Ctrl + Х - вирізати
Рядки віршика переплутали місцями. Розташуйте їх у правильному порядку: Для цього:
1. Завантажте текстовий редактор.
2. Відредагуйте текст:
У середу я гуляю
А в неділю вже без краю
У четвер свята справляю.
Не роблю як і в суботу.
В понеділок не працюю.
3. Працюємо з зошитом, с. 23, завдання1-4
4. Перейди за поданим покликанням та розфарбуй онлайн-розмальовку.
Під час роботи з комп’ютером вибрати потрібний варіант дій можна за допомогою меню комп’ютерної програми — тобто переліку команд, що з’являються на екрані.
Є різні види меню.
Якщо навести вказівник на кнопку Пуск і натиснути ліву кнопку миші, то відкриється Головне меню.

За допомогою Головного меню можна:запустити на виконання певну комп’ютерну програму;
виконати налаштування комп’ютера;
здійснити пошук інформації;
завершити роботу на комп’ютері.
Якщо навести вказівник на будь-який комп’ютерний об’єкт і натиснути праву кнопку миші, то з’явиться список команд, які можна виконати з цим об’єктом. Таке меню називають контекстним.

Кожне меню має заголовок і зміст у вигляді кількох пунктів.
3. Робота у зошиті, с. 22

Із часів виникнення писемності робота з текстами стає важливою складовою діяльності людей.
У давнину переписуванням текстів займалися писарі. Тоді й почали в багатьох країнах писати книжки на папері, саме писати, бо вони були рукописними й одну книжку переписували по кілька років.

З винайденням друкарського верстата, потім друкарської машинки процес створення документів прискорився. З'явилася нова на той час професія — друкар.

З розвитком комп’ютерних технологій з’явилась електронна книжка.

Електронна книжка (e-Book, Рocketbook) — це цифровий пристрій планшетного типу, призначений для зберігання та відображення в основному текстової інформації.
В одній електронній книжці може вміщуватися більше тисячі паперових книжок, тож ти матимеш цілу бібліотеку!
Одночасно з електронними книжками з’явились і програми, які дають змогу не тільки читати книжки, а й слухати їх (тобто читати їх вам буде спеціальна програма, чоловічим або жіночим голосом). За допомогою цих програм можна читати книжки з різних електронних пристроїв: комп’ютерів, ноутбуків і смартфонів. Для створення, опрацювання і зберігання текстів призначені спеціальні комп’ютерні програми — текстові редактори.
Текстовий редактор — це програма, що дає змогу вводити текст, змінювати та виправляти його.
Microsoft Office Word є одним з найбільш поширених текстових редакторів.

1 — панель швидкого доступу (відкрити, створити, зберегти, роздрукувати)
2 — вкладки
3 — рядок заголовка
4 — кнопки керування вікном (згорнути, відновити, закрити)
5 — робоча область
6 — смуги прокручування
4. Клавіатурний тренажер
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп'ютером.
2. Заповнимо опитувальник.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSftDOAORudM2eEG5HZC0nFNHQqGv-7We72zYilxnU6H2CyiGQ/viewform
3. Виконаємо тренувальну вправу.
https://svitdovkola.org/inf4/9/media1
4. Розглянемо матеріал підручника, с. 31-35
https://pidruchnyk.com.ua/1595-informatika-4-klas-andrusich.html
5. Виконай практичну роботу. Відскануй штрих-код на с. 35
Виконай завдання з цієї сторінки.
https://www.youtube.com/watch?v=GsAVX1CMboY
* Практична робота
https://helpinformatik.com/?id=3
і йди вперед
та
https://wordwall.net/uk/resource/32263367/безпека-в-інтернеті
групової діяльності
Слайд презентації – це окрема екранна сторінка, яка є основним елементом комп'ютерної презентації.
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ
- https://wordwall.net/uk/resource/32704393/презентація
- https://wordwall.net/uk/resource/11217617/презентація
· Шостка – місто мого дитинства
· Ходить осінь по землі
· Моє улюблене свято
1. Пригадай правила безпечної роботи за комп'ютером.
2. Повторення вивченого матеріалу.
.png)
3. Знайомство з новим матеріалом
https://www.youtube.com/watch?v=oSvTjtsL-gE
4. Виконай тренувальну вправу.
https://learningapps.org/view9785851
5. Практична робота
Працюємо над відкриттям програми Блокнот
Для того щоб відкрити програму Блокнот потрібно мишкою навести вказівник на ярлик програми блокнот і 2 рази клацнути лівою кнопкою миші. Отже для того щоб закрити програму, наведіть курсор на червоний хрестик і клацніть лівою кнопкою миші.
6. Робота у зошиті, с. 19
💻 Поняття про мережу Інтернет
Інтернет — це неначе величезна-превеличезна всесвітня павутина, яка об'єднує мільйони комп'ютерів, планшетів, телефонів та інших пристроїв по всьому світу.
Уяви, що кожен комп'ютер — це будинок. Інтернет — це всі дороги та телефонні лінії, які з'єднують ці будинки.
Завдяки Інтернету ми можемо надсилати повідомлення, дивитися відео, грати в ігри та знаходити будь-яку інформацію.
🌐 Програма-браузер
Щоб "подорожувати" Інтернетом і переглядати інформацію, нам потрібна спеціальна програма — браузер.
Браузер (від англ. to browse — "переглядати") — це твій віртуальний автомобіль або віконце у світ Інтернету.
Саме в ньому ти набираєш адресу сайту або натискаєш на посилання.
Приклади браузерів: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari.
📄 Веб-сторінка
Веб-сторінка — це окрема сторінка з інформацією, яку ти бачиш у браузері.
Вона може містити:
Текст (як у книжці).
Картинки та фотографії.
Відео та музику.
Гіперпосилання (про них нижче).
🧱 Веб-сайт
Веб-сайт (або просто сайт) — це збірка або книжка, яка складається з багатьох веб-сторінок, пов'язаних між собою спільною темою.
Наприклад, сайт школи може мати сторінки про розклад, про вчителів, про новини тощо.
У кожного сайту є своя адреса (як адреса будинку), яку ми вводимо в браузері.
🔗 Гіперпосилання
Гіперпосилання (або просто посилання) — це, мабуть, найголовніша і найцікавіша частина Інтернету!
Це активне слово, фраза чи зображення, яке при натисканні (клацанні) переносить тебе на іншу веб-сторінку, або на інший розділ цієї ж сторінки, або навіть на інший веб-сайт.
У браузері посилання зазвичай виглядає як підкреслений або виділений іншим кольором текст.
Коли ти наводиш на нього курсор, він часто перетворюється на маленьку ручку 👆.
Гіперпосилання — це неначе чарівні двері, які дозволяють тобі швидко перестрибувати з однієї сторінки на іншу, не набираючи щоразу нову адресу.
Підсумок:
Ти запускаєш Браузер → вводиш адресу Веб-сайту → переглядаєш Веб-сторінку → натискаєш на Гіперпосилання → і переходиш на нову Веб-сторінку!
Робота у зошиті, с.
2. Ознайомся з новими термінами
Інформаційний шум — неважлива, вторинна інформація, якою супроводжується або заміщується основне повідомлення.
3. Вилучи інформаційний шум зі статті
Зелена енергетика
Зелена енергетика замість традиційних джерел електрики використовує відновлювані — вітер, сонячну енергію, воду та геотермальні джерела. Вода — одне з тих відновлюваних джерел енергії, про які ми часто забуваємо. Лише три великі греблі, що працюють у Китаї, країні з Великою стіною, жителі якої пишуть ієрогліфами, є найпотужнішим гідроелектричним комплексом у всьому світі. Цей комплекс забезпечує енергією мільйони людей, це дуже багато. Чому зелена енергетика (використання енергії Сонця, вітру, води) краща? Бо вона майже не шкодить природі, адже її виробництва викидають у довкілля незначну кількість речовин, що його забруднюють. Ми маємо берегти нашу чудову природу, не шкодити ані рослинам, ані тваринам.
Найкраще джерело альтернативної енергії — Сонце. Ми так любимо засмагати, так чекаємо літа, сонечка, що дарує нам радість! Якби ми максимально використовували його енергію, то могли б забезпечити весь світ сонячною електрикою. Пустелі, яких чимало на Землі, могли б стати ідеальним місцем для встановлення сонячних електростанцій.
4. Ознайомся з новими термінами
Фейк. Означає підробку, вигадку, щось несправжнє. Часто вживається в інформаційній сфері, коли йдеться про новини тощо.
5. Ознайомся з новими термінами
Зорові ілюзії – це обман зору, помилки в оцінці й порівнянні між собою довжин відрізків, величин кутів, відстаней, у сприйнятті інформації.
6. Робота у зошиті, с. 14-15
7. Опрацюй матеріал підручника, с.27-29
8. Відскануй код з підручника та виконай завдання за комп'ютером.
https://wordwall.net/uk/resource/37050859/світ-професій
http://pidruchnykpro.org.ua/theme/contentview/pdrychniki/ya-dosldzhyyu-svt-pdrychnik-dlya-3-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-y-2-h-chastinah-chastina-2/10505-robochiyi-stl-kompyutera/test-robochiyi-stl-kompyutera
5. Розглянь уважно поданий малюнок і поясни значення слова "СТІЛ"

1. Повторимо правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

2. Увага! До 30 листопада включно проходить Міжнародний дистанційний конкурс з математики "Олімпіс -2025" для учнів 1-11 класів.
https://www.olimpis.com.ua/ua/konkurs-z-matematiki/novini-konkursu
Для реєстрації у тебе має бути електронна пошта.
3. Зайди за поданим покликанням та ознайомся з цікавим матеріалом до теми, яку ми сьогодні вивчаємо.
https://svitdovkola.org/inf4/5
УВАГА!!!


4. Переглянь відеоінструкцію щодо створення електронної скриньки.
https://www.youtube.com/watch?v=AH4xx6v91eg
5. Зі своєї електронної пошти надішли мені листа, розказавши про улюблені куточки у нашому місті. Можеш до цього листа прикріпити фото та малюнки.
Ось адреса моєї електронної скриньки.
kluchik65@ukr.net
Подивись на клавіатуру. Вона складається з п′ятьох груп клавіш:алфавітно-цифрові клавіші – клавіші з буквами і цифрами
спеціальні клавіші – клавіші навколо клавіш з буквами
функціональні клавіші.
клавіші малої цифрової клавіатури – тут розміщені клавіші з цифрами та математичними символами.

https://wordwall.net/uk/resource/34717930/пристрої-введення-та-виведення-інформації
4. Працюємо з програмою PilasBloques (1 рівень, 5 завдання)
3. Виконай тренувальну вправу за поданим покликанням.
2. Тему сьогоднішнього уроку розглянемо, виконуючи різні вправи.
https://elpom.com.ua/lesson/urok-4-pravdyva-ta-nepravdyva-informatsiya/за
3. Виконай тренувальну вправу.
https://learningapps.org/watch?v=pbzqe2cwj19
4. Виконай тренувальну вправу
https://wordwall.net/uk/resource/30557519/я-досліджую-світ/правдива-і-неправдива-інформація
5. Проаналізуй інформацію
https://yak.koshachek.com/articles/nebilici-pridumani-ditmi.html
2. Матеріал до уроку подано у відео.
https://www.youtube.com/watch?v=olRhx3WWgCA
3. Працюємо з програмою Pilas
Bloques (1 рівень, 4 завдання) https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/libros/1
- В якій клітці не тримають ні птахів, ні звірів?
- З якого крана не беруть води?
- З якої посудини не можна нічого з’їсти?
2. Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1cplfZvSWvjRXAj4g-8y18Jp5BFACT-Oe/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true
3 класТема Інструктаж з БЖД. Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень1. До уроку приготуй підручник, с.16.
2. Ознайомся, якими бувають символи.
Більше про символи ти дізнаєшся, опрацювавши матеріал підручника, с. 16-18.
3. Тільки українець зрозуміє значення цих символів. Вчимо вірш.5. Закодуй речення: "Україна переможе!"
2. Ознайомся, якими бувають символи.
Більше про символи ти дізнаєшся, опрацювавши матеріал підручника, с. 16-18.
3. Тільки українець зрозуміє значення цих символів. Вчимо вірш.
4 класТема Інструктаж з БЖД. Способи подання інформації
Люди здавна передавали інформацію за допомогою різних повідомлень!Інформація передається за допомогою повідомлень, які можна поділити на усні та письмові.
Усні повідомлення подаються за допомогою звуків, а письмові — тексту, малюнків, зображень, схем. Повідомлення можна подати ще й жестами, мімікою та сигналами. Іноді при поданні повідомлення використовують декілька способів одночасно — комбіновані повідомлення.Виконай тренувальну вправу
https://wordwall.net/uk/resource/22308008/види-інформації-за-способом-подання
3 класТема Інструктаж з БЖД. Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією
1.Маленькі 2 озерця, а весь світ бачать.
2.Ось гора, а у гори
Дві глибокі нори.
У цих норах повітря бродить,
То заходить, то виходить.
3.То мовчить , то говорить.
Між зубів ходить, їжу смакує та зубам дарує.
4.Є в людини і у звіра, захищає вона тіло…
5. Все чують, але мовчать,
Зліва брат і праворуч брат.
Між собою не зустрічаються,
Хто тямущий – здогадається.
Назви відгадки одним словосполученням.
3. Дії з інформацією.

3. Гра "Інформаційний волейбол" (вчитель показує предмет, а учні мають дати якмога більше інформації про нього )
*Знайди цікаву інформацію про козаків. При зустрічі з друзями обміняйся нею.
*Опрацюй матеріал підручника, с. 12-13
4 класТема Інструктаж з БЖД. Інформаційні процеси
- Як дівчинка орієнтувалася у довкіллі? Які органи чуття допомагали їй у цьому?
- Що означає “бачити руками”?
- Як треба ставитися до людей із порушеннями зору? Як і коли їм слід допомагати?
- Як треба подавати інформацію для таких людей, щоб їм було комфортно на вулицях?
- Подумай, про який цікавий факт з історії України ти хотів би розповісти.
- Добери фото, малюнок, текст з цієї теми. Можливо, твоя сторінка буде містити більше різних способів подання інформації.
- Відкрий програму Microsoft Word.
- Надрукуй текст.
- Встав зображення.
- Збережи документ та надішли на мою пошту. Думаю, її адресу ти пам'ятаєш. Якщо забув, то нагадую: kluchik65@ukr.net
10 вересня
2 класТема Інструктаж з БЖД. Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації
1. Пригадай правила безпечної поведінки у комп'ютерному класі та за комп'ютером.

2.До нас на Землю завітали чужоземні прибульці, а люди різними способами намагаються з ними привітатися.

Вони намагаються передати одне й те саме повідомлення, але різними способами:
– у вигляді тексту;
– у вигляді малюнка;
– у вигляді жесту;
– за допомогою звуків.
Так, а ще можна передати повідомлення у вигляді відео або поєднати кілька способів, наприклад малюнок і текст. Отже, запам’ятай:

Способи подання одного й того самого повідомлення залежно від поставленої мети можуть бути різними.

Наприклад, графічний спосіб краще передасть інформацію про колір і форму яблука, а текстовий – про його смак і аромат.
Працюємо з презентацією
https://docs.google.com/presentation/d/1hE0vcEhmWLzwT2Z5_9RZ_Rv1wNNGVyHg/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true
1. Працюємо разом. Для цього переглянемо презентацію.
https://docs.google.com/presentation/d/12Lik_4D0mRCxvUX53tvOzMwQ40StwLYB/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true
2. Опрацюй матеріал підручника, с. 10
3. Перевір свої знання.
https://learningapps.org/1128539
3 вересня
2 клас
Тема Правила поведінки та безпеки на уроках інформатики- Давайте правила прослухаємо спочатку,
- Без дозволу комп’ютер не вмикати,
- А трапиться, що руки раптом ви забруднили,
- Дроти без потреби не можна чіпати,
- Сидіти потрібно зі спиною рівною,
- Тепер, коли правила разом проговорили,
Казка про інформацію та її проблеми
Жила собі на світі Інформація. Жила добре, з усіма дружила, нікого не ображала. Але віднедавна стали люди інформацію обробляти з великою швидкістю. То один прилад придумують, то інший, а потім книжки для дітей та дорослих писати почали... І все б добре було, але кожен такий прилад, кожна книжка інформацію містить у великій кількості. І стала наша Інформація збільшуватись вшир та вгору. І одного дня вона стала така велика, що не змогла увійти в двері свого будиночка! Почала вона зарядку зробити. Робила, робила Інформація зарядку, а схуднула тільки трішечки. Тоді зрозуміла Інформація, що їй терміново необхідна допомога друзів. Зібрала тоді наша Інформація своїх друзів — інші десятибуквенні слова на збори, розповіла їм про своє горе та попросила допомоги. Довго думали слова-друзі, та нічого придумати не змогли. Але раптом прибігло слово Автоматика. Почула Автоматика проблему нашої Інформації та радісно сказала: «Не сумуй, Інформаціє, допоможу я тобі! Давай придумаємо автомат, пристрій для роботи з інформацією. Тоді тобі легше буде — замість тебе інформацію оброблятиме цей пристрій». І створили вони пристрій, і назвали його... (комп'ютер)»
Тепер ми знаємо, що комп'ютер — це прилад для роботи з інформацією. А інформатика — це наука, яка розказує, як працювати з інформацією за допомогою комп'ютера.
Не вмикай комп'ютер без дозволу вчителя.
Не торкайся дротів і розеток.
Не клади речі на клавіатуру.
Не торкайся екрана монітора.
Не торкайся задніх стінок системного блока та монітора.
Не ремонтуй комп'ютер самотужки — негайно поклич учителя!



.jpg)





.jpg)



