Підберезник звичайний (народна назва: "калічка", "козир", "бабка")
Повітря в осінньому лісі якесь особливе. Пахне грибами, стиглими грушами, м’ятою, смородиною, сосновою хвоєю і ще чимось таким приємним, що дихаєш і не надихаєшся. Цілісінький день можна блукати, і не втомишся.
Звідкись вітерець приніс духмяний аромат суниць. Повернув на суничні пахощі, спустився з горбка й опинився на маленькій галяві, геть усіяній суничником.
Початок жовтня був на диво теплим. І трапиться ж таке: обмануті теплом суниці посеред осені знову зацвіли. Серед зелених листочків біліли ніжні квіточки. А там, де галявину сонечко зігрівало більше, можна було збирати ще один урожай. Мабуть, з усього лісу злетілися на привабливий медовий запах жовті оси. Кружляють роєм, сідають на ягоди, ласують солодким суничним соком.
Рідко таке трапляється. Скільки сходив лісових стежок, а суниці, що дозріли восени, побачив уперше.
- Фіцколинець Микита
- Саламова Зорина
- Мирошников Денис
- Левченко Марія
- Грибань Максим
- Скуба Єсенія
- Радченко Анастасія
- Шемет Михайло
- Курносенко Кирил
- Дудко Анна
- Артемова Александра
- Дудко Анна
- Шалда Артем
- Андрущенко Вероніка
- Трегуб Кіра
- Нікітін Дамір
- Скринько Марк
1. 1. Обчисли вирази:
7 + 6 = 12-4=
15-6= 9+5=
4+9= 17-7=
22. Порівняти: ≤ = ≥
4+5 □ 12-2
33. Виконай перетворення:
1дм 2см = … см 15 см = …дм … см
54. Розв’яжи задачу:
Тато посіяв 9 рядків буряків та 6 рядків моркви. Скільки рядків овочів посіяв тато?
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Метеохмаринка.Виготовлення виробу за графічними зображеннями. Практична робота: виготовлення хмаринки з кольорового паперу за зразком
1. Роботу виконуємо за відеоінструкцією.
https://www.youtube.com/watch?v=oXXzGwPrn_0
https://jamboard.google.com/d/1OYJsUqSxizqV-3zhCscoFsEbCJpx8QilgoR3Scuqbbg/edit?usp=sharing
https://www.youtube.com/watch?v=kbA7lj1hTIY
2. Завітаємо на онлайн-виставку до Арт-центру
https://www.youtube.com/watch?v=vLoxZ8bHmpk
5. Інтерактивна вправа “Добре- погано”
Дмухнув вітерець, падає листя з дерев.
Добре чи погано, що опадає листя? (Фішбоун)
Поміркуйте!
6. Складаємо вірш "Осінь".
Голі поля, мокне ...,
дощ рясно …..
Сонце вже не ….,
Жовте листячко ….,
під ногами …
Слова для довідки: припікає, земля, летить, поливає, шелестить.
Футляр для зберігання ручок, олівців, гумок тощо ( ________________ )
2. Згрупуй та запиши у відповідну колонку сполучення слів
Золоте серце, золота монета, золоті руки, золота осінь, золота прикраса, золоті слова.
Пряме значення Переносне значення
3. Запиши парами слова близькі за значенням.
Красивий, відважний, веселка, гарний, сміливий, райдуга.
4. Запиши парами слова, протилежні за значенням.
Малий, працювати, ніч, великий, день, відпочивати.
5. Склади і запиши 2 речення, уживаючи слово ручка в різних значеннях.
Самоаналіз
Мені було дуже легко - 1
Мені була потрібна допомога - 2
Мені було дуже важко - 3
Читання
Для виконання роботи приготуй аркуш або зошит та ручку.
1. Працювати будемо з текстом "Горіх"
https://www.youtube.com/watch?v=eLrPWSPj-nI
2. Зразу після виконання сфотографуй виконану роботу і прикріпи її до онлайн-дошки.
https://jamboard.google.com/d/1BjlD1z90PxJ0LSwZhGme2hZmzM9x25pfzJd2Qm8CrAg/edit?usp=sharing
Підручник, с. 29
1. Самостійна робота за вправою 1.
2. Вправа 2. За коротким записом задачі а і малюнком учні складають задачу. (В умові має бути вказано, де була капуста: в їдальні, у ящику тощо; це сприяє розвитку уяви). Вибрати дію (за потреби) допоможе бесіда.
— З яких двох частин складаються 17 капустин? (З тих, що були спочатку у кошику, і тих, що доклали.)
— Якщо від 17 капустин забрати ті, які доклали, то які капустини залишаться? (Ті, що були у кошику спочатку.)
— Якщо від 17 капустин треба забрати 7 капустин, то якою дією розв'яжемо задачу? (Дією віднімання.)
— На схемі видно, що число 17 складається з числа 7 і з невідомого числа, яке є тут невідомим доданком. Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми 17 відняти число 7 (відомий доданок).
Учні записують розв'язання і відповідь задачі а.
За коротким записом задачі б робота організовується подібно. Учні пригадують, як знайти невідоме зменшуване.
3. Самостійна робота за вправою 4.
1. Виконаємо "Читайликову зарядку".
https://www.youtube.com/watch?v=ruMA8p1cQIs
2. Працюємо з віршами Л. Костенко «Березовий листочок», П. Сорока «Гра», В. Терен «Осінь».
- Перший раз читай вірші напівголосно, вдумливо, визначаючи настрій вірша.
- При читанні віршів вдруге голосом передай той настрій, який характерний до його змісту (тривожно, таємниче, задумливо, весело, грайливо, …).
3. Перейди за поданим покликанням та виконай тести. Я отримаю відповіді .
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9791215
Там, де Десни цілюще джерело,
Вже майже 300 літ заклали місто,
В нім народились ми і живемо.
А звідки ж, місто, ти ім’я узяло?
Чом саме Шосткою тебе у світі звуть?
В минуле, друже, вирушим з тобою.
Нехай у нас щаслива буде путь.
- Про що ти прочитав?
- Заплющи очі і уяви світ, про який йшлося у тексті. Чи хотів би ти жити у ньому? Чому?
- Від кого залежить довкілля?
"Приручити книжку — це майже як приручити звірятко. Спочатку її варто погладити по палітурці. Потім понюхати. Розгорнути й пошелестіти сторінками. Кинути оком на ілюстрації. Навмання прочитати кілька абзаців. І стає зрозуміло: твоя чи не твоя ця книжка. Якщо твоя — слід її хапати й бігти читати. А якщо не твоя — треба поставити на полицю й повернутися до неї з часом, за місяць чи за рік. Цей рецепт мене жодного разу не підводив". (Зоряна Живка)
- прочитай оповідання від початку до слів "люди живуть в будинках";
- за допомогою рухів покажи, хто де живе;
- зобразь, що робить сміття;
- дочитай оповідання до кінця.
Ми у Шостці проживаєм,
Про довкілля завжди дбаєм.
Фантик кинув я під ноги,-
Хай лежить біля дороги.
Був у лісі. Все зібрав.
До сміттярки це поклав.
Зоряна Живка вчила нас,
Що про довкілля дбати час.
Чистим щоб було життя,
Ти завжди сортуй сміття.
Про довкілля дбаємо - Землю захищаємо!
1. Виконати цю роботу нам допоможе це навчальне відео.ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇТема Практична робота: виготовлення вітрячка з паперу за зразком
https://www.youtube.com/watch?v=qU8nG4euoiA
2. Попереду осінні канікули. Можливо, ти разом з батьками захочеш виготовити вітрячок з пластикової пляшки для відлякування кротів з городу. Тоді лови)))https://www.youtube.com/watch?v=hurZNDNTy3M
3. Виготовлений вітрячок розмісти на онлайн-дошці.
Вправляємося у доречному вживанні слів у мовленні слів.
3. Визнач настрій вірша.
4.Навчись читати цей вірш виразно, так, як подано у зразку.
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Тема Виготовлення черепашки з пластиліну та декору2. Дошка для розміщення робіт:1. https://www.youtube.com/watch?v=icSRKnf3BPE
1. Переглянь навчальне відео про антоніми.Тема Протилежні за значенням слова. Розпізнаю протилежні за значенням слова. Складання речень
https://www.youtube.com/watch?v=F8xgb_WCG_Y
2. Виконай вправу на "Мовному тренажері"
https://www.youtube.com/watch?v=5oVWKE-Oypg
3. Переглянь відео, як ліпити деякі овочі.
2. Сьогодні у нас з'явиться 2 нових приклади на відніманнія числа 3, які треба запам'ятати.
4. Виконай завдання 5, 6, 7 письмово в зошиті. У 5 завданні додаткове завдання виконай усно. В умові задачі 5 будуть слова: ЇХАЛО, ЗАЙШЛО, СТАЛО. В умові задачі 6 будуть слова: БУЛО, ПРОДАЛИ, ЗАЛИШИЛОСЯ. Відрізок у 6 завданні креслимо простим олівцем, а його довжину пишемо ручкою.
-Як у вірші розповідається про появу білочки?
- Прочитай, у кого сіра шубка.
- Хто сміливо поглядає?
- Хто ікластий?
- Хто йде з медом?
- А хто ледачий?
- Підготуйтеся до читання вірша в особах.
- Визначаємо, хто читатиме слова автора?
- Визначаємо кожного персонажа.
- Із якою інтонацією треба читати слова кожної дійової особи?
6. Вправа «Біном фантазій».
- Уявіть себе художниками. Спробуйте створити власні ілюстрації персонажів твору.
2. Опрацьовуємо вірші за "Хрестоматією сучасної української літератури", с. 14-15
https://www.youtube.com/watch?v=Mvm4zvznZ2o
2. Сфотографуй роботу і розмісти її на дошці.
https://jamboard.google.com/d/1NhOz6YoW8NmbxWJ7IWpo5K8lBWSznjYzXKg1QCCmKek/edit?usp=sharing
Чекаю тебе сьогодні на уроках за покликанням:https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
1. Роботу виконуй разом з навчальним відео.
https://www.youtube.com/watch?v=xO11eJwFTWI
Чекаю тебе сьогодні на уроках за покликанням:https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
9+2=11
Уявіть себе осіннім листочком і розкажіть про свою мрію.
Наприклад:
· Я мрію полетіти у теплі краї разом із лелеками та качками.
· Я мрію прикрити їжачка, щоб йому тепліше було взимку.
Вправа «Закінчи речення»
Осінь буває... (дощовою, сонячною, ранньою, радісною, сумною, на полотні художника, у дитячих малюнках, у місті, у селі, щедрою, смачною, таємничою, кумедною, теплою, холодною, сирою, привітною, грибною, усміхненою, плаксивою, туманною, вологою, тихою, гомінкою, різнобарвною, жовтою, прохолодною, морозною, задумливою).
Вправа «Художники»
Яким олівцем ви намалюєте небо?
А хмари?
Який олівець ви візьмете, аби зафарбувати ялинку?
Яким олівцем ви намалюєте вітер?
***
Мовленнєва розминка (с. 25)
Спробуйте відтворити, як вітер шелестить листям.
Як ви гадаєте, про що йтиметься у вірші?
Нове слово
Покурівся — пішов, здіймаючи куряву на дорозі.
***
Прослухай вірш «Вітрисько».
https://www.youtube.com/watch?v=DFe4SwHHWDs
Навчись читати його самостійно.
Виконай завдання підручника.
Розгляньте картинки.
Прочитайте ім’я авторки картини «Осінній вітер».
Чи можна побачити вітер?
Чи можна визначити, чи вітер сильний?
Чи можна вітер намалювати?
Як саме?
Завдяки чому він стає помітним?
1. Пригадаємо, що де росте.
Тема Їжачок. Властивості природних матеріалів. Практична робота: виготовлення їжачка з природного матеріалу та пластиліну за зразком
І знову- їжачок! Ти не тільки навчишся його робити, а й дізнаєшся багато нового.
2. Можна зробити так:
https://www.youtube.com/watch?v=z5zQlNn2q80
3. Сфотографуй роботу і розмісти її на дошці.
https://jamboard.google.com/d/1ZXGSBLxwSrDKLLE4HCRwNSm38N2rWgTC1gX5qHonqzY/edit?usp=sharing
- як називається книга;
- хто її автор;
- хто герої цієї книги або про що вона.
https://www.youtube.com/watch?v=C5PWpMQ8j6o
Якщо листя для гербарію або виробів потрібні терміново і немає часу чекати, на допомогу прийде праска. Цей експрес-метод для розгладження та засушування листя дозволяє зберегти його соковитість, природний колір, а також економить час. Необхідно накрити листок з дерева папером і пропрасувати праскою на середній температурі, поки він не висохне. Це швидкий спосіб, але не довговічний.
Хто багато читає, той багато знає.
Книга – ключ до знань.
Книги читати – усе знати.
Книга – ключ наук i знань.
З книгою жити – з добром дружити.
З книгою подружишся, розуму наберешся.
Книга – це багатий сад, в якому є корисне i прекрасне.
Одна книга тисячi людей навчає.
2. Дізнаємося, якими бувають книжки?
Я – художня книга. Погляньте, яка я красива, яскрава! Маю багато малюнків, розказую вам казки, веду у світ пригод.
Я – підручник. Зі мною ви зустрічаєтесь щодня. Я навчаю вас, допомагаю вам отримувати знання.
Я – словник. Я пояснюю слова, розказую, як вони пишуться та перекладаю їх на інші мови.
Я – енциклопедія. Коли ви шукаєте про історію якогось предмета, його виникнення, то в нагоді стаю я.
1. Прослухай вірш Йосипа Щелепця "Зажурився кіт"Тема Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Й. Шелепець «Зажурився кіт». Складання продовження історії. Прислів’я
- Чому зажурився кіт?
- Чи не журяться твої батьки через те, що ти не хочеш вчитися?
- Поясніть кошенятам, для чого потрібні знання.
Українська мова Поділ слів на склади. Навчаюся ділити слова на склади (с. 18-19)
Інформатика Інструктаж з БЖД. Об’єкти навколишнього світу і їх властивості(с. 9-10 у підручнику, с. 4-5 у зошиті)
- Про кого йдеться в казці?
- Про що мріяв Буль?
- Яким йому здавалося шкільне життя?
- З яким настроєм їжачок ішов до школи?
- Як і чому змінювався настрій Буля, коли він зайшов до класу?
- Як Буль пояснив мамі, що не хоче ходити до школи?
- Чого боявся їжачок у школі.
- Що сказала йому мама, щоб заспокоїти їжачка?
- Зачитай слова в тексті, де мама заспокоює їжачка.2. Будуємо "Асоціативний кущ " до слова талант.
3. Пограємо в гру "Павутинка" (Мій талант...).
4. Працюємо над віршем Олени Полянської «Є у кожного талант».Українська мова
1. Розгорни підручник на с. 14-17
2. Пригадай, що ми вчили про наголос. Переглянь відео.
https://www.youtube.com/watch?v=BI7wDFuY4gQ
3. Виконай письмово впр. 4 (с. 15) та 10 (с.17). Уважно читайте завдання до цих вправ.
- альбом
- фарби
- пензель
- стаканчик з водою
- аркуші паперу (можна використані)
Хто такий Буль?
А Ведмедик
Б Зайчик
В Їжачок
Запитання 2
Що означає вислів "бути на сьомому небі від щастя"?
А Бути щасливим
Б Літати в хмарах
В Турбуватися про щось
Запитання 3
Що побачив Їжачок Буль, прийшовши в перший день до школи?
А Діти бігали та стрибали
Б Діти спали за партами
В Діти спокійно сиділи за партами
Запитання 4
Чого очікував Буль від вчительки?
А Читання казки
Б Веселих історій
В Ігор та веселощів
Запитання 5
Після школи їжачок повернувся додому ...
А Засмучений
Б Радісний
В Втомлений
Запитання 6
Чому Буль не хотів йти до школи?
А Вчителька сварилась
Б Його ображали
В Боявся нового та невідомого
https://www.youtube.com/watch?v=QUpqa1B6Ytg
2. Перевір свої знання, виконавши тренувальну вправу.
https://learningapps.org/3116971
3. Виконай завдання у друкованому зошиті, с. 3
4. Завчи!!!! Правило, с. 12
5. Виконай письмово впр. 3 та 5 , с.13. Уважно читайте завдання до цих вправ.
6. Перевір свої знання, виконавши тренувальну вправу за цим покликанням:
https://learningapps.org/523650
Українська мова Апостроф. Навчаюсь вимовляти і писати слова з апострофом. с. 12-13
Інформатика Інструктаж з БЖД. Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації, (с. 6-7, ч.2)
2. Навчись виразно читати вірш та виконай завдання до нього.
3. Розкажи, яку професію ти хочеш обрати у дорослому житті. Можна пограти в гру «Обери професію». Дорослий перераховує різні професії, а дитина плескає у долоні там, де професія їй подобається.
4. Розпитай у батьків про їхні професії.
5. Прочитай вірш «Головна професія».
6. Прочитай виділені слова у 3 строфі (стовпчику).
Яка професія є головною?
До уроку підготуй альбом, фарби або гуаш, поролон або поролонову губку, стаканчик з водою.
1. Розглянь зразок виконання роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=y1mxzXi0eV0
2. Виконану роботу прикріпи до онлайн-дошки.
https://jamboard.google.com/d/18FysIFMyvCA_HbWJhVpRQpZtNTy2Cj4y7oP4tVl80uo/viewer
2. Виконай с. 11, впр. 4
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
1. В День військової розвідки України розвідай і запиши слово.

22 16 11 3 1
Утвори нові слова, змінивши тільки одну літеру.
2. Виконай вправи 7, 8 (усно).
3. Виконай вправу 9 (письмово).
4. Гра "Рифмоплети". (Дібрати рими до поданих слів. Наприклад: роса-коса (дивись вправу 11)
***
1. Пропиши рядок рукописної букви Бб (велика-мала, .....)
https://www.youtube.com/watch?v=NKVTY3jm79k
2. Виконай с. 9, впр. 10
Математика
Тема Відрізки. Сантиметр. Дециметр. Переставний закон додавання. Розв’язування задачhttps://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
День читання книги відзначають 6 вересняУ цей день рекомендують просто сісти, розслабитись і прочитати книгу від корінця до корінця.
Математика Тема Додавання і віднімання в межах 20. Доповнення рівностей. Розв’язування задач
3.Завдання для виконання у зошиті
- Пропиши рядок великої та малої букви Аа.
- С. 5, впр. 1 та 2
https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
зменшення числа. Порівняння чисел
Задача 8
Юл. - 6 кн.
Ол. - ?, на 2 кн. б.
Розв'язання
Відповідь: 8 книжок прочитав Олег.
2 вересня
Чекаю тебе на урок за покликанням:https://us04web.zoom.us/j/2093160043?pwd=9crR8Ou0aaRY_luHqzrThKnFVFW5Nj.1
Тема Хочеш знати- запитань
2. Дочекайтесь, поки Вам дадуть відповідь.
3. Знайте, що ви будете робити з відповіддю.
4. Питайте так, щоб вас не можна було зрозуміти двозначно.
5. Питайте саме те, що вам потрібно довідатись.
Діти, ще є прислів’я в українського народу «Добрий початок – половина діла». Як ви його розумієте?
Від того, як організовано ви розпочнете урок, залежить успіх всієї справи.
Давайте разом складемо правила щодо організації свого робочого місця:
• матеріали та інструменти готуємо перед уроком;
• не тримаємо на парті зайвих речей;
• дбаємо про чистоту та охайність;
• дбайливо прибираємо речі на місце;
• перевіряємо простір під партою
Робота над темою уроку
1. Розгляд сторінок 1, 3 альбому-посібника.
2. Визначення алгоритму дій, опрацювання рубрики «Послідовність виконання» (с. 1).
3. Перейди за покликанням та переглянь відео.
4. Самостійна практична робота:
• вирізування заготовок (с.3);
• добір фону;
• добір вторинних матеріалів;
• планування колажу прикладанням деталей;
• наклеювання, запис інформації про себе, оздоблення.
Ось і добіг до завершення перший рік нашого навчання у школі.
Давайте пригадаємо його кращі моменти.
1 вересня
Доброго ранку, мої найкращі у світі учні.
Ви - великі молодці Все, що було заплановано, ми з вами вивчили. І сьогодні у нас не буде уроків, а буде літня розвага.
Щоб канікули були безпечні, прислухайся до поради тих, хто боронить нашу державу.
1.Переглянь мультфільм про вимірювання різних величин.
2. А зараз слухаємо роз'яснення і працюємо за підручником на с. 140
https://learning.ua/mova/pershyi-klas/vstavliaiemo-litery-v-abetku
***
2. Розташуй слова за алфавітом.
***
3. Розстав букви за алфавітом.
3. А чим ти мрієш займатися під час канікул? Намалюй і розмісти на дошці.
Запрошую всіх на розважальну програму «Сім кольорів щасливого дитинства».
Розпочнемо своє свято з руханки «Райдуга».
А зараз давайте повторимо кольори веселки. Для цього промовимо віршик-підказочку.
А давай розфарбуємо квітку! Переходь за покликанням :
А зараз я пропоную пограти у гру на уважність. Я дібрала цікавий малюнок, на якому є всі кольори веселки. А на другому малюнку зображені окремі предмети. Спробуй відшукати їх на картині .
вітер – ви качаєте руками з боку в бік;
грім – тупочете ногами;
перші краплі дощу - стукаєте одним пальцем правої руки по долоні лівої;
дощ набирає силу - двома, трьома пальцями виконуєте аналогічні рухи;
йде злива - аплодуєте;
сонце - припиняєте аплодувати.
Почали! (прохання до дорослих подавати дітям різні команди).
***
А ось загадок сьогодні ми ще не розгадували Думаємо і відповідаємо.
Колір цей яскравий дуже.
Колір серця, колір ружі,
Колір яблук у садку,
Колір маків на луку,
Це є колір заборони.
Що за колір то?
(Червоний)
***
Колір цей усім знайомий!
Він у соняха в короні,
На доріжках із піску
І у бджілок на бузку,
Здогадались вже? Промовте!
Що за колір то є?
(Жовтий)
***
Ти зустрінеш його в травці,
Він у парку є на лавці,
В кавуні і часнику,
У чаю, що до смаку,
Здогадались вже напевне,
Що за колір то?
(Зелений)
Тема Побудова зв'язного висловлювання за поданим початком і серією малюнків.
1. Виконай додавання двоцифрових чисел.
https://learningapps.org/2435014
2. Розгорніть підручники на с. 135 та працюйте разом з відео.
3. Розглянь малюнок "Частини доби"
Зозуля, горобець, соловей, ворона, чорногуз, сорока, дятел.
3. А тепер розгорни "Буквар" на с. 91. Самостійно прочитай авторську каку Вадима Скомаровського "Колобок". Порівняй, чим схожа народна казка та казка, яку написав автор.
3. Розгорни робочий зошит.
2. Прикріпи фото своєї іграшки на онлайн-дошку.
Запрошую тебе на "Математичну зарядку". Сьогодні ми повторимо іменовані числа. Для цього пригадаємо:
3. Працюємо в робочому зошиті.
4. Намалюй словами свою маму (розкажи, яка вона).
3. Опиши руки своєї матусі. Зроби це так. Обведи мамину долоньку і на кожному пальчику напиши, які у мами руки. Наприклад: ніжні, роботящі, ...
3. Розгорніть зошит "Казкова математика" на с. 37.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
3. Розгорни робочий зошит.
*пропиши число 17 (до кінця рядка)
*запиши у зошит приклади 5, с. 130
Одне з перших правил чемної людини стосується уміння привітатися.
Назви, які слова для привітання ти знаєш.
1. Першим вітається: молодший із старшим; той, хто проходить повз когось або переганяє його; той, хто підходить до гурту; той, хто заходить у приміщення.
2. Вітаючись, треба: привітно усміхнутися і дивитися людині у вічі; вийняти руки з кишень, зняти темні окуляри, витягти навушники.
3. Словами «Доброго ранку!», «Добрий день!», «Добридень!», «Добрий вечір!», «Вітаю!», «Здрастуйте!» користуються всі – і дорослі, й діти. Словами ж «Здоров!», «Привіт!», «Салют!» можуть вітатися ровесники та товариші, але до старших з ними звертатися неприпустимо!
- Прочитай речення або текст.
- Подумай, розумієш чи ти , про що будеш писати.
- Прочитай кожне слово по складах.
- Списуй слова по складах, після написання слова – перевір правильність написання .
- Після написання речення – перевір (прочитай ще раз речення), чи правильно ти написав.бочий зошит
1. Розглянь серію малюнків та склади історію про те, як Буратіно рибалив.

2. Розгорни "Буквар" на с. 96-97 та прочитай оповідання "Слова-втікачі".
3. Подумайте і переробіть текст, що склав Сергійко, правильно.
4. Завчи прислів'я на с. 97
3. Розгорніть зошит "Казкова математика" на с. 41. Уважно прочитайте умови до поданих задач та запитання. У зошит запишіть тільки розв'язанння та відповідь. (Не звертати увагу на ті завдання, що подаються у зошиті).
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe7I-E9Swr-tmVGxnsWj9TnHc-h5mHqqkATXnVvapbRT2aL2w/viewform?usp=sf_link
2. Перейдемо до відеоуроку. Будь не тільки глядачем, а й активним учасником уроку.

1. Розгорніть "Пропис" на с.63.
2. Переходимо до відеоуроку і роботи у "Пропису".
Працюємо над твором Платона Воронька «Не будь козою». Розгорни
«Буквар» на с. 67. Вірш читай частинами.
Дай відповіді на запитання.
- Що побачила коза?
- Якою була лоза? (Кущ
лози був рясний, густий, зелений, красивий.)
- Що вирішила коза, побачивши лозу?
Частина 2. (До слів «І
всю красу погризла».)
Дай відповіді на запитання.
- Як описана радість
кози?
- Що вона зробила з
лозою?
- Які рядки цієї частини вірша можна перетворити на скоромовку? (Тріщить лоза, гризе коза.)
Частина 3. (До кінця вірша.)
Дай відповіді на запитання.
- До кого звертається
автор із проханням — до кози, чи до малят, до нас із вами?
- Що просить поет? Від
чого застерігає?
- Як ви гадаєте, для чого поет написав цей вірш? Що головне він хотів сказати?
2. Прочитай скоромовку і порівняння зміст з віршем і дай відповіді на запитання.
- Чому, лоза в тузі, коли
поряд є коза? (Боїться, що її всю згризуть.)
- Що треба робити, щоб
такого не сталося? (Прогнати козу лозиною.)
- Чим співзвучні слова
скоромовки і вірша?
- У якому реченні лоза – це кущ, а в якому – гнучка гілка?
3. Прочитай вірш Володимира Орлова «Що не
можна купити?» батьками.
Дай відповіді на запитання.
- Що можна купити? Як про
це сказано у вірші? Прочитайте.
- Дайте словами вірша
відповідь на запитання, винесене в заголовок.
- Чи згодні ви з поетом?
3. Виконану роботу прикріпи до онлайн-дошки.
Ясний схід сонця – до теплого і сонячного літа.
2. Виконай письмово перетворення величин і запиши слово, яке утворилося.
4 дм 7 см = … см (П)
24 см = … дм … см (Т)
1 дм 2 см = … см (Е)
42 см = … дм … см (Л)
3 дм 2 см = … дм … см (Е)
23 см = … дм … см (І)
47 см |
12 см |
16 см |
32 см |
4 дм 2 см |
2 дм 3 см |
2 дм 4 см |
|
5. Запиши у зошит приклади 3 (1 і 2 стовпчики).
2. Розгорни підручник на с. 63-65, прослухай і переглянь це навчальне відео.
3. Прочитай вголос казки "Джерельце".
- Чому автор назвав їх Людиною, яка ніколи не посміхалася, і Веселою людиною?
- Якими ви їх уявляєте?
- Чому Людина, яка ніколи не посміхалася, хотіла знищити Джерельце?
- Яким ви уявляєте Джерельце?
- Які риси його характеру? (Сміливе, наполегливе, добре.)
Розгорніть "Пропис" на сторінці 61.
1. Закінчи речення
Мама буде щаслива, коли…
Тато буде радий , якщо…
Батьки мене будуть хвалити, коли…
Якщо мама прийшла з роботи стомлена…
2. Пальчикова гімнастика
3. Пригадай правила безпеки при роботі з ножицями.
4. Виконуємо роботу у зошиті – альбомі « Маленький трудівничок» стр 87.
5. Час відпочити. Та подивитися цікаве відео «Пісня про тата»
Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=4wiJ_Bad4r0
2. Перейдемо до Гугл-форм та закріпимо і перевіримо вивчене.
У лісах струмки пустила,
Землю травами встелила.
Перші квіти принесла.
Чарівна моя… (Весна) Назвіть весняні місяці.
Раптом в лісі посвітліло,
Стало всюди чисто й біло.
А тепла чогось нема.
Це прийшла до нас… (Зима) Назвіть зимові місяці.
Що за дівчина блукає
І з дерев листки зриває,
птахів у вирій відправляє,
у садах врожай збирає? (Осінь) Назвіть осінні місяці.
Зрілі вишні у садку
і сунички у ліску,
теплі дні, барвисті квіти
нам дарує щедре …(Літо) Назвіть літні місяці.
Яка пора року є вашою улюбленою ? Чому?
2. Переглядаємо і переходимо до виконання цікавих завдань на відеоуроці.
3. Прочитай цю казку у «Букварі», с. 62-63
4. Дай відповідь на запитання
Про що засперечалися пори року?
Якими квітами вкрила землю Весна?
Якими квітами Літо заквітчало ліс і поле?
Які квіти розквітли восени?
Де живуть квіти Зими?
Чиї квіти найкращі? Чому?
5. Працюємо з текстом. Відшукай та дай відповідь:"Скільки разів у тексті зустрічаєься..."
2. Усно переглянь відеоурок. Розгорни підручник на сторінці 123.
3. Розгорни робочий зошит з математики (в клітинку). Сьогодні 6 травня. Пропиши красиво і правильно рядочок цифри 6. Розглянь, як це зробити правильно.
2. Усно переглянь відеоурок. Розгорни підручник на сторінці 122.
Раз,два,три,чотири,п'ять
Почнемо космос ми вивчать
В небі сонце і планети,
Ясні зорі і комети
Ми вітання всім шлемо!
Дружно в космос летимо!
Мій рідний край
Мій рідний край,
Моя земля велика-превелика.
Є в ній степи, ліси, поля,
Моря, і гори, й ріки.
* Про який край йде мова у вірші?
* Що ви знаєте про Україну?
*Яке місто є головним в Україні?
2. Прочитай прислів’я.
Людина без батьківщини, що соловей без гнізда.
* Як його зрозуміли? Поясніть?
* Що таке земля?
* Що таке рідна земля?
2. Пальчикова гімнастика.
3. Пригадай правила роботи з ножицями.
4. Робота у зошиті – альбомі « Маленький трудівничок», с.88-91
5. Час відпочити.
6. Виконану роботу розмісти на онлайн-дошці за адресою:
Тема Дружба в художніх творах
3. Розгорни підручник на сторінці 54-56. Прочитай самостійно це оповідання і виконай завдання до тексту.
3. Виконай завдання у робочому зошиті.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
3. Розгорни робочий зошит з математики. Побудуй за моїм зразком таблицю і запиши у неї подані числа. Перше число я показую, як записати.
Їхало - 20п.
Вийшло - 10п.
Залишилось - ?п.
Розв'язання і відповідь запишіть самостійно. Такі задачі ми вже розв'язуали.
2. Усно переглянь відеоурок. Розгорни підручник на сторінці 115.
Дякую за роботу.
4. Опрацюй матеріал "Букваря" с. 45-47 та виконай завдання до текстів.
3. Уважно розглянь малюнок. У коробці 10 олівців, тобто 1 десяток. А далі докладають олівці. Прочитай приклади, чітко і правильно називаючи відповіді.
Відео 2