Першачок-добрячок (продовження)

21 квітня (четвер)

Математика

Тема Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр»

1. Розгорни підручник на сторінці 113.
2. Запрошую тебе на "Математичну зарядку". Візьми чернетку, розв'яжи усно приклади, а букви, які відповідають відповідям, запиши послідовно у слово. Яке слово утворилося?
3. Чи знайоме тобі значення цього слова? Якщо ні, то запам'ятай. Дециметр - це одиниця вимірювання довжини. Слово "дециметр" в математиці скорочують дм. Крапку після скорочення не ставлять.(Я поставила, бо в тому місці кінець речення.)
4. Переглянь навчальне відео з нової теми (усно)

5. Практична робота.
Виріж смужку довжиною 1 дм (1 дециметр).
Виміряй цією смужкою розміри свого підручника, кришки стільця, альбому "Маленький трудівничок".
5. Переходимо до роботи у зошиті "Казкова математика", с. 27.
Відеороз'яснення до виконання завдань у зошитї "Казкова математика", с. 27.


ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦВО
ПРОДОВЖУЄМО СТВОРЮВАТИ СВОЮ МАЛЮНКОВУ АБЕТКУ
20 квітня (середа)
Навчання грамоти (читання )

Тема Зірка Мензатюк «Український прапор». Аудіювання
1.Запрошую вас на відеоурок.
2. Виконаємо аудіювання прослуханого тексту. Для цього необхідно перейти за поданим покликанням. 
3. Розгорни "Буквар" на с. 40-41 і двічі прочитай текст. За бажанням можеш намалювати картину, яку ситворила Марійка.
Навчання грамоти (письмо)
Тема Закріплення уміння писати малі літери з прогнутим плавним елементом — л, м, я та малу літеру ґ. Письмо слів і речень із ними

***Працюємо у "Прописах" на с.52

Математика

Тема Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа.

1. Розгорни підручник на сторінці 112.
2. Запрошую тебе на "Математичну зарядку". Повтори матеріал попереднього уроку.

3. Продовж правило, з яким ознайомились на попередньому уроці. 
Десятки порівнюють, додають і віднімають так само, ... (як і одиниці).

4. Переглянь навчальне відео з нової теми (усно)

5. Розгорни зошит у клітинку. Відступи від попередньої роботи 4 клітинки вниз. *Каліграфічно пропиши цифри 0, 1 і число 10.
0  1 10  0  1 10 і до кінця рядочка.
*Запиши у зошит приклади 5 з цієї сторінки.
*Задача
У кошику лежало 10 гусячих яєць і 20 качиних. Скільки усіх яєць лежало у кошику?
            Задача
Г. - 10 яєць
К. - 20 яєць
Далі ці два рядочки треба об'єднати фігурною дужкою і поставити знак питання.
                Розв'язання
10+20=30 (яєць)
Відповідь:  30 яєць лежало у кошику. 

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої аплікації за зразком.
1. Переглянь "Казку про писанку".
2. Виконай пальчикову зарядку (дивись попередній урок). 
3. Виконай роботу у зошиті – альбомі 
« Маленький трудівничок» с. 76,77.
4. Сфотографуй роботу і розмісти ії на дошці. 

19 квітня (вівторок)
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ
Тема Вірші про Батьківщину
Доброго ранку. Працюємо разом зі мною. До роботи готові? Тоді, вперед)
                             Волдимир Сосюра
            Любіть Україну
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води…
В годину щасливу і  радості мить,
любіть у години негоди.

Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов'їну.
Молодці!

Математика

Тема Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Десятки порівнюють, додають і віднімають так само, як і одиниці
1. Розгорни підручник на сторінці 111.

2. Давай повторимо вивчене (запитання з попереднього уроку, але вже з відповідями)
Назвати компоненти дії віднімання.(Зменшуване, від’ємник, різниця)
Що таке відрізок? (Відрізок — це частина прямої, яка має два кінці.)
Назвати результат дії віднімання.(Різниця)
Назвіть переставний закон дії додавання.(Від переставляння доданків сума не змінюється)
Як знайти невідомий доданок?(Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.)
Як дізнатися на скільки одне число менше/більше за інше?(Щоб знайти, на скільки одне число більше або менше за інше, треба від більшого відняти менше.)
Назвати результат дії додавання.(Сума)
Яку дію виконаємо, коли слід збільшити на...?(Додамо)
Яку дію виконаємо, коли треба зменшити на...? (Віднімемо)
Які геометричні фігури називають
многокутниками? (Многоку́тник— геометрична фігура, замкнена ламана.)
3. Практична робота
Стули дві долоньки разом. У тебе утворився 1 десяток пальчиків, тобто десять. Попроси дорослого, що знаходиться поруч, зробити те ж саме. У тебе 1 десяток і у дорослого 1десяток. Отже:
1 десяток+1 десяток=2 десятки
4. Переглянь навчальне відео з нової теми (усно)
                                    Запам'ятай!
 Десятки порівнюють, додають і віднімають так само, як і одиниці.
4. А тепер виконай подібні завдання у Гугл-формах.


18 квітня (понеділок)
Навчання грамоти (читання )

Тема Твоя Батьківщина - Україна. А. Камінчук "Рідний край", "Наша столиця"
1. Давай здійснимо екскурс в минуле нашого краю та виконаємо "Читайликову зарядку".
У табличці, з якою ти працював, було двічі згадано місто Львів, але пропущена назва міста....Назви, якого?

2. Розгорни "Буквар" на с. 38-39. Переглядай відео та виконуй завдання. 
3. Прочитай подані тексти ще 2 рази та дай відповіді на запитання після текстів.

4. Можливо, ти хочеш намалювати свій рідний край? Тоді розмісти малюнок  на онлайн-дошку за адресою:

https://jamboard.google.com/d/1iaHhYSYMH_OM52zUi4ABPMwvRhCNKZ1C9KSxST-29Yg/viewer
Навчання грамоти (письмо)
Тема Закріплення уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленнями вгорі та внизу — г, п, т, р. Письмо слів і речень із ними.

1. Розгорни "Пропис" на сторінці 51. Починаємо урок.


15 квітня (п'ятниця)


Навчання грамоти (читання )

Тема Твоя Батьківщина Україна.                    А. Костецький «Батьківщина».                       
За А. М'ястківським "Наш рід"
1. Запрошую тебе на Читайликову зарядку. Повторимо алфавіт та розчитаємося.


2. Розгорни "Буквар" на с. 36-37. Переглядай відео та виконуй завдання. 

3. Прочитай подані тексти ще 2 рази та дай відповіді на запитання після текстів.

4. Можливо, ви з батьками фотографували красу нашої рідної Батьківщини. Якщо хочеш поділитися таким фото, розмісти його на онлайн-дошку за адресою:

https://jamboard.google.com/d/1SkAOhiUtTTC4Ie8vdscA5_aihgWxNqVhmhKg6M_O4mU/edit?usp=sharing

Навчання грамоти (письмо)
Тема Закріплення уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленням унизу і, ї, и, ш, й, ц, щ. Письмо слів і речень із ними

Завдання 1
Завдання 2
Розгорніть "Пропис" на сторінці 50.
Завдання 3
Завдання 4
Пропишіть за зразком 2, 3, 5 і 6 рядочки.
Завдання 5
Завдання 6
У вас все вийшло просто чудово!

Математика

Тема Досліджуємо лічильну одиницю «десяток»
1. Розгорни підручник на сторінці 110.
2. Приготуй зошит "Казкова математика" і ручку.

3. Виконаємо математичну розминку. Візьми ручку і аркуш і виконай приклади з геометричними фігурами. Кожну фігуру треба замінити на число, яке подається, а потім обчислити.
4. Переглянь навчальне відео з нової теми (усно)

5. Виконай завдання у зошиті "Казкова математика", с. 25
6. Обери з поданого списку, що часто купуємо десятками.
ЯЙЦЯ, МОЛОКО, ХЛІБ, ПІГУЛКИ, ЯБЛУКА, КОВБАСУ

14 квітня (четвер)

Математика

Тема Досліджуємо властивості величин: ціле, частина

1. Розгорни підручник на сторінці 109.
2. Приготуй зошит "Казкова математика" і ручку.

3. Виконаємо математичну розминку. 

4. Переглянь навчальне відео з нової теми (усно)

5. Перейди до роботи у зошиті "Казкова математика", с. 24 (без першого завдання).
Вказівка до останнього завдання, другий стовпчик. Цілим будуть числа 9кг, 8л, 10кг, 8л.

У вас все вийде)

Образотворче мистецтво
Тема Моя абетка
Сьогодні ти створиш свою власну абетку. Для цього з'єднай (склей) 4 альбомних аркуша.
Дорослі, допоможіть, будь ласка зробити це дитині. 
Далі треба накреслити табличку, у якій буде 33 кварратика. Це може бути 3 рядочки по 11 стовпчиків, 3 стовпчики по 11 рядочків, або так, як підкаже вам фантазія. Вгорі робимо підпис МОЯ АБЕТКА. Далі в кожній клітинці написати велику і малу букву і зробити малюнок, щоб ця буква означала перший звук у слові. Наприклад, Аа - айстра, Бб - бджола і так далі. 
Ось зразок.
Термін виконання роботи до кінця квітня.
Виконані роботи хотіла б бачити на онлайн-дошці за адресою:


13 квітня (cереда)


Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема Абетка

1. Відгадай загадку

Ця хатинка невеличка, 
Має тридцять три кімнати, 
В кожній з них живе сестричка. 
Як же цю хатинку звати? (абетка або алфавіт)
Запам'ятай! 
Український алфавіт складається із 33 букв
Запам'ятай повну назву кожної літери і їх послідовність у алфавіті! 
Для того, щоб навчитися читати, ми не вживали повну назву букви. Це полегшує процес, коли дитині слід навчитися читати. Тепер треба завчити назви літер. Я подаю табличку і навчальне відео з правильною назвою букв.




А тепер слід завчити порядок букв у алфавіті. Це можна зробити, завчивши вірш у "Букварі" (с.34) або вивчити пісеньку з цього відео.

РОЗУМІЮ, ЩО ЦЯ РОБОТА НЕЛЕГКА, ТОМУ ВЧИМО ПОСТУПОВО. ДУМАЮ, 
ДО ВЕЛИКОДНЯ СПРАВИМОСЯ)))
А тепер переходимо до роботи у "Пропису", 
с. 46-47


Математика

Тема Записуємо задачу коротко. Опорна схема задачі

1. Розгорни підручник на сторінці 108.
2. Приготуй зошит  і ручку.
3. Виконаємо математичну розминку. 
та
4. Переглянь навчальне відео з нової теми (усно)

5. А зараз попрацюй у зошиті. Відступи від попередньої роботи 4 клітинки вниз. 
  • Пропиши каліграфічно сьогоднішню дату: 
13  13  13 (до кінця рядочка)
  • Запиши у зошит задачу 3 (1)
Задача
Було - 5 яєць
Підклали - 2 яйця
Стало - ? яєць
                                 Розв'язання
5+3=8 (яєць)
Відповідь: на 8 яйцях стала сидіти квочка. 
  • Запиши математичним диктантом числа, які пропущені у таблиці (с. 108, завдання 4)

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема 3 Днем народження, динозаврику. Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій. 
1. Переглянь пізнавальне відео про динозаврів.

2. Виконай пальчикову зарядку.

3. Робота у зошиті – альбомі « Маленький трудівничок», с. 79.
4. Час відпочити та послухати казку про країну динозаврів.

5. Виконані роботи прикріпіть до онлайн-дошки. 

12 квітня (вівторок)

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ

Тема Складаємо текст 
Сьогодні ти дізнаєшся, з чого складається текст, послухаєш зразок тексту про бджоду і дізнаєшся багато цікавого з її життя,  спробуєш сам скласти текст на задану тему.

Шановні дорослі. Дізнайтеся самі і прочитайте дітям цікаву інформацію про бджіл.
Бджолині укуси мають свої переваги
Укуси бджіл також можуть полегшити біль, викликаний ревматоїдним артритом.

У бджіл є спеціальний кошик для перенесення пилку
У медоносних бджіл є кошики для пилку на задніх лапах, щоб утримувати його й транспортувати. Після відвідин квітки вони скидаються пилок, який пристав до їхніх тіл.

Бджоли працюють більше, ніж ми.
У прохолодну пору року робочі бджоли можуть дожити до дев’яти місяців. Але влітку в середньому бджоли живуть шість тижнів – вони буквально працюють до смерті.

Коли бджоли змінюють вид своєї роботи – змінюється і робота їх мозку.
Бджоли запрограмовані на виконання певної роботи. Наприклад, бджоли-розвідники шукають нові джерела їжі, бджоли-солдати, про існування яких дізналися у 2012 році, все життя працюють охоронцями вуликів. Один відсоток всіх бджіл середнього віку виносять мертвих бджіл з вулика. Але найдивніше те, що бджоли, які впродовж життя виконують кілька завдань, змінюють хімію свого мозку, перш ніж починають виконувати нову функцію у вулику.

Бджоли покращують роботу свого мозку під час роботи.
Коли старі бджоли виконують роботу, зазвичай призначену для молодших членів сім’ї, їх мозок припиняє старіти. Уявіть, що поїздка на триколісному велосипеді не просто змусить вас відчути себе молодим, але і запрограмує ваш мозок працювати, як у молодої людини.

Бджоли можуть впізнавати обличчя людини.
Бджоли розпізнають обличчя так само як це робимо ми. Вони беруть частини лиця – наприклад, брови, губи й вуха – і складають їх разом, щоб впізнати обличчя.

Бджоли мають власні особистості.
Навіть у вуликах є трудоголіки та ледарі.

Бджоли використовують кофеїн, щоб запам’ятати розміщення квітки.
Природа створила кофеїн не для вашого ранкового горнятка кави. Насправді це хімічний засіб захисту рослин, яке відганяє шкідливих комах і заманює запилювачів. Вчені з Університету Ньюкасла виявили, що нектар з додаванням кофеїну допомагає бджолам запам’ятати, де знаходиться квітка, і збільшує ймовірність, що вони повернуться.

Бджоли можуть виконувати математичні завдання.
Дослідники з Королівського університету Холловей в Лондоні виявили, що бджоли літають між квітами найкоротшим шляхом. Поки що це єдині відомі тварини, які можуть розв’язувати цю проблему, з якою не можуть справитися навіть комп’ютери.

Бджоли – найекономніші будівельники.

Американський математик створив математичний доказ, який показує, що з усіх можливих структур стільники використовують найменшу кількість воску. Також стільники є найточнішими фігурами в природі – їх стіни зустрічаються під точним кутом в 120 градусів, що становить ідеальний шестикутник.

А зараз спробуй скласти свій текст про жука сонечка. Перед тим, як складати текст, дізнайся про цю комаху цікаву інформацію. Не забувай, що у тексті є:


При бажанні складений тект розкажи і запиши на відео і відправ на мою пошту за адресою: kluchik65@ukr.net

Математика

Тема Перевіряємо свої досягнення з теми «Додавання і віднімання в межах 10. Задача»

1. Усно дай відповіді на запитання:

Назвати компоненти дії віднімання.
Що таке відрізок?
Назвати результат дії віднімання.
Назвіть переставний закон дії додавання.
Як знайти невідомий доданок?
Як дізнатися на скільки одне число менше/більше за інше?
Назвати результат дії додавання.
Яку дію виконаємо, коли слід збільшити на...?
Яку дію виконаємо, коли треба зменшити на...?
Які геометричні фігури називають многокутниками?

2. За поданим планом склади розповідь про своє улюблене число. 

3. Виконай завдання у Гугл формі.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScf7EkPuPFB28WrHup-zuCcitiRwYGkLTzbo54NvHuH0SoElQ/viewform?usp=sf_link


11 квітня (понеділок)

Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема 
Звукосполучення [шч], [шч’], буква Щ, щ. Розвиток звуковимовних умінь. Письмо малої та великої букв щ, Щ, складів і слів. Відновлення і запис деформованого речення. Списування з друкованого шрифту

Приготуй "Буквар", с.32-33, "Пропис", с. 44-45

Далі проведемо відеоурок разом зі мною.

Пропоную тобі переглянути відеоролик з моїм віршем, присвяченим Шосткинщині.
А це фотоальбом моєї Шосткинщини.

А це щогла, що знаходиться у Парку Свободи, про яку я розповідала у своєму відео.
 8 квітня (п'ятниця)

Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема У країні фантазії. Звуки [ф], [ф’], буква Ф, ф
Письмо малої та великої букв ф, Ф, складів і слів. Запис речень. Списування з друкованого шрифту

Приготуй "Буквар", с.30-31, "Пропис", с. 42-43
Далі проведемо відеоурок разом зі мною.

Математика

Тема Вимірюємо місткості посудин.1 літр — 1 л

1. Розгорни підручник на сторінці 106.
2. Приготуй зошит "Казкова математика" і ручку.
3. Переглянь, за допомогою чого вимірюється місткість посудин. 
4. Запам'ятай!

5. Працюй і виконуй усно завдання підручника, с. 106


6. Розкажи, скільки літрів вміщує кожна посудина (від найменшої до найбільшої).

7. Виконай практичне завдання. 
Візьми банку місткістю 1л. Наповни її водою.

 Візьми порожнє відро і наповнюй його, виливаючи воду з банки. Скільки літрів (банок) води вмістилося у відрі?
Продовж речення. У відрі *літрів води.

7 квітня (четвер)

Математика

Тема Вимірюємо маси предметів. 1 кілограм — 1 кг, терези, гирі

1. Розгорни підручник на сторінці 105.
2. Приготуй зошит "Казкова математика" і ручку.
3. Переглянь, як Жук Сонечко пояснює Равлику, як зважувати предмети.

4. Запам'ятай!

5. Працюй і виконуй усно завдання підручника, с. 105


6. Виконай завдання у зошиті "Казкова математика", с. 22

7. При можливості стань на ваги і дізнайся свою масу тіла. Повтори це через місяць. Чи збільшилася маса?

                         ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
ТЕМА  Смачна грушка. Робота з пластиліном. Виготовлення із пластиліну плоских зображень фруктів. Ліплення грушки за зразком

1. Приготуй для роботи пластилін, дощечку, альбом з дизайну і технологій.

2. Повтори правила роботи з пластиліном.


3. Перед роботою виконай зарядку для пальчиків.

4. Виконай роботу , використовуючи пояснення з альбому, с. 79

5. Виконану роботу розмісти на онлайн-дошці. 

https://jamboard.google.com/d/1sVN398dyIMpo8qalQSRNCZQCWdgA48of9V_D6rN8Etc/edit?usp=sharing

6 квітня (середа)

Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема 
Цирк приїхав! Закріплення звукових значень букви Ц, ц, читання з нею. Письмо великої букви Ц, складів із нею. Інтонування і списування окличних речень.

Приготуй "Буквар", с. 28-29, "Пропис", с. 41
Далі проведемо відеоурок разом зі мною.

А зараз відпочинь)


Математика

Тема Порівнюємо математичні вирази

1. Розгорни підручник на сторінці 104.
2. Приготуй зошит "Казкова математика" і ручку
3. Пропиши у повітрі всі вивчені цифри. Цифр у математиці лише 10 (від 0до 9). За допомогою цих цифр можна записати будь-яке число. Кількість чисел нескінченна.
4. Усно склади і розв'яжи задачу за поданим малюнком.

5.   Переглянь відео, що пояснює матеріал підручника на с. 104 (усно)

6. У зошиті "Казкова математика" виконай два завдання на сторінці 21.
Салатовий квадратик - порівняти вирази (знаки "більше", "менше", "дорівнює")
Зелений квадратик (схеми креслити не треба).
                                   Задача
Д. - 6 дн.
Б.  - ?, на 3 дн. більше
                               Розв'язання
6+3=9 (дн.)
Відповідь: 9 днів Баба випасала бичка. 
Слово Баба пишемо з великої букви, бо це ім'я казкового героя.

Образоторче мистецтво

Тема Аплікація «Весняний віночок»
1. Приготуй клей, ножиці, кольоровий папір.
2. Переглянь відео про український віночок.


3. Розглянь зразок віночка з паперу.

4. Створи аплікацію віночка за власним задумом.
5. Роботу розмісти на онлайн-дошці за адресою:


5 квітня (вівторок)

РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ
Тема Розгадування загадок
Приготуй до уроку альбом та кольорові олівці. Готовий? Розпочинаємо!
Малюнок з відповідями прикріпи до онлайн-дошки за вказаною адресою.

Математика

Тема Порівнюємо число і математичний вираз

1. Розгорни підручник на сторінці 103.
2. Приготуй зошит і ручку
3. Відступи від попередньої роботи 4 клітинки вниз.
4. Замість хвилинки каліграфії скопіюй точки, як показано на малюнку.

5.   Переглянь відео, що пояснює матеріал підручника на с. 103 (усно)


6.   А зараз завдання 3 і 5 запиши у зошит.
7. Попрацюй на математичному тренажері.

4 квітня (понеділок)

Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема Цікаве життя. Звуки [ц], [ц’], буква Ц, ц.
Письмо малої букви ц, складів і слів із нею. Списування скоромовки
Приготуй "Буквар", с. 26-27, "Пропис", с. 40
Далі проведемо відеоурок разом зі мною.

На останньому рядочку в "Пропису" під диктовку дорослих запишіть речення:
Своїми олівцями я малюю мир!
А ось тобі в подарунок від мене руханка "Олівці".

1 квітня (п'ятниця)

Математика

Тема Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки

1. Розгорни підручник на сторінці 102.
2. Приготуй зошит і ручку
3. Відступи від попередньої роботи 4 клітинки вниз.
4. Замість хвилинки каліграфії запиши слова, які ти розшифрував.

5.   Переглянь відео, що пояснює матеріал підручника на с. 102 (усно)


6. Виконай у зошиті завдання, що подається у картці.

Вказівка: в умові задачі буде 3 слова.
                Задача
Росло - 10 к. 
Викопали - 3 к. 
Залишилося - ? к. 
               Розв'язання
* - * = * (к.)
Відповідь: *кущів порічок залишилося.

           Навчання грамоти (читання +письмо)

Тема Дзюрчить веселе джерельце. Звуки [дз], [дз’], буквосполучення Дз, дз. Розвиток звуковимовних умінь. Позначення на письмі звуків [дз], [дз’] буковосполученнями дз, Дз. Списування речень із друкованого шрифту. Запис слів за малюнками.
Приготуй "Буквар", с. 24-25, "Пропис", с. 38-39




31 березня (четвер)

Математика

Тема Порівняння виразу і числа

1. Розгорни підручник на сторінці 101.
2. Приготуй зошит і ручку
3. Відступи від попередньої роботи 4 клітинки вниз.
4. А далі виконуй завдання разом зі мною. При виконанні завдань тисни на ПАУЗУ.


Образотворче мистецтво

Тема Колаж «Вулиця  аматорів»

Сьогодні ти спробуєш намалювати вулицю, на якій є різні будиночки. Ознайомся, як малювати деякі з них. 

Виконану роботу розмісти на дошку.

https://jamboard.google.com/d/14wy-U9fnooPztkwvolc5P3YKZf-7w-oz_mjsN13iH8g/edit?usp=sharing



30 березня (середа)

Навчання грамоти (читання +письмо)

Тема Читання - краще навчання. Буква Ч, ч

 1.Приготуй до уроку "Буквар", "Пропис", ручку, кольорові олівці.

2. А далі виконуй завдання разом зі мною. При виконанні завдань тисни на ПАУЗУ.

Коли вивчиш слова заклички"Вийди, вийди сонечко", то заспівай її. Ось тобі у допомогу відеокліп.

Переходимо до уроку письма.

Попрацюй з тренажером. Зараз ти будеш друкувати відповіді на клавіатурі.

Для відпочинку я дарую тобі фізкультхвилинку "Черепаха Аха"

Математика

Тема Віднімаємо числа другої п’ятірки

Сьогодні будемо виконувати роботу у зошиті "Казкова математика". 

Нового матеріалу немає. Нехай діти попрацюють самостійно. Даю рекомендації щодо виконання завдань. (можна зробити тільки ті, які я пояснюю)

Сторінка 17, червоний кружечок - читають завдання і записують тільки відповіді. Це і є математичний диктант.

Сторінка 17, оранжевий кружечок -вставляють невідомий доданок. Для цього від суми віднімають відомі доданки.

Сторінка 18, зелений кружечок - подається умова, до якої треба дібрати короткий запис і схему. Текст задачі нехай читають самостійно. Читати ми вже навчилися. Подається три види короткого запису задач. Перший запис не підходить, бо слова ПОЇХАЛО немає у запитанні. Другий запис теж не підходить, бо це на різницеве порівняння, тобто НА СКІЛЬКИ БІЛЬШЕ (МЕНШЕ). Запитання задачі стоїть так, щоб знайти суму. Отже, підходить третій короткий запис задачі і друга схема.

Після цього прописати зразки дужок. 

                                                                                                             Дизайн і технології

Тема Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої аплікації за зразком.

1. Переглянь казку про писанку.

2. 2. Розімни пальчики. Пальчикова гімнастика

3. А тепер робота у зошиті – альбомі «Маленький трудівничок» с. 76,77, 80, 81. 

ВИГОТОВЛЕНІ РОБОТИ ТИ МОЖЕШ РОЗМІСТИТИ НА ДОШЦІ ЗА АДРЕСОЮ:

29 березня (вівторок)

Навчання грамоти

Тема Робота з дитячою книгою В.Сухомлинський "Казка про щастя"

1. Продовж речення.

Щастя - це....

2. Намалюй, яким ти уявляєш щастя. Свій малюнок прикріпи до онлайн-дошки за покликанням:

https://jamboard.google.com/d/16xczit0V0Swr-T05cjSgBdu4ta4pLPDyvyw-Z8Ik7xA/edit?usp=sharing

3. Переглянь і уважно послухай казку В.Сухомлинського "Казка про щастя".

4. Перейди за поданим покликанням за заповни пропуски. Якщо ти забув, яке слово треба вставити, повернись до казки.

https://learningapps.org/19696941

Шляху до щастя немає. Щастя — це і є шлях.


МАТЕМАТИКА

Тема Короткий запис задачі

1. Розгорни підручник на сторінці 95.
2. Приготуй зошит і ручку
3. Відступи від попередньої роботи 4 клітинки вниз.
4. А далі виконуй завдання разом зі мною. При виконанні завдань тисни на ПАУЗУ.

28 березня (понеділок)

Навчання грамоти (читання +письмо)

Тема Казкова зустріч.Звуки [дж], [дж’], буквосполучення Дж, дж.  Позначення на письмі звука [дж] буквосполученнями дж, Дж. Запис складів і слів, списування речень із друкованого шрифту.

 1.Приготуй до уроку "Буквар", "Пропис", ручку, кольорові олівці.

2. А далі виконуй завдання разом зі мною. При виконанні завдань тисни на ПАУЗУ.

А зараз переходимо до роботи у "Пропису".
1. Виконай підготовчі вправи на с.34
2. Пропиши зразки на с. 34-35
3. Виконай списування рукописними буквами речення на с.35
4. На вільному рядочку запиши під диктовку два речення. 
У джунглях живуть мавпи. Я дуже полюбляю джем і желе.

25 березня (п'ятниця)


МАТЕМАТИКА

Тема Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9 (продовження)

1. Розгорни підручник на сторінці 94.
2. Приготуй зошит і ручку
3. Відступи від попередньої роботи 4 клітинки вниз.
4. Повторимо написання цифри 2 і 5. Сьогодні 25 березня. Ми будемо писати цифри 2 і 5 парами. 
25  25  25  25 (до кінця рядочка)
5. А далі виконуй завдання разом зі мною. При виконанні завдань тисни на ПАУЗУ.

ДЯКУЮ ЗА УРОК)

Навчання грамоти (читання +письмо)

Тема Наше подвір’я. Апостроф як додатковий символ на позначення звука [й’]. Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого шрифту

1.Приготуй до уроку "Буквар", "Пропис", ручку.
2. А далі виконуй завдання разом зі мною. При виконанні завдань тисни на ПАУЗУ.

Молодці)

24 березня (четвер)


МАТЕМАТИКА

Тема Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9

1. Розгорни підручник на сторінці 93.
2. Приготуй зошит і ручку
3. Відступи від попередньої роботи 4 клітинки вниз.
4. Повторимо написання цифри 2 і 4. Сьогодні 24 березня. Ми будемо писати цифри 2 і 4 парами. 
24  24  24  24 (до кінця рядочка)
5.  Переходимо до роботи  з відео. Якщо не встигаєш робити у темпі відео, то натискай на паузу. Нехай діти обчислюють, а не просто дивляться, як мультик. НАТИСКАЙТЕ НА ПАУЗУ
                                               Завдання 1

Завдання 3

Завдання 4

Завдання 5

А тепер переходимо до виконання письмових завдань у зошиті.

Завдання 2
Згадай, якщо від суми відняти перший доданок, то одержимо другий. Якщо від суми відняти другий доданок, то одержимо перший. Подаю перший приклад, як зразок.(так записуємо у зошиті)
2+8=10
10-2=8
10-8=2
 Задача 5 (1)
Було - 6 енц.
Подарували - 3 енц.
Стало - ? енц.
                                                Р.
6+3=9 (енц.)
Відповідь; 6 енциклопедій стало.
Пояснюю, чому саме скоротили енц. За правилом, скорочуємо до першого голосного. Голосний звук е не може бути скороченням, тому перший голосний, який нам зустрівся для скорочення, це звук и. 

Чи все вийшло? Думаю, що так!

Образотворче мистецтво
Тема Орнамент для хустини. Аплікація «Хустинка для ляльки»
Приготуй до роботи кольоровий папір, клей, ножиці. Я говорила, що образотворче мистецтво - це не тільки малювання, а й ліплення, й аплікація, ...
Переглянь відео до уроку і виготуй власну хустинку.

Розмісти свою роботу на дошці.
https://jamboard.google.com/d/16JDBYx9THM0s9gkUN-zdBlt8H_oCiL-x0h7_6oEOM0M/edit?usp=sharing

23 березня (середа)


Навчання грамоти (читання +письмо)


Тема Їжачок-хитрячок. Буква Ї, ї. Позначення звукосполучення [й’і]. Письмо малої та великої букв ї, Ї, складів і слів із ними. Списування речень із друкованого шрифту.

Буква Ї є символом унікальності української мови.


1. Приготуй все необхідне до роботи: «Буквар» , с. 14-15, зошит з письма (синій) та «Пропис», якщо він у тебе є.

2. Перейди до поданого відео уроку і виконуй завдання. Для виконання завдань натискай на паузу.


3. Прочитай текст «Їжаки» не менше двох разів (більше можно)))

4. Які слова у казці «Їжаки» ти вважаєш головними? Прочитай їх.

5. Вивчи чистомовки (останні два рядочки на с. 15)

6.Запам’ятай!

7. На попередніх уроках ви ознайомилися з письмом букви Іі. Сьогодні ми ознайомимось з написанням великої і малої рукописної букви Її.

8. Якщо ти маєш «Пропис», то виконай завдання у ньому на сторінках, де подається написання малої і великої букви їЇ.

9. У «Зошиті з письма» рекомендую:

* Записати під диктовку слова: Україна, українка, українець, їжак, їжа, край.

* Списати з «Букваря» чистомовки (с.15)

10. Якщо є можливість роздрукувати, можеш попрацювати з цією розмальовкою.

МАТЕМАТИКА

Тема Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки.

1. Приготуй до уроку підручник і «Зошит з математики» (у клітинку)

2. Повторимо написання цифр. Сьогодні 23 березня. Отже, ми повторимо написання цифр 2 і 3.
Правильне написання цих цифр ти можеш знайти у підручнику на с. 15-16

23 23 23 23 (до кінця рядочка)

3. Розгорніть підручник на с. 92

Завдання 1. Запишіть відповідь, яку отримали.

Завдання 2. Перед виконанням цього завдання повторіть два правила.

1) ВІД ПЕРЕСТАВЛЯННЯ ДОДАНКІВ СУМА НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ.

2) ЗРУЧНІШЕ ДО БІЛЬШОГО ЧИСЛА ДОДАТИ МЕНШЕ.

Приклади запишіть у зошит.

Завдання 3. Проведи дослідження, виконуючи це завдання (усно).

Висновок: ПРИ ДОДАВАННІ ОДНОГО Й ТОГО Ж ЧИСЛА СУМА ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ НА СТІЛЬКИ, НА СКІЛЬКИ ЗБІЛЬШИВСЯ ПЕРШИЙ ДОДАНОК.

Завданння 5. Розв’яжи задачу і запиши її у зошит (такого виду задача була вчора). Подаю зразок, як її записати у зошит.


Пропоную тобі пограти з "Математичними пазлами".
https://learningapps.org/10575908


    Дизайн і технології

Тема Будильник-кошенятко. Робота з папером. Виготовлення будильника за зразком.

1.    Відео за темою:

Джерело:

https://www.youtube.com/watch?v=vxYsc14FheU

https://www.youtube.com/watch?v=cvGN0pTrmaw

2.    Пальчикова гімнастика

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=0ug_JfVYNg8

Робота у зошиті – альбомі « Маленький трудівничок» стр 70,71.

3.     Додаткові матеріали за темою

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=0Dmx4nPvDkY

https://www.youtube.com/watch?v=DZucUVfsBt8

 

ВИГОТОВЛЕНІ РОБОТИ ТИ МОЖЕШ РОЗМІСТИТИ НА ДОШЦІ ЗА АДРЕСОЮ:

https://jamboard.google.com/d/1euP1iVtNmr86r0WFP_ZGECcDaLc0_r057jdip6S4n_4/edit?usp=sharing


22 березня (вівторок)

РОЗВИТОК ЗВЯЗНОГО МОВЛЕННЯ

Тема Складаємо розповідь про весну

Ти помітив, що останніми днями весна, як справжня господиня, наводить порядок на рідній землі. Вчора, 21 березня, день і ніч зрівнялися у часі. Це день весняного рівнодення.

Відтепер тривалість дня буде збільшуватись, а , значить, світло буде перемагати темряву, добро перемагатиме зло, мир повернеться на нашу рідну землю.

Спробуй за допомогою поданого відео скласти розповідь на тему «Весна».

https://www.youtube.com/watch?v=xcK0_xgiA7Y

Зайди за цим покликанням та відшукай слова на тему «Весна».

https://learningapps.org/2196734

А це для дорослих мій вірш на весняну тематику.

        ***

Летять у небі журавлі…

Так гордо в рідний край вертають.

І те, що зараз тут війна,

Я впевнена, вони це знають.

Чому не зупинились там,

Де тиша й спокій, мирний ранок?

Чому летять мої птахи,

Де у вогні горить світанок?

Тому, що народились тут,

І тут топтали мирні роси.

Летять, бо саме рідний край,

Під ноги їм встеляв покоси.

Вони не зрадили нам, ні!

Хоча кордон тут зовсім близько.

Схиляюсь, ріднії пташки,

Схиляюсь перед вами низько.

На крилах мир ви несете,

І впевненість у Перемогу,

Малі, а скільки сили в вас!

Яку ж здолали ви дорогу!.

Летять у небі журавлі…

Так гордо в рідний край вертають.

Чекає рідна їх земля,

Летять. Вони це твердо знають. 

                                        Лариса Колотуша

МАТЕМАТИКА

Тема Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини

1. Розгорни підручник на сторінці 91.
2. Приготуй зошит і ручку
3. Відступи від попередньої роботи 4 клітинки вниз.
4. Повторимо написання цифри 2. Сьогодні 22 березня. Ми будемо писати цифри 2 парами. 
22  22  22  22 (до кінця рядочка)
5.  А тепер виконаємо вправи на орієнтування у просторі.
Відступи від написаних цифр 3 клітинки вниз і 6 клітинок вправо. постав крапку. А тепер простим олівцем кресли лініїї у вказаному напрямку з вказаною кількістю клітинок.
6. Переходимо до роботи  з відео. Якщо не встигаєш робити у темпі відео, то натискай на паузу. Нехай діти обчислюють, а не просто дивляться, як мультик. НАТИСКАЙТЕ НА ПАУЗУ

7. Задачу 6 запиши у зошит. Подаю зразок запису.
Чудово!!!

21 березня (понеділок)


Навчання грамоти (читання+письмо)

Тема Буква Є, є. Письмо малої та великої букв є, Є, складів і слів із ними. Повторення правила вживання великої літери.

 Сьогодні ми продовжимо манрівку у КРАЇНУ БУКВ і ознайомимося із новою мешканкою цієї країни - буквою Єє. 


Як ти помітив, всі слова, що були названі у цьому відео, починалися буквою, яка схожа на букву С, до якої прив'язали ниточку посередині. Ось такий вигляд вона має. 

Запам'ятай!
Буква Є на початку слова, на початку склада, після голосного означає два звуки ЙЕ.
Наприклад: Європа [йевропа], єдність [йедн'ст']
Буква Є після приголосного означає звук Е, при цьому приголосний, що стоїть попереду, стає м'яким.
Наприклад: синє [син'е], літнє 'ітн'е]

***
Спробуй створити цю букву пальчиками, зі шнурочків, з пластиліну, тощо.

***
Розгорни "Буквар" на с. 12-13. 
1. Прочитай склади і слова, подані біля червоного кружечка з книжечкою.
2. Прочитай сам або попроси дорослих прочитати тобі казку про двох Гномів. Їх імена Єрофій та Єлисей.
3. Дай відповіді на запитання до цього тексту.
*Як звали веселого Гнома?
*Як звали Гнома, який завжди нудьгував?
*Що, на твою думку, зробив Єрофій, щоб життя друга стало веселим?
 ***
А тепер попрацюй над текстом "Єнотик і Єхидна" на сторінці 13. 
*Яких звірят ти зустрів на малюнку?
*Чи можна за малюнком їх назвати друзями? Чому? 
А зараз прочитай текст (не менше 2 разів) і дай відповіді на запитання.
*Яким за розміром був Єнотик?
*Як звали звіра, тіло якого було вкрите голками?
*Як називаються ягоди, які збирали звірята?

ОПРАЦЮВАВШИ МАТЕРІАЛ "БУКВАРЯ" ТИ ЩЕ РАЗ ВПЕВНИВСЯ У ТОМУ, ЩО ДРУЖБА - ТО ВЕЛИКА СИЛА!

А тепер перейдемо до письма цієї букви. Переглянь, як вона пишеться.




Якщо у тебе є "Пропис", то пропиши за зразком малу і велику букву єЄ, склади і слова з нею. Якщо ти знаходишся за містом і поруч нема "Пропису", то виконуй завдання у зошиті з письма (вони у вас).
Рекомендую у зошиті з письма прописати малу і велику букву Єє, виписати всі слова, які мають у написанні букву Єє і зустрілися у "Букварі" на сторінці 13.

Згадай про вживання великої букви у словах. Велика буква пишеться у іменах і прізвищах, у кличках тварин, назвах міст і сіл, назвах річок, країн. (це з того, що ми вчили).
А тепер запиши під диктовку слова: Єва, Єгипет, Євген, Єгор.

КОРИСТУЙТЕСЯ І "ПРОПИСАМИ", І СИНІМИ "ЗОШИТАМИ З ПИСЬМА"

Якщо маєш бажання, попрацюй з цим тренажером.

https://learningapps.org/9878937

4 лютого

Математика

Тема Перевіряємо свої досягнення з теми «Прийоми додавання і віднімання чисел у межах 10»
Ще раз переглянь, з чого складається задача.

А тепер перевір свої знання з вивченого розділу.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdKK4EtNoDZKSdTdYvUX48mhScN7fBNegeXJ5WpEQgfvFpEYQ/viewform?usp=sf_link

***

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (читання +письмо))

Тема Весна-красна. Звуки [г], [г’], буква Г, г.  Письмо малої букви г, відпрацювання поєднань з іншими буквами.

1. Розгорни "Буквар" на сторінці 96-97

2. Працюй разом з відео. При необхідності натискай на паузу.


3. Розгорни зошит для письма.

4. Переглянь написання букви Гг.


5. Виконай у зошиті подані завдання (вони були і у відео). . Один рядок я вирізала, тому що слово ґумка пишеться з буквою ґ, а не так, як у відео.

За бажанням виконай цікаву ігрову вправу.

https://learningapps.org/5361791

ТРИМАЙ ВЕСНЯНИЙ БУКЕТ!!!!

3 лютого

Математика

Закріплюємо тему "Знайомство з задачею"

Приготуйте зошит "Казкова математика", с. 10-11


Образотворче мистецтво

Тема Домашні улюбленці. Малюнок «Мій домашній улюбленець»

У більшості з нас є домашні улюбленці. Якщо це тільки мрія, то намалюй, про яку тваринку ти мрієш.

У цьому тобі допоможуть схеми поетапного малювання тварин.





Виконані роботи прикріпіть до дошки.

https://jamboard.google.com/d/1k6BJblvZzrFbaondF4Jj873Zskgf7Lr7_ungbGyiUJo/edit?usp=sharing

2 лютого

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (читання)

Тема Звуки [к], [к’], буква К, к.

1. Давай почнемо урок з "зарядки". Читай те, що бачиш на екрані. 

Попрошу дорослих виключити звук.

2. А зараз розгорни "Буквар" на сторінках 94-95 та опрацюй їх.
підготувала роз'яснення, що робити з завданням на сторынцы 94

3. Перепочинь, а потім попрацюй над текстом "Козаки", с.95
4. А це завдання -гра, яку ви можете провести з дорослими (за бажанням). Гра називається "Як стати міліонером". Щоб заробити свій 1 000 000, треба мати знання про козацтво. Бажаю успіхів)

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 
(ПИСЬМО)

Тема Письмо великої букви к, складів і слів із нею.

1. Приготуй зошит і ручку.
2. уважно розглянь, як пишемо велику букву К. Це буква І з двома вусиками. 

3. Пропиши рядок цієї букви у зошиті. Не забувай про нахил.
4. З нового рядка напиши, що ти бачиш на малюнках. 





5. Під диктовку дорослих напиши невеличкий диктант.
Кудлик
Ось кіт Кудлик. Він малий. У нього сестра. Звати сестру Кнопка. Вони гарні і красиві.
6. Перевір написане.


МАТЕМАТИКА

Тема    Готуємося до вивчення задач

1. Розгорни підручник на с. 78. 

2. Приготуй зошит і ручку. Ті завдання, які у відеоуроці проговорюють "записуємо у зошит", теж виконуй письмово.

3. Відкрий відеоурок і виконуй завдання в темпі відео. Якщо треба подумати, натисніть на ПАУЗУ.


            ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема СНІГОВИЧОК ІЗ ВАТНИТХ ДИСКІВ
Для роботи знадобляться: картон, кольоровий папір, клей, ножиці, ватні диски.


1лютого

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
(робота з дитячою книгою)
1. День розпочинають з зарядки, а ми почнемо з мовної розминки.
Знайди зайве слово: книга, школа, знання, совість, дружба, праця, небо
.

2. Додай до вірша слово.

Учитель , лікар чи геолог,
Письменник, слюсар чи кресляр,
Всі називають головною
Яку професію? (школяр)

Поясни, чому ШКОЛЯР - ЦЕ ГОЛОВНА ПРОФЕСІЯ.

3. Якщо ти вже вмієш читати, то ознайомся з поданим віршем. Якщо ні, то нехай вірш прочитають дорослі, а ти уважно послухай.
НАЙМИЛІШЕ СЛОВО
Будівельники-бобри
Добре працювали —
У бору для дітвори
Школу збудували.
І таку звели, що ну! —
Подивитись варто:
І вікно на всю стіну,
І колоди-парти.
Дятел дзьобом-долотом
Потрудивсь на ґанку,
Павуки усі гуртом
Виплели фіранку.
Приволік ведмідь старий
Стіл — пеньок високий.
— Ну,— сказав до дітвори,—
Почнемо уроки! —
Повсідалась малишня
На колодах проти пня.
Сам ведмідь ступив за пень,
Лоб кошлатий витер
І промовив:
— Добрий день!
Візьмемось до літер!
Намалюю на пеньку,
Щоб завчить могли ми,
По боках — по стояку,
Гойдалку між ними.
Хто цю літеру не зна,
Вчіть обов'язково:
Це вона розпочина
Всім відоме слово —
Між словами усіма
Щонайголовніше. —
Кицька лапу підніма:
— Це, звичайно, миша!
— Морква! — квапиться зайча.—
З грядки, соковита.—
Ведмежа із-за плеча:
— Мед,— бурчить сердито.
Білченя ж мале-мале
В лопушку-панамі,
Хоч соромилось, але
Вимовило:
— Мама!
— Мама! — крикнули малі
Якнайголосніше. —
На усій-усій землі
Слово наймиліше! —
Засміявсь ведмідь:
— Воно!
Вивчили, нівроку...—
От і все.
Дзвенить дзвінок
З першого уроку.
У квача гайда гулять
Поміж стовбурами.
Світить сонце між гілляк.
Ждуть додому мами.

Дай відповіді на запитання.

- Що будували звірі?(лісову школу)
- Хто приймав участь у будівництві школи?
- Як вони це робили?(повторіть дії головних героїв вірша)
- Яку літеру вчили звірята на уроці?
- Які слова були наймиліші для кожного із звірів?
- Чим закінчився урок у лісовій школі?

Усно склади розповідь про свою маму.
МАТЕМАТИКА

Тема Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3 (закріплення)

Закріплення з поданої теми я хочу провести з тобою у формі гри. Візьми аркуш паперу і пропиши на ньому 5 рядочків цифр від 0 до 10. При цьому дотримуйся правил каліграфії. Всі цифри пишуться з нахилом у правий верхній кут. 

Пропиши цифри каліграфічно.

А зараз я дам тобі 5 завдань. Коли виконаєш перше завдання, обведи ручкою у першому рядку ту цифру, яку отримав у відповіді. Відповідь на друге запитання обведеш у другому рядку. І так 5 завдань - 5 рядочків для відповідей. 

Завдання 1. У лузі паслося 10 гусей. Спочатку додому пішло 2 гусей, а потім ще 3. Скільки гусей залишилося пастися?

Завдання 2. На стоянці було 7 автомобілів. Зранку виїхало 2 автомобілі, а приїхав 1. Скільки автомобілів стоїть на стоянці?

Завдання 3. 8+2-3-1-3+0-2=

Завдання 4. Складом якого числа є пара чисел 2 і 6?

Завдання 5. Яке число одержимо, якщо від нього віднімемо стільки ж?

                            31 січня

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 
(ЧИТАННЯ+ПИСЬМО)
Тема з читання Крокодилів урок. Звуки [к], [к’], буква К, к.
Тема з письма Письмо малої букви к, складів і слів із нею.
Для роботи розгорніть "Букварі" на сторінці 92-93 та приготуйте синій зошит з письма.
А тепер до роботи)

У синьому зошиті запис буде мати ось такий вигляд:

Урок з англійської мови буде проведено у Зумі, а ЯДС та фізична культура на блогах вчителів, які викладають ці предмети.

28 січня

МАТЕМАТИКА

Тема Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3.

1. Розгорни підручник на с. 76. 
2. Відкрий відеоурок і виконуй завдання в темпі відео. Якщо треба подумати, натисніть на ПАУЗУ.

Виконай завдання у Гугл формах.

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ  (читання)

Тема Славні ґазди. Дбайлива ґава. Звуки [ґ], буква Ґ, ґ.
1. Прослухай текст.

2. Дай відповіді на запитання.
— Хто зустрів нас біля хати?
— Як тут називають хазяїна і хазяйку?
— Яке господарство у ґазд? Хто там живе?
— Як звати коня, корову, поросятко?
— Які були птахи? Які звуки видавали гуси?
— Що кричав індик? Як ми зрозуміли його «мову»?
3. Розгорніть підручник на с. 88 і порівняйте зміст малюнка зі змістом текста.
— Хто зустрічає нас на ґанку хати? (Ґазда і його син.)
— Що тримає хлопчик у руках? (Тарілку з аґрусом.)
— Хто, на вашу думку, визирає з вікна?
— Кого, з названих у тексті, не вистачає на малюнку?
— Чи добре ґаздують ґазди? Складіть про це речення за схемою під малюнком.
4. Перший звук в словах ґаздують ґазди позначається буквою 

Послухай, як його правильно вимовляти.

А тепер попрацюй з підручником. Тексти для читання знаходяться на с. 88-91. Матеріалу багато, але 3 тексти за вибором опрацювати обов'язково. При бажанні можна прочитати всі.

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ  (письмо)

Тема Письмо малої та великої букви Гґ
Ця буква прописана у нових "Прописах", але вони знаходяться в школі. Тому працюємо у синіх зошитах. 
Від попередньої роботи відступити 1 робочий рядок. 
Переглянь відео і пропиши 1 рядок малої букви і 1 рядок великої.

Ось так виглядає ця буква.
Списати з Букваря текст "
Ґава і  ґавенята"с. 90

27 січня

МАТЕМАТИКА
Тема Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3.
1. Розгорни підручник на с. 75. 
2. Відкрий відеоурок і виконуй завдання в темпі відео. Якщо треба подумати, натисніть на ПАУЗУ.


3. ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ ТАБЛИЦЮ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 3. Вона знаходиться на с. 75
 4. У зошиті "Казкова математика" виконай завдання: сторінка 6, до кінця сторінки.

                    ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема  Малюнок «Танок метеликів»
Приготуй аркуш для малювання, фарби, пензлик, воду, простий олівець.
РОЗГЛЯНЬ РІЗНІ СХЕМИ ПОЕТАПНОГО МАЛЮВАННЯ МЕТЕЛИКІВ. СТВОРИ МАЛЮНОК, ДЕ МЕТЕЛИКИ ЛІТАЮТЬ НАД КВІТАМИ. 






ВИКОНАНУ РОБОТУ ПРИКРІПИ ДО ДОШКИ.

https://jamboard.google.com/d/1K_q6z_iKcgKovCZcxfYXkmku0_p0SvH9N_eJm1KFjHQ/edit?usp=sharing

26 січня


НАВЧАННЯ ГРАМОТИ  (читання)

Тема Закріплення умінь читати слова зі знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьо

Працюємо за "Букварем, с. 87
 Працюємо з позначкою
1. Прочитати подані сполучення букв.
2. Прочитати подані слова і дібрати до них відповідні звукові схеми. Звертаємо увагу, що м'який знак не позначає звуку, а служить для пом'якшення попереднього приголосного.
3. Прочитай або розкажи з пам'яті вірш про льон (було рекомендовано вивчити на сьогодні).
4. Послухай з читання дорослих текст "Рідні пісні".
5. Встанови (усно) відповідність, хто про що співав.

6. Навчись гарно читати текст "Рідні пісні".
7. Прослухай "Легенду про пісню"

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ  (письмо)

Завдання виконувати у синіх зошитах. "Прописи" знаходяться у школі.
Від попередньої роботи відступити 1 робочий(вузенький) рядок і виконати роботу.
1. Малюнковий диктант (записати словами, хто або що зображено на малюнках)


(Дзьоб, льотчик, льон)
2. Списати з "Букваря" (с.87) вірш про льон. Підкреслити сполучення ьо.
3. Переглянь відео про льон.

МАТЕМАТИКА

Тема Додаємо і віднімаємо число 3.
1. Розгорни підручник на с. 74. 
2. Відкрий відеоурок і виконуй завдання в темпі відео. Якщо треба подумати, натисніть на ПАУЗУ.

3. У зошиті "Казкова математика" виконай завдання: сторінка 6, завдання "синій квадрат" і "зелений круг" (1 і 2).

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Гарячий чай з лимоном. Аплікація з паперу
Приготуй кольоровий папір, клей, ножиці, картон. А ще те, що нафантазуєш. Ось тобі зразки робіт. А ти придумай свою аплікацію)



Виконану роботу сфотографуй і прикріпи до дошки за вказаною адресою:https://jamboard.google.com/d/1zLp4czZNqf5iKxl0AxbZ7rELbwlgyTmkYkBZNDX5i_Y/edit?usp=sharing


25 січня




НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 
(РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ)

Тема Переказування невеликого прослуханого тексту з опорою на запитання.
1. ПРОСЛУХАЙТЕ ТЕКСТ

2. ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ
  • Куди поспішало зайченя?
  • Що сталося з ним у дорозі?
  • Ким виявився незнайомий предмет?
  • Чому Білочка впала з дерева?
  • Чим Зайчик займався вдень?
  • Чи були у Білочки друзі?
  • Куди дісталися Зайчик з Білочкою?
  • Про які цікаві справи розказували друзі?
  • Чи прийняли друзі до своєї компанії нову незнайомку?
  • Чим не хотіла ділитися Білочка?
  • Чому у Білочки раніше не було друзів?
  • Чи зраділа мама Білка, що у донечки з'явилися друзі?
  • Про що розповів тато своїй доні Білочці?
  • Що зробила Білочка на наступний день?
  • Що є важливим у дружбі?

3. ВИВЧИ ПРИСЛІВ'Я ПРО ДРУЖБУ

Людина без друзів, мов дерево без коріння.
Без вірного друга — велика туга.
Справжній друг пізнається в біді.


МАТЕМАТИКА
Тема Вивчаємо вирази на дві дії.
ЩО ТРЕБА ПОВТОРИТИ ДО ЦЬОГО УРОКУ?
1. При додаванні рухаємось вперед по числовому променю.
2. При відніманні повертаємося назад по числовому променю.
3. Збільшити число на кілька одиниць, це додати до нього
4. Зменшити число на кілька одиниць, це відняти від нього.
ЗАПАМ'ЯТАЙ!
Якщо у прикладі є дії віднімання і додавання, то вони виконуються у тому ж порядку, як і записані у прикладі.

Розгорни зошит на сторінці 5 і виконай завдання.

Пояснення до завдання 1. Розглянути напрямок стрілочок і скласти за малюнком приклади.  Приклади записати. До першого малюнка приклад буде мати такий вигляд: 1+2+1=4

Пояснення до завдання 2 Числа, записані від парасольки зліва, зменшити на 3, тобто відняти 3. Числа, які записані від парасольки справа, збільшити на 3, тобто додати 3. Складені приклади записати у клітинки під малюнком.

Пояснення до завдання 3  Запропонуйте дитині стати вчителем і перевірити приклади, які розв'язав Незнайко. У неправильних відповідях треба її закреслити і у клітинку вписати правильну. 

                     


                                        15 грудня


МАТЕМАТИКА

Повторюємо вивчене
1. Прописати зразки у зелених зошитах і запам'ятати послідовність набору цифр для виклику пожежної і поліцейської служб.
2. Перейти за поданим покликанням і виконати завдання у Гугл формах.


НАВЧАННЯ ГРАМОТИ. ПИСЬМО

Списування з друкованого тексту
У синіх зошитах відступити 1 рядок від попередньої роботи і списати з "Букваря" рукописними буквами перші 3 речення з тексту "Іменини" (с. 63)
Іменини 
У мами дві доні — Дана і Дарина. Дарина мала. У Дарини іменини. 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ. ЧИТАННЯ
1. Повторити всі вивчені букви.
2. Розгорнути !Буквар" на. с 64-65.
Для тих, хто вчиться читати!!! Вчимося читати поданий матеріал.


Для тих, хто вміє гарно читати!!! Прочитати тексти "Дельфіни" та "Одуд і дятел" 

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

ВИГОТОВИТИ ДЛЯ ШКІЛЬНОЇ ВИСТАВКИ ЗА ВЛАСНИМ ВИРОБОМ ОДНУ З ПОРОБОК У ВКАЗАНИХ НОМІНАЦІЯХ:
1. Новорічна прикраса
2. Ексклюзивна новорічна ялинка 
3. Різдвяний віночок
ХТО ВЖЕ ПРИНІС, ВЕЛИКЕ "ДЯКУЮ" ЗА АКТИВНІСТЬ.