Дистанційне навчання -4

                         23 травня
            УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема  Самостійна робота з розділу "Прислівник"

1. Обери правильне визначення прислівника:

а) незмінна частина мови, яка називає ознаку дії або пояснює, як, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована;

б) частина мови, яка вказує на предмети, їхні ознаки, кількість, але не називає їх;

в) частина мови, що називає ознаку предмета.

2. На які питання відповідає прислівник:

а) хто? що?;

б) який? яка? які?;

в) як? де? куди? коли?

3. За якою ознакою визначають прислівник:

а) називає ознаку предмета;

б) називає ознаку дії;

в) називає кількість предметів.

4. Обери рядок з прислівниками:

а) розумна, швидко, ясно;

б) надзвичайно, солодкий, навесні;

в) довкола, опівночі, вгорі.

5. Обери правильно написані прислівники:

а) вгору, вниз, вгорі, унизу;

б) в гору, вниз, угорі, унизу;

в) вгору, вниз, угорі, у низу.

6. Обери рядок, у якому прислівники-антоніми:


а) солодкий - гіркий;

б) далеко - близько;

в) старанно - правильно.

7. Обери рядок, де написані прислівники-синоніми:

а) добрий, лагідний;

б) добре, лагідно;

в) йде, пересувається.

8. Обери рядок із словосполученням дієслово + прислівник:

а) летіли зозулі, пише швидко;

б) весело грали, привітно спілкувалися;

в) добре слово; розумний учень.

9. Яким членом речення виступає прислівник:

а) головним ;

б)другорядним;

в) він не є членом речення.

10. У якому рядку всі слова відповідають на питання як?:

а) голосно, весело, внизу;

б) ліворуч, щасливо, радісно;

в) дружно, сміливо, добре.


 МАТЕМАТИКА

Тема Робота над помилками (по діагностувальній роботі)


1. Розв'яжи приклади письмово (у стовпчик)
25 008 + 495 
 242 139 – 172 819

209 • 135 
 375 • 74

37 576 : 8
 5032 : 74

2. Задача

Два лижники одночасно вирушили з туристичної бази в протилежних напрямках. Один лижник рухався зі швидкістю 17 км/год, а інший – зі швидкістю 15 км/год. Яка відстань буде між ними через 4 години?

 

 

                    15 травня
        ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Виготовлення паперових білосніжних лебедів «Білосніжний красень» 
ВІДЕО ДО РОБОТИ 

                    14 травня
 ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Місто майбутнього
          ВІДЕО ДО РОБОТИ 

29 квітня
              Літературне читання
Тема Урок – міркування: написання есе про те, що можна купити за гроші, а що неможливо
Пригадай, що таке текст есе.
Есе – це невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну побудову і виражає власні думки та враження автора з конкретного питання.
Основні ознаки есе:
*Зазвичай есе невелике за розміром. У початковій школі орієнтовно 1 сторінка рукописного тексту.
*Автор може вільно будувати свій текст, не дотримуючись прийнятої побудови тексту.
*Есе відображає особисту точку зору автора, його роздуми, почуття та оцінки.
*Есе присвячене певній проблемі, питанню чи події.
*Есе пишеться звичайною розмовною або публіцистичною мовою.
*Автор не ставить за мету всебічно дослідити тему, а лише висловлює свої міркування.
Пишемо есе на тему « Чи все можна купити за гроші?»
В тексті вживай вислови:
Я вважаю, що…
Тому що…
Отже…

Це зразок есе. (Не для списування, а як зразок!)
Сьогодні в нашому житті різні банкноти і монети вирішують багато питань. Блиск багатств затьмарює розум людини. Ми часто забуваємо що таке мораль, любов і дружба, втрачаємо себе як особистість.
    Гроші потрібні для комфортного життя. Проте бувають речі, які неможливо купити. Чого ж не можна придбати за гроші? Родину, щастя, кохання, дружбу. Можна бути дуже багатою, проте одинокою людиною. Звичайно, це не означає, що гроші зовсім непотрібні. Завдяки їм ми купуємо харчі, оплачуємо лікування, вдягаємось. Все це є необхідним для нашого життя. Проте не треба надавати аж занадто великої сили грошам. Я вважаю, що кожен з нас повинен розвивати найкращі людські якості, щоб не відштовхувати від себе людей, відчувати підтримку.
    Я знаю, що є люди, які мають дуже багато грошей. Їм здається, що вони можуть купити все. І дійсно, у них є прекрасні квартири або навіть будинки, вони їздять на красивих машинах, на них дорогий одяг, багато ювелірних прикрас.Але мої батьки кажуть, що такі люди не щасливіші тих, хто має скромний достаток. Щастя за гроші не купиш.     А що ж таке бути щасливим? Бути щасливим — означає мати міцну дружну родину, улюблену роботу, вірних друзів і, звичайно ж, здоров'я. Людина, у якої є батьки, які в усьому підтримують її, допомагають - щаслива. І без повного розкриття своїх здібностей, без улюбленої праці нема щастя.
    Я розумію, що гроші мають велике значення у житті людини, але в той же час як за гроші купиш відверту прихильність людей, що тебе оточують? Гроші не зроблять людину поряднішою.
    Людина може залишити на землі добру пам'ять про себе своїми гідними вчинками, добрими стосунками з людьми.
    Щаслива людина та, яку люблять і сама вона любить ближніх, яка уміє і хоче працювати. Отже, все в житті цінне, але не все вимірюється грошима.
                    Математика
            ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ 
                ДЕНЬ ФУТБОЛУ
Тема Розв’язування задач вивчених видів.
розв'яжи письмово задачі. Умову можна не писати, а розв'язання і відповідь обов'язково. Там де необхідно, дії виконуй письмово ("у стовпчик").
Задача 1
Для нагородження переможців футбольного турніру купили 14 кубків по 255 гривень кожен і 15 медалей по 37 гривень кожна. Скільки всього грошей витратили на нагороди?
Задача 2
 Футбольне поле має форму прямокутника. Знайти його площу, якщо довжина дорівнює 120м, а ширина становить 3/4 від довжини.  
Задача 3
Вага іграшкового м'яча 45грамів. Футбольний м'яч важить у 10 разів більше. Знайти вагу 12 футбольних м'ячів.
                     24 квітня
Дизайн і технології
Тема Іграшка – підвіска «Курочка-чубарочка»
                ВІДЕО ДО РОБОТИ 
                           
                        23 квітня
        Образотворче мистецтво
Тема Ритми й кольори Америки та Африки. Стилізація звірів
ВІДЕО ДО РОБОТИ

                    21 квітня
            Літературне читання
1. Прочитай казку.

Щороку гноми з Маленькою Феєю розмальовують писанки, Це вже стало гарною традицією, Адже на Великдень усі вітають один одного зі святом і дарують писанки, А ще вірять. що вони охороняють від злих сил.

Так і цього року всі зібралися у Мудруновій хатці, щоб разом розписувати яйця.

Взяли до рук писанки і почали старанно вимальовувати воскові візеруночки. Гномики ще ніколи не працювали з такою охотою. Навіть Буркотун мовчки схилився над яйцем і малював. Річ у тім. що у Чарівному лісі був оголошений конкурс на найкращу писанку. А гномики любили бути найкращими в усьому. Тож і старалися.

– Моя - найкраща! – вигукнув Простачок. замилувавшись своєю зеленою з жовтими зірочками писанкою.

– А моя - на мене буде схожа, – промовив Мудрунчик. домальовуючи свою синю з жовтими цяточками.

Веселун же зробив яскраво-жовту, як курчатко, з червоними хвильками писанку. А Маленька Фея розмалювала свою квіточками. Майстер-на-Всі-Руки уявив себе художником і намалював цілу картину – землю з травичкою, небо з хмарками і сонечком. Задоволені своєю роботою, Маленька Фея і гномики поскладали свої писанки - нехай чекають Великодня.

І все було б добре, якби підступна Зла Чаклунка не схотіла теж позмагатися у конкурсі. Проте чесного способу стара відьма не знала. Тож і цього разу вирішила вдатися до хитрощів. Вона задумала побити писанки гномів.

Якось уночі здійнявся страшний вітер. Дерева гнулися, небо затягнулося темними важкими хмарами, усі віконця й двері повідчинялися навстіж. У Мудрунову хатинку залетів чорний крук. Там стояла скриня, у яку звичайно клали писанки. Крук був чорний, як ніч у негоду, тому й залишився непоміченим.

Він швидко знайшов скриню. На ній виблискував золотий замок, якого було видно і найчорнішої ночі. Ключі висіли тут же на цвяшку на стіні. Крук тихенько. щоб ніхто не почув дзеленькоту, взяв своїм міцним дзьобом в'язку ключів і почав підбирати ключ. Він перепробував усі: І мідний, і срібний, і залізний, але жоден не підійшов. І лише золотий ключик, який виднівся з-під подушки в Мудруна, був останньою надією підступного птаха. Чорний крук змахнув крилами – і тут же опинився біля ліжка гномика. Той так міцно спав і бачив такі солодкі сни, що навіть не почув, як крук витягнув з-під його подушки золотий ключик.

Нарешті замок піддався і скриня відімкнулася. Крук підняв кришку і залетів усередину, де, наче в гніздечку, лежали яйця. Раптом дмухнув новий порив вітру і крук опинився в повній темряві. Він потрапив у пастку, з якої вибратися самому було неможливо.

– Карр... Карр... – намагався він покликати когось на допомогу, але ніхто його не чув. Остання надія була на те, що хтось випадково відкриє скриню і випустить його звідти.

Нарешті настав Великдень. Сонечко яскравими промінчиками постукало у віконце і розбудило мешканців Чарівного лісу, першим привітавши їх зі святом. А невдовзі на найбільшій галявині Чарівного лісу мав розпочатися конкурс.

Зла Чаклунка вже уявляла себе переможцем й аж руки потирала в передчутті цього:

– Нехай і не сподіваються перемогти в конкурсі! Тепер моя черга.

Чорного крука вона так і не дочекалася. Але вона вже кілька сотень років знає свого надійного слугу, тож переконана, що він виконав її доручення і поклював усі писанки гномиків.

Коли це на галявині з'явилася Фея з п'ятьма гномиками. За ними позаду чимчикували ще двоє – Веселун і Простачок, вони несли велику скриню. Раптом Чаклунка помітила в руках Феї кошик. Там виднілися диво-писанки. Хитра відьма аж рота роззявила.

– Що... що це т-т-таке? Я ж крукові наказала...

Та сталося не так, як гадалося Злій Чаклунці.

Гномики обережно поставили на землю скриню. Звідти чулися якісь звуки. Мудрун підняв кришку і... що за дивина! Там сидів чорний, як ніч, крук, а з-під крил у нього виглядали пискляві жовтенькі клубочки.

Зла Чаклунка аж позеленіла від злості. Виявляється, завбачливий Мудрун замість писанок поскладав у скриню звичайнісінькі курячі яйця, з них і вилупилися курчата! А писанки Мудрун переклав у найвидніше місце. Гномик знав, що злодії ніколи не помічають того, що перед носом, а шукають схованок.

Тож хитрощі не допомогли Злій Чаклунці перемогти в конкурсі. А її вірний помічник – чорний крук – тепер став мамою-квочкою і мав інші турботи!

2. На окремому аркуші виконай тестове завдання. Не забудь здати його у вівторок.

Тестове завдання
1. Що робили щороку гноми з маленькою Феєю?
А розмальовували писанки
Б ліпили сніжну бабу
В пекли калачі

2. Усі дарують на Великдень один одному писанки і вірять , що вони охороняють від …
А Баби Яги
Б злих сил
В голоду
Г хвороб

3. Який конкурс був оголошений у чарівному лісі?
А конкурс краси
Б на найкращу писанку
В на найкрасивішу сукню

4. Чим розмалювала Маленька Фея свою писанку?
А сердечками
Б трикутниками
В квіточками

5. Хто ще крім гномів і Феї раптом захотів позмагатися у конкурсі?
А Спляча красуня
Б Зла Чаклунка
В Баба Яга

6. Яка птаха на прохання Злої Чаклунки залетіла у Мудрунову хатинку і хотіла побити всі писанки?
А Сорока
Б Крук
В Горобець
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Узагальнення і систематизація знань за розділом «Займенник»
МАТЕМАТИКА
Тема Ділення з нулями в частці

                      9 квітня
        Образотворче мистецтво
Тема Східні мотиви. Лялька з рухомими частинами
Виконати цю роботу тобі допоможе подане відео.
                          2 квітня
        Образотворче мистецтво
Тема Предметний малюнок «Індійські тварини»
Виконати цю роботу тобі допоможе подане відео.
                    3 квітня
            Дизайн і технології
Тема Рухома іграшка «Кучерява вівця»
Виконати цю роботу тобі допоможе подане відео.
           
                19 БЕРЕЗНЯ
        ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Букет з "Чупа-Чупсів". Паперово-цукеркові квіти
 
Для виконання роботи перейди за поданим покликанням.
                    27 ЛЮТОГО
    ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема  Скандинавія – суровий і загадковий край. Холодні відтінки. Пейзаж «Північне сяйво»
1. Матеріал уроку розглянемо за поданим відео.

                    26 ЛЮТОГО
    ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Подарунок для мами «Трояндове серце»
https://www.youtube.com/watch?v=d0QmsVkZCUM
 
                 21 ЛЮТОГО
МАТЕМАТИКА
Тема Ознайомлення з письмовим діленням круглих чисел
1. Закріплення вивченого
2. Матеріал уроку розглянемо за поданою презентацією.

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Відмінювання прикметників. Навчаюся правильно записувати прикметники із твердим приголосним основи в різних відмінкових формах
2. Матеріал уроку розглянемо за поданою презентацією.
                20 ЛЮТОГО
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Теплі відтінки. Аплікація «Віяло»

              19 ЛЮТОГО
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Робота з волокнами та нитками. «Маленька восьминіжка»
https://www.youtube.com/watch?v=ctzuVnhZMNk


                 12 ЛЮТОГО
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема
 Інструктаж з БЖД. Моделі у повсякденному житті

1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Розглянь відеороз'яснення до уроку.
(3 завдання виконати за бажанням)
3. Виконай тренувальну вправу

4. Самостійна робота
Виконай матеріальну модель будинку майбутнього. Виконану роботу принести на наступний урок або надіслати фото виконаної роботи на мою пошту.

7 лютого
МАТЕМАТИКА
Тема Дроби. Знаходження дробу від числа (закріплення)
1. Тренувальна вправа
2. Тему уроку опрацюємо за  поданою презентацією.

УКРАЇНСЬКА МОВА 
Тема Навчаюся використовувати в мовленні паралельні форми іменників чоловічого роду – назв істот у давальному й місцевому відмінках однини
 Тему уроку опрацюємо за  поданою презентацією.

5 лютого
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Мобіль з паперу «Акваріум»

6 лютого
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Вирізування з паперу, конструювання з природного матеріалу Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Ілюстрації до казок
31 CІЧНЯ
МАТЕМАТИКА
Тема Письмове ділення з остачею 
Тему уроку розглянемо за поданою презентацією.

Дошка для роботи на уроці.

УКРАЇНСЬКА МОВА 
Тема Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини
Тему уроку розглянемо за поданою презентацією.
Орфографічний словник знаходиться за поданим покликанням:

30 CІЧНЯ
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Поняття про мистецтво архітектури. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва. Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Листівка «Вітання з Парижа»
29 CІЧНЯ
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Модель дихальної системи. Аплікація «Як ми дихаємо?»
24 CІЧНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА 
Тема Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників голосний (і) на (о), (е)
                    23 CІЧНЯ
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Ліплення з пластичних матеріалів. Подорож до Німеччини та Австрії . Ліплення «Статуетки»

22 CІЧНЯ
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Годівничка для синички

ІНФОРМАТИКА
Тема Виявлення та виправлення помилок у програмах
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп'ютером.
2. Виконай практично подані у проєкті команди. Чи вдалося їх виконати. Там, де у команді є помилки, виправ їх та перевір практично створений проєкт.
ознайомся з поданою пам'яткою.

Проведи дослідження.



17 CІЧНЯ
МАТЕМАТИКА
Тема Ділення багатоцифрових чисел
Підручник(онлайн) 

Тренувальні вправи 

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Відмінки іменників. Відмінювання іменників. Навчаюся визначати відмінок іменника в реченні та початкову форму іменника
***
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема
Позакласне читання. У світі тварин
Розглянемо тему нашого уроку.
https://docs.google.com/presentation/d/1FjX0DQkTVQ1h8LEeRk9bWSDlKeXislkV/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true
Відео про породи собак
https://www.youtube.com/watch?v=nz730FJ76NU

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Узагальнюю знання про будову слова

19 грудня
 ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Мистецтво мозаїки. Поняття: мозаїка.
Створення новорічного сувеніру «Тварина – символ року»
1. Розглянь, що таке "мозаїка" та з чого її можна створити.
2. Створи з будь-якого матеріалу мозаїку "Змія - символ 2025" (крупа, яєчна шкарлупа, насіння, ...)
18 грудня
ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повтореннями
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Алгоритми з повторенням у житті.
3. Розглянемо матеріал підручника, с. 36-37
4. Самостійно виконай практичну роботу, с. 39 або намалюй малюнок за поданим алгоритмом.
А це покликання на Скретч (онлайн).
18 грудня
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Виготовлення новорічних
прикрас «Ялинка з ґудзиків»

13 грудня
МАТЕМАТИКА
Тема Готуємося до діагностувальної роботи
Ці завдання виконати усно. Але вони є дуже важливими у підготовці до роботи. 
***
https://wordwall.net/uk/resource/28806103/прості-задачі-на-рух

***
https://wordwall.net/uk/resource/51910665/математика/виконай-обчислення-та-заправ-авто-тренажер-задачі
Виконати у зошиті
№ 651, 655, 656

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу
12 грудня
МАТЕМАТИКА
Тема Узагальнення і систематизація знань учнів. Підготовка до діагностувальної роботи


УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Правильно вимовляю і записую слова з ненаголошеними е, и
1. Закріплюємо вивчене
https://wordwall.net/uk/resource/60549842/українська-мова/ненаголошені-и-та-е-в-коренях-слів

***
https://wordwall.net/uk/resource/8431651/ненаголошені-е-и-в-коренях-слів

***
Орфографічний словник онлайн

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Анатолій Качан «Летючий корабель»
1. Прослухай вірш
2. Розглянемо тему уроку

 ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Орнамент. Види орнаментів. Декоративно - ужиткові вироби кримських татар. Створення орнаменту в стрічці за кримськотатарськими мотивами

11 грудня
ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД.  Алгоритми з розгалуженнями 
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп"ютером.
2. Розглянемо матеріал підручника, с. 36
https://pidruchnyk.com.ua/1595-informatika-4-klas-andrusich.html
3. Не забудь виконати практичну роботу, подану у підручнику. (с. 39)

11 грудня
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Гофрування. Виготовлення паперових прикрас в техніці гофрування. «Сніговичок»

4 грудня
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Новорічні прикраси з паперу «Зірочки-сніжинки»
https://www.youtube.com/watch?v=mkboHI6UTDg

29 листопада
МАТЕМАТИКА
Тема Множення на одноцифрове число виду 109 • 5, 115 • 4
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою префіксів . Розпізнаю і правильно пишу слова з префіксами пре-, при-
https://docs.google.com/presentation/d/1vTxkrfJbH7n_LPoDvdwC7xTH6dhURZhO/edit#slide=id.p22

28 листопада
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Витинанка. Виготовлення витинанки «Натюрморт із фруктами»
22 листопада
МАТЕМАТИКА
Тема Задачі на знаходження відстані
Матеріал до сьогоднішнього уроку знаходиться у поданій презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/14kJEoCXFneqcDEbLZCCMWBJjB4089KQE/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Узагальнюю знання про слово
Ми завершили вивчення розділу "Слово". Перевіряємо засвоєний матеріал.
Покликання активне до 19.00
20 листопада
ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД. Планування групової діяльності
  • Інструктаж з БЖД
***
***
Тренувальна вправа

15 листопада
МАТЕМАТИКА
Тема Усне додавання і віднімання іменованих чисел. Властивості прямокутника

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся доречно вживати їх у мовленні

14 листопада
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Оригамі. Виготовлення листівки-оригамі «Лисенятко»
13 листопада
ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД. Інструктаж з БЖД. Інформаційний шум та фейки1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Ознайомся з новими термінами
Інформаційний шум — неважлива, вторинна інформація, якою супроводжується або заміщується основне повідомлення.
3. Вилучи інформаційний шум зі статті.

Зелена енергетика
Зелена енергетика замість традиційних джерел електрики використовує відновлювані — вітер, сонячну енергію, воду та геотермальні джерела. Вода — одне з тих відновлюваних джерел енергії, про які ми часто забуваємо. Лише три великі греблі, що працюють у Китаї, країні з Великою стіною, жителі якої пишуть ієрогліфами, є найпотужнішим гідроелектричним комплексом у всьому світі. Цей комплекс забезпечує енергією мільйони людей, це дуже багато. Чому зелена енергетика (використання енергії Сонця, вітру, води) краща? Бо вона майже не шкодить природі, адже її виробництва викидають у довкілля незначну кількість речовин, що його забруднюють. Ми маємо берегти нашу чудову природу, не шкодити ані рослинам, ані тваринам.
Найкраще джерело альтернативної енергії — Сонце. Ми так любимо засмагати, так чекаємо літа, сонечка, що дарує нам радість! Якби ми максимально використовували його енергію, то могли б забезпечити весь світ сонячною електрикою. Пустелі, яких чимало на Землі, могли б стати ідеальним місцем для встановлення сонячних електростанцій.

4. Ознайомся з новими термінами

Фейк Означає підробку, вигадку, щось несправжнє. Часто вживається в інформаційній сфері, коли йдеться про новини тощо.

5. Ознайомся з новими термінами
Зорові ілюзії – це обман зору, помилки в оцінці й порівнянні між собою довжин відрізків, величин кутів, відстаней, у сприйнятті інформації.
6. Робота у зошиті, с. 14-15
7. Опрацюй матеріал підручника, с.27-29
8. Відскануй код з підручника та виконай завдання за комп'ютером.

12 листопада
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема  Створення гірського пейзажу «Краса чарівних Карпат»
ПЕРЕД ВИКОНАННЯМ РОБОТИ ПЕРЕГЛЯНЬ ПОДАНІ ВІДЕО.
ТА

7 листопада
Математика
Тема Письмове віднімання багатоцифрових чисел, коли у зменшуваному є нулі
1. Самостійна робота
2. З темою сьогоднішнього уроку ознайомимося за поданим покликанням.

        ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема «Кам’ яний горішок» (українська народна казка). Поділ казки на частини, складання плану
https://docs.google.com/presentation/d/1MSHySauBNV0zg3nrqmCpcGXB5gt3f0uh/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Підсумовуємо знання про речення
7 листопада, четвер - День, коли чоловіки готують обід (дата на 2024 рік. Відзначають в перший четвер листопада)
Матеріал до уроку
1. https://learning.ua/mova/tretii-klas/hra-vpravni-kukhari
2. Морква, біб і цибулина,
бурячок і капустина,
ще й картопля — шусть у горщик.
Ну й смачний ми зварим…(    )
***
3. Місили, місили,
Ліпили, ліпили,
А тоді – хіп
Та в окріп!
А вже на останку –
Масло та сметанку,
Хто зуміє відгадати,
Того будем частувати.
***
4. Дуже люблять всі діти його,
Бо смачне і солодке воно.
І у ротику тане само.
Здогадалися? Це…
6 листопада
Математика
Тема Письмове віднімання багатоцифрових чисел
1. Перейди за поданим покликанням та виконай завдання 4 та 6.
2. З темою сьогоднішнього уроку ознайомимося за поданим покликанням.
 ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема «Чий дарунок найкращий» (корейська народна казка)
З темою сьогоднішнього уроку ознайомимося за поданим покликанням.

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Аплікація «Квіткова феєрія». Ошибана
З темою сьогоднішнього уроку ознайомимося за поданим покликанням.

5 листопада
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Тема Чому ми любимо собак. Складаємо письмові висловлювання
ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД. Спілкування на відстані
1.  Згадай правила безпечної роботи за комп'ютером.
2.Створюємо комікс "Онлайн-спілкування"

3. За поданим покликанням виконай тренувальну вправу.

4. Перейди за поданим покликанням і розмісти фото "Улюблені куточки рідного міста"
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Міський пейзаж. Поняття: ритм в архітектурі. Зображення міського пейзажу без використання попереднього начерку
1. Переглянь відео з поданої теми
2. Виконай малюнок та принеси його до школи.

4 листопада
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Народна казка – скарбничка мудрості.  Навчальне аудіювання
1. Прослухай казку за поданим покликанням:
2. Виконай аудіювання. Відповіді сфотографуй та надішли мені в особисті повідомлення у Вайбер (надіслати сьогодні).
Українська народна казка 
«Казка про Івана»
1.Яку казку ви прослухали?

а) Казка про Миколу;
б) Казка про Змія;
в) Казка про Івана.

2. Як звали царівну?

а) Оксанка;
б) Марійка;
в) Маринка.

3. Де жив змій?

а) у великому замку;
б) у глибокій ямі;
в) на високій горі.

4. Ішли три брати:

а) Грицько, Микола та Іванко;
б) Грицько, Микола та Степанко;
в) Микола та Іванко.

5. Що впустив у яму найменший брат?

а) кошик;
б) шапку;
в) свитку.

6. Кого зустрів у ямі Іван?

а) Змія;
б) Марійку;
в) богатирів.

7. Що вирішив робити Іванко?

а) забрати Марійку;
б) тікати;
в) битися зі Змієм.

8. Що подарувала Марійка Іванкові?

а) вишиванку;
б) перстня;
в) шапку.

9. Що зробили брати?

а) допомогли Іванові вибратися з ями;
б) перерізали мотузку і втекли;
в) билися зі Змієм.

10. Хто допоміг Іванкові?

а) старший брат;
б) вовк;
в) вірний друг.

11. Хто збирався одружитися з Марійкою?

а) Степан;
б) Грицько;
в) Микола.

12. Іванко та Марійка одружилися та

а) поїхали у весільну подорож;
б) почали жити поживати і добра наживати;
в) от казочці кінець, а хто слухав - молодець.
МАТЕМАТИКА
4 ЛИСТОПАДА - ДЕНЬ ЗАЛІЗНИЧНИКА
1. Цікава математика
 2. Пригадай!
3. Робота за підручником, № 358 - 377.
4. Види трикутників за кутами.
5. Тренувальна вправа.

Домашнє завдання. № 378, 379

25 ЖОВТНЯ
Пригадай правила безпечної поведінки під час осінніх канікул

24 ЖОВТНЯ
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Архітектура міста. Прийом загороджування. Створення аплікації «Моє місто»

23 ЖОВТНЯ
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Плетіння бісером. Виготовлення оберегу «Український віночок»

18 ЖОВТНЯ
Переглянь мультфільм "Спочатку перевір, а потім вір" ЗАПОБІГАННЯ та ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ
МАТЕМАТИКА
Тема Тонна. Перетворення іменованих чисел, виражених мірами маси
            УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Однорідні члени речення. Навчальний діалог
***
Тренувальна вправа
16 ЖОВТНЯ
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Осінній декор. Виготовлення гірлянди «Осіннє розмаїття»
https://www.youtube.com/watch?v=TLLZAy5Akd4


17 ЖОВТНЯ
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Високий або низький горизонт. Колаж. Фотоколаж. Створення колажів, використовуючи світлини з українських журналів

КОЛАЖ -техніка створення картини шляхом застосування різних малюнків , наклейок (фотографії, квитки, тканини, вирізки з газет і кольорового паперу і т.д.).
А що таке фотоколаж? ФОТОКОЛАЖ - техніка створення картини шляхом застосування різних фотографій, наклейок, тканини, вирізки з газет і кольорового паперу і т.д.).
Ефект колажу досягається за допомогою накладення одного зображення на інше, поєднання декількох зображень в одному, іноді навіть з елементами графіки.
*** Підручник, с. 26-27
*** Зразки робіт:
Виконати на аркуші, бажано картоні.


11 ЖОВТНЯ
МАТЕМАТИКА
Тема Одиниці вимірювання довжини. Перетворення іменованих чисел
        УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Головні і другорядні члени речення. Розпізнаю головні і другорядні члени речення

10 ЖОВТНЯ
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема «Замкова гора в Мукачеві» (народна легенда)
МАТЕМАТИКА
Тема Діагностична робота №2. Багатоцифрові числа
Зошит для діагностувальних робіт, с. 2
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Звертання. Розпізнаю, виокремлюю, правильно вживаю звертання
1. Вчимося вживати звертання.
2. Тренувальна вправа
3. Працюємо за підручником, с. 25-26
9 ЖОВТНЯ
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Легенди рідного краю. «Зозулині черевички» (народна легенда). Переказування легенди
1. Перевірка домашнього завдання (відкрите до 20.00)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1359855

2. Прослухай легенду "Зозулині черевички"
https://www.youtube.com/watch?v=mwNuBRq_jHM

3. Підготуй переказ легенди за поданим планом. Для цього ще раз перечитай легенду.
Переказ легенди будемо слухати.

МАТЕМАТИКА
Тема Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу
1. Розглянь схему до задачі 252 і розв'яжи її.
2. Ознайомся з задачею 253. За поданим планом розв'яжи її. (задача на 4 дії)
3. Усно розв'яжи задачу 254.
4. Письмово виконай приклади 257. 

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Виготовлення мотанки.
«Жайворонки-мотанки»

8 ЖОВТНЯ
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Легенди рідного краю. «Як виникли Карпати» (народна легенда)

ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ
Тема Українська минувщина в легендах і казках (с. 18-23)
https://docs.google.com/presentation/d/1O3TOVDghTEsVY1fVjaQNroXZGYIeahXA/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true

ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД. Пристрої введення та виведення

1. Розкажи тим, хто поруч, правила безпечної поведінки при роботі з комп'ютером.
2. Переглянь навчальне відео до сьогоднішнього уроку. Будь не тільки глядачем, а і активним учасником уроку. 

3. Виконай тренувальну вправу за поданим покликанням. 
4. Розгорни підручник на с.13. Виконай усно завдання 3 та завдання для досліджень (значок "лупа").
МОЛОДЕЦЬ)

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Петриківський розпис. Зображення основних елементів петриківського розпису, розписування паперової тарілки
ДЛЯ РОБОТИ бажано придбати одноразову паперову тарілку.
https://www.youtube.com/watch?v=1bBwJsT2mbc
4 ЖОВТНЯ
МАТЕМАТИКА
Тема Порівняння багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання на основі нумерації
1. Повторення вивченого
та
2. Працюємо за підручником, с. 32-33
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Узагальнюю знання про текст
1. Підведемо підсумки вивченого про текст
2. Виконаємо тестове завдання

3 ЖОВТНЯ
МАТЕМАТИКА
Тема Запис суми розрядних доданків одним числом

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Дивовижний світ міфів». Наші літературні проєкти
1. Тестування за розділом
"Дивовижний світ міфів"
2. Розгляд запропонованих проєктів, с. 33. Вибір проєкту для створення.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Діагностувальна робота № 2 Списування
ПРАВИЛА СПИСУВАННЯ

1. Прочитай речення або текст.

2. Подумай, розумієш чи ти , про що будеш писати.

3. Прочитай кожне слово по складах. Запамʼятай, як пишуться ці слова.

4.Списуй слова по складах, після написання слова – перевір правильність написання . Так працюй з кожним словом.

5. Після написання речення – перевір (прочитай ще раз речення), чи правильно ти написав.

2 ЖОВТНЯ
МАТЕМАТИКА
Тема Розв’язування задач способом відношень
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Міфи давньої Греції «Дедал та Ікар» (переказ К.Гловацької)
Відео до міфу
Презентація до міфу

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Виготовлення дерева роду з картону та паперу. «Дерево мого роду»
А це мій родовід)
1 ЖОВТНЯ
ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД. Процесор та пам’ять
Опрацювати матеріал тобі допоможе підручник , с. 11-12 та практичні вправи. Для зручності можеш скористатися електронною версією підручника.
А це практичні вправи.
1. Переглянемо навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=9f5IyIMd--U&t=4s


Вмикаємо "людський процесор"
  • В якій клітці не тримають ні птахів, ні звірів?
  • З якого крана не беруть води? 
  • З якої посудини не можна нічого з’їсти?

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Презентація створених книг

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Малювання натюрморту (монотипія)

Моноти́пія — це різновид графіки, виконаний шляхом малювання на гладкій поверхні, яка не поглинає фарби.
Виконай роботу за зразком:
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Тема Ми дорослі і відповідальні! Складаємо записки
https://docs.google.com/presentation/d/1jVnPbVkRXN3B1lixwGyxrfwLpACIH4Xg/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true

27 вересня
МАТЕМАТИКА
Тема «Сусіди» багатоцифрового числа. Додавання і віднімання
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Досліджую медіапродукти
 https://docs.google.com/presentation/d/1OLkI60iikgMojO9HmD6LQTiO-uHVGoGp/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true

26 вересня
МАТЕМАТИКА
Тема Читання і записування у таблицю чисел у межах мільйона

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Досліджую медіапродукти
Працюємо з презентацією і виконуємо подані у нії завдання.

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема
Міфи давньої Греції. «Пандора» (за переказом М.Куна та К.Гловацької)
Перегляд міфу 
Презентація до уроку

25 вересня
МАТЕМАТИКА
Тема Множення і ділення чисел другого класу на одноцифрове число
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Міфи слов’ янських народів. О.Бондарчук «Міфи про створення світу та людей»
1. Тестування за міфом "Ра і Аппоп"
2. Розчитування
3. Робота над новим матеріалом
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Властивості штучних матеріалів. Послідовність виготовлення простих виробів із штучних матеріалів «Часник-захисник»
Для створення композиції перейдіть за поданим покликанням.
Розмістіть створену поробку у себе вдома та надішліть фото у Вайбер (у особисті повідомлення)
24 вересня
МАТЕМАТИКА
Тема Усне додавання і віднімання чисел другого класу

ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ
Тема Казки і пісні
*Працюємо за посібником "Сонячні вітрила"
*На уроці інформатики я демонструвала створену мною сторінку про українську щедрівку. переглянь її.
    ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД. Способи подання інформації

Дотримуйся правил безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.

Інфографіка - це наочний спосіб подачі даних у графічній формі.

Поповни свої знання про Лесю Українку, скориставшись інформацією, поданою за допомогою інфографіки.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Декоративний натюрморт 
23 вересня
МАТЕМАТИКА
Тема Запис чисел другого класу у вигляді суми розрядних доданків. Додавання і віднімання чисел другого класу
1. Тренувальна вправа

2. Матеріал сьогоднішнього уроку розглянемо, перейшовши за покликанням:

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Міфи Давнього Єгипту. «Ра і Апоп»

Матеріал сьогоднішнього уроку розглянемо, перейшовши за покликанням:
https://docs.google.com/presentation/d/1pKPXLY2W6N_spCZcCLOcIhcDmrbnMK7G/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Досліджую медіапродукти


Презентація до уроку:
Створюємо "Хмару слів"
https://wordcloud.online/uk
19 вересня
МАТЕМАТИКА
Тема Читання і записування у таблицю чисел першого та другого класів
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Дивовижний світ міфів.
Міфи Давнього Єгипту. «Створення світу»
Відео про лотос 
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=RjCSTI18Be8

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема План. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом
18 вересня
МАТЕМАТИКА
Тема Мільйон. Таблиця класів і розрядів
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Шкільний дзвіночок кличе нас у четвертий клас!». Наші літературні проєкти
1. Проведемо тестування за творами поданого розділу.
2. Обговоримо запропоновані проєкти.
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Ліплення тварин. Закріплення поняття об'єму. Засоби ліплення об'ємної форми. «Ласунка панда»

17 ВЕРЕСНЯ

РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Тема До побачення, птахи! Докладно переказуємо текст за колективно складеним планом та опорними словами
МАТЕМАТИКА
Тема Лічба тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч
ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД. Інформаційні процеси
1. Пригадай правила БЖД при роботі за комп'ютером
2. Порівняй подачу інформації про інформаційні процеси
Варіант 1
Варіант 2

3. Пригадай способи подачі інформації. Для цього виконай тренувальну вправу.
4. Переглянь відео та подумай над наступними запитаннями.
  • Як дівчинка орієнтувалася у довкіллі? Які органи чуття допомагали їй у цьому?
  • Що означає “бачити руками”?
  • Як треба ставитися до людей із порушеннями зору? Як і коли їм слід допомагати?
  • Як треба подавати інформацію для таких людей, щоб їм було комфортно на вулицях?
5. Пригадай, що таке інфографіка.

 6. Практична робота. Створюємо сторінку книги "Цікаві факти про Україну"
  • Подумай, про який цікавий факт з історії України ти хотів би розповісти.
  • Добери фото, малюнок, текст з цієї теми. Можливо, твоя сторінка буде містити більше різних способів подання інформації.
  • Відкрий програму Microsoft Word.
  • Надрукуй текст.
  • Встав зображення.
Не забудь повідомити про використані джерела
  • Збережи документ та надішли на мою пошту. Думаю, її адресу ти пам'ятаєш. Якщо забув, то нагадую: kluchik65@ukr.net 
Моя сторінка до цієї книги має такий вигляд.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Види декоративно-ужиткового мистецтва. Світлотінь. Перегляд: віртуальна екскурсія до Національного музею українського народного декоративного мистецтва. Зображення натюрморту з різних предметів побуту
1. Здійсни віртуальну екскурсію до Національного музею українського народного декоративного мистецтва.
2. Опрацюй матеріал підручника, с. 14-15.
3. Обери один із запропонованих варіантів роботи на с. 15 та виконай його.
4. Роботу поклади у файл і принеси на зустріч з вчителем.

14 ВЕРЕСНЯ
МАТЕМАТИКА
Тема Тисяча. Лічба тисячами
https://docs.google.com/prespof=true&sd=true
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Визначаю структурні частини тексту
https://docs.google.com/presentation/d/1DSI13C0tvAqndFeAlmlKgaELqvYLrEjA/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Дж. Стронг «Дзвінок інспекторки» ( уривок із повісті «Гармидер у школі»)
ПРОДОВЖЕННЯ
https://docs.google.com/presentation/d/16SKv_9ysBYDgLw104R16JEctzRLt3AkV/edit?usp=sharing&ouid=107496259626602710101&rtpof=true&sd=true
 Тема 
13 ВЕРЕСНЯ

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема Діагностувальна робота №1 Диктант
Якщо ти не мав можливості бути присутнім на уроці, то запиши диктант з цього відео.

МАТЕМАТИКА
Тема Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

Робота на тренажері
1. Розв'яжи задачу
На 6 кущах росло по 5 червоних піонів на кожному і на 4 кущах — по 3 білі піони на кожному. Скільки всього піонів росло на цих кущах?

2. Обчисли значення виразів

34:7=                    47:9=              62:8=

3. Запиши вирази й обчисли їх значення

Зменшуване 185, а від'ємник — добуток чисел 11 і 9.

Ділене 144, дільник — різниця чисел 81 і 79

4. Визнач і запиши значення величин

1/3 год =                          ½ м =



12 ВЕРЕСНЯ

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Типи текстів. Розпізнаю типи текстів
1. Пригадай:

2. Тренувальна вправа
3. Робота за підручником, с. 10-11

11 ВЕРЕСНЯ

МАТЕМАТИКА

Тема Форми запису задач
Матеріал сьогоднішнього уроку розглянемо, перейшовши за покликанням:


ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Дж. Стронг «Дзвінок інспекторки» ( уривок із повісті «Гармидер у школі»
Матеріал сьогоднішнього уроку опрацюємо, перейшовши за покликанням:
https://docs.google.com/presentation/d/1tL-DJeGqovL-Pt7oKC-f5H4ARLiWqPu1/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Аплікація з листя «Морський пейзаж»
Матеріал сьогоднішнього уроку опрацюємо, перейшовши за покликанням:
https://www.youtube.com/watch?v=yKsqYhMuvbs

Виконану роботу вклади у файл та збережи для показу.
10 ВЕРЕСНЯ
ІНФОРМАТИКА
Тема Інструктаж з БЖД. Джерела інформації
Тема Інструктаж з БЖД. Джерела інформації
НАШ ПІДРУЧНИК ЗНАХОДИТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:
1. Матеріал сьогоднішнього уроку розглянемо, перейшовши за покликанням:
2. Фільм для перегляду.
3. Досліди!


4. Виконай практичну роботу.
  • Відкрий програму Раint
  • Створи знак (графічне повідомлення) "Не торкайся незнайомих предметів!"
  • Збережи зображення.
  • Приготуйся продемонструвати його на наступному уроці.
5. Робота у зошиті, с. 2-3

МАТЕМАТИКА

Тема Частини. Форми запису розв’язання задач
Закріпимо вивчене

***Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ
Тема Похвала книзі
Працюємо за підручником "Сонячні вітрила", с. 4-6
* У розкритті теми уроку нам допоможе презентація.
***Перевіримо набуті знання
Запитання 1
Для чого давня людина вирішила записувати все почуте і побачене?
На згадку
Для краси
Щоб воно залишилось надовго і про нього дізналися інші

Запитання 2
Чому на глині було незручно писати? (декілька правильних відповідей)
Глина тріскалася на сонці
Важко було написати
Незручно носити

Запитання 3
Які матеріали використовували в минулому для письма? (вибери більш повну відповідь)
Глину, кору, шовк, стебла рослин, шкіру тварин
Рослини, каміння, дерево
Глину, пісок, мушлі

Запитання 4
З чого був виготовлений перший аркуш паперу?
Шкіра тварин
Шовк
Бамбук

Запитання 5
Для чого потрібна макулатура?
Для малювання
Для краси
Для того, щоб створити із неї папір

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Милуємося красою землі (продовження). Графічні засоби виразності: точки, лінії, штрихи, плями. Створення образу дерева: «Ніжна берізка», «Кремезний дуб», «Струнка тополя»



СТВОРЕНУ РОБОТУ ВКЛАДИ ДО ФАЙЛУ
9 ВЕРЕСНЯ

МАТЕМАТИКА

Тема Ділення з остачею. Письмове додавання і віднімання
***Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.

        УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Заголовок тексту. Добираю заголовки до теми і головної думки тексту
1. Тренувальна вправа
***Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.
        ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема О. Комова «Мій сусід – прибулець». Читання в особах
***Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.


6 ВЕРЕСНЯ

МАТЕМАТИКА

Тема Додавання і віднімання круглих чисел. Позатабличне множення і ділення
*Повтори вивчені таблиці
*Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.
          УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Засоби зв’язності тексту. Визначаю слова, які допомагають пов’язувати речення в тексті
Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.
5 ВЕРЕСНЯ
МАТЕМАТИКА
Тема Одиниці вимірювання часу. Годинник
*Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.
           УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Текст. Основні ознаки тексту. Розпізнаю текс за його основними ознаками
1. Пригадай, що ти знаєш про текст.
2. Працюємо за підручником
            ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Л. Сорока «В останній день літа» Н.Тріщ «Осінь на шкільному подвір’ ї»
Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.

4 ВЕРЕСНЯ
МАТЕМАТИКА
Тема
 Нумерація трицифрових чисел
*Працюємо зі збірником "Математичний Пізнайко"
*Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.
            
        ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема Н.Умеров «Наш клас». Колаж. Створення колажу «Наш четвертий клас». Л. Сорока «В останній день літа»
*Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.
***
За цим покликанням можна створити власний колаж.
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема  Ліплення тварин. Засоби ліплення об'ємної форми. «Прудка білка-вивірка»
* Перевір свої знання з правил техніки безпеки на уроках "Дизайну і технологій"
*Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.

3 ВЕРЕСНЯ
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ, 
РІДНЕ МІСТО!
МАТЕМАТИКА
Тема
Табличне множення і ділення (повторення)
*Працюємо зі збірником "Математичний Пізнайко"
https://docs.google.com/document/d/1Pu99XhyPTxmrVQ_LtioXy7Vmk7DkY7X2/edit 
*Тему сьогоднішнього уроку розглянемо за поданою презентацією.

                ІНФОРМАТИКА
Тема Правила безпечної роботи на уроках інформатики та з комп’ютерними пристроями 
Наш підручник "мешкає" 
ЗА АДРЕСОЮ:
1. Повторимо правила роботи з комп'ютерними пристроями.
2. Пофантазуємо! Створюємо ситуації при роботі за комп'ютером і аналізуємо їх.
3. Перевір свої знання!

4. Перевір свої знання. Для цього пограй з Кротами. 

РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Тема Хто мудро питає, той багато знає
Працюємо за зошитом "Мандруємо зі словом", с. 3-5
ЦІКАВО ЗНАТИ
Один із найнадійніших орієнтирів — це Полярна зірка із сузір'я Малої Ведмедиці. Положення цієї яскравої зорі на небосхилі практично не змінюється, вона незмінно розташована над Північним полюсом, тому за гарної погоди за нею можна точно визначити напрямок на північ
***
Знайти на небі Полярну зорю, а отже, і напрямок на північ, дуже легко. Візьмемо за орієнтир ківш сузір'я Великої Ведмедиці й проведемо через дві його крайні зорі пряму лінію. Продовжимо пряму на 5 віддалей між цими зорями в напрямі від отвору ківша і знайдемо Полярну зірку.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Глибина простору у пейзажі. Плани картини Створення композицїї «Смачний урожай»
1. Ознайомся з матеріалом підручника, с. 7
2. У створенні роботи тобі допоможе цей відеоролик
3. Роботу вклади у файл, який ти принесеш до школи і покажеш вчителю і однокласникам)