Математика
Тема Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр»
1. Розгорни підручник на сторінці 113.2. Запрошую тебе на "Математичну зарядку". Візьми чернетку, розв'яжи усно приклади, а букви, які відповідають відповідям, запиши послідовно у слово. Яке слово утворилося?
3. Чи знайоме тобі значення цього слова? Якщо ні, то запам'ятай. Дециметр - це одиниця вимірювання довжини. Слово "дециметр" в математиці скорочують дм. Крапку після скорочення не ставлять.(Я поставила, бо в тому місці кінець речення.)
4. Переглянь навчальне відео з нової теми (усно)

5. Практична робота.
Виріж смужку довжиною 1 дм (1 дециметр).
Виміряй цією смужкою розміри свого підручника, кришки стільця, альбому "Маленький трудівничок".
5. Переходимо до роботи у зошиті "Казкова математика", с. 27.
Відеороз'яснення до виконання завдань у зошитї "Казкова математика", с. 27.

1.Запрошую вас на відеоурок.
Математика
Тема Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа.
5. Розгорни зошит у клітинку. Відступи від попередньої роботи 4 клітинки вниз. *Каліграфічно пропиши цифри 0, 1 і число 10.
як вітер, і трави, і води…
В годину щасливу і радості мить,
любіть у години негоди.
Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов'їну.
Математика
4. Можливо, ти хочеш намалювати свій рідний край? Тоді розмісти малюнок на онлайн-дошку за адресою:
https://jamboard.google.com/d/1iaHhYSYMH_OM52zUi4ABPMwvRhCNKZ1C9KSxST-29Yg/viewer2. Розгорни "Буквар" на с. 36-37. Переглядай відео та виконуй завдання.
4. Можливо, ви з батьками фотографували красу нашої рідної Батьківщини. Якщо хочеш поділитися таким фото, розмісти його на онлайн-дошку за адресою:
https://jamboard.google.com/d/1SkAOhiUtTTC4Ie8vdscA5_aihgWxNqVhmhKg6M_O4mU/edit?usp=sharing
Завдання 6
У вас все вийшло просто чудово!
Математика
5. Виконай завдання у зошиті "Казкова математика", с. 25
14 квітня (четвер)
Математика
Тема Досліджуємо властивості величин: ціле, частина
5. Перейди до роботи у зошиті "Казкова математика", с. 24 (без першого завдання).
У вас все вийде)
13 квітня (cереда)
Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема Абетка
1. Відгадай загадку
Ця хатинка невеличка,РОЗУМІЮ, ЩО ЦЯ РОБОТА НЕЛЕГКА, ТОМУ ВЧИМО ПОСТУПОВО. ДУМАЮ,
Математика
Тема Записуємо задачу коротко. Опорна схема задачі
5. А зараз попрацюй у зошиті. Відступи від попередньої роботи 4 клітинки вниз.
- Пропиши каліграфічно сьогоднішню дату:
- Запиши у зошит задачу 3 (1)
- Запиши математичним диктантом числа, які пропущені у таблиці (с. 108, завдання 4)
2. Виконай пальчикову зарядку.
3. Робота у зошиті – альбомі « Маленький трудівничок», с. 79.
5. Виконані роботи прикріпіть до онлайн-дошки.
12 квітня (вівторок)
Сьогодні ти дізнаєшся, з чого складається текст, послухаєш зразок тексту про бджоду і дізнаєшся багато цікавого з її життя, спробуєш сам скласти текст на задану тему.
Бджолині укуси мають свої переваги
Укуси бджіл також можуть полегшити біль, викликаний ревматоїдним артритом.
У бджіл є спеціальний кошик для перенесення пилку
У медоносних бджіл є кошики для пилку на задніх лапах, щоб утримувати його й транспортувати. Після відвідин квітки вони скидаються пилок, який пристав до їхніх тіл.
Бджоли працюють більше, ніж ми.
У прохолодну пору року робочі бджоли можуть дожити до дев’яти місяців. Але влітку в середньому бджоли живуть шість тижнів – вони буквально працюють до смерті.
Коли бджоли змінюють вид своєї роботи – змінюється і робота їх мозку.
Бджоли запрограмовані на виконання певної роботи. Наприклад, бджоли-розвідники шукають нові джерела їжі, бджоли-солдати, про існування яких дізналися у 2012 році, все життя працюють охоронцями вуликів. Один відсоток всіх бджіл середнього віку виносять мертвих бджіл з вулика. Але найдивніше те, що бджоли, які впродовж життя виконують кілька завдань, змінюють хімію свого мозку, перш ніж починають виконувати нову функцію у вулику.
Бджоли покращують роботу свого мозку під час роботи.
Коли старі бджоли виконують роботу, зазвичай призначену для молодших членів сім’ї, їх мозок припиняє старіти. Уявіть, що поїздка на триколісному велосипеді не просто змусить вас відчути себе молодим, але і запрограмує ваш мозок працювати, як у молодої людини.
Бджоли можуть впізнавати обличчя людини.
Бджоли розпізнають обличчя так само як це робимо ми. Вони беруть частини лиця – наприклад, брови, губи й вуха – і складають їх разом, щоб впізнати обличчя.
Бджоли мають власні особистості.
Навіть у вуликах є трудоголіки та ледарі.
Бджоли використовують кофеїн, щоб запам’ятати розміщення квітки.
Природа створила кофеїн не для вашого ранкового горнятка кави. Насправді це хімічний засіб захисту рослин, яке відганяє шкідливих комах і заманює запилювачів. Вчені з Університету Ньюкасла виявили, що нектар з додаванням кофеїну допомагає бджолам запам’ятати, де знаходиться квітка, і збільшує ймовірність, що вони повернуться.
Бджоли можуть виконувати математичні завдання.
Дослідники з Королівського університету Холловей в Лондоні виявили, що бджоли літають між квітами найкоротшим шляхом. Поки що це єдині відомі тварини, які можуть розв’язувати цю проблему, з якою не можуть справитися навіть комп’ютери.
Бджоли – найекономніші будівельники.
Американський математик створив математичний доказ, який показує, що з усіх можливих структур стільники використовують найменшу кількість воску. Також стільники є найточнішими фігурами в природі – їх стіни зустрічаються під точним кутом в 120 градусів, що становить ідеальний шестикутник.
При бажанні складений тект розкажи і запиши на відео і відправ на мою пошту за адресою: kluchik65@ukr.net
Математика
Тема Перевіряємо свої досягнення з теми «Додавання і віднімання в межах 10. Задача»
1. Усно дай відповіді на запитання:
Назвати компоненти дії віднімання.
Що таке відрізок?
Назвати результат дії віднімання.
Назвіть переставний закон дії додавання.
Як знайти невідомий доданок?
Як дізнатися на скільки одне число менше/більше за інше?
Назвати результат дії додавання.
Яку дію виконаємо, коли слід збільшити на...?
Яку дію виконаємо, коли треба зменшити на...?
Які геометричні фігури називають многокутниками?
2. За поданим планом склади розповідь про своє улюблене число.
3. Виконай завдання у Гугл формі.
Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема Звукосполучення [шч], [шч’], буква Щ, щ. Розвиток звуковимовних умінь. Письмо малої та великої букв щ, Щ, складів і слів. Відновлення і запис деформованого речення. Списування з друкованого шрифту
Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема У країні фантазії. Звуки [ф], [ф’], буква Ф, ф. Письмо малої та великої букв ф, Ф, складів і слів. Запис речень. Списування з друкованого шрифту
Математика
Тема Вимірюємо місткості посудин.1 літр — 1 л
Продовж речення. У відрі *літрів води.
7 квітня (четвер)
Математика
Тема Вимірюємо маси предметів. 1 кілограм — 1 кг, терези, гирі
4. Запам'ятай!
6. Виконай завдання у зошиті "Казкова математика", с. 22
1. Приготуй для роботи пластилін, дощечку, альбом з дизайну і технологій.
2. Повтори правила роботи з пластиліном.
3. Перед роботою виконай зарядку для пальчиків.
5. Виконану роботу розмісти на онлайн-дошці.
https://jamboard.google.com/d/1sVN398dyIMpo8qalQSRNCZQCWdgA48of9V_D6rN8Etc/edit?usp=sharing
6 квітня (середа)
Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема Цирк приїхав! Закріплення звукових значень букви Ц, ц, читання з нею. Письмо великої букви Ц, складів із нею. Інтонування і списування окличних речень.
Математика
Тема Порівнюємо математичні вирази
Образоторче мистецтво
3. Розглянь зразок віночка з паперу.
5 квітня (вівторок)
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ
Математика
Тема Порівнюємо число і математичний вираз
4 квітня (понеділок)
Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема Цікаве життя. Звуки [ц], [ц’], буква Ц, ц.
Письмо малої букви ц, складів і слів із нею. Списування скоромовки
1 квітня (п'ятниця)
Математика
Тема Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки
5. Переглянь відео, що пояснює матеріал підручника на с. 102 (усно)
Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема Дзюрчить веселе джерельце. Звуки [дз], [дз’], буквосполучення Дз, дз. Розвиток звуковимовних умінь. Позначення на письмі звуків [дз], [дз’] буковосполученнями дз, Дз. Списування речень із друкованого шрифту. Запис слів за малюнками.
31 березня (четвер)
Математика
Тема Порівняння виразу і числа
Тема Колаж «Вулиця аматорів»
Сьогодні ти спробуєш намалювати вулицю, на якій є різні будиночки. Ознайомся, як малювати деякі з них.
Виконану роботу розмісти на дошку.
https://jamboard.google.com/d/14wy-U9fnooPztkwvolc5P3YKZf-7w-oz_mjsN13iH8g/edit?usp=sharing
30 березня (середа)
Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема Читання - краще навчання. Буква Ч, ч
1.Приготуй до уроку "Буквар", "Пропис", ручку, кольорові олівці.
Коли вивчиш слова заклички"Вийди, вийди сонечко", то заспівай її. Ось тобі у допомогу відеокліп.
Переходимо до уроку письма.
Попрацюй з тренажером. Зараз ти будеш друкувати відповіді на клавіатурі.
Математика
Тема Віднімаємо числа другої п’ятірки
Сьогодні будемо виконувати роботу у зошиті "Казкова математика".
Нового матеріалу немає. Нехай діти попрацюють самостійно. Даю рекомендації щодо виконання завдань. (можна зробити тільки ті, які я пояснюю)
Сторінка 17, червоний кружечок - читають завдання і записують тільки відповіді. Це і є математичний диктант.
Сторінка 17, оранжевий кружечок -вставляють невідомий доданок. Для цього від суми віднімають відомі доданки.
Сторінка 18, зелений кружечок - подається умова, до якої треба дібрати короткий запис і схему. Текст задачі нехай читають самостійно. Читати ми вже навчилися. Подається три види короткого запису задач. Перший запис не підходить, бо слова ПОЇХАЛО немає у запитанні. Другий запис теж не підходить, бо це на різницеве порівняння, тобто НА СКІЛЬКИ БІЛЬШЕ (МЕНШЕ). Запитання задачі стоїть так, щоб знайти суму. Отже, підходить третій короткий запис задачі і друга схема.
Після цього прописати зразки дужок.
Тема Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої аплікації за зразком.
1. Переглянь казку про писанку.
2. 2. Розімни пальчики. Пальчикова гімнастика
29 березня (вівторок)
Навчання грамоти
Тема Робота з дитячою книгою В.Сухомлинський "Казка про щастя"
1. Продовж речення.
Щастя - це....
2. Намалюй, яким ти уявляєш щастя. Свій малюнок прикріпи до онлайн-дошки за покликанням:
https://jamboard.google.com/d/16xczit0V0Swr-T05cjSgBdu4ta4pLPDyvyw-Z8Ik7xA/edit?usp=sharing
3. Переглянь і уважно послухай казку В.Сухомлинського "Казка про щастя".
4. Перейди за поданим покликанням за заповни пропуски. Якщо ти забув, яке слово треба вставити, повернись до казки.https://learningapps.org/19696941
Шляху до щастя немає. Щастя — це і є шлях.
МАТЕМАТИКА
Тема Короткий запис задачі
28 березня (понеділок)
Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема Казкова зустріч.Звуки [дж], [дж’], буквосполучення Дж, дж. Позначення на письмі звука [дж] буквосполученнями дж, Дж. Запис складів і слів, списування речень із друкованого шрифту.
1.Приготуй до уроку "Буквар", "Пропис", ручку, кольорові олівці.
25 березня (п'ятниця)
МАТЕМАТИКА
Тема Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9 (продовження)
Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема Наше подвір’я. Апостроф як додатковий символ на позначення звука [й’]. Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого шрифтуМолодці)
24 березня (четвер)
МАТЕМАТИКА
Тема Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9
А тепер переходимо до виконання письмових завдань у зошиті.
Розмісти свою роботу на дошці.
23 березня (середа)
Навчання грамоти (читання +письмо)
Тема Їжачок-хитрячок. Буква Ї, ї. Позначення звукосполучення [й’і]. Письмо малої та великої букв ї, Ї, складів і слів із ними. Списування речень із друкованого шрифту.
Буква Ї є символом унікальності української мови.
2. Перейди до поданого відео уроку і виконуй завдання. Для виконання завдань натискай на паузу.
3. Прочитай текст «Їжаки» не менше двох разів (більше можно)))
4. Які слова у казці «Їжаки» ти вважаєш головними? Прочитай їх.
5. Вивчи чистомовки (останні два рядочки на с. 15)
6.Запам’ятай!
7. На попередніх уроках ви ознайомилися з письмом букви Іі. Сьогодні ми ознайомимось з написанням великої і малої рукописної букви Її.
8. Якщо ти маєш «Пропис», то виконай завдання у ньому на сторінках, де подається написання малої і великої букви їЇ.
9. У «Зошиті з письма» рекомендую:
* Записати під диктовку слова: Україна, українка, українець, їжак, їжа, край.
* Списати з «Букваря» чистомовки (с.15)
Тема Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки.
1. Приготуй до уроку підручник і «Зошит з математики» (у клітинку)
2. Повторимо написання цифр. Сьогодні 23 березня. Отже, ми повторимо написання цифр 2 і 3.
Правильне написання цих цифр ти можеш знайти у підручнику на с. 15-16
3. Розгорніть підручник на с. 92
Завдання 1. Запишіть відповідь, яку отримали.
Завдання 2. Перед виконанням цього завдання повторіть два правила.
1) ВІД ПЕРЕСТАВЛЯННЯ ДОДАНКІВ СУМА НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ.
2) ЗРУЧНІШЕ ДО БІЛЬШОГО ЧИСЛА ДОДАТИ МЕНШЕ.
Приклади запишіть у зошит.
Завдання 3. Проведи дослідження, виконуючи це завдання (усно).
Висновок: ПРИ ДОДАВАННІ ОДНОГО Й ТОГО Ж ЧИСЛА СУМА ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ НА СТІЛЬКИ, НА СКІЛЬКИ ЗБІЛЬШИВСЯ ПЕРШИЙ ДОДАНОК.
Завданння 5. Розв’яжи задачу і запиши її у зошит (такого виду задача була вчора). Подаю зразок, як її записати у зошит.
1.
Відео за
темою:
Джерело:
https://www.youtube.com/watch?v=vxYsc14FheU
https://www.youtube.com/watch?v=cvGN0pTrmaw
2.
Пальчикова гімнастика
Джерело:
https://www.youtube.com/watch?v=0ug_JfVYNg8
Робота у зошиті – альбомі «
Маленький трудівничок» стр 70,71.
3.
Додаткові матеріали за темою
Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=0Dmx4nPvDkY
https://www.youtube.com/watch?v=DZucUVfsBt8
22 березня (вівторок)
РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Тема Складаємо розповідь про весну
Ти помітив, що останніми днями весна, як справжня
господиня, наводить порядок на рідній землі. Вчора, 21 березня, день і ніч
зрівнялися у часі. Це день весняного рівнодення.
Відтепер тривалість дня буде збільшуватись, а ,
значить, світло буде перемагати темряву, добро перемагатиме зло, мир
повернеться на нашу рідну землю.
Спробуй за допомогою поданого відео скласти розповідь на тему «Весна».
https://www.youtube.com/watch?v=xcK0_xgiA7Y
Зайди за цим покликанням та відшукай слова на тему «Весна».
https://learningapps.org/2196734
А це для дорослих мій вірш на весняну тематику.
***
Летять у небі журавлі…
Так гордо в рідний край вертають.
І те, що зараз тут війна,
Я впевнена, вони це знають.
Чому не зупинились там,
Де тиша й спокій, мирний ранок?
Чому летять мої птахи,
Де у вогні горить світанок?
Тому, що народились тут,
І тут топтали мирні роси.
Летять, бо саме рідний край,
Під ноги їм встеляв покоси.
Вони не зрадили нам, ні!
Хоча кордон тут зовсім близько.
Схиляюсь, ріднії пташки,
Схиляюсь перед вами низько.
На крилах мир ви несете,
І впевненість у Перемогу,
Малі, а скільки сили в вас!
Яку ж здолали ви дорогу!.
Летять у небі журавлі…
Так гордо в рідний край вертають.
Чекає рідна їх земля,
Летять. Вони це твердо знають.
Лариса Колотуша
МАТЕМАТИКА
Тема Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини
7. Задачу 6 запиши у зошит. Подаю зразок запису.
21 березня (понеділок)
Наприклад: Європа [йевропа], єдність [йедн'ст']
Буква Є після приголосного означає звук Е, при цьому приголосний, що стоїть попереду, стає м'яким.
Якщо у тебе є "Пропис", то пропиши за зразком малу і велику букву єЄ, склади і слова з нею. Якщо ти знаходишся за містом і поруч нема "Пропису", то виконуй завдання у зошиті з письма (вони у вас).
Якщо маєш бажання, попрацюй з цим тренажером.
https://learningapps.org/9878937
4 лютого
***
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (читання +письмо))
Тема Весна-красна. Звуки [г], [г’], буква Г, г. Письмо малої букви г, відпрацювання поєднань з іншими буквами.
1. Розгорни "Буквар" на сторінці 96-97
2. Працюй разом з відео. При необхідності натискай на паузу.
3. Розгорни зошит для письма.
4. Переглянь написання букви Гг.
5. Виконай у зошиті подані завдання (вони були і у відео). . Один рядок я вирізала, тому що слово ґумка пишеться з буквою ґ, а не так, як у відео.
За бажанням виконай цікаву ігрову вправу.
https://learningapps.org/5361791
ТРИМАЙ ВЕСНЯНИЙ БУКЕТ!!!!
3 лютого
Математика
Закріплюємо тему "Знайомство з задачею"
Приготуйте зошит "Казкова математика", с. 10-11
Образотворче мистецтво
Тема Домашні улюбленці. Малюнок «Мій домашній улюбленець»
У більшості з нас є домашні улюбленці. Якщо це тільки мрія, то намалюй, про яку тваринку ти мрієш.
У цьому тобі допоможуть схеми поетапного малювання тварин.
Виконані роботи прикріпіть до дошки.
https://jamboard.google.com/d/1k6BJblvZzrFbaondF4Jj873Zskgf7Lr7_ungbGyiUJo/edit?usp=sharing
2 лютого
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (читання)
Тема Звуки [к], [к’], буква К, к.
1. Давай почнемо урок з "зарядки". Читай те, що бачиш на екрані.
Попрошу дорослих виключити звук.
Тема Письмо великої букви к, складів і слів із нею.
3. Пропиши рядок цієї букви у зошиті. Не забувай про нахил.
Тема Готуємося до вивчення задач
1. Розгорни підручник на с. 78.
2. Приготуй зошит і ручку. Ті завдання, які у відеоуроці проговорюють "записуємо у зошит", теж виконуй письмово.
1лютого
Знайди зайве слово: книга, школа, знання, совість, дружба, праця, небо.
Учитель , лікар чи геолог,
Письменник, слюсар чи кресляр,
Всі називають головною
Яку професію? (школяр)
Добре працювали —
У бору для дітвори
Школу збудували.
І таку звели, що ну! —
Подивитись варто:
І вікно на всю стіну,
І колоди-парти.
Дятел дзьобом-долотом
Потрудивсь на ґанку,
Павуки усі гуртом
Виплели фіранку.
Приволік ведмідь старий
Стіл — пеньок високий.
— Ну,— сказав до дітвори,—
Почнемо уроки! —
Повсідалась малишня
На колодах проти пня.
Сам ведмідь ступив за пень,
Лоб кошлатий витер
І промовив:
— Добрий день!
Візьмемось до літер!
Намалюю на пеньку,
Щоб завчить могли ми,
По боках — по стояку,
Гойдалку між ними.
Хто цю літеру не зна,
Вчіть обов'язково:
Це вона розпочина
Всім відоме слово —
Між словами усіма
Щонайголовніше. —
Кицька лапу підніма:
— Це, звичайно, миша!
— Морква! — квапиться зайча.—
З грядки, соковита.—
Ведмежа із-за плеча:
— Мед,— бурчить сердито.
Білченя ж мале-мале
В лопушку-панамі,
Хоч соромилось, але
Вимовило:
— Мама!
— Мама! — крикнули малі
Якнайголосніше. —
На усій-усій землі
Слово наймиліше! —
Засміявсь ведмідь:
— Воно!
Вивчили, нівроку...—
От і все.
Дзвенить дзвінок
З першого уроку.
У квача гайда гулять
Поміж стовбурами.
Світить сонце між гілляк.
Ждуть додому мами.
Дай відповіді на запитання.
- Що будували звірі?(лісову школу)
- Хто приймав участь у будівництві школи?
- Як вони це робили?(повторіть дії головних героїв вірша)
- Яку літеру вчили звірята на уроці?
- Які слова були наймиліші для кожного із звірів?
- Чим закінчився урок у лісовій школі?
Тема Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3 (закріплення)
Закріплення з поданої теми я хочу провести з тобою у формі гри. Візьми аркуш паперу і пропиши на ньому 5 рядочків цифр від 0 до 10. При цьому дотримуйся правил каліграфії. Всі цифри пишуться з нахилом у правий верхній кут.
Пропиши цифри каліграфічно.
А зараз я дам тобі 5 завдань. Коли виконаєш перше завдання, обведи ручкою у першому рядку ту цифру, яку отримав у відповіді. Відповідь на друге запитання обведеш у другому рядку. І так 5 завдань - 5 рядочків для відповідей.
Завдання 1. У лузі паслося 10 гусей. Спочатку додому пішло 2 гусей, а потім ще 3. Скільки гусей залишилося пастися?
Завдання 2. На стоянці було 7 автомобілів. Зранку виїхало 2 автомобілі, а приїхав 1. Скільки автомобілів стоїть на стоянці?
Завдання 3. 8+2-3-1-3+0-2=
Завдання 4. Складом якого числа є пара чисел 2 і 6?
Завдання 5. Яке число одержимо, якщо від нього віднімемо стільки ж?
Тема з письма Письмо малої букви к, складів і слів із нею.
У синьому зошиті запис буде мати ось такий вигляд:
Урок з англійської мови буде проведено у Зумі, а ЯДС та фізична культура на блогах вчителів, які викладають ці предмети.
28 січня
Тема Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3.
Виконай завдання у Гугл формах.
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (читання)
Тема Славні ґазди. Дбайлива ґава. Звуки [ґ], буква Ґ, ґ.— Як тут називають хазяїна і хазяйку?
— Яке господарство у ґазд? Хто там живе?
— Як звати коня, корову, поросятко?
— Які були птахи? Які звуки видавали гуси?
— Що кричав індик? Як ми зрозуміли його «мову»?
— Хто зустрічає нас на ґанку хати? (Ґазда і його син.)
— Що тримає хлопчик у руках? (Тарілку з аґрусом.)
— Хто, на вашу думку, визирає з вікна?
— Кого, з названих у тексті, не вистачає на малюнку?
— Чи добре ґаздують ґазди? Складіть про це речення за схемою під малюнком.
А тепер попрацюй з підручником. Тексти для читання знаходяться на с. 88-91. Матеріалу багато, але 3 тексти за вибором опрацювати обов'язково. При бажанні можна прочитати всі.
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (письмо)
Ось так виглядає ця буква.
27 січня
3. ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ ТАБЛИЦЮ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 3. Вона знаходиться на с. 75
26 січня
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (читання)
Тема Закріплення умінь читати слова зі знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьоНАВЧАННЯ ГРАМОТИ (письмо)
МАТЕМАТИКА
Тема Додаємо і віднімаємо число 3.3. У зошиті "Казкова математика" виконай завдання: сторінка 6, завдання "синій квадрат" і "зелений круг" (1 і 2).
Виконану роботу сфотографуй і прикріпи до дошки за вказаною адресою:https://jamboard.google.com/d/1zLp4czZNqf5iKxl0AxbZ7rELbwlgyTmkYkBZNDX5i_Y/edit?usp=sharing
25 січня
- Куди поспішало зайченя?
- Що сталося з ним у дорозі?
- Ким виявився незнайомий предмет?
- Чому Білочка впала з дерева?
- Чим Зайчик займався вдень?
- Чи були у Білочки друзі?
- Куди дісталися Зайчик з Білочкою?
- Про які цікаві справи розказували друзі?
- Чи прийняли друзі до своєї компанії нову незнайомку?
- Чим не хотіла ділитися Білочка?
- Чому у Білочки раніше не було друзів?
- Чи зраділа мама Білка, що у донечки з'явилися друзі?
- Про що розповів тато своїй доні Білочці?
- Що зробила Білочка на наступний день?
- Що є важливим у дружбі?
Людина без друзів, мов дерево без коріння.
Без вірного друга — велика туга.
Справжній друг пізнається в біді.
Розгорни зошит на сторінці 5 і виконай завдання.
Пояснення до завдання 1. Розглянути напрямок стрілочок і скласти за малюнком приклади. Приклади записати. До першого малюнка приклад буде мати такий вигляд: 1+2+1=4
Пояснення до завдання 2 Числа, записані від парасольки зліва, зменшити на 3, тобто відняти 3. Числа, які записані від парасольки справа, збільшити на 3, тобто додати 3. Складені приклади записати у клітинки під малюнком.
Пояснення до завдання 3 Запропонуйте дитині стати вчителем і перевірити приклади, які розв'язав Незнайко. У неправильних відповідях треба її закреслити і у клітинку вписати правильну.
15 грудня