для створення презентації, з якою ми знайомилися на уроках. Ось так виглядає ярлик цієї програми.

3. Переглядай відеоурок та виконуй завдання.

4. Я створила шаблон для сумісного створення презентації. Створи 2 слайди. Перший слайд титульний. Ми опрацьовували, що на ньому має бути (назва презентації і інформація про автора), на другому слайді розмісти зображення до теми презентації і напиши невеликий текст відповідно до зображення.
Чекаю твоєї роботи))))

23 березня

ІНФОРМАТИКА, 2 клас

Тема Команди і виконавці команд
1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Переглянь відеопояснення до нашої теми.

ЗАПАМ'ЯТАЙ!

Команда — це спонукальне речення. Виконавець — той, хто виконує команди.
Виконавцем команд може бути людина, тварина, робот, комп'ютер тощо.
Учні на уроці — виконавці.

3. ПЕРЕЙДИ ЗА ПОДАНИМ ПОКЛИКАННЯМ І ВИКОНАЙ ВПРАВУ.

https://learningapps.org/22386440



22 березня

ІНФОРМАТИКА, 4 клас

Тема Один об’єкт — моделі різні

1. Згадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Ознайомся з поняттям "модель"
Модель — відтворення чи відображення об'єкту, задуму, опису чи розрахунків, що відображає, імітує, відтворює принципи внутрішньої організації або функціонування, певні властивості, ознаки чи/та характеристики об'єкта дослідження чи відтворення. Вікіпедія

3. Переглянь відео про етапи створення моделей.

4. Виконай онлайн-вправу "Моделі та об'єкти"

4 лютого

ІНФОРМАТИКА, 3 клас

Тема Знайомство з поняттям "презентація"

1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.


2. Переглянь уважно відео. В ньому я розкажу і покажу не тільки про те, як створюється презентація, а й ознайомлю тебе з цікавинками нашого міста.

3. Якщо ти хочеш повністю переглянути цю презентацію, то зайди за поданим покликанням.
https://docs.google.com/presentation/d/1mG5FAYeOmGegWVIsWcL8Pe_YCC4nr3_O/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true

3. Подумай над темою для своєї презентації.








3. Виконай тренувальні вправи за цими покликаннями.

https://learningapps.org/1150096

або

https://learningapps.org/4131800

Молодець!