Індивідуальне навчання

14 квітня (четвер)
МАТЕМАТИКА
Тема Склад  числа 9
1. За допомогою лінійки виконай обчислення і напиши слова, що утворилися. Запиши ці приклади у зошит.

2. Запиши математичним диктантом відповіді на запитання. Скільки у людини очей?
Скільки днів у тижні?
На яку цифру перетвориться цифра 6, якщо її перевернути?.
3. Розглянь і проговори склад числа 9. 
4. Вибери тільки ті приклади, що мають відповідь 9.

13 квітня (середа)

Навчання грамоти

Тема Буква Зз. Письмо букви Зз. Запис складених складів, слів
1. Переглядай відео і промовляй слова.
2. Попрацюй на тренажері для читання. 

3. На яку цифру схожа буква З? Напиши три цифри 3 і чотири букви З. Чи є відмінноості?
4. Споробуй намалювати метелика, щоб його крильцями була буква З.
5. Виконай завдання у "Пропису". 
6. Зайдіть за поданим покликанням і виконайте завдання. Утворені слова запишіть у зошит (дорослий напише, а дитина обведе).
12 квітня (вівторок)

Математика

Тема Число і цифра 9

1. Переглянь відео і виконай подані у ньому завдання.
2. Розгляньте завдання і виконайте за власним бажанням ті, які оберете. 




11 квітня (понеділок)
ТЕМА  Буква  Ж, ж. Письмо  букви  Ж, ж.
1. Переглядай відео і промовляй слова.
2. Відшукай всі букви Ж на цій картинці.

3. Намалюй 5 сніжинок. Вони схожі на букву Ж.
4. При можливості розфарбуй жука.

5. Напиши друкованими літерами ті слова, у яких є звук ж.

6. Прочитай у "Букварі" тексти з буквою Ж (частина 1, с. 104-105)
7. Виконай завдання у "Пропису". 

Розвиток мовлення
Тема Розрізнення, добір та нанизування дрібних предметів різних за кольором.
«Кожній стрічечці свої намистинки»
Мета: розвиток дрібної моторики пальців рук, уваги; закріплення знань про кольори.
Хід гри:
Дорослий пропонує дітям підібрати відповідну за кольором стрічечку і нанизати на неї намистинки.
Потім всі разом перевіряють:
-Якого кольору намисто? (червоного)
-А стрічечка якого кольору? (також червоного)
-Молодці,значить завдання виконане правильно.
«Чергування намистинок за кольором»
Мета: вміння чергувати намистинки за кольором, визначаючи закономірність; розвиток уваги та дрібної моторики пальців рук.
Хід гри: дорослий пропонує дитині продовжити нанизувати намистинки чергуючи їх за кольором.
Дитина коментує вголос з допомогою дорослого: «Спочатку червона намистинка, потім біла. Потім червона, знову біла. Беру знову червону,а потім білу.»
«Знайди зайву намистинку»
Мета: розвиток дрібної моторики пальців рук, уваги, логічного мислення,закріплення знань про кольори.
Хід гри: дорослий пропонує дитині уважно роздивитись намистинки на стрічці і визначити , яка намистинка не така, як всі (відрізняється за кольором). Потім пропонує виправити помилку.



7 квітня (четвер)

Математика

Тема Додавання і віднімання в межах 8. Одиниця ємності – літр

1. За допомогою таблиці"Склад числа" і поданого відео закріпи склад числа 8. Щоб виконати завдання, слід тиснути на паузу. 
2. Пропиши вивчені цифри.
3. Склади і запиши приклади за малюнками.


4. Ознайомся з поняттям "літр".
5. Виконай практичне завдання. 
Візьми банку місткістю 1л. Наповни її водою.
 Візьми порожнє відро і наповнюй його, виливаючи воду з банки. Скільки літрів (банок) води вмістилося у відрі?
Продовж речення. У відрі *літрів води.





6 квітня (середа)
ТЕМА  Буква  В,в. Письмо  букви  В, в.
1. Переглядай відео і промовляй слова.

2. Розглянь, на що схожа ця буква.
3. Зліпи цю букву з пластиліну.
4. Знайди вдома предмети, де є звук В.
5. Пропиши цю букву у "Пропису" за зразком.
6. Навчись красиво читати вірш.
Вишиваю вишиваночку
Я для братика Іваночка.
Вишиваночка у вишеньках,
Ягідками рясно вишита.
Вся в мережках вишиваночка —
Подарунок для Іваночка!
7. Намалюй вишні і зроби звуковий аналіз цього слова.
5 квітня (вівторок)

Математика

Тема Склад  числа 8. Числа 1–8. Розв’язування сюжетних задач
1. Повтори написання цифри 8.
2. Переглянь відео про склад числа 8.
3. За поданим малюнком склади приклади. Це і є склад числа 8.
4.  Виконай практичне завданння. Запиши приклади до дій, які ти виконувала.
  • Поклади на стіл 5 ложок і 3 виделки. Скільки всього приборів на столі?
  • Намалюй 2 квадрати і 6 кружечків. Скільки фігур ти намалювала?
4 квітня (понеділок)
Навчання грамоти
ТЕМА  Буква  Ґ г. Письмо  букви  Ґ г.
1. Переглядай відео і промовляй слова.

2. Всі ці слова починаються літерою 
3. Ця буква дуже схожа на букву Гг. Спробуй розрізнити слова з різними звуками і буквами.
( напишіть букви Г і Ґ. Дорослі чітко промовляйте слова, а дитина нехай показує, яку букву треба писати в цьому слові. При необхідності натискайте на паузу).

4. Прочитати у "Букварі" тексти (частина 1, с. 88-89)
5. Обведи у "Пропису" завдання з літерою Ґ г.

Розвиток мовлення
Тема Виділення зайвого предмета із запропонованих. Малювання прямих похилих ліній в різних напрямках 

1. Вкажи зайвий предмет на поданих малюнках.

2. Розфарбуй зайвий предмет (або покажи).
3. Зараз ми відправимося до уявного магазину. Виділи зайвий предмет у кожній групі.

4.Виконай малюнок за зразком. 

А тепер відпочинь)

31 березня (четвер)

Математика
Тема 
Число і цифра 8.
1. Це цифра 8.



 2. Візьми шнурочок і склади з нього цифру 8.
4. Пропиши цифру 8.  
3. Допоможи білочці зібрати гриби з відповіддю 8. Запиши ці приклади у зошит.

4. Візьми лічильні палички двох кольорів і знайди число, що сховалося під квіточкою. Маму попрошу намалювати поле з восьми квадратів, куди будуть викладатися палички.


30 березня (середа)

Навчання грамоти
ТЕМА Буква Гг. Письмо букви Гг
1. Переглядай відео і промовляй слова.

2. Розфарбуй грушу і зроби звуковий аналіз цього слова.

3. На аркуші в клітинку зафарбуй літеру г.

4. Опрацюй текс у "Букварі" (буква Гг).
5. Обведи літеру Гг у "Пропису".
6. Попрацюй з тренажером за поданим покликанням.



29 березня (вівторок)
Математика
Тема 
Додавання і віднімання в межах 7. Пряма та зворотна лічба
1. Повтори написання цифр від 1 до 7. Пропиши їх.
Обведи кружечком цифру, що стоїть після числа 6.
Обведи квадратиком цифру, що стоїть після числа 2.
Обведи трикутничком цифру, що стоїть перед числом 5.

2. Порахуй кількість тваринок на малюнку.

3. За допомогою лінійки або лічильних паличок виконай додавання.



28 березня (понеділок)


Навчання грамоти
ТЕМА  Буква Дд. Письмо букви Дд.
1. Розфарбуй дерево. Побудуй звукову модель цього слова.

2. Виконай розчитування на поданому тренажері.

3. Прочитай за вибором текст, що розміщений у Букварі на сторінках, де вивчається ця буква.
4. Обведи велику і малу букву Дд у "Пропису".
5. Спробуй написати слова. Якщо важко, тобі обведи:
 Дід, дім, дуб, дим, мед, лід.
6. Перейди за поданим покликанням та виконай  вправу.

Розвиток мовлення
Тема Співвідношення предметів та їх дій
1. Назви предмети. що є у твоїй кімнаті.
2. Розкажи, що вони роблять.
Наприклад: лампочка висить, телефон лежить ...
3. Пограй у гру "Хто що робить"


3. Розглянь малюнок  і повтори за дорослим, что як з тварин спілкується. 
Наприклад: собака гавкає, свиня хрюкає, ....

4. З'єднай (проговори) , що робить зображений предмет.



24 березня (четвер)

Математика
Тема Склад числа 7. Порівняння чисел
1. Пропиши рядочок цифри 7.
2. За допомогою лінійки або іншого числового променя виконай обчислення, щоб нагодувати мавпочку бананами.

3. Візьми 7 чашок (можна 7 тарілок) і розстав їх на 2 полички (на 2 стільчика, на 2 серветки)

Запиши приклади, як ти розставила. 

4. Спробуй виконати це завдання Поклади перед собою табличку складу числа 7. Якщо вийде роздрукувати, то роздрукуйте. Якщо немає такої можливості, можна накреслити .
Зафарбуй пари, які при додаванні утворюють число 7.







23 березня (середа)

Навчання грамоти 
Тема Буква Бб. Письмо малої букви б. Графічна модель речення

1. Знайди малюнки, у назві яких є звук б.


2. Намалюй бублик. Побудуй звукову модель цього слова.
3. Спробуй навчитися зав'язувати БАНТИК.
4. Ознайомся з музичними інструментами у "Букварі" (с. 72)
5. Прочитай текст"Брат" у "Букварі" (с. 72)
6. У "Пропису" обведи маленьку букву б.
7. Ознайомимось, як побудувати схему речення. Перше слово у реченні позначаємо прямим.кутом. Всі інші слова  - прямою лінією. Якщо слово службове (коротке), то короткою лінією. В кінці ставимо крапку, якщо у реченні про щось розповідали.
Наприклад:
Мама прибирає кімнату. Діти читають книжку. 


22 березня (вівторок)

МАТЕМАТИКА
Тема Число і цифра 7
1. Тітонька Сова запрошує тебе на урок для знайомства з цифрою 7. 


2. Порахуй предмети і покажи їх кількість.

3. За зразком у зошиті пропиши цифру 7.

4. Намалюй веселку. У неї 7 кольорів.



21 березня (понеділок)

Навчання грамоти
ТЕМА Буква Іі. Письмо букви Іі
1. Перегляньте відео за поданим покликанням


2. Прочитай текст у Букварі на сторінці 49.
3. Виконай завдання у "Пропису"
4. За бажанням виконай тренувальну вправу. Нехай слова промовляє дорослий (лижі, зірка, іграшки, місяць, квіти, півень, індик, ножиці)

Розвиток мовлення

Тема Звукові ланцюжки

Покажіть картинку (гру можна починати з будь – якої картинки), назвіть малюнок, визначте останній звук у слові і
знайдіть картинку, назва якої починається на цей звук , покладіть поруч. Наприклад: фламінг[о] – [о]гіро[к] – [к]енгур[у] і т.д.




3 лютого

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
ТЕМА Буква Пп. Письмо букви Пп
1. Переглянь відео з поданої теми

2. Знайди у кімнаті 3 речі, у назві яких є буква П.
3. Розглянь, на що схожа буква П.

4. Виконай практичну роботу.
5. Прочитай подані слова.

6. Пропиши у "Пропису" букви Пп.
7. У "Букварі" прочитай с. 74 "Талановиті діти".
МОЛОДЕЦЬ!!!

2 лютого

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
ТЕМА Буква Рр. Письмо букви Рр
1. ЗНАЙДИ У СВОЄМУ БУДИНКУ ПРЕДМЕТИ, У НАЗВІ ЯКИХ Є ЗВУК Р.
2. ПОБУДУЙ ЦЮ ЦУКВУ З ПІДРУЧНИХ МАТЕРІАЛІВ (ПАЛИЧКИ, МОТУЗОЧКИ, ПЛАСТИЛІН, ТОЩО....)
3. ОБЕРИ НА ЦЬОМУ МАЛЮНКУ НАЗВИ ТВАРИН, У ЯКИХ Є ЗВУК Р.
4. ДОДАЙ БУКВУ Р ДО ПОДАНИХ СЛІВ І ПРОЧИТАЙ ЇХ. 


5. ПРОПИШИ ЗА ЗРАЗКОМ БУКВУ Р У "ПРОПИСУ".
6. ПРОЧИТАЙ МАТЕРІАЛ, ПОДАНИЙ У "БУКВАРІ" НА СТОРІНЦІ 53



1 лютого

МАТЕМАТИКА
Тема Число і цифра 5
1. Обведи на аркуші паперу свою долоньку. Порахуй кількість пальчиків. Їх 5. Число 5 в математиці позначається цифрою 5.
5
2. Виконай фізичні вправи. Зроби 5 стрибків на правій нозі, 5 на лівій і 5 на обох.
3. Повтори навчальні дні тижня. Їх також 5.
4. Пропиши у зошиті цифру 5.
5. Якщо гарно почуваєшся, зліпи надворі Сніговичка та прикріпи йому на кожушок 5 гудзиків.
5. Якщо ти на вулиці, то протопчи ніжками цифру 5.
6. Після прогулянки випий 5 ложок гарячого чаю, а потім допий весь, щоб зігрітися.

ДЯКУЮ)))

31 СІЧНЯ
Навчання грамоти
Тема Буква Ии та Шш. Письмо букв Ии та Шш
Рекомендую:

1.  Знайти ці букви серед поданих
А  М  И  П  Ш  У  К  И  И  Ш  С  Ш  
2.Зліпи з платиліну букви И та Ш
3. Зі шнурочка виклади лінію з заокругленням знизу

4. Пропиши у пропису букви И та Ш.
5. У Букварі прочитай тексти , де є ці букви.

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Тема Вчимо вірші
Взимку часто буває мороз Коли на вулиці морозяно, у нас червоніють носики і щічки. Про це ми і вивчимо віршик.
Але спочатку послухай, як цей віршик перетворився на пісеньку.

А тепер спробуй вивчити вірш, користуючись цією таблицею.





25 СІЧНЯ

Математика
Тема  СКЛАД ЧИСЛА 4
1.У друкованому зошиті прописати цифру 4.
2. За поданим малюнком скласти приклади на додавання. Спробувати запам'ятати їх.


2. Зайти за поданим покликанням і усно розв'язати задачі. Для обчислення можна користуватися числовим променем на лінійці або лічильними паличками. 
3. У "Зимовому зошиті" за вибором виконайте завдання з математики.


15грудня

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Тема Звуки, що нас оточують
1. Перегляньте відео, акцентуючи, хто або що їх видає.
2. Підготуйте картки, на яких написано всі слова, що зустрічалися у відео.
Півень, море, поїзд, вогонь, літак, дощ, вода, кроки, машина, лев, годинник, скрип дверей.
3. Поставте ще раз відео, але щоб дитина не бачила, хто  видає звуки. Нехай викладає відповідну картку. Можна замість слів покласти малюнки, але нехай краще читає. Водночас будуть вдосконалюватися читацькі навички.


18 листопада

Математика
Тема Числовий ряд 1, 2. 
1. Віршик читає дорослий, а дитина розглядає цифру 2.
2. Поклади перед собою лінійку. Покажи на ній
цифри 1 і 2.
ЗАПАМ'ЯТАЙ!
Кожне наступне число більше за попереднє.

3. Постав знак "більше" або "менше" між числами. Нагадую, гострячок завжди повертаємо до меншого числа.
2*1        1*2
4. Виконай (за вибором) завдання у своєму друкованому зошиті з поданої теми.



17 листопада
Розвиток мовлення
Тема Наслідування звуків природи (голосів тварин та птахів). Тварини домашні та дикі.
1. Переглянь розвиваючий мультфільм "Звуки тварин"

та 

2. А тепер пограємо у гру "Впізнай, чий голос?"
Дорослі після подання твариною голосу натискають на паузу, а Ліза пальчиком показує на відповідне слово.

ПІВЕНЬ
ІНДИК
БАРАН
КУРКА
КОРОВА
КОЗА
СВИНЯ
КІНЬ 
КАЧКА
 БДЖОЛИ 
ГУСАК
КІТ
СОБАКА
При неохідності допомагайте.

3. Можна виконати тренувальну вправу "Хто де живе"




16 листопада


Математика
Тема Число і цифра 1
1. Переглянь навчальний мультфільм.

2. Розфарбуй кружечки з цифрою 1.

3. Прикрась парасольку цифрами 1.

15 листопада


Навчанн грамоти (ЧИТАННЯ)
Тема Розрізнення подібних за звучанням слів.
Приготуйте набір карок, де є слова:
 ДЗВОНИК (2 ШТ.), КЛЮЧ(3 ШТ.), ЛИСТ (2 ШТ.), СОНЕЧКО (2 ШТ.),ПАРА (2 ШТ.), ЛАВА (2 ШТ.), ЧАЙКА (2 ШТ.)  І РОЗДРУКУЙТЕ КАРТИНКИ.
Нехай Ліза розкладе слова на відповідні малюнки. Акцентувати на тому, що малюнки різні, а слова однакові. 








Навчанн грамоти (ПИСЬМО)
Тема Обведення олівцем на папері трафаретів геометричних фігур, заштриховування їх.
1. Обведи тільки квадрати.

2. Обведи малюнок і заштрихуй за зразком.


11 листопада

МАТЕМАТИКА
Тема 
Кількісні поняття: багато-мало, багато-один.
1. Розподіли предмети. Якщо їх один, показуй 1 пальчик, а якщо багато, показуй кулачок або долоньку.





2. Намалюй один кружечок і багато квадратів.
3. Напиши одну букву О і багато букв У.



10 листопада
Вчора у повітрі кружляли перші сніжинки. Отож, прийміть мої вітання з ПЕРШИМ СНІГОМ!
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
ТЕМА Як ми сприймаємо інформацію.
1. Інфорацію ми сприймаємо за допомогою 5 органів чуття:  ніс, очі, вуха, язик, шкіра.
2. За допомогою яких органіів чуття ти одержиш інформацію про ці предмети?



3. Щоб краще запам'ятати ці органи, можна виконати ось таку колективну (з мамою) роботу.


9 листопада
МАТЕМАТИКА
Тема Геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник.

1. Переглянь відео.

2. Знайди, на які геометричні фігури схожі ці предмети.
3. Спробуй побудувати пальчиками коло, квадрат, трикутник, овал, ромб.



8 листопада

Навчання грамоти
Тема Читання слів, речень. Поділ слова на склади.
1. Розглянь схематичне пояснення слів-дій.
2. Прочитай подані речення.



3. Розмісти букви в правильному порядку, утворивши слова.


4. Побудуй звукові моделі до поданих слів. Зверни увагу, що схеми поділено на окремі прямокутники. Це - склади. 





СКІЛЬКИ У СЛОВІ ГОЛОСНИХ, СТІЛЬКИ У СЛОВІ І СКЛАДІВ

Навчання грамоти
Тема Складання за зразком простих комбінацій і фігур із паперових смужок

Розглянь, які цікаві поробки можна створити із паперових смужок. Обери, що тобі до вподоби і створи за зразком.


2. Побудуй звукові моделі до цих слів.
4 листопада

Математика
Тема День, ніч, ранок, вечір. Доба
Розглянь, що робить людина протягом дня.


Виконаємо незвичайне додавання.

Переглянь мультфільм.
Виконай у друкованому зошиті завдання за власним вибором.


3 листопада
Розвиток мовлення
Тема Ігри і вправи для органів артикуляції і формування мовленнєвого дихання.

ДОРОСЛИМ ІЗ ПОДАНОГО ПЕРЕЛІКУ ОБРАТИ ТІ ВПРАВИ, ЯКІ ПОДОБАЮТЬСЯ ЛІЗІ.

ДИХАЛЬНІ ВПРАВИ

Дихальна вправа "Кулька"

Надути щоки. Повільно, плавно випускати повітря через губи, витягнуті вперед.

Дихальна вправа "Хом'як"


Поперемінно надувати щоки.

Дихальна вправа "Футбол"

Губи витягнуті вперед. Здувати ватну чи пінопластову кульку на протилежний край столу. Слідкувати, щоб видихуваний струмінь повітря був цілеспрямованим, а щоки не надувались.

Дихальна вправа "Бульбашки"

Рот трохи відкрити. Широкий кінчик язика впирається у нижні зуби. Посередині язика покласти соломинку для коктейлю, кінець якої опустити у склянку з водою. Дути у соломинку так, щоб утворювались бульбашки. Слідкувати, щоб губи були нерухомими і щоки не надувались.

Дихальна вправа "На гойдалці"

На нитці прикріпити різнокольорові паперові фігурки ляльок (квіти, листочки, сніжинки тощо). Дитині потрібно силою видихуваного повітря розгойдувати їх.

Дихальна вправа "Свищик"

Підготувати чисту пляшечку. Кінчик язичка висунути так, щоб він торкався горлечка пляшечки. Зі звуком «ф-ф-ф» плавно видихати повітря у пляшечку.

Дихальна вправа "Повітряна кулька"

Надувати повітряні кульки, дитячі гумові іграшки: дитина набирає повітря через ніс і повільно з достатньою силою видихує його через рот в отвір іграшки.

Дихальна вправа "Зігріємо ручки"


Зліпити уявну снігову бабу, а потім дихати у долоні, вимовляючи звук «х-х-х», ніби зігрівати їх.

АРТИКУЛЯЦІЙНІ ВПРАВИ


1. „Лопаточка”. Широкий язик висунути, розслабити, покласти на нижню губу. Слідкувати, щоб язик не тремтів. Утримувати 10-15 с.

2. „Неслухняний язичок”. Широкий язик покласти на нижню губу та промовляти “пя-пя-пя”, неначе похлопувати свій “неслухняний язичок” верхньою губою.

3. „Чашечка”. Рот широко відкрити. Широкий язик підняти угору. Потягнутися до верхніх зубів, але не торкатися їх. Утримувати в такому положенні 10-15 с.

4. „Голочка”. Рот відкрити. Язик висунути далеко вперед, напружити його та зробити вузьким. Утримувати в такому положенні 15 с.

5. „Гірка”. Рот відкрити. Бокові краї язика притиснути до верхніх кутніх зубів. Кінчиком язика доторкнутися до нижніх передніх зубів. Утримувати в такому положенні 15 с.

6. „Трубочка”. Висунути широкий язик. Бокові краї язика завернути угору. Подмухати в отриману трубочку. Виконувати в повільному темпі 10-15 разів.

7. „Годинник”. Висунути вузький язик. Тягнутися язиком поперемінно праворуч – ліворуч. Рухати язиком з куточка рота в повільному темпі під лічбу. Виконати 10-15 разів.

8. „Конячка”. Присмоктати язик до піднебіння, клацнути язиком. Клацати повільно, сильно. Розтягувати під’язикову зв’язку. Виконати 10-15 разів.

9. „Грибок”. Відкрити рот. Присмоктати язик до піднебіння. Не відриваючи язик від піднебіння сильно відтягнути вниз нижню щелепу. Зробити 10-15 разів. На відміну від вправи „Конячка” язик не повинен відриватися від піднебіння.

10. „Гойдалка”. Висунути вузький язик. Тягнутися язиком почергово спочатку до носа, потім до підборіддя. Рот при цьому не закривати. Вправа проводиться під лічбу 10-15 разів.

11. „Смачне варення”. Висунути широкий язик, облизати верхню губу та заховати язик у глиб рота. Повторити 10-15 разів.

12. „Змійка”. Рот широко відкрити. Язик сильно висунути уперед, напружити, зробити вузьким. Вузький язик максимально висунути вперед та заховати у глиб рота. Рухати язиком в повільному темпі 10-15 разів.

13. „Маляр”. Висунути язик, рот трохи відкрити. Облизувати спочатку верхню, а потім нижню губу по колу. Виконати 10-15 разів, змінюючи напрям.

2 листопада

Математика
Тема Було, є, буде (вчора, сьогодні, завтра)

Рік складається з чотирьох пір . Зараз осінь. Постав біля малюнка осені цифру 1, а далі послідовно до 4.

Перевір: осінь, зима, весна , літо.
***
Розташуй по порядку дні тижня. (бажано розрізати на смужки або зробити подібне з паперу).
Сьогодні - ВІТОРОК. Поклади цей день.
Вчора був ПОНЕДІЛОК. Поклади перед вівторком.
Завтра буде СЕРЕДА. Поклади після вівторка.

***
З'єднай мам і їх дитинчат. РАНІШЕ  вони були малі, а ЗАРАЗ стали дорослі.


Я знаю, що ти любиш займатися творчістю. Якщо є бажання, виготуй такі дерева і розмісти в тому порядку, як вони виглядають. Почни з весни.

МОЛОДЕЦЬ!

  
   


1 листопада

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
ТЕМА Обведення олівцем на папері трафаретів, заштриховування їх.

1. Роздрукуйте подане зображення.


2. Обвести подані малюнки.
3. Заштрихувати зображених тварин лініями у поданому напрямку.
4. Побудувати звукові моделі до слів, що є назвами предметів, зображених на малюнку.
5. Обвести свою долоньку, вирізати її і за зразком перетворити на зайчика.
 6. Подарувати зробленого зайчика бабусі. 


ТЕМА Розрізнення голосних та приголосних звуків

Звуки, які ми промовляємо, поділяються на голосні і приголосні. При вимові голосних звуків видихуване повітря виходить вільно, не натрапляючи на перешкоди. Ці звуки можна легко проспівати.

При вимові приголосних звуків видихуване повітря натрапляє на різні перешкоди. Це можуть бути язик, губи, зуби.

А ось так вони позначаються у звукових моделях:

голосний


твердий приголосний


м'який приголосний

Виконай тренувальну вправу за поданим покликанням:

Побудуй звукові моделі до поданих слів:


26 жовтня


Математика
Тема Просторові поняття
1. Розташуй числа у порядку зростання від 1 до 10. Для цього перейди за покликанням.

2.Дай відповіді на запитання.
Хто намальований у правому верхньому кутку аркуша?
Хто намальований у лівому верхньому кутку аркуша?
Хто намальований у правому нижньому кутку аркуша?
Хто намальований у лівому нижньому кутку аркуша?

3.Дай відповіді на запитання.
Що знаходиться на машині?
Що знаходиться перед машиною?
Що знаходиться за машиною?
4. Пропиши за зразком.



25 жовтня

Навчання грамоти

Тема Розрізнення назв предметів за питаннями хто цещо це?

Пригадай, що слова, які є назвами істот (ЛЮДИ І ТВАРИНИ), відповідають на питання ХТО?  Назви неістот відповідають на питання 
ЩО?

Перейди за поданим покликанням та розподіли слова на дві групи.

Закріпи свої знання, виконавши цікаві вправи на поданій платформі.

https://learningapps.org/645449

***

У "Прописах" виконати тренувальні вправи на штрихування, обведення предметів. Можна виконати завдання з написання малої та великої рукописної букви Аа.