23 травня
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Самостійна робота з розділу "Прислівник"
1. Обери правильне визначення прислівника:
а) незмінна частина мови, яка називає ознаку дії або пояснює, як, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована;
б) частина мови, яка вказує на предмети, їхні ознаки, кількість, але не називає їх;
в) частина мови, що називає ознаку предмета.
2. На які питання відповідає прислівник:
а) хто? що?;
б) який? яка? які?;
в) як? де? куди? коли?
3. За якою ознакою визначають прислівник:
а) називає ознаку предмета;
б) називає ознаку дії;
в) називає кількість предметів.
4. Обери рядок з прислівниками:
а) розумна, швидко, ясно;
б) надзвичайно, солодкий, навесні;
в) довкола, опівночі, вгорі.
5. Обери правильно написані прислівники:
а) вгору, вниз, вгорі, унизу;
б) в гору, вниз, угорі, унизу;
в) вгору, вниз, угорі, у низу.
6. Обери рядок, у якому прислівники-антоніми:
а) солодкий - гіркий;
б) далеко - близько;
в) старанно - правильно.
7. Обери рядок, де написані прислівники-синоніми:
а) добрий, лагідний;
б) добре, лагідно;
в) йде, пересувається.
8. Обери рядок із словосполученням дієслово + прислівник:
а) летіли зозулі, пише швидко;
б) весело грали, привітно спілкувалися;
в) добре слово; розумний учень.
9. Яким членом речення виступає прислівник:
а) головним ;
б)другорядним;
в) він не є членом речення.
10. У якому рядку всі слова відповідають на питання як?:
а) голосно, весело, внизу;
б) ліворуч, щасливо, радісно;
в) дружно, сміливо, добре.
1. Розв'яжи приклади письмово (у стовпчик)
25 008 + 495
а) незмінна частина мови, яка називає ознаку дії або пояснює, як, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована;
б) частина мови, яка вказує на предмети, їхні ознаки, кількість, але не називає їх;
в) частина мови, що називає ознаку предмета.
2. На які питання відповідає прислівник:
а) хто? що?;
б) який? яка? які?;
в) як? де? куди? коли?
3. За якою ознакою визначають прислівник:
а) називає ознаку предмета;
б) називає ознаку дії;
в) називає кількість предметів.
4. Обери рядок з прислівниками:
а) розумна, швидко, ясно;
б) надзвичайно, солодкий, навесні;
в) довкола, опівночі, вгорі.
5. Обери правильно написані прислівники:
а) вгору, вниз, вгорі, унизу;
б) в гору, вниз, угорі, унизу;
в) вгору, вниз, угорі, у низу.
6. Обери рядок, у якому прислівники-антоніми:
а) солодкий - гіркий;
б) далеко - близько;
в) старанно - правильно.
7. Обери рядок, де написані прислівники-синоніми:
а) добрий, лагідний;
б) добре, лагідно;
в) йде, пересувається.
8. Обери рядок із словосполученням дієслово + прислівник:
а) летіли зозулі, пише швидко;
б) весело грали, привітно спілкувалися;
в) добре слово; розумний учень.
9. Яким членом речення виступає прислівник:
а) головним ;
б)другорядним;
в) він не є членом речення.
10. У якому рядку всі слова відповідають на питання як?:
а) голосно, весело, внизу;
б) ліворуч, щасливо, радісно;
в) дружно, сміливо, добре.
Тема Робота над помилками (по діагностувальній роботі)
1. Розв'яжи приклади письмово (у стовпчик)
25 008 + 495
242 139 – 172 819
209 • 135
209 • 135
375 • 74
37 576 : 8
37 576 : 8
5032 : 74
2. Задача
Два лижники одночасно вирушили з туристичної бази в протилежних напрямках. Один лижник рухався зі швидкістю 17 км/год, а інший – зі швидкістю 15 км/год. Яка відстань буде між ними через 4 години?
2. Задача
Два лижники одночасно вирушили з туристичної бази в протилежних напрямках. Один лижник рухався зі швидкістю 17 км/год, а інший – зі швидкістю 15 км/год. Яка відстань буде між ними через 4 години?
15 травня
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Виготовлення паперових білосніжних лебедів «Білосніжний красень»
ВІДЕО ДО РОБОТИ
14 травня
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Місто майбутнього
ВІДЕО ДО РОБОТИ
29 квітня
Літературне читання
Тема Урок – міркування: написання есе про те, що можна купити за гроші, а що неможливо
Пригадай, що таке текст есе.
Есе – це невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну побудову і виражає власні думки та враження автора з конкретного питання.
Основні ознаки есе:
*Зазвичай есе невелике за розміром. У початковій школі орієнтовно 1 сторінка рукописного тексту.
*Автор може вільно будувати свій текст, не дотримуючись прийнятої побудови тексту.
*Есе відображає особисту точку зору автора, його роздуми, почуття та оцінки.
*Есе присвячене певній проблемі, питанню чи події.
*Есе пишеться звичайною розмовною або публіцистичною мовою.
*Автор не ставить за мету всебічно дослідити тему, а лише висловлює свої міркування.
Пишемо есе на тему « Чи все можна купити за гроші?»
В тексті вживай вислови:
Я вважаю, що…
Тому що…
Отже…
Це зразок есе. (Не для списування, а як зразок!)
Сьогодні в нашому житті різні банкноти і монети вирішують багато питань. Блиск багатств затьмарює розум людини. Ми часто забуваємо що таке мораль, любов і дружба, втрачаємо себе як особистість.
Гроші потрібні для комфортного життя. Проте бувають речі, які неможливо купити. Чого ж не можна придбати за гроші? Родину, щастя, кохання, дружбу. Можна бути дуже багатою, проте одинокою людиною. Звичайно, це не означає, що гроші зовсім непотрібні. Завдяки їм ми купуємо харчі, оплачуємо лікування, вдягаємось. Все це є необхідним для нашого життя. Проте не треба надавати аж занадто великої сили грошам. Я вважаю, що кожен з нас повинен розвивати найкращі людські якості, щоб не відштовхувати від себе людей, відчувати підтримку.
Я знаю, що є люди, які мають дуже багато грошей. Їм здається, що вони можуть купити все. І дійсно, у них є прекрасні квартири або навіть будинки, вони їздять на красивих машинах, на них дорогий одяг, багато ювелірних прикрас.Але мої батьки кажуть, що такі люди не щасливіші тих, хто має скромний достаток. Щастя за гроші не купиш. А що ж таке бути щасливим? Бути щасливим — означає мати міцну дружну родину, улюблену роботу, вірних друзів і, звичайно ж, здоров'я. Людина, у якої є батьки, які в усьому підтримують її, допомагають - щаслива. І без повного розкриття своїх здібностей, без улюбленої праці нема щастя.
Я розумію, що гроші мають велике значення у житті людини, але в той же час як за гроші купиш відверту прихильність людей, що тебе оточують? Гроші не зроблять людину поряднішою.
Людина може залишити на землі добру пам'ять про себе своїми гідними вчинками, добрими стосунками з людьми.
Щаслива людина та, яку люблять і сама вона любить ближніх, яка уміє і хоче працювати. Отже, все в житті цінне, але не все вимірюється грошима.
Математика
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ
ДЕНЬ ФУТБОЛУ
Тема Розв’язування задач вивчених видів.
розв'яжи письмово задачі. Умову можна не писати, а розв'язання і відповідь обов'язково. Там де необхідно, дії виконуй письмово ("у стовпчик").
Задача 1
Для нагородження переможців футбольного турніру купили 14 кубків по 255 гривень кожен і 15 медалей по 37 гривень кожна. Скільки всього грошей витратили на нагороди?
Задача 2
Футбольне поле має форму прямокутника. Знайти його площу, якщо довжина дорівнює 120м, а ширина становить 3/4 від довжини.
Задача 3
Вага іграшкового м'яча 45грамів. Футбольний м'яч важить у 10 разів більше. Знайти вагу 12 футбольних м'ячів.
24 квітня
Дизайн і технології
Тема Іграшка – підвіска «Курочка-чубарочка»
ВІДЕО ДО РОБОТИ
23 квітня
Образотворче мистецтво
Тема Ритми й кольори Америки та Африки. Стилізація звірівВІДЕО ДО РОБОТИ
21 квітня
Літературне читання
1. Прочитай казку.
Щороку гноми з Маленькою Феєю розмальовують писанки, Це вже стало гарною традицією, Адже на Великдень усі вітають один одного зі святом і дарують писанки, А ще вірять. що вони охороняють від злих сил.
Так і цього року всі зібралися у Мудруновій хатці, щоб разом розписувати яйця.
Взяли до рук писанки і почали старанно вимальовувати воскові візеруночки. Гномики ще ніколи не працювали з такою охотою. Навіть Буркотун мовчки схилився над яйцем і малював. Річ у тім. що у Чарівному лісі був оголошений конкурс на найкращу писанку. А гномики любили бути найкращими в усьому. Тож і старалися.
– Моя - найкраща! – вигукнув Простачок. замилувавшись своєю зеленою з жовтими зірочками писанкою.
– А моя - на мене буде схожа, – промовив Мудрунчик. домальовуючи свою синю з жовтими цяточками.
Веселун же зробив яскраво-жовту, як курчатко, з червоними хвильками писанку. А Маленька Фея розмалювала свою квіточками. Майстер-на-Всі-Руки уявив себе художником і намалював цілу картину – землю з травичкою, небо з хмарками і сонечком. Задоволені своєю роботою, Маленька Фея і гномики поскладали свої писанки - нехай чекають Великодня.
І все було б добре, якби підступна Зла Чаклунка не схотіла теж позмагатися у конкурсі. Проте чесного способу стара відьма не знала. Тож і цього разу вирішила вдатися до хитрощів. Вона задумала побити писанки гномів.
Якось уночі здійнявся страшний вітер. Дерева гнулися, небо затягнулося темними важкими хмарами, усі віконця й двері повідчинялися навстіж. У Мудрунову хатинку залетів чорний крук. Там стояла скриня, у яку звичайно клали писанки. Крук був чорний, як ніч у негоду, тому й залишився непоміченим.
Він швидко знайшов скриню. На ній виблискував золотий замок, якого було видно і найчорнішої ночі. Ключі висіли тут же на цвяшку на стіні. Крук тихенько. щоб ніхто не почув дзеленькоту, взяв своїм міцним дзьобом в'язку ключів і почав підбирати ключ. Він перепробував усі: І мідний, і срібний, і залізний, але жоден не підійшов. І лише золотий ключик, який виднівся з-під подушки в Мудруна, був останньою надією підступного птаха. Чорний крук змахнув крилами – і тут же опинився біля ліжка гномика. Той так міцно спав і бачив такі солодкі сни, що навіть не почув, як крук витягнув з-під його подушки золотий ключик.
Нарешті замок піддався і скриня відімкнулася. Крук підняв кришку і залетів усередину, де, наче в гніздечку, лежали яйця. Раптом дмухнув новий порив вітру і крук опинився в повній темряві. Він потрапив у пастку, з якої вибратися самому було неможливо.
– Карр... Карр... – намагався він покликати когось на допомогу, але ніхто його не чув. Остання надія була на те, що хтось випадково відкриє скриню і випустить його звідти.
Нарешті настав Великдень. Сонечко яскравими промінчиками постукало у віконце і розбудило мешканців Чарівного лісу, першим привітавши їх зі святом. А невдовзі на найбільшій галявині Чарівного лісу мав розпочатися конкурс.
Зла Чаклунка вже уявляла себе переможцем й аж руки потирала в передчутті цього:
– Нехай і не сподіваються перемогти в конкурсі! Тепер моя черга.
Чорного крука вона так і не дочекалася. Але вона вже кілька сотень років знає свого надійного слугу, тож переконана, що він виконав її доручення і поклював усі писанки гномиків.
Коли це на галявині з'явилася Фея з п'ятьма гномиками. За ними позаду чимчикували ще двоє – Веселун і Простачок, вони несли велику скриню. Раптом Чаклунка помітила в руках Феї кошик. Там виднілися диво-писанки. Хитра відьма аж рота роззявила.
– Що... що це т-т-таке? Я ж крукові наказала...
Та сталося не так, як гадалося Злій Чаклунці.
Гномики обережно поставили на землю скриню. Звідти чулися якісь звуки. Мудрун підняв кришку і... що за дивина! Там сидів чорний, як ніч, крук, а з-під крил у нього виглядали пискляві жовтенькі клубочки.
Зла Чаклунка аж позеленіла від злості. Виявляється, завбачливий Мудрун замість писанок поскладав у скриню звичайнісінькі курячі яйця, з них і вилупилися курчата! А писанки Мудрун переклав у найвидніше місце. Гномик знав, що злодії ніколи не помічають того, що перед носом, а шукають схованок.
Тож хитрощі не допомогли Злій Чаклунці перемогти в конкурсі. А її вірний помічник – чорний крук – тепер став мамою-квочкою і мав інші турботи!
2. На окремому аркуші виконай тестове завдання. Не забудь здати його у вівторок.
Тестове завдання
1. Що робили щороку гноми з маленькою Феєю?
А розмальовували писанки
Б ліпили сніжну бабу
В пекли калачі
2. Усі дарують на Великдень один одному писанки і вірять , що вони охороняють від …
А Баби Яги
Б злих сил
В голоду
Г хвороб
3. Який конкурс був оголошений у чарівному лісі?
А конкурс краси
Б на найкращу писанку
В на найкрасивішу сукню
4. Чим розмалювала Маленька Фея свою писанку?
А сердечками
Б трикутниками
В квіточками
5. Хто ще крім гномів і Феї раптом захотів позмагатися у конкурсі?
А Спляча красуня
Б Зла Чаклунка
В Баба Яга
6. Яка птаха на прохання Злої Чаклунки залетіла у Мудрунову хатинку і хотіла побити всі писанки?
А Сорока
Б Крук
В Горобець
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Узагальнення і систематизація знань за розділом «Займенник»
МАТЕМАТИКА
Тема Ділення з нулями в частці
9 квітня
Образотворче мистецтво
Тема Східні
мотиви. Лялька з рухомими частинами
Виконати цю роботу тобі допоможе подане відео.
2 квітня
Образотворче мистецтво
Тема Предметний
малюнок «Індійські тварини»
Виконати цю роботу тобі допоможе подане відео.
3 квітня
Дизайн і технології
Тема Рухома іграшка «Кучерява вівця»
Виконати цю роботу тобі допоможе подане відео.
19 БЕРЕЗНЯ
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Букет з "Чупа-Чупсів". Паперово-цукеркові квіти
27 ЛЮТОГО
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Скандинавія – суровий і загадковий край. Холодні відтінки. Пейзаж «Північне сяйво»1. Матеріал уроку розглянемо за поданим відео.
26 ЛЮТОГО
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Подарунок для мами «Трояндове серце»https://www.youtube.com/watch?v=d0QmsVkZCUM
21 ЛЮТОГО
МАТЕМАТИКА
Тема Ознайомлення з письмовим діленням круглих чисел1. Закріплення вивченого
2. Матеріал уроку розглянемо за поданою презентацією.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Відмінювання прикметників. Навчаюся правильно записувати прикметники із твердим приголосним основи в різних відмінкових формах
2. Матеріал уроку розглянемо за поданою презентацією.
20 ЛЮТОГО
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Теплі відтінки. Аплікація «Віяло» 19 ЛЮТОГО
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Робота з волокнами та нитками. «Маленька восьминіжка»https://www.youtube.com/watch?v=ctzuVnhZMNk
12 ЛЮТОГО
ІНФОРМАТИКА, 4 КЛАС
Тема Інструктаж з БЖД. Моделі у повсякденному житті
Тема Інструктаж з БЖД. Моделі у повсякденному житті
1. Пригадай правила безпечної поведінки при роботі за комп'ютером.
2. Розглянь відеороз'яснення до уроку.
(3 завдання виконати за бажанням)3. Виконай тренувальну вправу
4. Самостійна робота
Виконай матеріальну модель будинку майбутнього. Виконану роботу принести на наступний урок або надіслати фото виконаної роботи на мою пошту.
7 лютого
МАТЕМАТИКА
Тема Дроби. Знаходження дробу від числа (закріплення)
1. Тренувальна вправа
2. Тему уроку опрацюємо за поданою презентацією.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Навчаюся використовувати в мовленні паралельні форми іменників
чоловічого роду – назв істот у давальному й місцевому відмінках однини
Тему уроку опрацюємо за поданою презентацією.
5 лютого
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Мобіль з паперу «Акваріум»
6 лютого
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Вирізування з паперу, конструювання з природного матеріалу Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Ілюстрації до казок
31 CІЧНЯ
МАТЕМАТИКА
Тема Письмове ділення з остачею
Тему уроку розглянемо за поданою презентацією.
Дошка для роботи на уроці.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини
Тему уроку розглянемо за поданою презентацією.
Орфографічний словник знаходиться за поданим покликанням:
30 CІЧНЯ
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Поняття про мистецтво архітектури. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва. Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Листівка «Вітання з Парижа»
29 CІЧНЯ
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Модель дихальної системи. Аплікація «Як ми дихаємо?»
24 CІЧНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників голосний (і) на (о), (е)
Тему уроку розглянемо за поданою презентацією.https://docs.google.com/presentation/d/1gqpqn2UjqXg0hAlDgYJAqt3FjcuEGb5w/edit?usp=sharing&ouid=101051114727571966757&rtpof=true&sd=true
23 CІЧНЯ
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема Ліплення з пластичних матеріалів. Подорож до Німеччини та Австрії . Ліплення «Статуетки»
22 CІЧНЯ
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема Годівничка для синички
ІНФОРМАТИКА
Тема Виявлення та виправлення помилок у програмах