Першачок-добрячок (дистанційне навчання)

                                               
                        19 листопада

Математика
Тема Повторюємо числа 1–10.

СЬОГОДНІ  БУДЕМО ПРАЦЮВАТИ ЗА ПІДРУЧНИКОМ. СТОРІНКА 45 
ДЛЯ РОБОТИ ПРИГОТУЙТЕ ЧИСТИЙ АРКУШ. ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДПИШІТЬ ЙОГО І ПОСТАВТЕ ДАТУ. 

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Завдання 1 Виконати усно. При необхідності користуватися числовим променем (ряд послідовних чисел)  

Завдання 2   «Додати 1» означає знайти наступне число. «Відня­ти 1» означає знайти попереднє число. Виконати письмово приклади.

Завдання 3 Виконати приклади. Іх розв'язання побудоване на основі знань про склад чисел. Наприклад, перший приклад пояснюємо так: "10 - це 1 і 9. Під листочком число 9". Другий приклад пояснюємо так: "7 і 1 - це 8. Під листочком число 8."
Всім дітям завчити склад чисел від 2 до 10!

Завдання 4 Виконати усно. Нехай діти складуть задачі за поданими малюнками і пояснюють, чому додають або віднімають. На допомогу даю схеми до задач. 

Завдання 5 В рядок записати тільки відповіді. Це називається "математичний диктант".
 
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ. ЧИТАННЯ
Тема 
Прилади – помічники.  Закріплення  звукових  значень  букви р.

1. ЗГАДАЙ, ПРО ЯКІ ПРИЛАДИ ТИ ПЕРЕГЛЯДАВ МУЛЬТФІЛЬМИ ПРО ФІКСИКІВ? ДЛЯ ЧОГО ЛЮДИНА СТВОРИЛА ЦІ ПРИЛАДИ?

2. Запам'ятай назви нових "помічників". В назві яких приладів є звук Р?



3. Визнач, для чого використовують ці прилади.
4. Вивчи напам'ять чистомовку.


5. Розгорни підручник на сторінці 53 та виконай завдання.
  • прочитай подані склади;
  • склади речення за малюнками і звуковою схемою;
  • порахуй, скільки разів буква Рр зустрілася у вірші.
6. Дай відповіді на запитання.


НАВЧАННЯ ГРАМОТИ. ПИСЬМО
Тема Письмо  великої  букви  Р 
1. Правильно організуй робоче місце для письма.
2. Розгорни зошит на сторінці 29. Сьогодні ти навчишся писати велику рукописну букву Р. Прослідкуй, в якому порядку її слід писати.

Слідкуй за нахилом!
Правильно з'єднуй букви. 
Порівнюй написане зі зразком.

В нижньому рядочку пропиши рукописними буквами подані мною з'єднання..
Ря  Яр  ро  ру  Ур  рі  Ір



                                                      18  ЛИСТОПАДА 

Математика
Тема Перевіряємо свої досягнення з теми «Числа першого десятка»
1. Переглянь попередні теми. Згадай пояснення до них.

2. Перейди за поданим покликанням і виконай завдання. Велике прохання до батьків тільки заносити відповіді, а не робити замість дітей. Мене цікавлять саме знання дітей.


 Всі надіслані відповіді я одержую зразу.

Дизайн і технології

Тема
Одяг для  ведмежаток. Дизайнер. Моделювання з паперу одягу для ведмежаток. Декорування створеного одягу
.

Шкода, але наші альбоми залишилися у класі. Тому прохання, намалюйте дітям будь-яку тваринку і допоможіть вирізати шаблони одягу. А дитина нехай  прикрасить цей одяг. 

Можливо, знадобляться такі шаблони.

Бажаю творчого натхнення.
А ось дошка для розміщення робіт.


Фізична культура
Тема Інструктаж з БЖД. ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри 
1. ЗГАДАЙ ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПРИ ВИКОНАННІ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ. ЗА ВИКОНАННЯ ВПРАВ БЕРИСЬ ЛИШЕ ТОДІ, КОЛИ ГАРНО СЕБЕ ПОЧУВАЄШ.
2. Виконай руханку.

3. Виконай вправи зі скакалкою за малюнком. (У кого немає скакалки, купіть, будь ласка, і нехай діти принесуть до школи. У нас на уроках з фізичної культури скакалка згадується часто.

    17  ЛИСТОПАДА   
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ. ЧИТАННЯ
Тема У перукарні. Звук [р], буква Р,р.

1. Поясни, що значить бути модним?



2. Я впевнена, що про красиву зачіску мріють і дівчатка, і хлопчики.
Для цього існує
ПЕРУКАРНЯ

ПОГЛЯНЬ, СКІЛЬКИ ВЖЕ ВИВЧЕНИХ БУКВ ЗУСТРІЛОЯ В ЦЬОМУ СЛОВІ!

3. Сьогодні знайомих букв стане ще більше, тому що ми ознайомимося з буквою 
Р р
4. Поглянь, який чудовий Равлик привіз на собі багато слів. Відшукай, у яких словах є звук Р.

5. Виконай тренувальну вправу, визначивши, де стоїть цей звук.
6. Спробуй прочитати подані склади і слова. 
7. Розгорни підручник на сторінці 52.
Якщо дитина вміє читати, то нехай прочитає цей текст самостійно. Якщо ні, тоді допожіть, будь ласка.

                                                                У ПЕРУКАРНІ

    У новому районі міста відкрили перукарню. Тут просторі зали з великими дзеркалами і зручні крісла. На столиках багато різноманітних гребінців і ножиць. На стінах світлини із сучасними зачісками.
    До перукарні прийшли Іра і Роман. Дівчинка хоче зробити собі красиву зачіску, а хлопчик – модну стрижку. Перукарі взялися до справи. Вони вправно і старанно діють гребінцем і ножицями.
    Гарні зачіски будуть у дітей!

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ВИДІЛЕНІ СЛОВА!
Добери слова, що відповідають на поставлене мною запитання і відповідають схемам:
Що тримає у руках перукар?
Хто робить зачіску і стрижку дітям?

8. Закінчи виконання завдань на сторінці 52.

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ. ПИСЬМО

Тема Письмо  малої  букви р,  складів  і  слів  із  нею.  Ознайомлення  з  правилами  списування  речення.

1. Підготуй робоче місце для письма. Сядь правильно.
2. Розгорни пропис на сторінці 28.


3. У пропису (с. 28) виконайте розчерки для малої літери.  Наведіть букву у зображенні прапорця.
4. Уважно поспостерігай за рухами під час написання малої рукописної букви р.

5. За зразками пропиши з 1 по 4 рядочки.
6 А тепер беремося за списування слів Іра Ура! У Іри папуга Ара.
ПРАВИЛА СПИСУВАННЯ
Перед списуванням уважно поглянь на зразок.
 Назви всі букви у слові. 
Зверни увагу на з'єднання.
Спиши за зразком.
Перевір написане.


7. У нижньому рядочку пропиши всі вивчені букви, чітко називаючи їх. Можеш підглянути на попередні сторінки у пропису.

                                                     Математика
Тема Досліджуємо склад числа 10.

1. Переглянь відео. Для виконання запропонованих завдань став відео на паузу. 

2. Завчи склад числа 10


3. Повтори склад чисел, які вчили раніше.
4. Виконай завдання у друкованому зошиті на сторінці 33.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
У четвер проведемо "Дизайн і технології"
Тема Малювання Танок осіннього листя
Приготуй фарби, альбом, воду, пензель і осінні листочки.




Малюнок розмісти на дошку за поданим покликанням: https://jamboard.google.com/d/1fUG5WbaqMrQe2VGTy-Vt5m_oe04Ppp1i2aJVm346ynY/edit?usp=sharing



16  ЛИСТОПАДА
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ. 
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ

Тема Відтворення (за ролями) діалогів із прослуханих розповідей.
1. Переглянь УВАЖНО казку "Уперте кошеня".
2. Чи бувають такі "уперті кошенята" серед людей? Поясни.
3. Передай розмову на одну із обраних тем. Обов'язково попроси допомоги у дорослих, бо треба побудувати діалог, а це розмова двох людей.
ЗАПРОПОНОВАНІ ТЕМИ ДІАЛОГІВ
Розмова Кошеня і Зайченя
Розмова Кошеня і Білки
Розмова Кошеня і Іжачихи

                            Математика
 Тема  Порівняння чисел

На окремому аркуші виконайте подані завдання. Біля кожного завдання ставте його номер.  Аркуш підпишіть.

1. Які числа передують числу 10?

Запиши числа, менші від числа 10.

2. Порівняй подані пари чисел (більше, менше, дорівнює)

3. Запиши в зошиті числа в порядку їх зменшення (від більшого до меншого).

З, 9, 4, 10, 8, 1, 5, 7

4. За кожним малюнком склади і запиши дві рівності (приклади) на додавання.

5. Склади і запиши рівності (приклади) до кожного малюнка.

6. Добери відповідні числа.

Фізична культура
Тема Інструктаж з БЖД. Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості.
1. ЗГАДАЙ ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПРИ ВИКОНАННІ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ. ЗА ВИКОНАННЯ ВПРАВ БЕРИСЬ ЛИШЕ ТОДІ, КОЛИ ГАРНО СЕБЕ ПОЧУВАЄШ.
2. Почнемо з розминки.
3. Виконаємо вправи для запобігання плоскостопості.
4. Підготуйте вдома предмети перед виконанням стрибкових вправ. Це можуть бути мотузочки, стрічки, олівці, вирізані з паперу круги,... Фантазуйте)




                        15  ЛИСТОПАДА
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Тема 
Закріплення  звукових  значень  вивчених  літер. Повторення  вивчених  букв,  читання  з  ними  складів,  слів,  текстів. 
1. Розгорни підручник на сторінці 51. Розкажи і покажи, які букви зібралися у хороводі? Які звуки вони позначають?
2. Знайди у своїй квартирі предмети, у яких живуть вивчені букви. Наприклад:
БУКВА А ЖИВЕ У СЛОВІ ШАФА
БУКВА І ЖИВЕ У СЛОВІ СТІЛ
Нехай продовжують. Можна намалювати ці предмети.

3. Шановні батьки. Розвісьте або розкладіть по кімнаті написані на аркушах друковані букви і пограйте в гру "Хованка з буквами". При цьому промовляйте: "Ти, дитино, не зівай! Букву У скоріш шукай!" (нехай шукають названу вами букву). Потім називайте інші вивчені буквм. Раджу, нехай всі букви, які ми вивчили, будуть розвішані або розкладені у вас вдома, в у вільний час грайте у цю гру, щоб краще запам'ятали.

4. Прочитайте з дитиною у парі. Текст читаєте ви, а дитина тільки виділені слова.
Голосні почуєш в пісні:
— А-а-а!
І у темному у лісі:
— А-у-у-у!
І коли дивуєшся:
— О-о-о?
І коли милуєшся:
— О-о-о...
Легко вимовляються,
Весело співаються.

5. Завчи напам'ять вірш зі сторінки 51 (під страусом).

6. До цього вірша я склала приклад: 3+3+2=? . Порахуй, скільки букв ми вже вивчили.

7."Подумай і додай словечко" 
Їх можна чути і вимовляти … (звуки).
Їх можна бачити і писати … (букви).
Вони бувають голосні і приголосні … (звуки). 
Вони бувають друковані і рукописні … (букви).

8. Прочитайте дитині казку і нехай вона під час читання пояснює свою думку. 


Казка про голосні звуки

В одному царстві, у старовинному паперовому палаці жили собі брати-голосні звуки. Мирно жили вони доти, доки один із них не сказав:

— Я — найважливіший, найкорисніший для людей, бо з мене починаються слова аґрус, і абрикос, і апельсин, і ананас. А ви нікому не потрібні. (Який звук так сказав про себе? Які слова ним починаються?)

Що тут сталося! Брати-звуки розгнівалися, зчинився галас. Кожен на свій лад почав вихвалятися.

— Я — найголовніший, найкругліший. Мене дуже легко вимовляти, — сказав другий звук. — І буквою я позначаюся гарною, кругленькою, схожою на сонечко. (Який це звук? Якою буквою він позначається?)

— Подумаєш — важливий! — закричав третій. — Це я вмію гудіти, як сирена і як поїзд, вити, як вовк! І буквою я позначаюся такою гарною: гачком із великою петлею, якою вас усіх можу захопити. Отже, я найголовніший і як звук, і як буква. (Який це звук? Про яку букву він говорив: велику чи малу, друковану чи писемну?)
— Ні, це я найголовніший, — вигукнув четвертий. — Без мене не ходило б метро, не було б телевізорів і ще багато корисних речей, бо з мене починається таке важливе слово: електрика! (Який звук так сказав про себе? Яке слово ним починається?)
— Ну, й що з того? — заперечив п’ятий. — Я — найкращий, бо командую м’якими приголосними. А ще я можу поєднувати між собою слова. Та й буква моя найкраща: рівнесенька, струнка, як свічечка. А вгорі ще й крапочку маю. І на цьому все. Ставлю крапку в нашій суперечці. (Який це звук? Чому він командує м’якими приголосними звуками? Як він може поєднувати слова? Про яку букву він говорив: велику чи малу, друковану чи писемну?)
А що ж шостий? Він мовчав, хоча і знав. Що і без нього не обійтися багатьом словам, але він був лагідний, доброзичливий і ніколи не втручався в даремні, на його думку, суперечки. (Який це звук? Яка в нього особливість? Якою буквою він позначається?)
                                                Тамара Левченко, Наталя Бабенко

А це для тих, хто вже вміє читати.

Навчання грамоти  (письмо)  
Тема Письмо  великої  букви Е. 

1. Розгорни "Пропис" на сторінці 27

2. Переглянь відео з попереднього уроку (12 листопада), як пишеться велика буква Е.

3. На яку цифру схожа ця буква? Чим відрізняеться?

4. Обведи подані у верхній частині зразки.Як називається птах, зображений у верхній частині?

5. А зараз відпочинь)

6. Пропиши подані зразки. В останньому завданні у слова встав букву е.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ТЕМА Інструктаж з БЖД. ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальна аеробіка

1. ЗГАДАЙ ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПРИ ВИКОНАННІ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ. ЗА ВИКОНАННЯ ВПРАВ БЕРИСЬ ЛИШЕ ТОДІ, КОЛИ ГАРНО СЕБЕ ПОЧУВАЄШ.

2. Імітаційні вправи - це вправи, під час виконання яких ти стаєш схожим на когось або на щось.

ДОРОСЛІ, ПРИЄДНУЙТЕСЬ. ФІЗКУЛЬТУРА ПОТРІБНА ВСІМ)))
Комплекс вправ.

І. «Паровоз». В. п. - руки зігнуті в ліктях. Ходьба на місці з коловими рухами рук. Рухи руками можна виконувати послідовно або симетрично. Дихання рівномірне: на два кроки - вдих, на два кроки - видих. Виконати до 80 кроків.

II. «Штангісти». В. п. - стійка ноги нарізно. 1 - руки до плечей долонями вперед, ліктями вниз, пальці стиснуті в кулаки (вдих); 2 - із силою випрямити руки вгору, подивитись на них (видих); 3 - руки до плечей (вдих); 4 - в. п. (видих). Вправу виконати 6-8 разів у повільному темпі.

III. «Косарі». В. п. - стійка ноги нарізно, руки вперед-вниз;

долоні випрямлені. 1-2 - поворот тулуба направо; 3-4 - поворот тулуба наліво. Вправу виконати 4-6 разів у кожний бік. Дихання довільне. Ноги напружені, п´ятки від підлоги не відривати.

IV. «Петрушка». В. п. - стійка ноги нарізно, руки в сторони долонями вперед, пальці розчепірені. 1 - нахилитись уперед, торкнутися долонями гомілок ніг якомога нижче (видих); 2 - в. п. (вдих). Вправу виконати 6-8 разів у повільному темпі. Нахиляючись, ноги не згинати.

V. «Велетні і карлики». В. п. - упор присівши («карлики»), 1-2 - випрямивши ноги, піднятись на носки, руки вгору - «карлики» стають «велетнями» (вдих); 3-4 - в. п. (видих). Вправу виконати 6-8 разів у повільному темпі.

VI. «Горобці». В. п. - стійка ноги нарізно, руки до плечей. Стрибки на місці на обох ногах з рухами вгору-вниз, не відриваючи пальців від плечей.

Звернути увагу на правильне положення «руки до плечей»: руки зігнуті в ліктьових суглобах, пальці біля плечей, лікті опущені вниз. Виконати до 25 стрибків і перейти на ходьбу на місці.

А тепер повтори вивчені руханки. Вони знаходяться на блозі.

                             12 ЛИСТОПАДА 

Математика
 Тема Вивчаємо число 10. Натуральний ряд чисел.
1. Переглянь відео, що є поясненням до нової теми.

2. ЗАПАМ'ЯТАЙ!
10 - НАЙМЕНШЕ ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО, ЩО СКЛАДАЄТЬСЯ ІЗ ЦИФР 1 і 0.
10 -це один десяток.

3. Що у повсякденному житті вимірюємо десятком?

4. Прослухай уважно казкуНаталі Мелетич "Парасолька". Це знадобиться тобі для виконання завдання у зошиті.


5. Виконай завдання у друкованому зошиті на сторінці 30.

                                             Навчання грамоти (читання)             
Тема Екзотичні  тварини.  Звуки[е],  буква Е,е. 

Є тварини, яких ми називаємо екзотичними, тобто чужоземними, «заморськими». Для нас це тварини, які живуть у пустелях, саванах, джунглях, серед вічних снігів і крижин.
ЗАПАМ'ЯТАЙ НАЗВИ ЦИХ ТВАРИН

2. У назві яких тварин зустрічається звук Е?
3. На письмі звук Е позначається буквою Е е.

Е е




3. Переглянь відео про життя екзотичних тварин.
4. Розгорни підручник (Буквар) на сторінках 50-51 і виконай завдання.
  • Склади розповідь "Прогулянка у зоопарку".
  • За звуковими схемами впізнай тварин, що живуть у зоопарку.
  • Упізнай слова за схемами (6 тварин)
  • За малюнками склади речення.

  • Якщо вмієш читати, прочитай вірші на сторінці 51.
СТВОРИ БУКВУ Е ІЗ РІЗНИХ МАТЕРІАЛІВ І ФОТО РОЗМІСТИ НА ДОШЦІ.


Навчання грамоти  (письмо)  
Тема Письмо  малої  букви е. 

1. Розгорни "Пропис" на сторінці 26.

2. Уважно розглянь зображення малої рукописної букви е.
3. Прослідкуй, як вона пишеться.
4. Виконай завдання на сторінці 26.

                            11 ЛИСТОПАДА
 Математика            

Тема Повторюємо числа 1–9

1. Перегляньте уважно відео до теми уроку. Там, де йдуть завдання, відео натискайте на паузу.

2. Пропиши на чернетці вивчені цифри і знаки. Всіх по 3.
Наприклад: 1 1 1 2 2 2 і так далі.

3. Виконати у друкованому зошиті на сторінці 27 приклади 
(💧 обчисли) і завдання, де знайти пари козенятам і записати приклади.

Образотворче мистецтво
Тема 
Орнамент. Малювання орнаменту для рушника.

МАТЕРІАЛ ВЗЯТО ЗІ СТОРІНКИ ПІДРУЧНИКА "МИСТЕЦТВО", 
за яким ми працюємо.




На аркуші в клітинку намалюйте орнамент за зразком і розмалюйте його фломастерами.
Виконані роботи розмістіть на дошку за адресою:


                               Ловіть нову руханку!

                                10 ЛИСТОПАДА
Бачила, як вчора у повітрі кружляли перші сніжинки. Отож, ...

Нагадую, шо матеріал з навчання грамоти розрахований на 2 уроки. Тому поверніться на 8 листопада. Хто все зробив, відпочивайте.
 Математика            

Тема Вивчаємо склад числа 9

1. Перегляньте уважно відео до теми уроку. Там, де йдуть завдання, відео натискайте на паузу.
2. Завчи склад числа 9.

3. Виконай завдання у друкованому зошиті на сторінці 26. В останньму завданні помилка. Перша квартира не може бути на другому поверсі. Тому закресліть цифру 1 у зошиті і одиничку напишіть у нижній лівій клітинці.

Дизайн і технології
Тема Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпечні прийоми праці . Виготовлення льодяника з пластиліну .

1. Переглянь відео та виліпи льодяник з пластиліну.

2. Фото роботи розмісти на дошку.

                          9 ЛИСТОПАДА
    
СЬОГОДНІ - ДЕНЬ  УКРАЇНСЬКОЇ  ПИСЕМНОСТІ І МОВИ
Навчання грамоти. Робота з дитячою книгою
ТЕМА Вірші про рідну мову
1. Переглянь відео.

2. Додай у віршик слово.

Ходить лісом їжачок,
В нього шубка з … (колючок)

Вночі їй завжди півник сниться.
Вона не курка, а … (лисиця)

У неділю на Хрещатик
Квочка вивела … (курчаток)

По дорозі жук повзе,
На спині листок … (везе)

Свиня навчала діточок:
- Вмивайте вранці … (п’ятачок)

Ну й дивина! Не знає Таня й досі,
Яка пора іде за літом? (осінь)

2. Вивчи вірш.
МАТУСИН ЗАПОВІТ
Раз казала мені мати:
«Можеш мов багато знати,
Кожну мову шанувати,
Та одну із мов усіх
Щоб у серці ти зберіг».
В серці ніжну і погідну
Збережу я мову рідну!
                                                                             М. Хоросницька   
                          
 Математика                      
Тема Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа.

Перегляньте уважно відео до теми уроку. Там, де йдуть завдання, відео натискайте на паузу.ОСОБЛИВО ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ПОЯСНЕННЯ ЗАВДАННЯ 4. Це і є нова тема.  При необхідності після невеликого відпочинку перегляньте повторно.

2. Виконай завдання за поданим покликанням.

3. Закріпити (завчити) склад чисел від 2 до 8! (4 листопада я подавала склад всіх чисел)
4. На чернетці потренуватися писати вивчені цифри. 
      
А ЦЕ ДЛЯ ТЕБЕ НОВА РУХАНКА.
                                                  
                       
                           8 ЛИСТОПАДА                              
Навчання грамоти (матеріал розрахований на 2 уроки)
ТЕМА Шкільна вистава. Звук [і], буква І, і. Позначення м’якості приголосного звука у складі. Письмо малої та великої букви і, І.

1. Відгадайте загадку:

Коли гарний настрій має,
Ляже, пісню заспіває,
Хтось подумає: ледачий,
Та помилиться, одначе,
Бо коли почує мишку,
Не ледачий анітрішки.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    (Кіт)

2. Про кота складено чимало оповідань, казок, загадок, віршів. Розгляньте ілюстрації, упізнайте казки. Яким у них зображений кіт?








Дай відповіді.
 У якій казці кіт рятував свого друга?
Якого кота господар вигнав з дому?
Що кіт ходив купувати з лисом?
Який кіт носив людське взуття?
Що робив учений кіт?

Діалог у парах (дитина і дорослий). 
 Вправа «Інтерв’ю».

- Сьогодні на уроці ми поговоримо про шкільну виставу, коли акторами стають самі діти. Такий театр називають дитячим або шкільним.

Об’єднатися парами, щоб спробувати себе в ролі журналістів. Кожен у парі має дізнатися у співрозмовника «Чи має він/вона досвід гри у виставі?», «Що треба зробити, щоб показати виставу глядачам?»

Працюємо з Букварем, сторінка  48

Розглянь сюжетний малюнок у букварі (с. 48) і дай відповіді на запитання.

- Що роблять діти, зображені на малюнку? (Грають у виставі на сцені.)

- Які ролі вони виконують? Опишіть костюми акторів.

- Де відбувається дія вистави? Опишіть декорації.

- Яку казку показують діти? («Котик і півник».) Який саме момент казки розігрується?

- Чи подобається школярам бути акторами?


Виділення звука [і] з мовлення, його характеристика.

ПІВНИК


Звук і - голосний, бо видихуване повітря виходить вільно, без перешкод. На письмі позначається буквою
І і 
Розгляньте звукові схеми на сторінці 48.( кіт, ліс, вікно, півник)


 Ознайомлення з друкованими літерами і, І

Розгляньте велику і малу букви І, і, порівняйте їх. Чим, крім розміру, відрізняються літери? (Крапочка є тільки в малої букви.)

- Викладіть літеру за допомогою гілочки, олівця, пензлика, сірничка. Сконструюйте літеру з деталей лего.



- На що схожа буква І?






До яких малюнків підходять вірші про букву І?


Схожа буква І на стовпчик,
На стовпці сидить горобчик.


Пізно ввечері індик
Взяв з коробочки сірник.
Запалив свічу в пітьмі –
От і вийшла буква І!

Працюємо на сторінці 49 у "Букварі".
Впізнай мультфільм. Спробуй прочитати текст за звуковими схемами слів і схемами речень.
Якщо вмієш читати, прочитай текст.

А ось для тебе мультфільм.


Навчання грамоти (матеріал розрахований на 2 уроки)

Тема Письмо  малої і великої букви Іі.

Працюємо на сторінці 28.

У верхній частині цієї сторінки подано зразок написання цієї букви. Уважно розглянь.

У верхній частині цієї сторінки знайди великі букви І і обведи їх синім кольором.

У верхній частині цієї сторінки знайди малі букви і і обведи їх зеленим кольором.

 Рух руки під час письма має бути плавним, безвідривним.

Пропишіть за зразком. Не поспішайте. Порівнюйте написане зі зразком.


Порівняй і запам'ятай слова.


півник

                                                           півник

На останньому рядочку запиши всі вивчені малі і великі рукописні букви. (перелистай сторінки вперед, щоб згадати)

Яку букву ми сьогодні вивчали на уроці? Який звук вона позначає?
Уяви, що ти - Буква і. Розкажи все про себе.

Зразок


Я – буква і. Я завжди позначую один голосний звук [і]. Я можу бути великою і малою, друкованою і рукописною. Мене можна написати красиво і не дуже, але мені більше подобається, коли пишуть красиво....... ПОФАНТАЗУЙТЕ/

ВИКОНАЙТЕ РУХАНКУ


5 ЛИСТОПАДА

Всім велика подяка за роботу протягом цього тижня.


Навчання грамоти
Тема Звук [и], буква и. Позначення твердості приголосного звука прямому складі
1. Переглянь відео.

2. Запам'ятай графічне зображення букви Ии.

И и      
3. Добери пару. До малюнка знайди відповідну схему. (три, сир, лист)

5. Пригадай цікаву ПРИГОДУ, яка трапилась з тобою. Пригоди послухаємо у класі.

6. Прочитай записані слова.
Ау  Уа  Ио  Яя  О-о-о

7. Для тих, хто вміє читати.

МОЛОДЦІ!

Навчання грамоти
Тема Письмо малої букви и

1. Виконай  вправи на сторінці 24 у "Пропису".
Не забувай про нахил букв. Спочатку уважно розглянь зразок, а потім пиши. Порівнюй написане зі зразком. В останньому завданні треба ОБВЕСТИ БУКВИ В РЕЧЕННІ.

На останньому вільному рядочку пропиши букви за власним вибором.

А це для тебе пальчикова зарядка.

Виконану роботу прикріпи до дошки.

Математика
Тема Вивчаємо число і цифру 9

1. Переглянь навчальне відео та виконуй завдання під час перегляду.


2. Виконай завдання у друкованому зошиті на сторінці 25. 
3. Виконану роботу прикріпи до дошки за адресою:

4 ЛИСТОПАДА


Математика
Тема Повторюємо числа 1–8
1. Запошую вас на онлайн-прогулянку до осіннього парку, який знаходиться у нашому мікрорайоні.

2. Повторимо склад числа 8.
3. Якщо ти запам'ятав склад чисел, тобі легко буде додавати і віднімати.
4. Повторимо дні тижня.

5. Сьогодні я вперше пропоную тобі спробувати виконати завдання у Гугл формах. Перейди за поданим покликанням.
Прошу дорослих прочитати дітям завдання і занести до форми відповіді. Допомогти, а не виконати.
Після виконання роботи натискаємо на слово  ВІДПРАВИТИ (отправить)

ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ НА УРОЦІ.
А В ПОДАРУНОК ОСЬ ТАКИЙ "ПОМІЧНИЧОК" ДЛЯ ВИВЧЕННЯ СКЛАДУ ЧИСЕЛ.

Образотворче мистецтво
Тема Краса осіннього листя. Створення аплікації

1. Підзарядись позитивом перед виконанням роботи.

2. Якщо ти спостережливий, то запам'ятав, який вигляд має листя з різних дерев. То ж пограй у гру "З якого дерева листочок".

3. Приготуй кольоровий папір, засушене листя, клей, пензлик і ХОРОШИЙ НАСТРІЙ.
Розглянь зразки дитячих робіт.



СТВОРИ АПЛІКАЦІЮ ЗА ВЛАСНИМ ЗАДУМОМ. 

Роботу прикріпи до дошки за адресою:


 ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Тема ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою

Почнемо наш урок з повторення з правил безпеки життєдіяльності на уроці фізкультури.

2.Виконаємо  руханку "Автобус".


СЬОГОДНІ МИ БУДЕМО ВИКОНУВАТИ СТРИБКИ ЗІ СКАКАЛКОЮ.
ДЛЯ ВАС, БАТЬКИ!
КОРИСТЬ ЗАНЯТЬ ЗІ СКАКАЛКОЮ

Стрибки на скакалці - не тільки веселе дозвілля для дітей, а ще й величезна користь для їхнього здоров'я. При цьому варто відзначити найбільш вагомі переваги використання даного гімнастичного снаряду:
  • чудова профілактика плоскостопості;
  • зміцнення м'язів в сегменті рук, ніг і черевного пресу;
  • у дитини відзначають покращену координацію рухів;
  • покращується стан серцево-судинної системи в процесі регулярних тренувань;
  • стрибки на скакалці - відмінний спосіб запобігти розвитку сколіозу;
  • виконання активних фізичних вправ покращує сон і апетит дитини;
  • стрибання дозволяє підтримувати дитячий організм в тонусі;
  • тренуються такі важливі якості, як спритність, уважність і витривалість організму;
  • у дітей розвивається добре відчуття ритму.
В результаті такі стрибки сприяють підтримці здорового стану дитячого організму і зміцненню імунної системи.

ЯК ПРАВИЛЬНО ВИБРАТИ СКАКАЛКУ

Для ефективного навчання зовсім не останню роль відіграє правильний вибір спортивного інвентаря. Тому, щоб навчити дитину стрибати через скакалку, рекомендується врахувати головне правило при її виборі - ріст дитини. Визначитися з довжиною скакалки можна наступним чином:
Малюк має стояти рівно, утримуючи спортивний інструмент за ручки.
Після цього треба буде стати ногою на середину скакалки і потягнути її догори.
Якщо скакалка, складена вдвічі, має довжину більше рівня пахв, тоді її потрібно вкоротити. У випадку некоректної довжини виробу малюкові буде незручно стрибати.

Щоб виконати вправи, перейди за покликанням.

Не забувайте контролювати самопочуття.

3 ЛИСТОПАДА

Навчання грамоти
Тема Закріплення  звукових  значень  вивчених  літер. Звуковий  аналіз  слів. Повторення  вивчених  букв,  читання  складів,  слів,  текстів з вивченими буквами.  Формування  читацьких  умінь

                                1. Прочитай записані букви.

Аа  Яя  Оо  Уу Юю 

2. Які звуки товаришують з цими буквами?

3. ЗАПАМ'ЯТАЙ!

4. Виконай цікаві завдання за цими покликаннями.

БУКВА У

БУКВА Я

БУКВА О

5. На попередніх уроках ми поповнили свій словниковий запас. Що це?




6. Спробуй прочитати слова. Якщо не вийде прочитати ціле слово, то знайди у ньому знайомі букви.

7. Ті, хто вміють читати, прочитайте для для дорослих невеличку казочку, віршик зі своєї домашньої бібліотеки.

8. Зліпіть із пластиліну вивчені букви і прикріпіть фото на дошку.

Вірю, що у вас все вийшло!

Навчання грамоти
Тема Закріплення умінь зображувати вивчені рукописні букви  Списування з друкованого шрифту.

1. Виконай тренувальні вправи на сторінці 23 у "Пропису".
Не забувай про нахил букв. Спочатку уважно розглянь зразок, а потім пиши. Порівнюй написане зі зразком. В останньому завданні треба із поданих деталей зібрати букву і записати її.

А щоб твої пальчики відпочили, ось для тебе пальчикова гімнастика.

                                                  або
https://www.youtube.com/watch?v=EqCCzCWK7JE

Математика
Тема Досліджуємо склад числа 8

Наш урок розпочне Маша із відомого тобі мультфільму.
Переглянь відео.

2. Уяви, що до тебе у гості завітала Білочка. Вона за один прийом їжі з'їдає лише 8 плодів. Дуже любить, щоб її пригощали жолудями і каштанами. Пригости Білочку різними способами, але щоб у сумі було 8.
Я думаю, ти розклав ось так.
3. Розгорни підручник на сторінці 35 і усно виконай завдання 1, 2, 3, 4, 5. Якщо чогось не зрозумів, спитай у вчителя.
4. Запам'ятай склад числа 8. Це допоможе тобі правильно розв'язувати приклади.
Дякую за роботу!

Дизайн і технології
Тема Чудо – Юдо Риба –кит. Згинання і складання паперу. Знайомство з технікою оригамі (загальне уявлення ). Створення найпростіших виробів у техніці оригамі.

1. Пригадай правила безпеки під час роботи з ножицями і клеєм.


2. Ознайомся з цікавою інформацією про китів.


3.  До твого словничка.
Орігамі - це мистецтво складання паперу в різні форми і фігури, моделі птахів, тварин, квітів.

4. Розглянь зразки орігамі.


ПРАКТИЧНА РОБОТА
1. Переглянь відео, як створити Чудо – Юдо Рибу –кит.

2. Можливо, тобі допопожуть ці схеми.


3. Свій виріб наклей на синій папір і пофантазуй. Подивись на зразок.
4. Виконану роботу прикріпи до дошки.
5. А тепер відпочинь!


2 ЛИСТОПАДА

Математика 
Тема Порівняння чисел
1.Поклади перед собою лінійку.

2. Назви послідовно числа від одного до 8, показуючи при цьому на цифри, яким вони записуються.
3. Зроби це у оберненому порядку.
4. Продовж моє висловлювання:
КОЖНЕ НАСТУПНЕ ЧИСЛО БІЛЬШЕ ЗА.... (попереднє)
КОЖНЕ ПОПЕРЕДНЄ ЧИСЛО МЕНШЕ ЗА...(наступне)

5. Користуючись числовим променем, порівняй числа.

6. Розгорни друкований зошит на сторінці 24 та виконай завдання, які тобі під силу. 
Завдання 1
Зверни увагу, куди рухаються герої. Якщо вперед, то додавай. Якщо назад, то віднімай.
Завдання 2
З'єднай приклад і числовий промінь, на якому показано цей приклад. Зверни увагу на зразок.
Завдання 3
Обведи пари, які в сумі утворюють число 8.

Переглянь, як знання про склад чисел допомагають виконувати дії додавання і віднімання.

https://www.youtube.com/watch?v=5A5lN5AtFVw
або


ТРИМАЙ! ЦЕ ТОБІ ЗА СТАРАННІСТЬ!

Навчання грамоти

Тема Розвиток зв’язного мовлення. Мова казок. Відтворення (за ролями) діалогів із прослуханих казок.

У НАШІЙ ШКОЛІ ПРАЦЮЄ ЄДИНИЙ У МІСТІ УЧИТЕЛЬСЬКО-УЧНІВСЬКИЙ ТЕАТР "СОНЯЧНІ ПЕРЛИНКИ"

Багато приємних миттєвостей подарували артисти своїм глядачам. Пропоную переглянути наш виступ.

КАЗКА " ПРИГОДИ НОВОРІЧНОГО КОЛОБКА"

https://www.youtube.com/watch?v=_IkSAt7T7Go

Завдання до казки

1. Виступ якого театру ти переглянув (переглянула)?
2. Назви дійових осіб цієї вистави.
3. Коротко перекажи цю казку.
4. Спробуй скласти продовження до казки.

ЗАПАМ'ЯТАЙ!
Коли говорить одна особа – це монолог, а діалог — це роз­мова двох співрозмовників. Щоб підтримувати розмову з кимось, треба, дивлячись у вічі, на знак підтримки кивати головою або, щоб виявити свою зацікавленість, ставити запитання.

Спробуй з дорослими розіграти за дійовими особами казку "Лисичка і Журавель". Якщо ти забув зміст цієї казки, переглянь це відео.

https://www.youtube.com/watch?v=f21gi0cXoK                                                    або


Для виступу зроби костюми Лисички та Журавля. Приготуй тарілку та глечик.

Якщо з'явиться бажання, зніми відео свого виступу та надішли на мою електронну пошту за адресою: kluchik65@ukr.net

Фізична культура

Тема Інструктаж з БЖД. Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри

Почнемо наш урок з повторення з правил безпеки життєдіяльності на уроці фізкультури.

https://www.youtube.com/watch?v=SR_4QXKkJ3k


А тепер виконаємо розминку. Для її виконання поклич усіх, хто є в тебе вдома! Фізкультура потрібна всім!
Розподіли, хто буде червоним, жовтим, зеленим листочками.
Почали!
або

Переглянь відео, яке розкаже, як правильно метати м'яч на дальність.
А тепер з родиною відпочинь на свіжому повітрі. Візьми з собою усі м'ячі, які є в тебе вдома.
Позмагайтеся у метанні м'ячів на дальність.

А за цим покликанням ти знайдеш багато цікавих ігор з м'ячем.

1 ЛИСТОПАДА


Навчання грамоти

Тема Святковий  салют.  Звук [у],  буква  Ю,ю.  Позначення  м’якості  приголосного  звука  в  прямому складі.

Перейди за поданим покликанням на наш урок.
Пригадай, які красиві салюти ми зустрічали у нашому місті.

Виконай тренувальну вправу за поданим покликанням.

Якщо ти намалював салют, то малюнок прикріпи до дошки за цим покликанням.

https://jamboard.google.com/d/1j-F-uJk6X3SInw7Oei0eGVJeUINE7Zd_NjyHRAECzaw/edit?usp=sharing


Навчання грамоти

Тема Письмо  малої  букви ю.

Підготуй своє робоче місце для письма. На стіл поклади "Пропис", ручку, кольорові олівці.
Згадай правила посадки під час письма.

Розгорни "Пропис" на сторінці 22.

Сьогодні ми навчимося писати малу букву у.
Завчимо віршик.
Букву Ю розпізнаю —
Братик показав.
Взяв і до цукерки
Бублик прив'язав.
  • Знайди на сторінці "Пропису" малюнок, який відповідає змісту цього вірша. Розфарбуй його.
  • Потренуйся писати елементи букв у верхній частині цієї сторінки.
  • Пропиши елементи  букви ю у першому рядку.
  • За зразком пропиши другий рядок. Так виглядає маленька рукописна буква ю.
  • Поєднай букву ю з раніше вивченими буквами. Зверни увагу на верхнє безвідривне поєднання літер. 

Назви предмети, які ти бачиш, одним словом.
ТЮЛЬПАН
                                ЛЮПИН
КОНЮШИНА
Так, це - квіти.
Побудуй звукові моделі цих слів.

Сфотографуйте виконану роботу і прикріпіть її до дошки за вказаним покликанням. Не забудьте підписати, хто її виконав. 
А такі тюльпани можна зробити як подарунок до свята.

                      Фізична культура

Тема Інструктаж з БЖД.  Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості. Рухливі ігри

Почнемо наш урок з повторення з правил безпеки життєдіяльності на уроці фізкультури.

https://www.youtube.com/watch?v=SR_4QXKkJ3k


А тепер виконаємо розминку.
https://www.youtube.com/watch?v=ptoq8AMpHqA


Змочи свою стопу і стань на підлогу. Поглянь на свій мокрий слід.
А тепер порівняй його з цим малюнком.


Якщо твій відбиток стопи схожий на зелений, у тебе все чудово!

Щоб і надалі залишатися здоровим, вивчимо вправи для запобігання плоскостопості.
https://www.youtube.com/watch?v=Wd_X_m7mqbQ


Не забудь про прогулянки на свіжому повітрі. Відправляйся з дорослими на шкільний стадіон і під їх наглядом походи по підвищеній опорі.

Як самопочуття? Все гаразд?



29 ЖОВТНЯ

Навчання грамоти

ТЕМА Улюблені ігри. Звук[у], буква У,у. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

Доброго ранку. Для проведення уроку підготуйте "Буквар" і "Пропис". "Букварик" розгорніть на сторінці 42-43, а "Пропис" на сторінці 21.



(матеріал для прзентаціїї взято  із сайту http://interactive.ranok.com.ua)

А зараз зробіть перепочинок і перейдемо до уроку письма.

Покладіть перед собою "Пропис".
Згадайте правила гігієни під час письма.

Перегляньте відео, як правильно писати букву Уу.


А тепер виконайте завдання у "Пропису" на сторінці 21.

Сфотографуйте виконану роботу і прикріпіть її до дошки за вказаним покликанням. Не забудьте підписати, хто виконав роботу.

Математика
Тема 
Вивчаємо число і цифру 8.
Сьогодні ми продовжуємо подорож у нескінченну країну чисел і скінченну країну цифр. Подумай, а чому одну "країну" я називаю скінченною, а іншу нескінченною?

Так, в математиці існує лише 10 цифр для запису будь-якого числа.


АБО
Розгорніть свої зошити на сторінці 23 і виконайте завдання. Фото виконаної роботи прикріпи до дошки за вказаною адресою:
  • Нагадую, що всі цифри "гріються на сонечку" у теплому верхньому правому куточку, тобто тягнуться до нього.
  • Порівняти числа - значить визначити, яке з них є більшим, яке меншим. А, можливо, вони однакові (рівні)?
НАГАДУЮ, ЩО КОЖНЕ НАСТУПНЕ ЧИСЛО БІЛЬШЕ ЗА ВСІ ПОПЕРЕДНІ, А КОЖНЕ ПОПЕРЕДНЄ МЕНШЕ ЗА ВСІ НАСТУПНІ.

Якщо ти захоплюєшся світом природи, то тобі точно сподобається це відео. Воно про тварину, у якої 8 щупалець.

https://www.youtube.com/watch?v=O7vz0B46iik&t=2s

або


ВИ В МЕНЕ ВЕЛИКІ МОЛОДЦІ))) 
ВСІМ ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ НА УРОЦІ!


26 ЖОВТНЯ

Міжнародний день шкільних бібліотек

Навчання грамоти. Робота з дитячою книгою

Тема  Веселе місто – Алфавіт (вірші на вивчені букви алфавіту)

Сьогодні тебе вітає твоя знайома буква...

Давай більше дізнаємося про цю букву.

Ось для тебе цікаві загадки, вірші, завдання з вивченою буквою.

https://www.youtube.com/watch?v=JvmKUE5bdmM&t=4s


А цей віршик завчи напам'ять.


А яка ж та буква А?
Що нагадує вона?
Досить схожих є прикмет:
Мов шпаківня, мов намет,
Мов курінь, що на баштані,
Буква А здалася Тані.

А тепер відшукай слова, що починаються буквою А, перейшовши за цим покликанням.


А зараз відпочинь, повторивши знайому тобі руханку Це і буде наш урок з фізичного виховання.

Математика
Тема Порівнюємо числа. Неправильні (хибні) нерівності.


1. Розташуй числа у порядку зростання від 1 до 10. Для цього перейди за покликанням.

2. Порівняй подані пари чисел, вживаючи при цьому слова "більше", "менше", "дорівнює".

А тепер попрацюємо за підручником. Розгорни його на сторінці 30. 
Виконаємо завдання 1.
ЩО ОЗНАЧАЄ СЛОВО ХИБНЕ? ЦЕ - НЕПРАВИЛЬНЕ.
Знайди хибні нерівності і поясни, у чому помилка?

Переходимо до завдання 3.

Нагадую, що дію додавання виконуємо тоді, коли кількість предметів збільшується, а віднімаємо, коли кількість зменшується.

Виконаємо завдання 4.
Дія додавання і віднімання виконані на числовому промені (лінійка теж є числовим променем). Коли додаємо, рухаємося вперед, а коли віднімаємо, рухаємося назад.

На чернетці повтори написання вивчених цифр від 1 до 7. Нагадую, всі цифри пишемо зверху вниз.




25 ЖОВТНЯ

Сьогодні відзначаюь Міжнародний день макаронів.

Ми всі вживаємо їх у їжу. А поглянь, які макаронні дерева можна створити для оздоблення кухні!


 А тепер переходимо до уроків.

Навчання грамоти

Тема Звук [а],буква А, а. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

  • Нагадую, що буква а має такий вигляд:

А а
Я знаю, що не всі діти ще вміють читати. Але цю букву ти вже знаєш. Тому, перейди за цим покликанням та виконай вправу.

  • Попрацюємо з "Букварем"
  1. Відкрий "Буквар" на с.36
  2. Дай відповіді на запитання.
До якого магазину завітали покупці?
Що вони купують? 
Які квіти ти бачиш на малюнку?
До поданих на малюнку квітів добери назви, що відповідають звуковим моделям.

2. Побудуй речення за схемою, поданою під малюнком.

3. Упізнай слова за схемами. 

Можливо, ти не знаєш назву рожевої квітки? Це - мальва, народний символ українців.


3. Виконай завдання на сторінці 37 ("Буквар")

4. У колискових піснях часто співають звук а-а-а-а-а-а...

Послухай колискову у виконанні чудової української співачки Христини Соловій. Підспівуй разом з нею, коли почуєш звук а-а-а-а.....

https://www.youtube.com/watch?v=TWNZbUtmRkc


МОЛОДЕЦЬ))))

А зараз відпочинь, повторивши знайому тобі руханку Це і буде наш урок з фізичного виховання.

https://www.youtube.com/watch?v=mRrfHjc9suc&feature=emb_logo


Навчання грамоти
ТЕМА Письмо  малої  та  великої  букви а,А. 
1. Повтори, як пишемо велику та малу букву Аа.

2. Виконай завдання у "Пропису" на с. 18

НЕ ЗАБУВАЙ ПРО НАХИЛ БУКВ І ПРАВИЛЬНУ ПОСАДКУ ПІД ЧАС ПИСЬМА.

***

ВІТАЮ З ПОЧАТКОМ ПЕРШИХ У ЖИТТІ КАНІКУЛ)))

Прослухай і переглянь 

"Правила безпечної поведінки під час канікул"

15 жовтня

Навчання грамоти

Тема Звук [а],буква А, а.

1. Переглянь відеоурок.


2. Назви 3 слова, де звук [а] стоїть на початку, 3 слова, де звук [а] стоїть всередині слова, 3 слова, де звук [а] стоїть останнім.

3. Проспівай колискову A-а-а-а-а-а-а.

4 Завітай на урок до Тітоньки Сови.

Я думаю, ти добре запам'ятав букву А а  і тепер зможеш легко її прочитати.

***

Математика

Тема Вивчаємо число і цифру 7

Переглянь відеоурок.


2. Завчи склад числа 7 за малюнком або за підручником на с. 31

3. На аркуші, який я дала тобі 13 жовтня, пропиши подані зразки. Ті, хто не був в цей день у школі,подаю зразки.

НАСТАВ ЧАС ВІДПОЧИТИ

Письмо
Тема Письмо  малої  та  великої  букви а,А

На аркуші, який я дала тобі 13 жовтня, пропиши подані зразки. Ті, хто не був в цей день у школі,подаю зразки.